Allround goede kwaliteit

Wij zijn vanaf het begin goed geholpen door Rob en de rest van het team van Spandoek.nl Wij zijn vanaf het begin erg blij geweest met onze doeken (105m x 8m), maar door weersomstandigheden zijn deze helaas beschadigd geraakt. Na flink wat heen-en-weer tussen ons en Rob, moeten wij zeggen dat wij erg goed geholpen zijn in de afwikkeling van ons 'conflict'. Vingerwijzen helpt niemand, maar wij kunnen alleen maar toegeven aan Rob's professionaliteit!

Prima, correct en snel geleverd.

Prima, correct en snel geleverd.

Kwaliteit is goed, levering niet op tijd!

De datum is niet gehaald, zou 3 februari binnen zijn (ook extra voor betaald) maar kwam 4 februari binnen…

Top geregeld!

Top geregeld!

Mooie nieuwe site en goede service!

Kwaliteit is ook prima!

Hele goede service.

Spandoek waaide kappot en ik kreeg een nieuwe tot 2x toe en zelfs de 3e keer. toen kreeg ik een winddoorlatend spandoek. Wat een service! Advies om op de site te zetten dat de eerste twee geen wind doorlaten en sneller kappot zijn. Deze moet je in de luwte hangen. Koop gelijk een winddoorlatend. Jullie dank voor de goede service. Gr Ina

Spandoek.nl is top

Hele fijne communicatie en het resultaat is verbluffend goed. Zou er zo weer bestellen

Makkelijke bestelling met goede uitleg van de materialen. Snelle levering en bestelling wordt geleverd zoals bestelt en belooft. Gewoon goed!

goed persoonlijk advies en zeer behulpzaam

Goed product en stipt op tijd geleverd, ook in deze moeizame periode.

Prima ondersteuning via de telefonische helpdesk (Rob)! Tip: eerst het spandoek afronden (+uploaden) dan pas betaling starten. Is nu andersom.

Gewoon goed!

Prima bedrijf, goede kwaliteit en niet duur!

Professioneel en klantvriendelijk

De medewerkers waren zeer behulpzaam. De bestelling werd erg snel geleverd en de kwaliteit was goed.

Altijd weer super, vooral Rob

Goede service, snel en zeer behulpzaam. Mooi product

Super, vooral Rob!

Altijd behulpzaam goed en scherp. Geweldig bedrijf, ben terugkerende klant.

Helemaal top

Alls kwam sneller dan verwacht en de kwaliteit van het doek en frame zijn super!

Goede service, mooi spandoek

Ik had het verkeerde formaat doorgegeven; toen ik contact opnam werd meteen aangeboden het bedrag te crediteren en ik kon direct een nieuwe bestellen. Goede service! Het spandoek is daarnaast van goede kwaliteit.

Perfecte hulp bij ontwerp en service

Snelle afwikkeling en hulp bij het ontwerp van de spandoek. Zelfs toen het spandoek in eerste instantie niet naar onze wens was werd er bij het tweede ontwerp precies aan onze wens voldaan!

Fantastisch product EN service

Het resultaat is heel mooi geworden. De door mij aangeleverde kwaliteit was niet voldoende en daar is door Spandoek.nl tijd in gestoken om toch een mooi resultaat op te leveren. De aanlevering stokte en ook in dit process was de service vanuit Spandoek.nl heel goed geregeld.

goed product stipt op tijd geleverd

prima ondersteuning via de telefonische helpdesk

Professioneel en behulpzaam

Spandoek.nl heeft ons geweldig geholpen met het ontwerpen van 2 spandoeken voor de sidewings naast het podium. Het ontwerp dat ik had aangeleverd voldeed niet qua resolutie. Ze hebben geweldig meegedacht om er een mooi eindresultaat van te maken.

Professioneel

Snel en zeer flexibel

Levering naar wens

Schutterij Willem Tell is blij met de geleverde spandoeken!

Pluspunten

Prettig contact, ze denken goed mee. Snelle service. Goede kwaliteit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed geholpen door medewerkster (Marjolein)

Opmerkingen bij bestelling komen niet door. Dit zorgt voor vertraging.

Over Spandoek.nl

Spandoek.nl is de specialist van Nederland op het gebied van digitale prints in Nederland en België. Naast Spandoeken leveren wij ook Reclameborden, Vlaggen, Decoraties, Posters, Fotobehang etc. Wij staan voor u klaar!