Mooie Intergas cv-ketel

Bij ons is een mooi intergas cv-ketel geplaatst. Alleen wij hebben geen keus kunnen maken voor welke cv-ketel. Nu blijkt dat wij een cw4 hebben die wel zuinig is maar de waterdruk is wel wat minder. We konden achteraf beter een cw5 nemen. Maar het installeren was wel netjes gedaan.

Fantastische service!

Ik ben blij met de kwaliteit en uw medewerkers die mij super goed hebben geholpen. Op elke vraag een antwoord en snelle hulp.

Netjes geregeld

Prima gekomen.

Efficient uitgevoerd

Zowel het maken van de afspraken en ook het uitvoeren van de werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd. Na de werkzaamheden een goede uitleg en alles uiterst vlot en naar wens in bedrijf gesteld. Kortom, vakwerk zoals het hoort.

Snel en degelijk werk

Snel en degelijk werk w.b. de nieuwe ketel. Begeleiding bij het opstarten was ok, maar kan beter door iets meer tijd eraan te besteden en alle eventuele twijfels weg te halen. Had bv verwacht, dat ze de leidingen helemaal door zouden spoelen, maar is misschien niet nodig. Ook niet gechecked of alle radiatoren wel werken. Sommige dus niet. Zitten de kranen vast. Vind ook de vloerverwarming niet echt warm worden. In elk geval minder, dan bij de oude installatie. Maar de temperatuur loopt wel naar de ingestelde waarde.

Goed geregeld alles

Reageren snel, fijne service

Ruim tevreden

Verliep in het geheel soepel

Goede en snelle service

Binnen 3 weken van ketel besteld naar ketel geplaatst. Top!

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding!

Snelle duidelijke afspraak met kundige lokale monteur na bestelling van nieuwe CV ketel.

Alle afspraken netjes nagekomen. communicatie prima. Prijs kwaliteit prima. En twee vakmensen die het super netjes hebben geïnstalleerd. Een dikke 10 verdiend.

Goed advies, snelle levering en vakkundige installatie.

Zeer correct geholpen. Telkens netjes te woord gestaan. En gelukkig kon de installatie snel worden ingepland. Ook de installatie verliep vlekkeloos.

betaalbaar

Positief, persoonlijk contact gehad met installateur met goede tips

Zie bovenstaande

Start kon beter. Aanvraag kwam niet goed door. Na bellen snel geholpen.

Alles is goed verlopen

Alles is volgens afspraak gegaan. Alleen moest de monteur, de volgende dag, even terug komen om het rookgaskanaal beter op te hangen.

Voor mekaar.

Afspraken goed nagekomen.

Communicatie mbt installatiedatum is voor verbetering vatbaar.

Bij bestelling wordt aangegeven dat installatie op korte termijn mogelijk is. Hiervoor moet je ook een datum invullen, die door het systeem als 'open' / 'beschikbaar' worden aangegeven. Achteraf blijkt hier niet eens naar gekeken te worden en duurt het gewoon weken langer. En dat met een kapotte ketel... Verder wel goede afhandeling.

Goed en duidelijk

Duidelijk bestelproces en prima plaatsing! Zeer tevreden.

Kundig

Kundig

Ik ben zeer tevreden over de dienst

Professionele service .

Alles soepel geregeld en uitgevoerd

Via de actie van de Consumentenbond ingeschreven voor een nieuwe combiketel van het merk Intergas. In de eerste instantie een niet geschikte ketel gekozen maar dat werd (heel alert) door Warmtegarant middels een telefoontje gecorrigeerd. Alle afspraken waren duidelijk en men hield zich er ook strikt aan.

Alles klopt!!!!

Tegenwoordig maak je dit niet veel meer mee indien je aankopen doet via internet. Maar bij Warmgarant wel; - Mooie prijs/kwaliteit aanbieding betreffende collectief met consumentenbond voor een cv ketel inclusief installatie; - Uitstekende, tijdige en complete communicatie per email; - Indien het een iets uitgebreider antwoord betreft op een vraag of verzoek wordt je netjes gebeld en uitstekend geholpen; - Goede installatie; - Wil je nog wat wijzigen, dan wordt dit snel en kundig doorgevoerd. Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Aanbieding en contact met Warmgarant was oké, uitvoering installatie matig.

De aanbieding via Consumentenbond voor vervanging van de cv-ketel door Warmgarant vond ik wel aantrekkelijk. Het mailcontact met Warmgarant was goed, hoewel ik wel wat lang moest wachten op het antwoord of er ook een afwijkend type cv-ketel geleverd kon worden. De installatie kon ook nog een paar maanden eerder dan gepland worden uitgevoerd, wat ik geen bezwaar vond. Over de uitvoering van de installatie door een regionaal installatiebedrijf was ik minder te spreken. Voor enkele aanpassingen van bestaande leidingen rond de ketel had hij geen tijd; dat was meerwerk en daarvoor moest ik eerst offerte vragen. Voor de rookgasafvoer moest een nieuwe doorvoer door het plafond worden gemaakt. Dat werd op een nogal slordige manier uitgevoerd, met flinke schade aan plafond en zoldervloer. De rookgasafvoer werd met draadstangen aan een muur bevestigd op een plek waar een luik zat, dat er daardoor niet meer ingezet kon worden. Het leidingwerk werd met verlengstukjes aan de bestaande leidingen gekoppeld, waardoor er een nogal rommelig geheel is ontstaan. Nadat de ketel in bedrijf was gesteld en de installateur was vertrokken, bleek er een T-stuk te lekken. De bestaande buitentemperatuurvoeler bleek op de verkeerde aansluitingen te zijn aangesloten. Ik had nog enkele op- en aanmerkingen op de uitvoering van de installatie, deze heb ik rechtstreeks aan Warmgarant gemeld. Warmgarant heeft op mijn melding snel gereageerd en adequate maatregelen genomen, waardoor ik alsnog redelijk tevreden over de afhandeling van het geheel ben. Kortom: over de aanbieding van Warmgarant en de HReco ketel ben ik best tevreden. De uitvoering van de installatie door het installatiebedrijf vond ik echter beneden de maat van goed vakmanschap. De reactie van Warmgarant en de genomen maatregelen leidden ertoe dat ik vertrouwen in Warmgarant houd.

prima gelopen

Ketel is goed geinstalleerd, prijs was ook goed

Doen wat ze beloven

Heb goede ervaring, doen wat ze beloven. Goede info en klantvriendelijk