Pluspunten

Ze doen wat ze zegeen dat ze zullen doen.

Nee

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik gebruik deze tassen al jaren, ik dacht vanaf 1988. Ze bevallen me prima.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

de producten zijn goed, alleen is de kleur soms anders als op de website bv rood.

als iets niet in stock is, dit vermelden op website

• Snelheid/Levertijd

In 3 winkels geprobeerd het artikel te kopen mar helaas niet voorradig. Had het graag gezien voor de aankoop.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

De klant is bij Berba inderdaad koning! Het tasje van Chamonix had helaas wat beschadigingen bij levering, maar na vlot contact is dit helemaal naar tevredenheid opgelost. Ik heb nu twee verschillende Chamonix tassen en een sleuteletui van Chamonix, dat zegt genoeg over de uitstekende kwaliteit van Berba!

Ik heb geen verbeterpunten.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer snelle levering en een prachtige kwaliteit!

Een wat minder grote doos als verpakking gebruiken.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Uitstekende service en dienstverlening. Klant is bij dit bedrijf koning. Producten zijn van zeer goede kwaliteit.

Over pakketdienst GLS ben ik niet tevreden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

via de webshop heb ik een tas besteld op zaterdag 16 feb.j.l. Maandag heb ik de webshop (Breda) gebeld en volgens zeggen was de tas ingepakt en zou die dag worden verzonden. Normaal gesproken krijg je dan een track en trace code maar deze had ik niet gekregen. Na telefonisch contact - weer met Breda - heb ik de code gekregen met de mededeling dat ik het pakket nog niet kon volgen vanwege een storing bij DLS. Er was geen storing,maar de tas was nog niet verzonden. Dit is pas dinsdag 19 feb. gebeurd. Dit heb ik gezien bij de code en via DLS. Ik zelf houd erg van eerlijkheid, en kan dit niet zeggen van de webshop in Breda. (Lindy Rekkers) Als zij meteen had gezegd dat de tas pas op dinsdag zou worden verzonden was er niets aan de hand geweest. Erg teleurstellend.

• Snelheid/Levertijd

Beste Monique, De indruk krijgen dat u wordt voorgelogen is niet leuk. Ik kan u echter verzekeren dat dit onterecht is. Uw pakket was door een storing voor het eerst traceerbaar om 16-02-2016 20:42 met de status "vertrek" vanuit het depot. Uw pakket is echter 15-02-2016 bij ons opgehaald en naar het depot gebracht door GLS. Dit wordt normaal gesproken gekenmerkt met de status "Collectie", welke door de storing niet in het systeem staat. U heeft uw bestelling op zaterdag geplaatst en we hebben deze maandag ingepakt en door GLS laten ophalen. Spijtig dat GLS het pakket niet direct de volgende dag heeft afgeleverd. Omdat we dit niet in de hand hebben communiceren we ook 1 a 2 dagen levertijd.

Pluspunten

Ben erg blij met mijn prachtige portemonnee. Net als bij de tas is ook de binnenkant heel mooi afgewerkt en ingedeeld.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Jong enthousiast team met goede kwalitatieve producten.

Aanbod kan iets uitgebreid worden.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

4x portemonnee tasjes gekocht.Tevreden, echter ritssluiting achterkant al bij drie tasjes kapot. Nieuw model nu aangeschaft. Dikker leer (zichtbaar op foto) en tasje dikker gevoerd . Ik vind dit een nadeel. Het tasje van dunner leer was weliswaar kleiner (tel. past er net niet in) maar handiger en soepeler van leer. Rits in het midden was ook handiger. Jaren geleden een keer rits laten repareren. Bestaat deze mogelijkheid nu ook nog en wat zijn de kosten.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goed bruikbare website

Verkoop punten niet ze vinden, de bedoeling was eerst zien en voelen en daarna kopen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

- overzichtelijke website met duidelijke foto's - snelle verzending en zeer goed verpakt - kwaliteitsproducten

- koop op rekening

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima tas. Goede kwaliteit.

Bezorging is door bezorgbedrijf met 1 dag vertraagd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snel geleverd. Mooie produkten

Mooie site maken en beter geklede modellen. Ziet er goedkoop uit terwijl de producten prachtig zijn.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Kwalitatief mooie producten, voor een goede prijs. Afhandeling reparaties, ook na de garantieperiode zeer goed

Informatie over het moment van afleveren zou handig zijn

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prachtige werktas van de serie Sion ontvangen. Erg mooie kleur: Taupe.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

De producten van Berba zijn perfect ( heb al vele tassen en portemonnees in huis), maar is nu voor het eerst dat ik via deze site bestel. En...dat is me zeer goed bevallen!! Zéér vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon, goede en duidelijke uitleg. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Ik zou geen verbeterpunten weten.

Van de Reijtstraat 58

4814 NE Breda