snelle levering, heerlijke perssinaasappelen. Niet te zoet, niet te zuur !!

Blijf zo doorgaan orange-express !!

Heerlijk fruit

Wijze van betaling zeer makkelijk, sinasappelen lekker zoet en sappig, snelle levering. Kortom, super. Alleen jammer dat ik voor het overige fruit alleen grote aantallen kan bestellen. Anders zou ik zeker ook meer fruit bestellen.

heerlijke perssinaasappels en geen gesjouw. Wordt voor de deur afgeleverd!

Snelle levering! Geen gesjouw . Maar wat het belangrijkste is, goede perssinaasappels! Veel sap en heerlijk van smaak .

Pluspunten

Snelle levering, scherpe prijs

Soms een enkele beschimmelde sinaasappel in de doos

Pluspunten

goede kwaliteit, snelle levering

misschien handig om met ophaalpunten te gaan werken? Ik ben vaak niet thuis... en niet alle buren willen zo'n zwaar pakket aannemen...

Pluspunten

5 sterren

Zou het niet weten.

Pluspunten

prima constante kwaliteit, vlotte bezorging

Pluspunten

Een goed product en heel goede service

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De snelle levering als er iets is fout gegaan

Pluspunten

Prima producten. Redelijke prijs. Snelle levering.

Prijs mag wat scherper.

Pluspunten

No nonsense bedrijf met een hele goede productprijs en kwaliteit. Afgelopen jaar in totaal zo'n 5 dozen grapefruits besteld, In al die bestellingen bij elkaar slechts 2 maal een onbruikbare grapefruit aangetroffen.

Pluspunten

Nu vijf maal een doos besteld. Telkens prima service en tijdige bezorging. Sinaasappels zijn zeer sappig en vol van smaak. Slechts 1 beschimmelde sinaasappel aangetroffen.

de website kan iets overzichtelijker. De herhaalorder werkt prima.

Pluspunten

Erg lekkere sap en gemakkelijk te bestellen met een snelle levering. Zodra de sinaasappels op zijn zal ik hier zeker weer bestellen De kwaliteit van de sinaasappels was gewoon goed

Pluspunten

Binnen 3 dagen geleverd. Lekker sinaasappels. We gaan vaker bestellen.

Pluspunten

Heb twee keer bedorven sinaasappels ontvangen. De eerste keer kreeg ik een nieuwe doos de tweede keer werd het geld terug gestort. Goede service.

Het bezorgen van de sinaasappels laat weleens 4 tot 5 dagen op zich wachten waardoor ik een doos sinaasappels heb ontvangen die bedorven waren. Ik denk dat hier dé verbeter punt voor dit bedrijf ligt. Hier behoort wat aan gedaan te worden.

Pluspunten

Lekkere sinaasappels, prima van smaak. Niemand slaat een glas vers geperst sinaasappelsap af. Levering binnen de gestelde levertijd.

Aflevertijdstip is van te voren niet bekend, zou dit graag ook via de website willen zien.

Pluspunten

Prima perssinasappelen vol sap en uitmuntende smaak top product.

Pluspunten

Hele goede en snelle service, de perssinaasappels zien er uitstekend uit. Ik was te laat voor een aanbieding (uitverkocht), maar na contact met Orange express te hebben genomen hebben zij mij alsnog de aanbieding gegeven. Zeer goed bedrijf en is absoluut een aanrader. Bedankt voor de snelle levering!

Een inschatting qua bezorgtijd zou fijn zijn, voor extra service. Op de manier waarop het nu gaat ben ik niet ontevreden.

Pluspunten

Vol sap, lekker zoet, en een hele snelle levering! In een woord perfect!