Goede en snelle service

Na 1 week contact gehad te.hebben.met warmgarant,hing mijn ketel er al.

Prima installatie

Goed En snelle installatie van een nieuwe cv

Heel goed!!

Mijn ervaring met de het installatiebedrijf C.V. Experts van Warmgarant heb ik als heel positief ervaren. De installatie, is netjes, zorgvuldig gedaan.

Netjes en goede prijs/kwaliteit

Duidelijk. Je weet waar je aan toe bent. Maar kan nog beter: het was niet altijd duidelijk wat is verantwoordelijkheid van Warmgarant en wat van de installateur dat ze sturen. Dat zou Warmgarant beter op hun website kunnen toelichten. Installateur heeft top job gedaan.

Zeer tevreden tot nu toe.

Ondanks de tropische temperatuur is de ketel snel en zeer vakkundig door de monteur uit Voorst geplaatst. Alles prima uitgelegd en alles keurig achtergelaten!

Ben op en top tevreden

Klantvriendelijke monteur en goede prijs. Een prima concept welk mij zekerheid geeft de komende jaren.

Snelle en prima service

Geheel volges afspraak de vervanging van mijn oude ketel afgerond. Keurig op tijd en netjes gewerkt.

Perfect geregeld en geïnstalleerd

Goede communicatie vooraf, op de dag van installatie is de kachel-naar mijn oordeel- vakkundig en netjes geplaatst.

Prima bedrijf. Goede contacten, goede prijs.

Snel contacten goede afspraken, prima prijzen.

tot op heden toe zeer tevreden

ketel netjes geplaatst Vriendelijk personeel!

Ik was erg tevreden over Warmgarant.

De mensen op kantoor en de servicemonteur waren vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Ze deden wat ze zeiden dat ze gingen doen en kwamen op tijd voor onze afspraak.

Alles netjes en goed geinstalleerd

Met het aan melden van het plaatsen van de ketel is alles goed en netjes verlopen tot nu toe tevreden

Offerte was scherp geprijsd. Nieuwe ketel een week na acceptatie van offerte volgens afspraak geïnstalleerd. Zeer vriendelijke monteur. Oude ketel netjes afgevoerd en alles keurig achtergelaten. Zeer tevreden.

Afspraken helder en een top installateur!

Echt super!

CV was kapot, meteen een nieuwe binnen 2 dagen. Netjes gewerkt door de monteurs en goed advies gekregen via Warmgarant. Installatie voor €99,- helemaal top! Echt een aanrader

Snel en vakbekwaam

Ik ontving een scherpe offerte voor het vervangen van mijn CV Ketel. Nadat ik daarmee akkoord ben gegaan is de ketel de week er na vakkundig geplaatst. Daarbij is ook de gasinstallatie doorgemeten. Daarbij bleek er gaslekkage boven de norm te zijn. Ook dit is door de monteur naar tevredenheid opgelost. Het was een echte vakman.

goede adviezen en scherpe prijs

Warmgarant heeft mij goed geadviseerd welke CV-ketel voor mijn huis geschikt is. Bovendien heeft de uiterst vriendelijke installateur G.Hummel de ketel zeer deskundig geinstalleerd.

Alles gaat zoals afgesproken

Prima, kan haast niet beter, maar nog beter kan wel.

De installatie was efficiënt, nauwkeurig, en veel goedkoper dan andere aanbieders.

De offerte was duidelijk met vermelding van opties. De installateur was precies 3 uur bezig met de installatie. Alle leidingen werden vernieuwd. Offertes van andere regionale aanbieders waren onduidelijk, en ze beschreven zowel leidingen als onderdelen welke al standaard in de CV zitten. Bovendien waren offertes van regionale aanbieders ca 700 Euro duurder.

Uistekend.

Snel, vlot, attent.

Na aanvraag zeer snel antwoord en snelle levering van het product alles precies zoals in de offerte is beschreven dus bij deze zeer tevreden

Goed geregeld voor een goede prijs

In het aankoopproces wilde ik eerst een offerte voor alle werkzaamheden. Bleek dat je op een tablet niet ie keuze kreeg. Op een computer wel. Na telefonisch contact kreeg ik het alsnog. Offerte zag er goed uit. Tot aanschaf overgaan van de Intergas Eco30. Bedrijf komt zijn afspraken goed na. De installateur dacht goed mee, en uiteindelijk was de rookgasafvoer goedkoper als de offerte en dat werd alter ook keurig berekend. Alles werkt naar behoren. Alleen bij de temperaturen nu 30 + de verwarming nog niet gebruikt.

Uploaden foto’s van de huidige situatie Daarna tel gesprek over de opties en keuze nieuwe ketel Binnen een week plaatsing nieuwe ketel door een vakman In een woord perfect

In mei 2020 de ketel vast via warmgarant bestelt voor 10/08 . Dit ging soepel ook het contact daarna en de offerte afhandeling waren gewoon goed. Deze service is gewoon zoals het hoort en aangezien je dat niet vaak mee maakt valt dit op , dus warmgarant ga zo door . Dan vandaag 10/08 , de installatie, ondanks dat de afspraak verlaat was, ben ik zeer tevreden over totaalklimaat met name de monteur Nigel. Deze monteur is gewoon een topper . Nononsens , hardewerker, correct in alles en vooral de rust die hij uitstraalt en de het kennis niveau . Legt duidelijk uit hoe de ketel werkt, en ruimt na afloop ook alles netjes op . Ik heb jaren lang als service manager gewerkt bij IBM , en gaf leiding aan een grote groep monteurs. Het niveau van Nigel is het niveau waar ik er wel 20 van zou willen hebben om mijn klanten te kunnen bedienen. Een topper waar totaal klimaat heel zuinig op moet zijn . Voor mij een dikke 10