Redelijk

De aangewezen instalateur zou uit Goes komen, maar kwam uit Westdorpe. Deze zou nog terugkomen om beugel op rookkannaal te bevestigen omdat hij deze tijdens instal niet bij had, is niet meer teruggeweest. Ook heb ik tijdens de aanvraag aangegeven dat ik geen service contract wilde, deze kon ik afkopen werd mij door warmgarant verteld. Heb dit dus ook vermeld op aanvraagform. Hier is niks mee gedaan, krijg nu maandelijks een rekening. Dus niet erg tevreden

Vakkundig en snel geplaatst functioneert prima.

Installatie top prijs kan beter

Top geïnstalleerd Ma kleine letters bij contract over seves is slecht 2 jaar 13.65 per maand is onzin he hebt ook 2 jaar garantie 24 x 13.65 is geld klöperij

Snel gefikst en goede nazorg

De CV ketel kwam 4 maanden eerder dan gepland, maar dat was geen probleem. De monteur heeft mooi werk geleverd en heeft achteraf de lekkende koppeling keurig gerepareerd. Goeie service

Goede en snelle service

Van offerte die heel goed qua prijs was is de inbouw van de nieuwe cv-ketel snel gegaan.

Zoals afgesproken aangekomen en gelijk begonnen met de werkzaamheden, de service monteur kende zijn vak goed, het voorbereiden van materialen voor de centrale verwarming het demonteren en daarna het vervangen van de ketel in samenwerking met zijn hulp medewerker ging het allemaal super vlot, het plaatsen van het rookgas afvoer op het dak vond ik wel gevaarlijk omdat net net daarvoor heeft gesneeuwd. Al met al goede service en alles netjes uitgevoerd en opgeruimd. Wij zijn heel tevreden.

Na valse start prima tevreden

De eerst geplande afspraak is niet doorgegaan vanwege slechte communicatie en onwillende monteurs. Na 2 weken weer een afspraak (met een ander installatiebedrijf)en die liep zeer correct! Prima monteur en duidelijke communicatie. Al met al wel plm. 6 weken zonder CV gezeten.......

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen zo hoort het

Geen poespas, Gewoon goede service en netjes geïnstalleerd.

Nieuwe ketel laten installeren. Vrij snel af spraak kunnen maken. Duidelijk verhaal en goede installatie.

Duidelijke communicatie, positieve installatie ketel

Tot nog toe heb ik alleen ervaring met de installatie van de nieuwe ketel en de communicatie die hiervoor nodig was. Dat is goed in orde en ook duidelijk genoeg. Na het aanleveren van foto's en informatie van waar mijn nieuwe CV ketel geïnstalleerd moest worden, werd mij duidelijk verteld en uitgelegd dat het type model wat ik graag wou niet zou gaan passen i.v.m. beperkte installatieruimte en hierna werden er drie alternatieve ketels aangeboden waar ik uit kon kiezen die wel zouden gaan passen en die qua specificaties dicht in de buurt lagen. De installatie van de CV ketel verliep prima en de monteur was vriendelijk en duidelijk in de uitleg over alles wat hij deed tijdens het installeren en hoe ik de ketel zou moeten gebruiken.

Snelle en goede service echt warmgarant

Gevonden via website die duidelijke informatie geeft . Snel een afspraak gemaakt en correct en snel cv ketel geplaatst door vriendelijke vakmensen .

Goed werk en goede service

Vriendelijk en correct!

Dat was het.

Technische afhandeling voor zover te overzien goed, afhandeling van factuur slecht.

factuur zou tussen 1 en 3 weken worden verzonden, inmiddels reeds 10 weken verstreken en nog geen factuur terwijl het bedrag bekend is. Dit ervaren wij als storend.

Monteur was op afgesproken tijd aanwezig Met alle afgesproken producten. Verder alles vakkundig , gemonteerd, rekening houdend voor eventuele uitbreiding later met hybride warmtepomp. In elk geval is alles prima verlopen . We hopen dat voor het onderhoud dezelfde monteur langs komt. Want je kon aan alles zien dat het een vakman is. Verder behulpzaam en vriendelijk.

Prima en snel

Ondanks het slechte weer heeft sergio van ferreira installaties prima werk geleverd ging het dak op met regen wat een ander bedrijf wellicht niet gedaan zou hebben hij heeft alles ook keurig schoongemaakt

So far so good

Kwaliteit in alle facetten

na mijn bestelling van een nieuwe cv is warmtegarant heel zorgvuldig ingegaan op mijn woonsituatie , de positie van de oude cv ketel en de afvoer om kwaliteit en veiligheid te borgen. Toen deze situatie duidelijk in kaart was gebracht is de cv ketel door een team van 3 zeer vriendelijke en ervaren monteurs geïnstalleerd , die netjes onze vragen beantwoorden en zelf onderhoud van de cv ketel tot in de details hebben uitgelegd. Kortom wij zijn heel tevreden met het resultaat dat warmtegarant en zijn team heeft neergezet.

super goed

We huren een ketel voor de 2 maand maar alles gaat goed

Goede en snelle montage

prima verlopen,van bestellen t/m plaatsen

Vanaf bestellen t/m plaatsen helemaal goed gegaan, tel.contact mogelijk ( zelfs snel, waar vind je dat nog..)bij vragen . Volgens afspraak verlopen en werkplanning die klopt. Top.

...

Mede naar aanleiding van de goede afwikkeling van klachten wil ik positief oordeel geven