Prima , afspraken worden prima nagekomen

Wandmeubel besteld , 3 dagen later goedkoper , ook ik kreeg alsnog de korting. Dat waardeer ik , alleen maar lof. Heb t door tijdgebrek nog niet uitgepakt maar de verpakking ziet er zeer netjes uit en onbeschadigd. Dus vervoer zover ik nu kan beoordelen ook top. Van mij kunt een positieve aanbeveling verwachten naar anderen. Bestel beslist nog eens.

een aanrader, enorme keuze

uitstekende communicatie

Niet geheel tevreden

2 Lampen besteld en werden snel geleverd. Echter een is niet helemaal goed. Scheef en wat slordiger afgewerkt. Contact opggenomen met klantenservice. Werd snel opgepakt maar ze willen de lamp niet omruilen. Bieden retour of 25 euro terug op een lamp van 249 euro. Dus nu moet ik de goede lamp ook retourneren want ik wil 2 lampen uit dezelfde serie. Jammer

Beste Claudia, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Jammer om te horen dat 1 van de lampen beschadigd is geleverd. In zulke gevallen vervangen wij altijd het beschadigde onderdeel echter is jouw lamp uit de collectie waardoor het niet mogelijk is om het te vervangen. Mede hierdoor heb je dan ook 2 opties ontvangen, namelijk korting of retourneren. Wij willen natuurlijk dat je een onbeschadigd lamp hebt echter is het nu niet mogelijk om het vervangen. Ik verwacht je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

perfecte afhandeling van mijn bestelling.Rob Hofman

Perfecte afhandeling van mijn bestelling. Rob Hofman

Uitstekend!

Uitstekende communicatie, montageservice, bezorging en allen zeer vriendelijk. Ik ben superblij met mijn nieuwe halkastje!

oplossingsrichtingen!

prima service

Wel eff moeten wachten maar dan heb je ook wat

Levering duurde iets langer maar na een kort mailtje werd ik op de hoogte gehouden Pakket is goed aangekomen en was makkelijk ingeklaard te zetten

VERSCHRIKKELIJK SLECHT - NIET DOEN

Op vrijdag 5 juni heb ik telefonisch informatie ingewonnen bij een medewerker van Furnea. De levertijd van het TV meubel MAJA Moebel Shino Deluxe was 2 weken. Op 6 juni 2020 hebben wij een TV meubel besteld bij Furnea en direct betaald via iDeal. Na 3 weken heb ik zelf maar telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Ik kreeg toen doodleuk te horen dat het artikel niet leverbaar is en dat ik een e-mail zou ontvangen. Het volgende heb ik ontvangen van Furnea: “Helaas blijkt dat de het artikel Maja Moebel Shino TV-meubel Deluxe Wit/Zwart momenteel niet op voorraad is. Door een vertraging in ons systeem, was de voorraad vermelding niet juist op de website tijdens het plaatsen van je bestelling. We verwachten jouw bestelling uiterlijk in week 30 a 31 te kunnen leveren. Uiteraard brengen we je van te voren op de hoogte van de specifieke leverdatum zodra deze bekend is.” Vervolgens heb ik in week 31 zelf maar contact opgenomen met Furnea. Het meubel stond namelijk nog steeds niet in de woonkamer. Wederom uit het niets was het product met enkele weken vertraagd: “Wij hebben je eerder geïnformeerd dat de door jou geplaatste order vertraagd was naar week 31 à 32 . Tot mijn spijt moet ik je mededelen dat de lading waarin jouw order zich bevindt vertraagd is naar week 34 à 35. Dit heeft te maken met de corona crisisomstandigheden. Wij kunnen hier ook niet heel veel aan doen en vinden het erg jammer om dit te mededelen aan je.” Ook in week 35 was het TV meubel niet geleverd. Op maandag 31 augustus (week 36) hebben wij dan eindelijk het TV meubel mogen ontvangen. Dat is dus een levertijd van 13 weken i.p.v. 1-2 weken. Tot mijn grote verdiet waren meerdere onderdelen van het TV meubel volledig beschadigd en was er sprake van waterschade. Het was daarbij een kansloos bouwpakket van slechte kwaliteit. Een excuses kon er niet vanaf! WIJ BESTELLEN HIER NOOIT MEER EN U BENT GEWAARSCHUWD!!

Beste Tycho, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je gekeken en zie dat je een tv meubel hebt besteld bij ons. De levertijd stond 1 a 2 weken maar de leverancier had zijn voorraad niet goed staan. Het bleek namelijk wel op voorraad te zijn terwijl het niet zo was. Mijn excuses hiervoor. Wegens de afgelopen vakantieperiode heeft het hierdoor ook iets langer geduurd dan verwachten want de fabrikant en de transportbedrijven werken onregelmatig wegens minder mankracht. Dit is zeer vervelend en zeker geen excuus om het goed te maken aangezien wij hadden beloofd het op tijd te leveren :( Uiteindelijk is het wel geleverd maar met beschadigingen. Dit konden wij heel snel voor je vervangen maar jij had besloten om het alsnog te retourneren. Hierdoor hebben we je bestelling dan ook retour opgehaald en je order geannuleerd. Ik bied nogmaals mijn excuses voor de ontstane situatie en verwacht je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Prachtig meubel in perfecte staat geleverd

Correcte en snelle communicatie ivm de bestelling.

Zeer aangename user experience

Wij vonden het een zeer aangename ervaring. Temeer door deze covid tijden, waarbij leveringsdatum niet gehaald kon worden. Maar zeer goede communicatie over de status en geplande leveringstermijnen. Ik wil ook zeggen dat de commerciële tegemoetkoming ivm latere levering een zeer mooi gebaar is van jullie organisatie. Dus zeer tevreden klant :-)

uistekend!

zeer tevreden, vriendelijke medewerkers, goede service, snelle antwoorden bij vragen

Perfecte service afdeling

Wij hebben enkele meubels van Germania via Furnea gekocht. Bijna een jaar later hadden we een schade aan de schoenenkast. Het meubel was niet meer in productie/te leveren. In de hoop dat er toch nog iets te regelen was dit op vrijdagavond per email met fotos gemeld. Dit was zaterdag opgepakt en dinsdag al een bevestiging van Furnea ontvangen dat de ze een vervangend onderdeel van de leverancier gaan opsturen. De kosten hiervoor heeft Furnea opgepakt, ook al had ik geen problemen om in verhouding staande kosten zelf te betalen. Wij zijn zeer trevreden met de service van Furnea.

Behalve de goeie website en grote keuze, ook nog een bangelijke service achteraf!

Montageservice prima en vriendelijke bezorgers!

Klantvriendelijk en snelle aktie

Mooi artikel, en geweldige service.

t.v-tafel besteld, bij aankomst heeft de bezorgster het artikel uitgepakt, en het pakmateriaal weer meegnomen, uiterst vriendelijke dame.

Niet compleet en later dan aangegeven op website

Levering 2 weken later dan aangegeven op website. Van dressoir maar deel geleverd. Laders en kast deurtjes ontbraken.

Beste Suzanne, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik zie dat mijn collega inmiddels je claim heeft opgepakt en bij de leverancier heeft nagevraagd. Maak je geen zorgen, we zullen het in korte termijn oplossen voor je :) Excuses voor de ontstane situatie nogmaals en ik verwacht je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Doen wat ze zeggen/schrijven.

Binnen de gestelde levertermijn geleverd.

Goede communicatie

Door omstandigheden zeer lange levertijd. Toch een goede communicatie hieromtrent.

mooi resultaat

goede levering

Zéér tevreden

In mei 2020 hebben we 4 eetkamerstoelen a 120 euro per stuk ontvangen. Bij het uitpakken was er 1 stoel niet goed. Vol vlekken en er stak een nietje door de bekleding (gat erin). We ontvingen direct een nieuwe zitting. Maar helaas waren er ook bij de andere zittingen een aantal zaken mis. Bij de ene stoel was het zitvlak kapot. Het stof liet los. Uiteindelijke heeft Furnea echt met ons meegedacht. We hebben een groot deel van ons geld teruggekregen en de stoelen hoefden niet retour. Wat ze zeggen op hun website (we willen onze klanten blij maken en samen zoeken naar een oplossing) dat maken ze zeer zeker waar. Héél netjes opgelost. Bedankt Furnea!

Beste Eefje, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je gekeken en zie dat je 4 stoelen bij ons hebt besteld waarvan er 2 een fabrieksfout heeft. Dit hebben we direct voor je geclaimd en zal ook binnenkort bij je vervangen worden. Hierover zul je nog een bericht ontvangen zodra de nieuwe zittingen bij ons binnen zijn. Je zult dan weer binnenkort genieten van je aankoop zonder problemen :) Wens je nog een fijne dag verder.

Uitstekend. Snelle en vriendelijke reacties en prima follow up.

Levertijd was langer dan gepland, maar hier werd ik goed over op de hoogte gehouden per email. Helaas bleken de deurtjes van mijn kast verbogen, maar na hier melding van te hebben gemaakt, ben ik zeer snel en vriendelijk geholpen en heb inmiddels vervangdeurtjes ontvangen. De follow-up van mijn melding was echt uitstekend. Aanrader!

Tevreden !

Prima service! Ook bij problemen kun je erop rekenen dat ze het oplossen.

levering was een deel stuk maar werd opgelost

Na dat er twee onderdelen van TV meubel stuk waren ! Ik contact opgenomen eerste stuk was er zo Na enige tijd wachten terug contact op genomen Blijkbaar collega maar een stuk besteld ! Na een kleine week het ontbrekende stuk geleverd Spijtig maar ondanks alles heel vriendelijk en correct opgelost

Afspraak is afspraak

Betalingen gegaan zoals jullie zeiden en bezorging ook, prima!

Goede kwaliteit en correcte levering

Mooi vloerkleed voor onze dochter haar slaapkamer gekocht: goede kwaliteit en geleverd volgens de afspraken.

Over Furnea

Furnea is de online meubelwinkel voor iedereen. Of je nu op zoek bent naar kwaliteit, functionaliteit, tijdloze meubels of meubels van nu en morgen. Je huis is een mix van jouw persoonlijkheid, smaak en interieurtrends. Dit zorgt voor een bijzonder ingericht huis en daar helpt furnea jou bij. Een persoonlijke benadering, een bijzonder gevoel, een stukje trots. Met Furnea ben je écht blij met je nieuwe aanwinst, want wij zijn pas blij als jij dat ook bent. Ons kleine, maar professionele team van Furnea is er voor jou. Ook nadat je meubel in huis staat!