Mooie meubels

Onze meubels werden voorgemonteerd bezorgd voor een goede prijs voor de montage. Bezorging ging vlekkeloos en netjes. Kan niet anders zeggen dan... Toppie

Very positive

Order as described, more beautiful in live, very good quality

Goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding

verschillende bestellingen gedaan bij Furnea. Vlotte service . Verschillende keren gemaild met een Fred Dun,waarvan ik steeds snelle en duidelijke uitleg kreeg. Was aangename samenwerking. Wanneer ik online nog iets aankoop zal ik zeker ook Furnea aanklikken. Marcel Cockx. Belgie

Volgens mij wel goed (maar lees ff de volgende regel)

Sorry maak ik kan nog niet zeggen hoe het uitziet want de lamp is voor in de keuken en de keuken wordt volgende week donderdag pas geplaats. Vrijdag kunnen we de lamp pas ophangen. Ik ga ervan uit dat het super staat!!!!!

Prima Service

Goede ervaring met retourzending

Vriendelijke mensen aan de telefoon maarrrrr

De gebruiksaanwijzing is niet volledig. Ook zijn er 2 spiegels te weinig geleverd. Hopelijk wordt dat 1 dezer dagen nageleverd.

Beste Lucienne, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Klopt, de deuren waren verkeerd geleverd maar deze zijn inmiddels binnen en overhandigd aan het transportbedrijf. Zij zullen contact met je opnemen voor het maken van een omruilafspraak. Excuses voor het ongemak en wens je alvast veel plezier met je aankoop.

Onze kapstok was prima, kwaliteit was goed en vlot geleverd

1 kritieke noot heb ik wel. Daarom 4 sterren en niet 5. De kapstok heeft totaal geen stelmogelijkheid. Er is 0 mm tolerantie voor de ophanging aan de wand. Aangezien wij de kapstok aan een keiharde betonmuur hebben hangen en de boor makkelijk een paar millimeter weg glijdt hebben we zeker wel wat geluk nodig gehad om de kapstok goed op te hangen. Dit is gelukkig goed gegaan maar een beetje stelmogelijkheid zou fijn zijn.

tevreden

Als is netjes bezorgt, alleen een kleine minpuntje, communicatie met bezorgen was niet zo goed.

Exact wat ik zocht!

Snel geleverd, mooi materiaal en makkelijk op te hangen. Een aanradertje dus

Mooie kwaliteit

Helemaal goed.

Ik ben ech blijf met mijn vitrinekast ,ik kom nergens deze vitrinekast kopen toevallig hier ik heb gevonde.

Supersnelle service!

Via de mail contact gehad met Furnea, omdat ik wat onderdelen van mijn bureau miste en opgestuurd wilde krijgen. Ik kreeg snel reactie vanuit Furnea en ze hebben mijn probleem binnen 1 dag opgelost! Erg blij mee.

Matig

Het bestelde kwam ongeveer 2 weken later als wat op de website stond. Ik heb er in 1e instantie zelf achteraan moeten bellen waar mijn bestelling bleef. En uiteindelijk heb ik zitten wachten op de bezorger die tussen 15.45 en 16.45 zou komen. Om 18.30 opende ik mijn mail en las ik dat hij geweest was. Ik woon in een flat en ik heb een hele harde bel via de intercom die het gewoon doet. Ik denk dat hij een verkeerd nummer heeft ingetoetst. Nadat ik hem de volgende middag kon ophalen bij een afhaalpunt was het oor van de giraf van de lamp ook nog afgebroken. Ik heb geen zin om hem terug te sturen en weer zolang te moeten wachten dus ik lijm het oor er wel aan vast. Echter ontbreekt er een stukje in het plastic, ik heb alles afgezocht in de doos tevergeefs, dus het hoekje van het oor blijft beschadigd. Helaas...

Beste S.R., Bedankt voor je review want kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik kan helaas geen claim hierover vinden in ons systeem. Als je ons hierover een mailt stuurt ( blij@furnea.nl ) samen met foto's, dan kunnen wij dit kosteloos voor je oplossen want wij worden pas blij als onze klanten blij zijn. :) Hoor graag van je.

Een witte mat verpakt met plastiek

Alles was goed behalve de verpakking..die was op vele plaatsen stuk en mijn mat was op die plaatsen vuil..helaas

super ervaring

Dankuwel Furnea, het vloerkleed is echt prachtig! Vlotte communicatie, snelle levering, kwalitatief dik ok. Ik vond het erg spannend om iets als een vloerkleed online te bestellen, maar de foto's bij het artikel waren waarheidsgetrouw & het was precies wat ik zocht.

Ok

Levering was veel langer dan aangegeven op de website. Het transport was onaangekondigd plots op leveringsadres zodat er niemand aanwezig was

Snel en correcte levering

Omdat je in de meeste lampenwinkels dezelfde lampen ziet, vond ik op de site van Furnea net wat wat zochten.

Super snelle levering

Mooie lamp. Heel blij met mijn aankoop

Goede en snelle service

Online lampen besteld. Levering was sneller dan verwacht. Helaas pasten de lampen toch niet in het interieur. Een mail hierover naar Furnea en ik kon direct de lampen retourneren. Binnen 2 dagen was alles ook financieel afgerond. Na de Coronatijd ga ik mij opnieuw oriënteren op lampen, maar dan fysiek. Ik zal daarbij als eerste winkel zeer zeker Furnea in Schiedam bezoeken.

Laat op de avond reactie op de chat. Snelle levering. Top kwaliteit.

Snelle reactie klantenservice, matige snelheid afhandeling klacht.

Meerdere mailtjes verstuurd met vragen. Altijd heel snel en goed beantwoord. Dit was heel fijn. Echter was 1 van mijn bestelde tv kasten kapot geleverd. Ben al weer bijna 5 werkdagen aan het wachten tot hier actie op wordt genomen. Ook bezorgservice is niet snel... helaas. Ik hoop toch ‘ergens’ in december mijn tv kast te ontvangen. Dit had echt veel sneller gekund!

Beste Dorien, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je gekeken en zie dat je een tv meubel hebt besteld en dat er jammer genoeg 1 onderdeel beschadigd is. Jammer, niks aan te doen maar wij als Furnea zullen het zeker oplossen voor je. :) Mijn collega heeft dit inmiddels geclaimd bij de leverancier. Zodra het bevestigd is, zullen we je hierover berichten. Je mag natuurlijk het meubel alvast monteren en gebruik van maken. Zodra het nieuwe onderdeel binnen is, kan je het vervangen en genieten van je aankoop. Ik verwacht je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ze doen wat ze beloven, houden je op de hoogte en leveren volgens afspraak.

Prima product voor een mooie prijs

Eerlijke handel voor betaalbare prijzen.

Over Furnea

Furnea is de online meubelwinkel voor iedereen. Of je nu op zoek bent naar kwaliteit, functionaliteit, tijdloze meubels of meubels van nu en morgen. Je huis is een mix van jouw persoonlijkheid, smaak en interieurtrends. Dit zorgt voor een bijzonder ingericht huis en daar helpt furnea jou bij. Een persoonlijke benadering, een bijzonder gevoel, een stukje trots. Met Furnea ben je écht blij met je nieuwe aanwinst, want wij zijn pas blij als jij dat ook bent. Ons kleine, maar professionele team van Furnea is er voor jou. Ook nadat je meubel in huis staat!