Pluspunten

Komen hun woorden na.

NVT

Pluspunten

Telefonisch contact gehad over welk bord het meest geschikt zou zijn. Spandoek.nl heeft een opzet gemaakt en bord gemaakt. Vriendelijke medewerker aan de lijn gehad en het bord is precies op de afgesproken dag bezorgd. Top geregeld.

Pluspunten

Telefonisch goed geholpen, voordat ik mijn bestelling deed

Pluspunten

100% goed gedrukt en verpakt ontvangen.

Pluspunten

Goede communicatie, prima verpakking en product.

Jammer, dat het uploaden van de bestanden nog niet goed gaan. Aanmeldpagina voor de sticker is nog niet lekker. Teksten over elkaar.

Pluspunten

directe en snelle service/goeie kwaliteit

Pluspunten

adequate service, attenheid bij het uploaden van bestand. Geleverd product van goede kwaliteit, qua materiaal en printwerk

uploaden via de website gaat kennelijk niet altijd goed!

Pluspunten

Correcte levering qua levertijd, kwaliteit en verpakking.

Grote bestanden worden niet via systeem geladen. Wordt wel via WeTransfer goed afgehandeld. Optie om ergens in de buurt op te halen bijv. AH. Communicatie of bestelling wel of niet op tijd wordt bezorgd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

vriendelijkheid en snelheid leveren , altijd goed mee gewerkt

kwaliteit geleverde is dramatisch, hadden ze toch kunnen bellen dat dit niet kon

Pluspunten

Goede prijs kwaliteit verhouding. Levering op de afgesproken dag. Goede communicatie via mail of telefoon.

Ik zou het fijn vinden als ik mijn bestelling kon volgen of ergens terug kon kijken, bijv. als je inlogt op de site.

Pluspunten

snelle correcte communicatie, flexibel, lage minimale grootte drempel, 100% levertijden inclusief vervoer, correcte verpakking.

lokale bezorgpunten, zoals AH.

Pluspunten

Overzichtelijke website met een volledig aanbod en een bestelproces die zeer makkelijk en gebruiksvriendelijk werkt.

Impact 8

6921 RZ Duiven

Over Spandoek.nl

Spandoek.nl is de specialist van Nederland op het gebied van digitale prints in Nederland en België. Naast Spandoeken leveren wij ook Reclameborden, Vlaggen, Decoraties, Posters, Fotobehang etc. Wij staan voor u klaar!