Prettige vlot werkende monteur

Monteur Marco Bakker was hier voor onderhoud aan de verwarmingsketel. Prettige, vlot werkende man. Vooral fijn dat hij er geen probleem mee had om van alles uit te leggen vwb de werkzaamheden en ook het waarom! We kregen ook goede tips voor het schoonhouden van de condensafvoerleiding.

Prima cv en perfect geïnstalleerd

Mooi nieuwe ketel, werkt perfect en prachtig binnen no-time geïnstalleerd.

Netjes geholpen

Ik vind het moeilijk dat het alleen via internet kan. Netjes geholpen maar veel hulp nodig.

Alles gaat goed tot nu toe.

De afspaken worden nagekomen.

Scherpe prijs, goede ketel!

Zeer tevreden over hoe alles is geïnstalleerd. Nu al een tijdje de nieuwe ketel in gebruik en zeer tevreden over.

Gehele traject goed doorlopen

Traject van bestellen, de informatievoorziening en het daadwerkelijk plaatsen geheel tot tevredenheid verlopen.

Ben uitermate tevreden met gehele traject.

Kan alleen maar met een goed gevoel terugkijken op hoe het gehele traject is verlopen.Goede communicatie en last but not least de installateur Dhr.Daniel Schook uit Wijchen was ervaren en prettig in de omgang.

De installateur heeft goed werk geleverd

Ben zeer tevreden.

Vakkundig en snel geplaatst

De aanvraag, levering en plaatsing van de nieuwe CV werd heel soepel en snel afgehandeld. De monteurs waren zeer vakkundig en gaven ook nog extra tips over het plaatsen van de al aanwezige koolmonoxide meter. Daarnaast hebben ze ons goede uitleg gegeven over de CV en de nieuwe thermostaat die we gratis bij de CV kregen. Kortom goed service.

Heel tevreden

Goede monteurs wij zijn tevreden

Begin is meerendeel bij iedereen goed, maar afther sale is het aller belangrijkste.

Heel vakkundig netjes gewerkt en alles Heel goed geïnstalleerd Dank jullie wel.

Keurig gewerkt, vriendelijke monteurs.

Maken hun belofte volledig waar

Vervangen van de CV ketel perfect uitgevoerd. Geen rommel ed, werken zeer professioneel en zijn ook exact op tijd. Ook in de offerte fase word je per e mail volledig geinformeerd. Ik zou niet weten hoe het beter kan. Compliment ! In ons appartementen complex ging het om vervanging van circa 35 ketels en ik heb van niemand een wanklank gehoord.

Toplevering en -installatie

Binnen afgesproken termijn verwarmingsketel geleverd en vakkundig geinstalleerd.

Erg tevreden

Goede prijs kwaliteit verhouding. Ketel werd keurig volgens afspraak netjes en vlot geïnstalleerd. Goed contact met de installateur.

Als geheel goede service. Jammer was dat na installatie een onderdeel kapot bleek te zijn. Dat bleek de volgende dag pas. Er werd snel een oplossing gezocht. Alles doet het nu goed.

Beste keus

Na kijken en vergelijken, een nieuwe cv ketel aangeschaft via Warmgarant. Zowel de communicatie als de montage verliep vlekkeloos. En niet onbelangrijk, een scherpe prijs. En nu kunnen we al zeggen. Een stuk zuiniger in gebruik!

Geleverd conform de afspraken, tevens goede installatie services

Aanrader, komen afspraken na en 2 goede jonge installateurs die netjes werkten,..kortom top.

Goed service echt goed

Ik zal iedereen zeggen om te kijken naar jullie

Goed en betrouwbaar

Zeker een aanrader

CV ketel netjes gemonteerd

Vorig jaar via de consumentenbond een uitgestelde plaatsing van een nieuwe CV ketel via Warmtegarant besteld (korting op de montagekosten). De plaatsing zelf is heel netjes en uitgevoerd. De monteur was vriendelijk en gaf een aantal goede tips over het gebruik van de ketel, Intergas Xtreme 3. Toen ik de bestelling deed werd ik gebeld door wartegarant of ik wel de juiste ketel had besteld! Ik had inderdaad een fout gemaakt met de capaciteitsberekening, dus dat was een prima service! Echter zij gaven aan dat ik beter de standaard ketel kon nemem i.p.v. de Xtreme 3, daar deze beter geschikt is voor vloerverwarming. Laat nou heel toevallig mijn zoon dezelfde ketel hebben laten installeren met in eerste instantie de bestaande radiatoren tijdens de afgelopen winter. De warmteafgifte van de Xtreme 3 iwas toen uitstekend met radiatoren. Daarna heeft hij vloerverwarming laten installeren en daar doet de Xtreme 3 het ook uitstekend mee! Inmiddels draait de ketel ook bij ons, met radiatoren, ik ben zeer blij met deze ketel. De warmteafgifte via de radiatoren is uitstekend, de douche heeft t.ov. de vorige 18 jaar oude Nefit, een veel sterkere warmte straal. In de eerste 2 maanden is het gasverbruik met bijna de helft verminderd t.o.v. vorig jaar. De service en montage van warmtegarant is prima, maar zelf een beetje goed onderzoek doen naar ketels is aan te raden.

Tot nu toe erg positieve

Installatie verliep prima

De installatie verliep prima en de CV ketel werkt goed. Ik ging van CW3 naar CW5 snap nu waarom er zo weinig water uit de douche kwam eerder…. Enige puntje wat ik heb is dat de installateur wel even had mogen waarschuwen voor de vloer. Die zit vol met zwarte strepen die er heel moeilijk af gaan.

Goed bedrijf , die doen wat ze zeggen .

Er was een storing en deze gemeld bij warmtegarant, netjes te woord gestaan en geholpen, dag later wederom storing ondanks dat er geen duidelijke aanwijzingen waren , hebben ze alles vervangen en geen gezeur over garantie enz nee gewoon garantie en keurig nette medewerkers van Warmte4U die de werkzaamheden hebben uitgevoerd. Voorbeeld voor velen. John Fijneman.

Weesperstraat 118

1112 AP Diemen