Uistekend.

Snel, vlot, attent.

Na aanvraag zeer snel antwoord en snelle levering van het product alles precies zoals in de offerte is beschreven dus bij deze zeer tevreden

Goed geregeld voor een goede prijs

In het aankoopproces wilde ik eerst een offerte voor alle werkzaamheden. Bleek dat je op een tablet niet ie keuze kreeg. Op een computer wel. Na telefonisch contact kreeg ik het alsnog. Offerte zag er goed uit. Tot aanschaf overgaan van de Intergas Eco30. Bedrijf komt zijn afspraken goed na. De installateur dacht goed mee, en uiteindelijk was de rookgasafvoer goedkoper als de offerte en dat werd alter ook keurig berekend. Alles werkt naar behoren. Alleen bij de temperaturen nu 30 + de verwarming nog niet gebruikt.

Uploaden foto’s van de huidige situatie Daarna tel gesprek over de opties en keuze nieuwe ketel Binnen een week plaatsing nieuwe ketel door een vakman In een woord perfect

In mei 2020 de ketel vast via warmgarant bestelt voor 10/08 . Dit ging soepel ook het contact daarna en de offerte afhandeling waren gewoon goed. Deze service is gewoon zoals het hoort en aangezien je dat niet vaak mee maakt valt dit op , dus warmgarant ga zo door . Dan vandaag 10/08 , de installatie, ondanks dat de afspraak verlaat was, ben ik zeer tevreden over totaalklimaat met name de monteur Nigel. Deze monteur is gewoon een topper . Nononsens , hardewerker, correct in alles en vooral de rust die hij uitstraalt en de het kennis niveau . Legt duidelijk uit hoe de ketel werkt, en ruimt na afloop ook alles netjes op . Ik heb jaren lang als service manager gewerkt bij IBM , en gaf leiding aan een grote groep monteurs. Het niveau van Nigel is het niveau waar ik er wel 20 van zou willen hebben om mijn klanten te kunnen bedienen. Een topper waar totaal klimaat heel zuinig op moet zijn . Voor mij een dikke 10

Slecht Service. Let op! service abonnement is geldverspilling

Ik heb een nieuwe cv Ketel met warmtegarant geinstalleerd. Installatie ging goed. Een week later heb ik gebeld dat de ketel maakt een vreemd geluid. Ik kreeg te horen dat ik een video van het geluid moest sturen. na het zien van de video stuurden ze een ingenieur. De ingenieur zei dat het geluid te wijten is aan het feit dat de waterleidingen tegen de muur slaan wanneer Ketel sluit. ondanks dat mij tijdens het telefoontje werd verteld dat het bezoek gratis is, werd mij 90 euro in rekening gebracht voor het bezoek. toen ik contact opnam, kreeg ik te horen dat ik moest betalen voor het bezoek omdat er geen probleem was gevonden in de ketel. Dit staat niet vermeld in de algemene voorwaarden. Dit werd niet meegedeeld bij het maken van een afspraak. Bovendien kreeg ik te horen dat de afspraakkosten gratis zijn. Heel irritant. wees voorzichtig, wat u ook betaalt voor servicekosten dekt u niet. niet klantvriendelijk.

Snelle levering en prima installateur.

zie bovenstaande.

We waren bij energiewacht aangesloten wat een slecht bedrijf Maar nu hier wat een nette service Duidelijk en netjes Ketel was kapot op zaterdag werden goed op de hoogte gehouden wanneer de monteurs kwamen. Werd netjes besproken wat we nodig zouden hebben kwa ketel wat de mogelijkheden zijn verder zijn. Dit is een bedrijf dat ik zeker bij familie en vrienden zou aanraden. Warmte garant is echt een top bedrijf daar sta je niet in de kou!!!!!

1ste ervaring positief snelle correcte service

Duidelijk antwoord bij vragen, korte wachttijd bij installatie tegen schappelijke prijs.

prima installatie, nette en bekwame afwerking

Installatie datum zou 1 juli zijn doch werd veranderd naar 14 juli. Persoonlijk geen probleem maar zullen het maar op de Covid-19 schuiven. Thermostaat kon in wit of zwart geleverd worden. Het werd zwart omdat we geen keus hadden kunnen maken. Steekt wel erg zwart af op het witte muur, maar goed, alles went. Weinig uitleg over onderhoud contract, welke datums hanteert men en welke is de opzegtermijn etc . Al met al tevreden.

van offerte aanvraag tot installatie van de intergas cv ketel verliep alles uitstekend. De ketel werd binnen een paar dagen geïnstalleerd. Duidelijke richtlijnen ivm Corona. De installateur werkte rustig door en liet alles keurig netjes achter. Hij heeft de werking van de ketel uitgelegd en van de thermostaat.

perfecte service, erg tevreden

Snel vakkundig geholpen, interessante prijsstelling.

Goed geregeld voor scherpe prijs.

Warmgarant is stukken goedkoper, dan de grote concurrenten. Er zijn duidelijke prijsafspraken. Ketel is geplaatst door installateur uit Niekerk. Erg aardige vent , die vakwerk leverd heeft. Kortom alles super geregeld voor scherpe prijs.

nieuwe cv ketel via consumentenbond

allemaal heel soepel verlopen zonder enige hobbel

Zeer goede en deskundige voorlichting, correcte en snelle afhandeling van mijn aanvraag en plaatsing. Bijzonder tevreden over de installateur. Zeker aan te bevelen ook vanwege de bijzondere voorwaarden.

Klantgerichte service

Via het Cv-ketel collectief van de consumentenbond ben ik bij Warmgarant uitgekomen. Via een simpele keuzehulp word je snel geadviseerd over de meest geschikte ketel, die deskundig door de monteur (-'s) wordt geïnstalleerd. Aanvullende vragen worden netjes en afdoende beantwoord.

Topketel geadviseerd

Advies gehad van Gerard Hummel uit Niekerk. Hij heeft ook de ketel geplaatst. Zeer tevreden over zijn advies en het installatiewerk. De ketel werkt perfect.

Alles TOP geregeld

Ik heb via collectief van Consumentenbond offerte gevraagd. Alle vragen die ik had werden duidelijk en snel beantwoord. CV werd vlot volgens afspraak geleverd en keurig geïnstalleerd. Monteur gaf ook nog uitleg over de werking van de CV en de thermostaat en bijbehorende app. Enne ....de CV bevalt ook prima!!

Goede installatie, snel geregeld

Warmgarant heeft bij mij de vervanging van de CV-ketel en RGA verzorgd. Offerte was snel geregeld, communicatie verliep goed, en de installatie ging top, ondanks een paar nare verrassingen van de vorige eigenaars.

Onderhoud was erg slecht, daardoor veel onnodige kosten gehad na 5 jaar

Nieuwe ketel gekocht, prima ketel (Intergas) met een onderhoudscontract van 2 jaar. Nu, na 5 jaar blijkt dat de wisselaar helemaal verkalkt is. Deze is duidelijk niet goed onderhouden. Na navraag blijkt dat het voor dit soort ketels beter is om jaarlijks onderhoud te doen, iets dat niet tegen ons gezegd was. Daarbij zou ook elke keer even naar die wisselaar en de kalkaanslag gekeken moeten worden en dit moet dan schoongemaakt worden. Dit was naar schatting de afgelopen 3-4 jaar niet gebeurd. Daardoor hebben wij nu hoge vervangingskosten (ca. 1000 euro). Ons stookgedrag is niet abnormaal en was ook niet veranderd, hooguit wat minder geworden. Zonde dat dit na 5 jaar gebeurt bij een ketel die normaal gesproken toch zo'n 20 jaar goed mee gaat. Ik wil daarom waarschuwen: dring erop aan dat de wisselaar elke onderhoudsbeurt bekeken en indien nodig gereinigd wordt. Maak elke keer een foto zodat je aan kunt tonen hoe de situatie bij de vorige onderhoudsbeurt was.

Beste heer/mevrouw, Allereerst, wat vervelend dat u hoge kosten heeft voor het vervangen van de wisselaar. Wij hebben inmiddels al een aantal keer contact met u gehad over de situatie. Ondanks dat u momenteel geen klant meer van ons bent willen wij kijken hoe we dit netjes kunnen oplossen. Aanstaande vrijdag komt er daarom een monteur van ons langs om de situatie te bekijken. Laten we dit even afwachten en in de tussentijd contact met elkaar houden. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Team Warmgarant.

Snel en vakkundig. Oplossingsgericht.

Afspraken werden nauwgezet nagekomen. De mannen dachten goed mee. En passent hebben ze ook nog even mijn lekkende buitenkraan vervangen. Ze werkten snel en waren deskundig en prettig in de omgang.

Zijn heel makkelijk helemaal top

Geen klachten

Erg netjes geholpen bij de keuze maken voor een nieuwe ketel

Alles goed geregeld

Zeer goed geen problemen na ziekte instalateur alles perfect geregeld top

Eigenlijk alles goed, goed advies en alles netjes en op tijd geleverd!

prima!