Alles keurig geregeld in een korte tijd

Professioneel en vakkundig

Prima offerte en duidelijke informatie Warmgarant mbt installatie van onze nieuwe cv ketel intergas door derdenpartij. Installatie verliep vlot, heldere uitleg, kortom vakkundig en professioneel. We zijn er heel tevreden mee en zitten er dankzij Warmgarant warmpjes bij voor de winter . Bedankt en ik zal jullie zeker aanbevelen.

verkopen en monteren snel maar daarna: aanvankelijk wachten wachten wachten

na negatieve review is direct een reactie ontvangen, bedrijfsfout werd meteen toegegeven, met excuses daarvoor. Vervolgens is direct de volgende dag adequaat gecommuniceerd en een contractaanbod toegezonden. prima

geen lange wachttijden aan de telefoon, medewerkers met vakkennis, prima bedrijf .

Eigenlijk kan ik heel kort zijn in mijn aanbeveling voor Warmgarant. Alles wat besproken werd is correct bevestigd per mail en uitgevoerd. Petje af voor dit bedrijf.

Alles naar wens, prima informatie.

Zeer goede prijs inclusief professionele montage door ervaren en erkende installateur.

Goed bedrijf met monteurs met verstand van zaken

Ketelstoring in warmwater gedeelte .snel en vakkundig opgelost.We kregen voor de overlast 2 flessen wijn Opgestuurd.

Traject is verlopen zoals afgesproken.Snel,vakkundig,en snel.

Erg makkelijk geregeld.Afspraken goed nagekomen,en de prijs is ook goed.

Ontevreden over communicatie

De afspraak stond gepland op een donderdag. Netjes gebeld dat er een andere monteur zou komen ivm met ziekte. Tijdslot ook aangegeven. Echter kwam er niemand opdagen. Gebeld, kregen een dame aan de telefoon die niet wist waar de betreffende monteur was....heel vreemd.... Vrijdag kwam er een andere monteur, die eigenlijk vrij was. Uiteindelijk super goed geholpen door deze persoon.

Prima service , goede prijs

Aanvraag nieuwe ketel gedaan , snel opgelost in vakantieperiode en vakkundig geplaatst in een ochtend, met alles erop en eraan .

Prima levering,accuraat en vakkundig

Snelle levering,accuraat,vakkundig en efficient.

Goede service!

Vandaag hebben we een nieuwe CV ketel laten installeren, een Xtreme 36, door Roelof en Henk van CV Warmte Plus. Installatie gebeurde volgens afspraak en heel netjes. Voor uitleg over de ketel(instellingen), het nagaan van de waterdruk, het bijvullen en het ontluchten, enz. werd ruim tijd genomen. Nu is het natuurlijk afwachten hoe de ketel ons gaat bevallen, daarover kun je nu nog weinig zeggen, maar het valt ons in ieder geval al wel op dat we in een mum van tijd warm water hebben, veel sneller dan bij onze oude ketel. Met die oude ketel uit 1999, van een ander merk, hebben we het heel lang gedaan, maar die had toch regelmatig mankementen en die presteerde het ook nog eens om circa een week voor de komst va onze nieuwe CV ketel de warmwatervoorziening te staken. Een week lang geen warm water? Gelukkig niet, Roelof bood ons uitkomst, hij stuurde een collega op ons af om het mankement te verhelpen en dit alles 'met gesloten portemonnee' zoals hij dat zo mooi benoemde. Heel fijn!

Goede monteur/twijfelachtige klantenservice

Vorig jaar Juli de Intergas HReco 30 laten plaatsen. Dit was in de zomer dus de CV heeft op dat moment niet aangestaan. Echter toen het kouder werd sloeg de CV niet aan. Warm water werkte prima maar de CV dus niet. Dit heb ik toen gemeld bij de klantenservice en kreeg het advies te ontluchten. Dat had ik al een aantal dagen ervoor gedaan conform het handig meegeleverde boekje maar had helaas geen effect gehad. De meneer aan de lijn bleef volhouden dat ik toch nog een aantal dagen moest ontluchten en dat ik over een aantal dagen moest terugbellen met het resultaat. Deze meneer was al de 2e klantenservice medewerker die ik het hele verhaal heb moeten vertellen omdat de eerste meneer moeilijk deed zijn naam te geven. Ik waarschuwde nog dat ik graag zijn naam wilde weten zodat wanneer ik terugbel ik gelijk met hem kon schakelen en ik niet weer het hele verhaal moest afleggen. Toch een weigering met als reden: mijn collegas hebben net zoveel kennis als ik. Gefrustreerd heb ik toch volgehouden en ben braaf elke ochtend en avond gaan ontluchten voor een maand tot het sleuteltje het ook begaf en kapot was gegaan. Uiteindelijk heb ik voor de belangrijkste kamers elektrische kachels gekocht en in de huiskamer een kachel met brandgel gekocht. Uiteindelijk kostte het meer geld alles bij elkaar maar ik had simpelweg geen zin om met de klantenservice te bellen om niet serieus genomen te worden. Heb beide heren duidelijk gemaakt dat ik een probleem had maar het enige "nuttige"advies wat ze hadden was: ontluchten. / * Update: 10-10-2020 Gesproken en gehandeld met Jelle van klantenservice en hij heeft een monteur geregeld die heel snel voor de deur stond en ook vrij snel het euvel heeft verholpen. Los draad was de boosdoener van ons probleem met deze error codes terwijl dit normaal opgelost word met ontluchten. Ben blij dat het is opgelost en hulde aan Jelle voor zijn doortastendheid het te willen oplossen.

Snel goede prijs tevreden

Vanaf dag 1 snel offerte zonder prijs opdrijvingen en binnen 3 weken geplaatst. Zeer tevreden.

Op zich is het allemaal prima gegaan; offerte, opdracht en uitvoering Monteur van de uitvoering was heel erg gehaast, maar goed het ging niet echt ten koste van de kwaliteit. Opruimen van afval en herstellen/schoonmaken van beschadigde muren tijdens de werkzaamheden had netter gekund c.q. is door ons gedaan/hersteld. Maar nogmaals op zich ben ik ik wel tevreden

prijzig in relatie tot andere aanbieders. De truc zit hem in het tweejarig service contract waar je veel voor betaalt.

Uitstekende vaklui die vakwerk leveren !!!

Komen op tijd zoals afgesproken! Professioneel,vriendelijk,meedenkend, beleefd en sympathiek!

prima!

Netjes alle uitgevoerd volgens afspraak.

Supersnelle service

M’n ketel had het begeven. Met de supersnelle service van warmgarant had ik na het weekend weer een lekker warme douche. Ook telefonisch prettig contact en denken mee.

Klantvriendelijkheid en vakkundig

Correct en klantgerjcht

Top installateur

Kundig en vriendelijke installateur. Alles netjes overlegd en uitgelegd van te voren en naderhand. Top!

Klantvriendelijk

De wisselwerking tussen de collega’s heb ik als fijn ervaren, want ze vullen elkaar blindelings aan. Het was prettig zaken doen.

Erg prettig

Door een foutje van mijn kant helaas 1x extra voorrijkosten moeten betalen, maar voor de rest alles vakkundig en netjes gemaakt. Natuurlijk is de ketel net nieuw (dus) geen problemen. De installatie van de slimme meter een paar keer opnieuw moeten doen, maar na een half uurtje werkte het ook goed. Verder was de lever/installatietijd prima (binnen een week of twee).

Profeccioneel

Kundig en goed fijne ervaring

komen beloften na

Afspraken zijn goed nagekomen. Goede prijs. Correcte behandeling van monteur.