Snelle en goede service echt warmgarant

Gevonden via website die duidelijke informatie geeft . Snel een afspraak gemaakt en correct en snel cv ketel geplaatst door vriendelijke vakmensen .

Goed werk en goede service

Vriendelijk en correct!

Dat was het.

Technische afhandeling voor zover te overzien goed, afhandeling van factuur slecht.

factuur zou tussen 1 en 3 weken worden verzonden, inmiddels reeds 10 weken verstreken en nog geen factuur terwijl het bedrag bekend is. Dit ervaren wij als storend.

Monteur was op afgesproken tijd aanwezig Met alle afgesproken producten. Verder alles vakkundig , gemonteerd, rekening houdend voor eventuele uitbreiding later met hybride warmtepomp. In elk geval is alles prima verlopen . We hopen dat voor het onderhoud dezelfde monteur langs komt. Want je kon aan alles zien dat het een vakman is. Verder behulpzaam en vriendelijk.

Prima en snel

Ondanks het slechte weer heeft sergio van ferreira installaties prima werk geleverd ging het dak op met regen wat een ander bedrijf wellicht niet gedaan zou hebben hij heeft alles ook keurig schoongemaakt

So far so good

Kwaliteit in alle facetten

na mijn bestelling van een nieuwe cv is warmtegarant heel zorgvuldig ingegaan op mijn woonsituatie , de positie van de oude cv ketel en de afvoer om kwaliteit en veiligheid te borgen. Toen deze situatie duidelijk in kaart was gebracht is de cv ketel door een team van 3 zeer vriendelijke en ervaren monteurs geïnstalleerd , die netjes onze vragen beantwoorden en zelf onderhoud van de cv ketel tot in de details hebben uitgelegd. Kortom wij zijn heel tevreden met het resultaat dat warmtegarant en zijn team heeft neergezet.

super goed

We huren een ketel voor de 2 maand maar alles gaat goed

Goede en snelle montage

prima verlopen,van bestellen t/m plaatsen

Vanaf bestellen t/m plaatsen helemaal goed gegaan, tel.contact mogelijk ( zelfs snel, waar vind je dat nog..)bij vragen . Volgens afspraak verlopen en werkplanning die klopt. Top.

...

Mede naar aanleiding van de goede afwikkeling van klachten wil ik positief oordeel geven

Netjes en goed geïnstalleerd

Jongens waren wel wat haastig en vond niet dat ze de tijd namen om alles goed uit te leggen. Ook de thermostaatuitleg was van hier heb je de boekjes en lees maar door. Dat was een minpunt. Verder netjes gewerkt en ook alles keurig achtergelaten. Over het algemeen tevreden.

Goed geholpen juiste offerte plaatsen van ketel door vakmensen.

Ketel werd op afgesproken datum geleverd en gemonteerd vriendelijke mensen goede service kan het iedereen aanbevelen . Een min puntje laat voor het plaatsen van een nieuwe ketel het rookgas afvoer controleren negen van de tien gevallen moet deze ook vernieuwd worden.

Het contact liep snel en eenvoudig

Wij hebben een goede ervaring met Garant. Vanaf de informatie tot installatie.

Doen wat ze beloven!

Plaatsing nieuwe huur CV met duidelijke kosten en afspraken! Goed bereikbaar!

Ketelinstallatie

In eerste instantie was de afvoer niet gebeugeld. Inmiddels zijn ze langs geweest om dat alsnog op te lossen.

Goede service maar wel afhankelijk van derde partijen.

Warmgarant heeft altijd netjes mijn vragen beantwoord en duidelijk gecommuniceerd. Helaas zijn afhankelijk van derde partijen die het ontzettend druk hebben. De wachttijden zijn lang.

Prima ketel, goede installatie

Ik heb een goede ketel uitgezocht voor een prima prijs. Ketel is stiller en misschien nog wat zuiniger dan mijn oude ketel van 21 jaar oud. Installatie door een prima partner gedaan. Hij was en werkte netjes en verzorgd. Meerwerk werd duidelijk besproken en voor een reële prijs gedaan

Perfect!

Een zzp-er heeft bij mij de cv ketel geïnstalleerd en tips gegeven. Hij moest in zijn eentje alle zware dingen naar zolder brengen en ik mocht niet helpen. Petje af voor deze man, waarvan ik helaas de naam vergeten ben.

Goede producten en goede communicatie

Nieuwe ketel laten plaatsen. Precies zoals ik wilde. Van mijn kant uit wat strubbelingen met de afspraak maar daar werd snel op gereageerd. Plaatsing verliep prima en precies op het afgesproken tijdstip.

Prima ervaring

Duidelijke communicatie, snel, behulpzaam en kwaliteit.

Alles prima volgens afspraak verlopen

Goede ervaring.

Weesperstraat 118 1112 AP Diemen