• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een heel prettig bedrijf om mee samen te werken. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Hierdoor krijg je geen onaangename verrassingen achteraf. Ook het feit dat je één aanspreekpunt binnen het bedrijf hebt maakt dat er heldere communicatie is en je makkelijk je vragen en opmerkingen bij Webton neer kunt leggen waarna zij hier altijd snel mee aan de slag gaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een bijzonder prettige samenwerking heeft geleverd tot een fantastische nieuwe website die ook nog eens beter vindbaar is in Google dankzij de linkbuilding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Webton levert mooie resultaten. Ben zeer tevreden over hun dienstverlening en zou hun zeker aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

de linkbuilding werpt al snel zijn vruchten af, ik behaal goede resultaten dankzij webton

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

nieuwe site ziet er fantastisch uit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Betere Google rankings dankzij linkbuilding - Heldere communicatie - Prettig contact met mijn vaste aanspreekpunt Joshua

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Rogier heeft mij goed geholpen bij het opzetten van de nieuwe website. De website ziet er goed uit en is erg gebruiksvriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Linkbuilding leverde de eerste maanden niets op, ik kreeg sterk mijn twijfels over linkbuilding. Na een maand of vier trokken de resultaten bij en sinds de afgelopen maand heb ik zelfs enkele top drie resultaten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super tevreden over onze nieuwe website voor de schaatsclub.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Open heldere communicatie over de bouw van de nieuwe website. Het traject is goed en vlot verlopen en het resultaat is geweldig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles is naar wens, we behalen een goede ROI en het beheer van de campagnes verloopt vlot

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettig samenwerken met Martijn. Hij voert de SEO voor onze website uit en dat lijkt zijn vruchten af te werpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Webton heeft voor mij een prachtige website ontwikkelt, hij converteert en wordt ook nog eens goed gevonden in Google

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

super

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na 6 maanden werd ik wat huiverig voor linkbuilding, ik had nog nauwelijks stijgingen gezien in de rankings. De laatste maanden gaat het echter de goede kant op, op het moment van schrijven ben ik 10 maanden onderweg en heb ik meerdere top 5 posities

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik doe al een tijdje prettig zaken met Webton, mijn google rankings zijn aanzienlijk verbeterd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Webton heeft voor ons een nieuwe corporatie website ontwikkelt. De website ziet er goed uit en het proces die we samen met Rogier hebben doorlopen was erg prettig. Een aanrader voor een ieder.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben erg tevreden over de linkbuilding die Webton voor mij uitvoert, door Webton heb ik meerdere top drie resultaten weten te boeken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De linkbuilding lijkt al vrij snel zijn vruchten af te werpen, ga zo door webton

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie nieuwe website ontwikkelt door Webton, cursus hoe ik het zelf kan beheren was ook erg prettig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ik ben erg tevreden over de samenwerking met webton. De linkbuilding werpt zeker zijn vruchten af. De communicatie met Martijn verloopt vlot, ik merk aan alles dat hij een echte specialist is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super service en kwaliteit linkbuilding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Drie jaar geleden een nieuwe website laten ontwerpen, tot de dag van vandaag is deze website nog steeds onder beheer bij Webton. Voor een kleine maandelijkse vergoeding is er altijd in ondersteuning, krijgt mijn website altijd de nodige updates en worden er altijd wijzigingen aangebracht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Als je een SEO specialist wil met verstand van zaken dan moet je bij Webton zijn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Webton

Filter op Taal