Mooi product en goede service

Na een foute gedeeltelijke levering (door de fabrikant) is het probleem snel opgelost. Zoals het hoort. Ik ben heel tevreden over de afhandeling en zou hier weer wat kopen.

To the point

Foute levering werd onmiddellijk rechtgezet!

Na tevredenheid

Zoals beloofde snelle levering, vlekkeloos retour. Telefonisch goed te bereiken

Tevreden met mijn aankoop!

Oke

Na het uitzoeken van een kapstok uiteindelijk bij Furnea. Helaas was bij de montage een stuk frame incompleet. Ze zijn hier geel adequaat mee omgegaan en binnen een aantal dagen had ik een vervangend onderdeel in huis.

SHIT

Product ontvangen maar niet volgens beschrijving. Tot 2x toe contact gehad over eventuele beschadigingen. Bij aankomst daadwerkelijk beschadigd en poten waren niet geleidelijk gespoten. Klacht daarvoor ingediend, blijkt hun klachtenafhandeling een grote grap te zijn. Kiezen de makkelijkste weg en geven geen serieuze antwoorden noch oplossingen! In de tussen tijd tafel verkocht. Ga wel een nieuwe kopen bij een ander bedrijf dat wel serieus omgaat met klanten. Kan niet veel zeggen over dit bedrijf. Behalve dat het één grote grap is.

Beste Nasution, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je gekeken en zie dat de salontafel beschadigd bij je is aangekomen. Dit is hoogstwaarschijnlijk tijdens het transporttraject ontstaan. Hierdoor hebben we je ook voorgesteld om de tafel retour op te halen en het aankoopbedrag terug te storten maar jij stelde voor een korting van 50% wat voor zich spreekt dat het niet mogelijk is. Hierdoor heb je dan ook besloten om de tafel te behouden. Wens je nog veel plezier met je aankoop.

Prima bedrijf, goede meubels

Nadat we even in Schiedam zijn gaan kijken hoe het meubel eruit zag, hebben we bij thuiskomst gelijk de bestelling gedaan. Dat proces verliep vlekkeloos. Bij het meubel stond een levertijd van 2 tot 4 weken, waarschijnlijk omdat deze bij Maja Møbel zelf besteld moest worden. Pas precies na het verstrijken van die 4 weken kregen we van Furnea een mail dat de de leverdatum helaas niet gingen halen en dat ze verwachtten 2 tot 3 weken extra nodig te hebben. Kan gebeuren, zij moeten het ook maar doen met de info die ze van de leverancier krijgen. Bij het verstrijken van de 3de week kregen we een email dat de landing beschadigd was en dat een nieuwe bestelling zou moeten worden gedaan bij de leverancier. Extra wachttijd: 4 weken. Een dag later kwam dan toch een mail dat de bestelling een paar dagen later zou worden afgeleverd. Hier bleek vertraging in de communicatie transporteur-leverancier-furnea de reden van te zijn. Het meubel werd netjes geleverd, in goede staat en moet nog worden gemonteerd. Waarom geen 10? Ik denk dat de communicatie ietsje proactiever kan van Furnea naar de leverancier. 2 tot 4 weken en dan wachten tot op de dag na het verstrijken hiervan, is een beetje sumier. Nogmaals, ik denk dat zij het doen met datgene wat zij van de leverancier horen, maar hier eerder naar vragen en de klant op de hoogte stellen zou dit kunnen verbeteren. Ook de ietwat verwarrende emails die elkaar kruisten ( “product is beschadigd; duurt nog een maand” en een dag later “heeft ons magazijn verlaten”) kan dit wellicht iets voorkomen. Al met al toch dik tevreden met het gehele traject en ik zal ze voor volgende meubels gewoon weer overwegen.

Goede ervaring maar een klein mankementje in het meubel

Ik vind dat Furnea snel de bestelling heeft afgehandeld. Bij het uitpakken van mijn twee CD/DVD kasten, die ik overigens zelf in elkaar kon zetten zonder enig probleem, zag ik een kleine beschadiging in de binnenkant van een der kasten. Ik vond dit van dien aard dat ik niet heb gereclameerd en de beschadiging is redelijk uit het zicht. Kortom: ik ben redelijk tevreden.

Geweldig prduct.

Bij de montage was niet alles even duidelijk. Ik hield zakjes met schroefjes over. En sommige zakjes waren dubbel gecodeerd.

Tafel Deef, constructie ondeugdelijke en regels 100 dagen !

Ik heb spijt van mijn online aanschaf binnen 1 maand de poten van tafel DEEFgaan lossen van elkaar, de constructie is alleen lijm !en tafel is lood zwaar , tafel voor 900 euro’s ! De communicatie met furnea is alleen via mail met dag ertussen , Ik mag niet die tafel retour van furnea er moet nieuw poten komen ,of verlies ik bij retour 30% van mijn aanschaf .De constructie van die tafel blijft even gevaarlijk vind ik , klein kind die rond loop hier en net nieuw vloer voor 4000 euro gelegd van keramique . Intussen blijf ik wachten voor poten . Conclusie Het 100 dagen uitproberen is alleen geldig als product in doos blijft is mijn ervaring

Twee opbergkasten uit dezelfde serie besteld bij Furnea. Mooie kasten, maar ik kreeg 1 van de deurtjes niet goed afgesteld. Na uren proberen bleek dat de scharnieren het probleem waren. Contact opgenomen met Furnea. Na het opsturen van een aantal foto's werden er nieuwe scharnieren opgestuurd. Het probleem werd vlot, correct en kosteloos opgelost.

prima winkel

Levering zou zijn van 3 tot 5 weken, dit werden er 7. Een iets duidelijker handleiding van het in elkaar zetten van je meubel zou fijn zijn.

slechte levering

kwam als stukkende doos binnen doe je de doos open ligt er direct door je woonkamer piep schuim zoek je de tekening zit die ergens tussen gekreukeld half stuk niet lekker leesbaar meer. planken waren beschadigde ik vind dit wel zeer slecht is mail contact geweest maar was zeker het geld niet waard

Kast is lang onderweg

De kast is op vrijdag verzonden, 1 week later op vrijdag nog steeds niet toegekomen en al 2x beloofd om te leveren. Is uiteraard niet de schuld van Furnea maar van de transportfirma.

Beste Ivan, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je uitgezocht en zie dat het iets langer heeft geduurd dan verwacht. Dit komt doordat de transportbedrijven onregelmatig werken tijdens de vakantie periode. Excuses voor het ongemak en wens je nog veel plezier met je aankoop.

Nooit meer

Bureaumeubel besteld, 3 weken levertijd. Na drie weken bleek deze bij de levering er niet tussen te zitten. Sorry, u moet nog 3 weken wachten voor levering was het antwoord van Kevin, oké het zij zo. Na 4 weken nog niet vernomen en heb ik toen maar aan de bel getrokken, heel toevallig was mijn bestelling net binnengekomen maar deze was beschadigd binnengekomen. Het kon nu nog 4 weken duren voordat mijn bestelling weer binnen was. Daar had ik geen trek in en cancelde mijn bestelling, nog geen uur later kreeg ik een mail van Fred met de mededeling dat zij fout zaten en dat mijn bestelling toch onbeschadigd was aangekomen bij hun en als ik deze toch afnam beloofde ze mij 5 % korting. De volgende dag zou deze bestelling naar hun expeditie leveren en zou tijdig een mail ontvangen wanneer deze geleverd gaat worden. 7 dagen later stond zij eindelijk voor mijn deur maar geen mailing ontvangen. Moet toegeven dat mijn bestelde bureaumeubel niks mis mee is alleen dat het gebruikte materiaaldikte wat aan de magere kant is. Alles 15 mm en mijn vorige varieerde van 18 mm 24 mm en deze kwam bij Leen Bakker vandaan maar ik hoop en denk dat ik er toch wel plezier van zal krijgen. Furnea zelf is wel wat aan verbeteringen toe.

Levering werd niet gecommuniceerd , kast voldoet

De kast voldoet aan de verwachtingen, prijs-kwaliteit. Ik kreeg echter geen mail of telefoon over de levering door transportbedrijf. Ik mailde naar Furnea wanneer de kast zou geleverd worden, kreeg onmiddellijk antwoord maar wel met foute informatie. Furnea mailde dat de kast pas eind van de week werd geleverd, maar dezelfde dag van de mail stond het transportbedrijf voor de deur. Gelukkig was ik thuis! In 1 van de glazen ramen van de kast zit een kras. Maar het gedoe en onduidelijkheid rond de levering maakt dat ik het maar zo laat. Jammer...

Geweldig tafel!

Snelle levering. Geweldige tafel!

Ben heel goed geholpen vriendelijk personeel Snel geleverd

Prima product en heldere communicatie.

De vier stoelen die ik bestelde op basis van en foto op de website van Furnea voldeden prima aan de verwachting. Vragen die ik had werden adequaat beantwoord.

goede kwaliteit meubels

mooie kwaliteit meubels

Prima bedrijf

De eerste keer dat wij Furnea hebben besteld kregen wij gelijk een heel goede indruk. Afleveren van de verschillend e goederen op een door ons gevraagd e datum was geen probleem. Ook het transport ging prima. Netjes melding vooraf over het tijdvak op de dag van aflevering en een berichtje van de chauffeuse kort voor verwachtte aankomst. Kortom, een aanrader.

Pakketje niet bezorgd

Volgens mail bezorger geweest maar geen briefjes im brievenbus en waar het pakketje nu is heb ik nooit te horen gwkregen

Top service!

Afgelopen maart heb ik een lamp met twee lichtbronnen ontvangen. Ik heb de lamp bekeken en vond deze mooi! Ik heb de doos met complete inhoud veilig op de bovenverdieping bewaard omdat we bezig waren met een verbouwing om de begane grond. Toen we zover waren dat tafel en stoelen geplaatst werden kon dit compleet gemaakt worden met de nieuwe lamp. Toen ontdekte we dat in een doosje een kapotte lamp zat. Ik wilde deze opnieuw bestellen maar kon dezelfde lichtbron niet vinden op jullie website. Toen heb ik via e-mail gevraagd of jullie me aan deze nieuwe lichtbron konden helpen. Ik kreeg heel snel antwoord en ik heb kosteloos een nieuwe lichtbron ontvangen. Dat verwacht je niet na maanden, ik had tenslotte bij ontvangst dit moeten controleren en het defect bij Furnea moeten melden. Dus een super service!! Nogmaals dank!

Over Furnea

Furnea is de online meubelwinkel voor iedereen. Of je nu op zoek bent naar kwaliteit, functionaliteit, tijdloze meubels of meubels van nu en morgen. Je huis is een mix van jouw persoonlijkheid, smaak en interieurtrends. Dit zorgt voor een bijzonder ingericht huis en daar helpt furnea jou bij. Een persoonlijke benadering, een bijzonder gevoel, een stukje trots. Met Furnea ben je écht blij met je nieuwe aanwinst, want wij zijn pas blij als jij dat ook bent. Ons kleine, maar professionele team van Furnea is er voor jou. Ook nadat je meubel in huis staat!