Trage levertijd, kapotte lamp

Lamp besteld van 225 euro, na ruim 2 weken pas bezorgd, bleek kapot geleverd. Mocht omgeruild worden, geen probleem, dat duurt weer ruim 2 weken. Ik hoop wel een goede lamp te krijgen nu. Ze doen hun best...

Beste Eveline, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik zie dat je bestelling beschadigd is geleverd en dat we je 6 dagen geleden hebben bevestigd dat we de lamp compleet zullen omruilen binnen 1 a 2 weken. Dus nog even geduld en je kunt genieten van je aankoop :)

Vriendelijke snelle service aanschaf vloerkleed

Naar winkel geweest in de hoop het vloerkleed ter plekke te kunnen zien en beoordelen. Dat kon helaas niet. Maar de uiterst vriendelijke medewerkster nam de tijd om allerlei kleden op computer te laten met enig uitleg en advies over de diverse mogelijkheden. Thuis via computer het kleed besteld en voldaan en paar dagen werd vloerkleed thuis bezorgd zonder extra kosten. Wij zijn heel tevreden.

Kijk naar wat ik hieronder schreef.

Tot nu ben ik heel tevreden maar ik heb nog niet mijn volledige bestelling gekregen.

mooi product prima bezorging

mooie stevige kast. Goed verpakt geleverd.

Goede kwaliteit kast. Mooi design. Je moet wel een beetje handig zijn om de kast in elkaar te zetten. Goed verpakt en geleverd.

Zeer slecht!!!!

Beschadigde onderdelen ontvangen. Heb zelf moeten handelen. Foto’s sturen e. d. Voordat spullen geleverd worden, hoort een bedrijf de checken of alles compleet is. Dat is dus niet gebeurd!!!! Nu al 5 weken en het beschadigd onderdeel niet geleverd. Er wordt geen contact opgenomen over hoe ver het is. Wij als klant moeten er zelf achteraan. Nooit meer bestellen bij Furnea. Het is echt balen!!!!

Beste Sunita, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik zie dat je een tv meubel hebt besteld welke ook snel bij je is geleverd. We hebben honderden pakketten welke we dagelijks verzenden dus alles 1 voor 1 controleren is zoals begrijpelijk niet mogelijk. Als we alles 1 voor 1 zouden openen dan zouden we de volgende discussie krijgen met de klant; dit is tweedehands want het is open geweest. Wij hebben het onderdeel voor je besteld en zal binnen 2 a 6 weken geleverd worden. de leverancier was tijdens het coronavirus gesloten waardoor ze een kleine achterstand hadden. Gelukkig zijn ze weer begonnen en de claims worden zsm verwerkt. Je claim is onderweg en zal binnenkort afgeleverd worden. Nog even geduld en je kunt genieten van je aankoop.

Bezorging door Loesje was prima

Het bureau valt tegen. De plastic pootjes buigen om zodat ze niet goed in de pin vallen. Jammer Hierdoor is het bureau vind ik te duur Jammer. Ik denk dat ik er metalen wieltjes onder zet.

Beste Tina, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Leuk om te horen dat de bezorging goed is gegaan :) Wat betreft het meubel, als er mankement eraan zijn, dan kunnen wij dit kosteloos voor je vervangen. Je kan je claim direct mailen naar blij@furnea.nl Ik verwacht je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Snelle levering, goede kwaliteit

Vlotjes!

Makkelijk winkelen, goede prijs, pakketten netjes en onbeschadigd bezorgd op de afgesproken dag. Ik ben tevreden!

Ongevraagd toegevoegd aan een mailinglist

Na bestelling via Fonq helaas ongevraagd (geen opt in mogelijkheid gehad) toegevoegd aan hun mailinglijst. Het kleed zelf is prima maar het moet eens over zijn met de stortvloed van mailtjes alleen omdat je online dingen hebt gekocht. Het is wettelijk niet toegestaan: https://www.finalwebsites.nl/nieuwsbrief-versturen-avg/

Beste Coen, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je nagekeken en het klopt dat het systeem direct je e-mailadres opslaat voor onze nieuwsbrief. We willen onze klanten namelijk op de hoogte houden van de laatste trends :) Indien je dit niet wilt, mag je ook natuurlijk ten alle tijde afmelding van onze nieuwsbrief :)

Tip top in orde

Ik bestelde, betaalde en alles verliep zoals het hoorde. Was mijn tweede bestelling en ben van beide zeeeeeer tevreden .

Voldeed aan verwachting

De kast die ik heb besteld voldoet aan alle verwachtingen en de levering is ook zoal aangegeven.

Keurig gewaarschuwd dat de bestelling wegens corona wat later kwam. Toen liep het bij de bezorgdiensten wat fout maar uiteindelijk is het keurig opgelost en is er een tevreden klant.

Geweldig bedrijf met vriendelijk en behulpzaam personeel.

top bedrijf! Een prachtige lamp besteld. Snel ontvangen en mijn vragen snel en vriendelijk beantwoord.

Snel geleverd product voldoet aan verwachtingen

Niks mis mee!

Nachtkastjes en sidetable besteld en zelf afgehaald. Prima geholpen met inladen. Bleek er een onderdeel in de verpakking te missen. Ze stellen alles in het werk om het zo snel mogelijk op te lossen. Fijne mensen, goed geholpen

Super mooi bureau besteld. Goede kwaliteit, super verpakt en goed geleverd. Enige jammere is dat de levering ruim 3 weken duurde. Maar begrijpelijk dat door corona de afnamen sterk is toegenomen en het dus drukker is.

Fijne en snelle afhandeling klacht

Ik had een tafel via bol.com/ furnea gekocht die binnen een half jaar door beschadigd was door een simpele handeling. Contact was snel en duidelijk: het viel binnen de garantie en het beschadigde onderdeel Zou vervangen worden. Top service!

Super snelle levering en mooie richmond eettafel

Eettafel besteld en kreeg een korting omdat 1 ste bestelling door mij niet goed was besteld

Had hoge verwachtingen van dit bedrijf maar HELAAS

Bed kwam niet op de afgesproken dag was systeem fout zeiden ze dus nacht op de bank moeten doorbrengen een dag later werd het bezorgd wat wel netjes was het bed werd netjes naar boven gebracht alleen tijdens het verwijderen van het inpak plastic was er schade aan het hoofdbord dus nu week later ben ik benieuwd hoe zit dit gaan oplossen

Beste Willem, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je nagekeken en zie dat de levering niet goed was gegaan. Dit is gelukkig de volgende dag gelijk opgelost :) Wat betreft je claim, deze komt morgen bij ons binnen dus we zullen je nog berichten voor de afleverdatum. Eind goed al goed eindelijk :) Wens je alvast veel plezier met je aankoop.

Duidelijk en mooie prijs kwaliteitsverhouding

Mooie dressoir gekocht, heel tevreden!

Producten waren van slechte kwaliteit

De ervaring met furnea was wel goed, maar de producten waren van slechte kwaliteit zeer slecht laswerk en alles was scheef

Beste Mieke, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Jammer om te horen dat je bestelling niet goed is. Dit is natuurlijk geen ramp want als je direct een mail stuurt naar blij@furnea.nl zullen wij jouw blij maken door nieuwe onderdelen te leveren :)

Tevreden met geleverde goederen

Erg prettige ervaring

Snelle levering, goede kwaliteit erg goed verpakt en dat allemaal tegen een scherpe prijs

Over Furnea

Furnea is de online meubelwinkel voor iedereen. Of je nu op zoek bent naar kwaliteit, functionaliteit, tijdloze meubels of meubels van nu en morgen. Je huis is een mix van jouw persoonlijkheid, smaak en interieurtrends. Dit zorgt voor een bijzonder ingericht huis en daar helpt furnea jou bij. Een persoonlijke benadering, een bijzonder gevoel, een stukje trots. Met Furnea ben je écht blij met je nieuwe aanwinst, want wij zijn pas blij als jij dat ook bent. Ons kleine, maar professionele team van Furnea is er voor jou. Ook nadat je meubel in huis staat!