20-11-20 een intergas HRE A 28/24 geïnstalleerd In ons appartement. Dik tevreden met dit product, waar ik nog meer over tevreden ben is de installateur. De ketel is geplaatst met grote zorg door Yusek installatie. Deze man verdiend een grote pluim, werkt netjes en na de installatie de boel puik achtergelaten.

Op en Top :-))

Warmgarant doe waar het voor staat. Installatie datum 16 november 2020 Komt afspraken na.(ook in het meerwerk) Duidelijk en helder. Een zeer goede installateur gehad, namelijk YUSEK van, Yusek installatietechniek uit Appingedam (Groningen) Een zeer goede monteur, werkt netjes, en weet wat hij doet, Prima werk geleverd. Ben dus zeer tevreden met alles, TOP

Correct behandeld en snel geleverde en geplaatste CV ketel.

Nette service

Erg tevreden enige minpuntje was dat ik een vuil luchtafscheider erbij had besteld maar de monteur hier niks van wist gelukkig had hij ze wel bij hem en kom het probleem meteen opgelost worden

Voor nu goede service

Vlug geholpen binnen 1 week een nieuwe ketel.. Enorm hun best gedaan het passend te maken in een kleine ruimte.

Goede keuze

Prima contact, duidelijke communicatie, uitstekende installatie. Wij zijn blij

professioneel

Goede service en prima communicatie

Bestelling geplaatst maar later blijkbaar toch niet

In september een nieuwe cv-ketel + plaatsing besteld. In september ook de ondertekende opdrachtbevestiging ontvangen met een plaatsingsdatum in november. Tussen 8 en 9 zou de installateur er zijn. Er kwam dus niemand. Contact opgenomen met Warmgarant. Zeer klantonvriendelijk te woord gestaan. Conclusie, de CV was niet besteld, omdat ik de opdracht nog moest bevestigen. Ik heb een getekende opdrachtbevestiging, maar ik moest de opdracht nog bevestigen. Een zeer slechte ervaring dus.

Valt tegen

Beetje vreemd, nieuwe kasteel ga ik er vanuit dat die zuiniger is. Met 1 persoon minder in ons huishouden gebruik ik meer gas dan vorig jaar? De verwarming staat hier alleen s'avonds even aan (regelmatig helemaal niet) termostaat geeft vaak meer aan dan waar ik hem op gezet heb.

Tot nu toe goed

nvt

Goede service,

Nieuwe verwarmingsketel zonder veel gedoe

Monteur was op tijd, heeft prima gewerkt en het werk in 5 uur geklaard.

Een belangrijke bijkomstigheid was, dat bij de gasdrukmeting van de ketel naar voren kwam dat de gasklep op de gasmeter niet goed werkte, waardoor problemen kunnen ontstaan in de nieuwe ketel. Een telefoontje met "Stedin" zorgde er voor dat hun monteur binnen 2 uur een nieuwe verdeelklep op de gasmeter heeft gemonteerd en daarmee was deze extra klus (zonder kosten) weer geklaard.

Goed bereikbaar, goede communicatie, snelle deskundige installatie.

De verwarming, doet wat beloofd is, erg fijn. Alleen,,,,,,,,,ik kan de thermostaat niet met mijn telefoon verbinden/ gebruiken. Op het display van de thermostaat staat een X bij het wifi symbool. Ik heb van alles geprobeerd, maar helaas. Ik heb een Nokia 2,3 smartphone. Dat ik geen verbinding kan krijgen heb ik gelijk doorgegeven, maar.......tot op heden geen reactie/antwoord. Jammer. vr,groeten A.M.Dieckmann.

Geweldige manier van zaken doen!

Perfectie offerte verkregen. Zeer scherpe prijs. Vakkundige mensen die de installatie hebben verzorgd. Nette financiële afwerking, Wij zijn zeer tevreden.

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak. Goed product. Netjes en goed gewerkt door monteurs van vari Reuver. Alleen de kalender klopte niet was leeg maar moest 2 weken langer wachten.

doeltreffend advies en vlot verlopen installatie

Het hele traject van informatie vragen en ontvangen, de voorbereiding door het opsturen van situatie foto's en de uiteindelijke installatie verliep erg efficient en is goed doordacht. De afspraken zijn stipt uitgevoerd. Ben erg content.

Prima service voor een prima prijs

Ketel van Warmgarant is netjes geplaatst door Yuksek installatie. Alles voor een erg concurrerende prijs.

Duidelijke informatie en concurrerende prijs

Verwarmingsketel moest na 28 jaar een keer worden vervangen, na verschillende aanbieders vergeleken te hebben, bij Warmgarant uitgekomen. Duidelijke informatie aan de telefoon, en een wel heel concurrerende prijs. Installatie door 2 monteurs verliep prima, netjes gewerkt, beleefd en vriendelijk.

Uiteindelijk goed geregeld en mooie ketel voor uitstekende prijs

Ik kwam bij Warmgarant vanwege de positieve reviews en hun lage prijs. Ik gaf aan mijn huidige (Nefit-)thermostaat te willen behouden en te kiezen voor korting op een nieuwe thermostaat. Na afsluiten van overeenkomst, bleek dat opeens niet mogelijk (omdat Nefi-thermostaat niet altijd goed communiceert met andere ketel) en zou de korting vervallen en zou ik dus toch andere thermostaat krijgen. Na enig onderhandelen heb ik een deel van de korting behouden en andere thermostaat gekregen (prima oplossing). Bij het plaatsen gaf de monteur aan dat het werkblad in de bijkeuken mogelijk in de weg zou zitten en eruit moest, terwijl daar door Warmgarant niets over was vermeld, terwijl ze de foto's van de huidige situatie hadden gezien. De monteur heeft het vervolgens toch op kunnen lossen door een deel boven en een deel onder het werkblad te monteren, waardoor het werkblad er niet uit hoefde (tot mijn opluchting). Dat waren dus twee kleine hobbels, maar die zijn netjes opgelost en scherpere prijs voor deze ketel (Intergas Xtreme 36) kon ik niet vinden. Uiteindelijk ook heel blij met de nieuwe thermostaat (via app schema instellen is heel makkelijk).

Vrijdag 16 oktober een nieuwe CV ketel geplaats door wsrmgarant. De installatie is uitgevoerd door Yuksek installatie techniek. Alles is perfect geregeld, mannen werkten keurig, vakkundig en zeker ook erg schoon. Kortom dik tevreden.

CV is netjes en snel geplaatst

Vrijdag 2 oktober heeft Yuksek Installatietechniek een nieuwe CV ketel geplaatst. De heren hebben erg netjes en zorgvuldig gewerkt. Over alle loopvlakken werd een klein tapijtje gelegd, zodat alles schoon bleef. Ik ben erg blij met de manier van werken en de oplevering.

Scherpe prijs ,Top service

Cv ketel geplaatst door vakman Gerard Hummel, goede service we zijn dik tevreden

Alles keurig geregeld in een korte tijd

Professioneel en vakkundig

Prima offerte en duidelijke informatie Warmgarant mbt installatie van onze nieuwe cv ketel intergas door derdenpartij. Installatie verliep vlot, heldere uitleg, kortom vakkundig en professioneel. We zijn er heel tevreden mee en zitten er dankzij Warmgarant warmpjes bij voor de winter . Bedankt en ik zal jullie zeker aanbevelen.