Betrouwbaar en service gericht bedrijf

Wij hebben een prachtig bureau gekocht!helaas was er 1 onderdeel gebarsten en dit is netjes en snel opgelost .We zijn zeer te spreken over de goede service

Toppie

Mooi meubel wel als bouwpakket maar makkelijk in elkaar te zetten

Alles vlot verlopen.

Vlotte afhandeling en goed product.

vlotte levering

Uitstekende ervaring

prima. chauffeur belde netjes ook t ooi en ze te laat was.

geen

goede afhandeling

De service is goed en de lamp werd keurig verzonden.

Goede kwaliteit

Bureau heeft goede kwaliteit.

Zeer lange levertijd!!!

Na bestelling werd de levertijd verlengd met een mail.. Tot onze spijt... GRRRRR Juist bij Furnea besteld om het op tijd te kunnen ontvangen. Niet dus. Bij bellen naar Furnea te woord gestaan door bv studente of alleen telefoniste. Persoon geen inlevingsvermogen, geen verstand van zaken .. alleen ja, als het zo in de mail staat.. kan er ook niks aan doen.. Waardeloos!!!!!!

Beste mevrouw Liesbeth, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Het vloerkleed welke je besteld had, had een levertijd van 6-8 weken op het moment van het plaatsen van je bestelling. Je bestelling is op 29-09-2019 besteld en op 25-11-2019 verstuurd. Dit houd in dat je vloerkleed na negen weken bezorgd is. Wij hebben je voordat de levertijd verliep gemaild over de vertraging. Deze mail is verstuurd op 14-11-2019. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Ik begrijp uit je review dat je niet tevreden bent over het gesprek dat je gevoerd hebt met een van mijn collega's. Wij zullen dit intern bespreken en de nodige aanwijzingen geven om een gesprek beter op te pakken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en vertraging.

We zijn tevreden

Wij kenden het bedrijf niet. Ik zocht naar een specifiek meubel op internet. Toen kwam dit bedrijf naar voren en we hebben gekeken wat zij in het assortiment hadden. Wij zagen een boekenkast waar we helemaal weg van waren. We hebben er 2 besteld. De website vinden wij prettig werken. Het contact is meer dan goed! Op mijn vraag via de mail kwam direct een antwoord. Ook ben ik telefonisch goed en correct te woord gestaan en geholpen. De kasten zijn inmiddels geleverd en voldoen aan de verwachtingen. Er is een minpunt. En dat is de levering. Deze is twee keer uitgesteld. Dat is niet erg, kan gebeuren. Heeft Furnea ook netjes voor gecompenseerd. Dit vinden wij TOP service. Echter toen de kasten dus binnen waren, kregen wij op vrijdagmiddag om 17:00 uur een bevestiging dat de kasten de maandag direct daarop volgend geleverd zouden worden...... Dit kan beter vinden wij, door eerst met de klant een afspraak te maken en niet direct een bevestiging te sturen. Ik heb direct gebeld en daarna ter bevestiging een mail gestuurd van de gewijzigde levertijd, omdat wij op maandag niet thuis waren. De uiteindelijke leverdag is prima opgevolgd. Dus al met al door de leveringsproblemen net geen 5 sterren, maar verder TOP service en fijn contact.

Zeer goed verpakt en volgens afspraak geleverd

De spiegel voldoet volkomen aan mijn verwachtingen. ik ben zeer tevreden.

Correcte afhandeling, ook bij overmacht.

Spijtig dat er vertraging zat op de beloofde leveringsdatum. Dit was echter door overmacht en werd correct opgevolgd en afgehandeld. Perfecte service.

Uitstekend materiaal, goei prijs/kwaliteit en uitstekende service

Snelle levering. Jammer genoeg paste 1 onderdeel niet. Na melding werd onmiddellijk het juiste onderdeel gratis opgestuurd. Goede service!!

heel goed

ik ben heel goed geholpen door team furnea zeker wel een aanrader voor een ieder

super

Korrekt in alle opzichten .

Goede prijs kwaliteit verhouding. Top.

Mooie kwaliteit en sfeervolle lamp gekocht. Geleverd binnen de beloofde levertermijn.

Goede prijs/kwaliteit en prima service

Mooie kwaliteit product voor een goede prijs, en een zeer nette service.

Ziet er goed uit

Prefect

Mooie bar stoeltjes

Mooie leren barstoeltjes ontvangen. Wachttijd was wel langer dan vermeld, maar door juiste communicatie vond ik dit geen probleem!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Tapijt besteld. Kwaliteit prima, ziet er uit als op de foto's Levertijd was 7 weken, ik dacht zelf gezien te hebben 1-2 weken levertijd. Contacten gehad per mail, snel en goed antwoord dat levertijd bij dit artikel 6-8 weken. Prijs tapijt laag, waarschijnlijk vanwege lange levertijden.

Top en heel mooi.

Mijn boekenkast is heel mooi en echt een blikvanger.

Slecht

Mijn kleed werd voor de deur neergelegd terwijl ik niet thuis was wel in een afgesloten portiek maar toch vind ik het niet kunnen als de bezorger er in komt dan komt iemand anders er ook in

Beste Monique, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je gekeken en zie dat het kleed is geleverd met DPD. Wij zullen dit direct bespreken met onze contactpersoon zodat de chauffeur hierop wordt aangesproken. Bedankt voor het doorgeven en wens je nog veel plezier met je vloerkleed :)

Mooie artikelen

Heb lampen bij hun besteld en zeer tevreden, ook de levering...maar wacht nog op 2! Ben benieuwd

Matig bedrijf en slechte bezorg medewerker

Bestelling werd 3x uitgesteld en bezorg medewerker was niet vriendelijk en hielp amper en liet me alles zelf slepen

Beste Soren, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Dit is toevallig ook een service punt wat we hebben verbeterd. Wij hebben gratis bezorging tot aan de begane grond. Kan je de meubels niet naar binnen halen of heb je hulp nodig? Dan hebben wij extra bezorgservice. Voor een paar tientjes wordt het meubel naar binnen gebracht en op z'n plek gezet waar het hoort te komen. Jij hebt de gratis bezorging gekozen dus de levering is dan ook gegaan zoals het hoort te gaan. Wens je nog veel plezier met je aankoop.

levering prima, kwaliteit matig

materiaal schoenenkast is bobbeling, niet mooi gemaakt

Beste A, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Indien de door jouw bestelde schoenenkast beschadigd is, dan kunnen wij dit voor je kosteloos vervangen. Wellicht heeft het model een serie fout waardoor er een bobbel erin zit. Je kan contact opnemen met onze klantenservice hierover.

Over Furnea

Furnea is de online meubelwinkel voor iedereen. Of je nu op zoek bent naar kwaliteit, functionaliteit, tijdloze meubels of meubels van nu en morgen. Je huis is een mix van jouw persoonlijkheid, smaak en interieurtrends. Dit zorgt voor een bijzonder ingericht huis en daar helpt furnea jou bij. Een persoonlijke benadering, een bijzonder gevoel, een stukje trots. Met Furnea ben je écht blij met je nieuwe aanwinst, want wij zijn pas blij als jij dat ook bent. Ons kleine, maar professionele team van Furnea is er voor jou. Ook nadat je meubel in huis staat!