In één woord super!

Prettig bedrijf met personeel wat verstand van zaken heeft!

Pluspunten

Een heel prettig bedrijf om mee samen te werken. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Hierdoor krijg je geen onaangename verrassingen achteraf. Ook het feit dat je één aanspreekpunt binnen het bedrijf hebt maakt dat er heldere communicatie is en je makkelijk je vragen en opmerkingen bij Webton neer kunt leggen waarna zij hier altijd snel mee aan de slag gaan.

Pluspunten

Een bijzonder prettige samenwerking heeft geleverd tot een fantastische nieuwe website die ook nog eens beter vindbaar is in Google dankzij de linkbuilding

Pluspunten

Webton levert mooie resultaten. Ben zeer tevreden over hun dienstverlening en zou hun zeker aanbevelen.

Pluspunten

de linkbuilding werpt al snel zijn vruchten af, ik behaal goede resultaten dankzij webton

Pluspunten

nieuwe site ziet er fantastisch uit

Pluspunten

- Betere Google rankings dankzij linkbuilding - Heldere communicatie - Prettig contact met mijn vaste aanspreekpunt Joshua

Pluspunten

Rogier heeft mij goed geholpen bij het opzetten van de nieuwe website. De website ziet er goed uit en is erg gebruiksvriendelijk

Pluspunten

Linkbuilding leverde de eerste maanden niets op, ik kreeg sterk mijn twijfels over linkbuilding. Na een maand of vier trokken de resultaten bij en sinds de afgelopen maand heb ik zelfs enkele top drie resultaten.

Pluspunten

Super tevreden over onze nieuwe website voor de schaatsclub.

Pluspunten

Open heldere communicatie over de bouw van de nieuwe website. Het traject is goed en vlot verlopen en het resultaat is geweldig.

Pluspunten

Alles is naar wens, we behalen een goede ROI en het beheer van de campagnes verloopt vlot

Pluspunten

Prettig samenwerken met Martijn. Hij voert de SEO voor onze website uit en dat lijkt zijn vruchten af te werpen.

Pluspunten

Webton heeft voor mij een prachtige website ontwikkelt, hij converteert en wordt ook nog eens goed gevonden in Google

Pluspunten

super

Pluspunten

Na 6 maanden werd ik wat huiverig voor linkbuilding, ik had nog nauwelijks stijgingen gezien in de rankings. De laatste maanden gaat het echter de goede kant op, op het moment van schrijven ben ik 10 maanden onderweg en heb ik meerdere top 5 posities

Pluspunten

Ik doe al een tijdje prettig zaken met Webton, mijn google rankings zijn aanzienlijk verbeterd

Pluspunten

Webton heeft voor ons een nieuwe corporatie website ontwikkelt. De website ziet er goed uit en het proces die we samen met Rogier hebben doorlopen was erg prettig. Een aanrader voor een ieder.

Pluspunten

Ik ben erg tevreden over de linkbuilding die Webton voor mij uitvoert, door Webton heb ik meerdere top drie resultaten weten te boeken

Pluspunten

De linkbuilding lijkt al vrij snel zijn vruchten af te werpen, ga zo door webton

Pluspunten

Mooie nieuwe website ontwikkelt door Webton, cursus hoe ik het zelf kan beheren was ook erg prettig

Pluspunten

ik ben erg tevreden over de samenwerking met webton. De linkbuilding werpt zeker zijn vruchten af. De communicatie met Martijn verloopt vlot, ik merk aan alles dat hij een echte specialist is.

Pluspunten

Super service en kwaliteit linkbuilding

Pluspunten

Drie jaar geleden een nieuwe website laten ontwerpen, tot de dag van vandaag is deze website nog steeds onder beheer bij Webton. Voor een kleine maandelijkse vergoeding is er altijd in ondersteuning, krijgt mijn website altijd de nodige updates en worden er altijd wijzigingen aangebracht