Slechte kwaliteit van het bestelde artikel

Slecht afgewerkt en slordig

Prachtig artikel

Goede ervaring, prima

Zeer snelle en correcte (after sales) service!

Mijn bestelde artikel was beschadigd tijdens het transport. Na 1 mailtje werd er meteen een nieuw artikel naar mij toegestuurd dat ik binnen enkele dagen ontving. Zeer snelle en duidelijke communicatie. Aanrader!

alles netjes gecommuniceerd en geleverd

zie hierboven

Zeer onaangenaam

Je krijgt niet wat je voor betaald .

Beste Omid, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je gekeken en zie dat je extra legplanken hebt besteld voor je kledingkast. Deze waren jammer genoeg in verkeerde formaat dus hebben we dit geprobeerd 3 keer om te ruilen bij je. Tot heden is dit dan ook niet gebeurd en je hebt ook niet meer gereageerd op onze mailtjes voor het maken van een nieuwe omruilafspraak. Je kan ons mailen voor het maken van nieuwe afspraak.

Mooie lamp voor boven eettafel

Reageren snel bij problemen.

Mooie lampen, goed contact, wel wat lange levertijd

De winkel is goed bereikbaar voor een checkvraag over de dimbaarheid van de lampen, al had ik de indruk dat de medewerker ook maar oplas wat er op zijn scherm stond. Het bestelproces is makkelijk. De levertijd stond op zich duidelijk aangegeven, duurde toch een dagje langer, maar kreeg op een e-mailtje daarover heel snel respons. De lampen zaten op zich degelijk verpakt, maar de lichtbronnen waren daar los bijgegooid, eentje was bekenld geraakt, maar onbeschadigd. De doos was beschadigd. De afleverende bezorger was beledigd dat hij een paar tellen moest wachten tot er iemand de trap afgelopen was naar de voordeur, en reageerde nogal onbeleefd. De kwaliteit van de lampen is ondermaats voor de prijs; vier van de vijf fittingen zaten scheef in het armatuur en het witte binnenste deel van de schroeffitting, dat je niet zou moeten zien, steekt net een halve millimeter uit de zwarte buitenhuls. Afijn, eenmaal opgehangen staat het toch allemaal wel fraai. Furnea heeft snel en adekwaat gereageerd op de review, met de mededeling dat ze de afleveringservaring opnemen met de transporteur en op verzoek kunnen claimen bij de leverancier.

Beste Ivor, Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat de levering niet soepel is gegaan dan verwacht. Wat betreft de levering, dit zullen wij intern bespreken met DPD om er voor te zorgen dat dit niet weer voorkomt. Als de lamp toch een beschadiging heeft of er klopt iets niet, dan kan je dit gerust mailen naar ons waarna wij dit zullen claimen bij de leverancier. Indien je het toch zo behoudt, dan wens ik je nog veel plezier met je aankoop.

precies wat ik zocht

Moest wel 3 weken wachten tot tafel werd geleverd maar ben blij met mijn aankoop. Leuk design voor redelijke prijs.

alles volgens afspraak, top.

Snelle correcte levering.

Goed en snel

Prima levering. En ook fijn dat je makkelijk in 3 termijnen kan betalen

Mooi kastje

Beste Paul, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je gekeken en wegens een systeemfout hebben je via Kiyoh meerdere mails ontvangen. Ik heb deze direct aangepast voor je. Excuses nogmaals namens Kiyoh en wens je nog veel plezier met je aankoop.

Prima, geheel afspraak en verwachting

Prima, geheel afspraak en verwachting.

Zeer goede ervaring

Ik heb een bed besteld dat binnen de afgesproken tijd geleverd is. Ik kon het in 3x zonder bijkomende rente betalen. Er was iets niet geleverd bleek later, dit is zonder problemen nagestuurd. En het bed zag er precies uit als op de foto. Ook de kwaliteit is precies zoal verwacht. Dus voor herhaling vatbaar! Ik ben zeer tevreden.

Ik heb een schoenenkast besteld en die werd snel bezorgd. Ben er heel blij mee ook.

Netjes en snel geleverd!

Erg tevreden over de levering!

Heb de bestelling nog niet ontvangen

Na bijna 2 maanden nog niets ontvangen.

Beste Clemens Nolten, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je nagekeken en zie dat je een schoenenkast hebt besteld op 01-09-2019 (dus 23 dagen geleden en niet 2 maanden :) ) welke tijdens het transporttraject zoek is geraakt. Ik snap dat dit zeer vervelend is want het duurt nu iets langer dan verwacht. Wij hebben ook inmiddels een nieuwe voor je besteld welke binnen 1 a 2 weken geleverd zal worden. Nog even geduld en je kunt genieten van je aankoop :)

Alles overwegende zijn mijn ervaringen goed

Ik ben tevreden over de bestelde buffetkast. Over de bezorging via GLS ben ik minder tevreden. Ik zou een bericht krijgen over de bezorg datum en het mogelijke tijdstip. Ik heb geen bericht gekregen. Was gelukkig thuis. Ik heb daarna nog extra plankjes besteld, die zijn netjes toegezonden.

Klantvriendelijk

1e keer bij furnea besteld.een salontafel.keurig op tijd geleverd. Helaas schade op de hoek van het blad. Email gestuurd en binnen een uur antwoord.we gaan dit oplossen.er zou een nieuw blad komen.de 3e week zoals afgesproken kwam deze.,met op mijn verzoek verstevigde hoeken om transport schade te voorkomen.alle communicatie en mails keurig beantwoord en ik had het ouderwetse klant is koning gevoel.prima tevreden.

Slechte service en incomplete levering

Allereerst heb ik de klantenservice een aantal keer gesproken en deze als uitermate onvriendelijk ervaren. Totaal niet flexibel wat betreft de levering van de kast, maar gelukkig heeft Fred me uiteindelijk geholpen en deze fout rechtgezet. Helaas is de kast incompleet geleverd waardoor ik wederom de klantenservice heb gebeld en wederom totaal niet vriendelijk werd geholpen. Ik heb er spijt van dat ik bij jullie de kast besteld heb. Een bedrijf wat zo met zijn klanten omgaat, totaal niet professioneel is en het niet eens voor elkaar krijgt om een kast in zijn geheel te leveren, verdiend het niet om überhaupt iets te verkopen. Ik zal nooit meer iets bij Furnea bestellen en ik zal iedereen voor deze fout behoeden. Ik richt regelmatig huizen in, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Beste Rosa Ouwerkerk, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct je order en de mail wisseling van mijn collega erbij gehaald om te kijken waar het mis gegaan is. Zie hieronder de punten wat er is gebeurd en hoe wij dit hebben opgelost voor je. De levering van je bestelling zou op een dinsdag plaats vinden maar dit kwam jou niet goed uit. Na telefonisch gesprek hierover heb je aangegeven dat je het alleen op een maandag wenst te ontvangen. Wij hebben dan ook ervoor gezorgd dat het op een maandag geleverd wordt. Topservice, correct opgelost :) Na levering van je bestelling heb je geconstateerd dat er 2 onderdelen ontbreken waardoor je je bestelling niet verder kunt monteren. Geen ramp, wij sturen dit dan direct naar onze leverancier zodat de onderdelen z.s.m. afgeleverd worden. Menselijke fouten tijdens het inpakken kunnen wel eens voorkomen waar wij als Furnea B.V. ook niet blij van worden. Wel proberen we het ongemak per direct op te lossen zoals we dat aan jou ook voorgesteld hebben. Nadat de onderdelen geleverd zijn kun je je bestelling verder monteren en genieten van je aankoop. Je hebt hierop ons een mail gestuurd dat je niet tevreden bent over je aankoop, de deuren sluiten niet goed, de kast beweegt te veel. Het is begrijpelijk dat het dressoir nu een beetje wankelt aangezien de achter panelen missen welke niet gemonteerd zijn. Zodra de achter panelen binnen zijn en gemonteerd zijn zal het probleem opgelost zijn. Dat de deuren niet goed sluiten komt hoogstwaarschijnlijk dat je het niet correct hebt gemonteerd of nog niet hebt versteld. Dit komt doordat je vloer dan niet waterpas loopt. Het verstellen van je deuren/scharnieren zal het probleem moeten verhelpen. Hierop heb je heel boos/chagrijnig gereageerd en vermeldt dat het dressoir een niet deugdelijk product is en dat je het wilt retourneren. Dit is nu een punt waar we tegen aan lopen want; - Je hebt het dressoir al deels gemonteerd en met lijm vastgezet.  - Je vermeld dat het een niet deugdelijk product is - De levering/service van Furnea B.V. is niet goed want je mist onderdelen Wij proberen onze klanten altijd correct en snel te helpen zodat ze tevreden zijn met hun aankoop. Soms komt het voor dat een meubel beschadigd of incompleet wordt geleverd door de leverancier. Dit lossen wij dan ook snel op door nieuwe onderdelen snel op te sturen (altijd binnen 3-5werkdagen). Indien je moeite hebt met het monteren van je bestelling, hebben we ook als extra service onze meubel montagedienst. Zij zullen je bestelling dan tegen de kostprijs voor je monteren. Het komt voor dat een klant moeite heeft met een of twee stappen, dan helpen we ze graag zodat het meubel correct gemonteerd wordt. Je had ook in je mail vermeldt dat de deuren elkaar raken dus hoogstwaarschijnlijk heb je de verkeerde scharnieren gebruikt of je hebt de deuren nog niet versteld. Indien gewenst kan ik een kort filmpje naar je sturen over het verstellen van de scharnieren. Dan is dit ook gelijk opgelost voor je :) Als een klant zijn bestelling wenst te retourneren, dient het zo goed mogelijk ingepakt te worden, zonder schade of montagesporen. Wij dienen het namelijk als nieuw door te kunnen verkopen. Ik denk dat we beide mee eens zijn dat we geen gemonteerd (tweedehands) product willen ontvangen als je hiervoor de volle prijs hebt betaald. We kunnen op een voorwaarde je bestelling retour accepteren; door 30% van het aankoopbedrag in te houden. Wij zullen dan het meubel als outlet/tweedehands doorverkopen. Je probeert ons zwart te maken op internet door overal meerdere reviews te plaatsen (ook met neppe accounts). Dit is namelijk niet de bedoeling van een review plaatsen. De consumenten dienen zich aan te houden aan review richtlijnen. En reviews met nepaccounts plaatsen horen hier niet bij! Daarom zullen wij dit ook melden bij Google, Trustpilot, KiYoh en Thuiswinkel Waarborg. En tot slot zullen wij een aangifte doen bij de politie aangezien dit smaad en laster tegen ons bedrijf is en dat is wettelijk strafbaar. https://aacapacity.nl/wist-u-dat-een-valse-recensie-op-google-plaatsen-is-strafbaar/ Wij proberen de beste service aan je te verlenen, dit staat los van onze aangifte aangezien wij onze verantwoordelijkheid nemen i.v.m. de ingediende claim. De onderdelen zijn inmiddels verzonden en zullen binnen 3-7 werkdagen bij je afgeleverd worden. Ik verwacht je dan ook hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vlotte service

Bestelling zeer vlot verlopen. Schoenenkast ook in orde

Ik heb goede ervaringen met Furnea.

Ik heb nu 2 keer een bed met matras gekocht bij Furnea. Ik werd steeds goed geïnformeerd over wat de status van het pakket was. De bedden die ik heb gekocht waren van goede kwaliteit. De handleiding is duidelijk. Bij het eerste bed dat ik had gekocht zat een barst in het hout van een plank. Daar heeft Furnea gelijk een nieuwe plank voor gestuurd. Ook heb ik een paar keer contact gehad met klantenservice; daarbij ben ik vriendelijk en goed geholpen en de afspraken die daaruit voortkwamen werden goed nagekomen. Al met al ben ik zeer tevreden.

Goeie kwaliteit en service

Ik kreeg mijn bestelling netjes op tijd volgens afspraak. Alles was naar wens

Verpakking in 1 veel te zwaar en montagebeschrijving slecht

Tafel verpakt in 1 kartonnen doos. Niet te tillen 1 trap hoog voor mij, (40KG of zo) pakket te groot om vast te houden. Het zelfbouwpakket schiet te kort qua beschrijving/tekeningen. Onderdelen zijn niet genummerd met een (klein) stickertje. Afmetingen onderdelen worden niet weergegeven. De getekende figuren bedoeld als handleiding voor het in elkaar zetten (salontafel) zijn verwarrend; niet voldoende aanzichten en afmetingen onderdelen. De wellicht grootste frustratie zijn de metalen railsen bedacht voor de laadjes. Metaal met tig gaatjes, openingen die voor 97% nergens voor dienen. Twee uitschuifmechanismen ter complicatie waarvan niet geheel duidelijk waar je ze moet monteren en aan welke kant. Ik ben 3 uur aan 't klooien geweest en waarschijnlijk heb ik nog 3 uur nodig om maar dingen te proberen en hopen dat het goed zal blijken. Degene die dit systeem ontworpen en beschreven heeft mag voor mijn part 3 maanden de gevangenis in. Wat een eikel! En aangezien dit soort ongein me al vaker is overkomen zal ik NOOIT meer nalaten om de verkoper van zo'n product zelf het meubel in elkaar te zetten. Al kost het me 50 euro.

Beste A.B. Schaap, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je gekeken en je hebt een salontafel van ons besteld welke bijna dagelijks wordt verkocht. Tot heden hebben we dan ook geen klachten hierover ontvangen want als dit wel het geval is, grijpen we direct in om het zo correct mogelijk op te lossen en makkelijker te maken voor onze klanten. Wij als Furnea willen de beste service verlenen dus als een klant van ons iets niet kan monteren, hebben we hiervoor een gespecialiseerde montage afdeling. Tegen een kostprijs wordt het dan ook gemonteerd geleverd. Wens je nog veel plezier met je aankoop.

Goede en snelle levering

Mijn bestelde hoogglansreiniger werkt fantastisch goed!

Over Furnea

Furnea is de online meubelwinkel voor iedereen. Of je nu op zoek bent naar kwaliteit, functionaliteit, tijdloze meubels of meubels van nu en morgen. Je huis is een mix van jouw persoonlijkheid, smaak en interieurtrends. Dit zorgt voor een bijzonder ingericht huis en daar helpt furnea jou bij. Een persoonlijke benadering, een bijzonder gevoel, een stukje trots. Met Furnea ben je écht blij met je nieuwe aanwinst, want wij zijn pas blij als jij dat ook bent. Ons kleine, maar professionele team van Furnea is er voor jou. Ook nadat je meubel in huis staat!