Geen goede service

Ik heb een klok geleverd gekregen die stuk is wordt nogal moeilijk gedaan. Ik wil dat hij omgeruild wordt voor een andere. De wijzers werken niet en daar moet je dan een foto van maken maar dat zie je niet op de foto. Moet je een filmpje maken 😏 ik hoop dat het netjes opgelost wordt. Dan zal ik deze review nog een keer invullen. Heb er ook nog 5!!!!! weken op moeten wachten

• Zou u ons aanbevelen? Nee

goede service

had een tapijt besteld, tot tweemaal toe werd de levering uitgesteld, maar ik kreeg daar wel een vriendelijke mail over. het tapijt was het wachten waard!

klantgericht

Een betrouwbare en op communicatie gerichte organisatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Niet te duur en gauw bezorgd

Hele goeie service

2 bijzettafels besteld. Helaas konden deze niet op de afgesproken datum geleverd worden. Kreeg daar netjes een mail over waarin ik de keuze had om de bestelling te annuleren of langer te wachten met als tegemoetkoming een korting van 10%

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Jammer dat ik niet wist wanneer het geleverd werd, code werkte niet.

goed product jammer dat er geen korting op zat. Tevens de track en trace code werkte niet!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

The table is solid and excellent quality

Small negative - missing washer the hex wrench supplied needed to be cut down to be usable. I think these are problems from the manufacturer and not issues from the reseller

zeer tevreden

Heel goed, geleverd zonder voorafgaandelijke verwittiging, maar we waren thuis en de bestelling voldeed helemaal. top!

Heel tevreden

Goede service we zijn tevreden👍👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, snel antwoord op vraag over vervanging van beschadigd product

De meubels zijn van goede kwaliteit. Wij zijn vooral heel blij met het onderschuifbed, geweldige oplossing voor de logeerkamer. Het was precies wat wij zochten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie,degelijke meubels

Op de hoogte houden aan de klant qua levering. Duidelijkere handleiding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede levering vrienedelijke medewerkers

Beschrijving van mijn gekocht product was heel onduidelijk heb m zonder beschrijving in elkaar moeten zetten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima en mooi producten. Vervoersbedrijf werkte een beetje tegen met beschadiging/kwijtmaken, maar prima opgelost door Furnea helpdesk zonder discussie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De levering van de product was uitgesteld maar wij werden regelmatig op de hoogte gebracht van het uitstel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Levering conform afspraak. Foto voldoet aan het werkelijk gekochte product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bestelling verliep prima. Goed contact met leverancier over levering. Keurig bezorgd op de dag die mij goed uitkwam.

Niet zo snel geleverd als beloofd op de site, maar wel goede communicatie erover. En flexibel meegedacht in bezorgmoment.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede service en ben erg tevrede over het product .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel efficiënt, makkelijk, vlug, super service.

Over Furnea

Furnea is de online meubelwinkel voor iedereen. Of je nu op zoek bent naar kwaliteit, functionaliteit, tijdloze meubels of meubels van nu en morgen. Je huis is een mix van jouw persoonlijkheid, smaak en interieurtrends. Dit zorgt voor een bijzonder ingericht huis en daar helpt furnea jou bij. Een persoonlijke benadering, een bijzonder gevoel, een stukje trots. Met Furnea ben je écht blij met je nieuwe aanwinst, want wij zijn pas blij als jij dat ook bent. Ons kleine, maar professionele team van Furnea is er voor jou. Ook nadat je meubel in huis staat!

Filter op Taal