Het duurde drie maanden tot ik aan de beurt was.

De monteurs waren zeer professioneel te werk gegaan. Alles verliep prima.

Alles naar wens

De ervaring met Warmgarant was uiterst plezierig.

Er was veel aandacht voor mijn situatie, er werd meegedacht. Dat ging zelfs zover dat op het laatste moment nog een grote verandering werd voorgesteld. De betreffende medewerker "had eens nagedacht over mijn situatie' en stelde een andere CV-ketel voor. Zelfde prijs en minstens zo goed. Het was geen eenvoudige klus voor de monteur; hij is ruim 3 uur bezig geweest. Maar toen was mijn woning weer warm!

Zuinige cv ketel

De cv ketel is netjes aangelegd. Alles ging ontzettend snel. Er kwamen 2 mannen die heel vriendelijk waren. Ze hebben de klus in een record tempo uitgevoerd. Zelfs de oude (zware) ketel hebben ze naar beneden gebracht. Waarvoor mijn dank!. Minpunt bij de installatie: Deze installateur komt met een busje zonder ladder. Om de dak doorvoer te vervangen klimmen ze via een dakraam naar buiten en vervangen op deze manier de doorvoer. Bij een volgende keer zou ik hier vooraf afspraken over maken.

Professioneel

Duidelijke communicatie, afspraak = afspraak, professioneel

Goed, snel en prijskwaliteit

Snelle offerte. Veel documentatie en vertrouwen op de website. Goede montage en afvoer oude ketel. Een aanrader.

Zorgvuldig, adequaat, servicegericht

Betrouwbaar

Duidelijke informatie over de werkzaamheden, klantvriendelijke planning van de werkzaamheden en vakbekwame uitvoering van de installatiewerkzaamheden. Dat alles tegen de vooraf overeengekomen prijs, die alleszins aantrekkelijk mag worden genoemd.

Snel alles geregeld, en een prima prijs! Vakkundige installateur geweest. Blij mee!

Dik tevreden

Vanaf eerste contacten tot en met installatie alleen maar goede ervaringen,

lang wachten maar prima service!

Door de drukte duurde het even voordat het een en ander geinstalleerd kon worden maar vervolgens helemaal prima!

Prima service!

Ketel vervangen! Alles volgens afspraak verlopen. Erg nette monteurs!

Goede keus

Heel duidelijk en komen afspraken na!

Er is sprake van een duidelijke, overzichtelijke website. Afspraken worden prima nagekomen. Enige kritiek is dat er niet gemeld werd dat, bij het installeren van een nieuwe ketel, het rookafvoerkanaal zich niet vlak bij een openslaand raam mag bevinden.

Perfect geregeld

Het was allemaal goed geregeld ook in samenwerking met de consumentenbond en een prima monteur en de afspraken goed nagekomen.

Top bedrijf, goed advies en alsnog voor de kerst uit de kou geholpen

Warm Garant communiceert duidelijk en geeft goed advies. Onze oude CV-ketel was stuk en we zaten dus in de kou. Het bedrijf waarmee we een onderhoudscontract hadden, gaf na de conclusie dat de ketel aan vervanging toe is, geen thuis. Warm Garant deed wel alle moeite, ondanks de drukte voor de kerstdagen. Ze adviseerden ons ook een andere ketel te nemen dan we op het oog hadden. Onze eerste keuze bleek alleen goed te passen bij goed geïsoleerde huizen. De monteur heeft vervolgens de ketel netjes geïnstalleerd, inclusief rookafvoerpijp naar het dak. Al met al zijn we dik tevreden!

Na veel extra vragen te hebben beantwoord een perfecte uitvoering

Het nam een paar mails en telefoongesprekken voordat alles duidelijk was. Planning werd daardoor iets langer maar uiteindelijk een perfecte uitvoering naar voller tevredenheid.

Goed geholpen

Nadat wij, als trouwe klant bij een ander bedrijf een beetje in de kou waren gelaten. Zijn we door warmgarant goed geholpen. Snel, accuraat, en prettig.

Efficiënt, snel en terzake kundige monteurs. Voor een concurrerende prijs. Van harte aanbevolen!

Goed bedrijf met goede monteurs weten wat zij moeten doen. En voor een redelijke prijs van de CV Ketel. Echt een aanrader.

Voorbereiding schiet nog tekort

Alle voorbereidingen gedaan voor een juiste beoordeling van de te verrichten werkzaamheden. Duidelijke foto’s ingestuurd maar 3 verschillende medewerkers zagen problemen voor de montage.Ze reageerden 2 dagen voor aanvang van de geplande werkzaamheden. Het zou meerwerk worden.Of kiezen voor een andere ketel. Er werden onjuiste afmetingen genoemd van zowel huidige ketel als andere alternatieven. Het meerwerk was het omleggen van een stuk pvc afvoer en dit terwijl de installateur ter plekke kon laten weten dat dat geen meerwerk is. Dat kon hij al zien op de foto’s die hij overigens pas veel later had ontvangen van Warmgarant. De installateur had een leerling bij zich.Ze waren beleefd en behulpzaam en zeer kundig en hebben netjes gewerkt Alle lof voor hen beiden. Ze hebben ook aan Warmgarant doorgegeven dat geen sprake was van meerwerk. Verbeterslag voor Warmgarant: Breng klanten niet onnodig in verwarring en zorg zelf ook voor een goede voorbereiding. Omdat de kwaliteit van de installatie prima is kan ik dat deel van harte aanbevelen.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Goed product op tijd en door professioneel personeel geïnstalleerd.

Heel tevreden.

Alles is naar volle tevredenheid verlopen.

Keurig de CV geïnstalleerd

Zeer vakkundig gedaan