5

Prachtig tapijt maar slechte levering

Erg blij met mijn tapijt, maar door DPD misgegaan met de levering: Ik zou bericht krijgen van het 1-uur tijdsvak - ik ben de hele dag thuis gebleven maar heb niets gehoord! Kwam er 3 dagen later achter, als ik onder 'meer info' op de DPD website keek, dat het kleed (2x3meter) bij een winkel 15 minuten bij mijn huis vandaan afgeleverd was.... Dat was een tegenvaller!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Tessa, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Jammer om te horen dat de levering samen met DPD niet goed is afgelopen. Wij zullen dit intern met het transportbedrijf bespreken zodat we zulke omstandigheden kunnen voorkomen in de toekomst. Wens je nog veel plezier met je aankoop.

7

globaal goede ervaring

De aangekochte stoelen voldoen zeker aan de verwachtingen. ze zijn zeer zacht en comfortabel. Jammer genoeg duurde de levering zeer lang en was de informatiedoorstroming niet altijd even duidelijk (naast reden van vertraging bij leverancier geen concrete oorzaak). Daarnaast was de informatie van levering ook niet ideaal. Vrijdagavond ontving ik een bericht dat het product het magazijn verlaten heeft en vanuit hun partner (DPD) verdere info over levering kwam. Informatie kwam zeer laattijdig, slechts een half uur voor de uiteindelijke levering. Hierdoor was het moeilijk om de stoelen in ontvangst te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Te lang wachten op bestelling en onduidelijke beschrijving

Het heeft 10 dagen geduurd voor ik eindelijk mijn pak kreeg. Het pakje zou online te volgen zijn, maar de bezorgdienst vinkte pas na de bezorging iets aan. Onverwachts stond de bezorgdienst op de stoep, terwijl dat online niet te zien was! Via Postnl gaat het beter en netter. De beschrijving van het bureau was heel onduidelijk. Vooral de rails van de laden. 9 gaatjes en er moeten 2 schroefjes in....waar? Geen idee! Later moet er nog aan de zijkanten een schroefje in. Ook geen idee waar. Kijk naar de Ikea beschrijvingen. Dat kan iedereen, zelfs ik :)

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste P, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Wegens een extreme drukte bij DPD, worden de bestellingen iets later geleverd dan normaal. Mijn excuses namens het transportbedrijf. We hebben tot heden geen klachten ontvangen over de handleiding. Wij zullen dit direct met de leverancier bespreken zodat ze het duidelijker kunnen maken. Wens je nog veel plezier met je aankoop.

8

geweldig

zeer goede service

  • Aanbevelen? Ja
6

Voorraad website incorrect, afspraken wel netjes nagekomen

Lamp was vooradig tot na bestelling, toen 6-8 weken... na telefonisch contact teruggebracht tot 2-3 weken en keurig nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een beschadigde lamp ontvangen doordat de post er niet zo voorzichtig mee was

De postbode heeft een beschadigde doos afgeleverd waaruit zelfs een stuk lamp stak. De lamp was ook beschadigd. Ze sturen mij zo snel mogelijk een nieuwe lamp. Het contact met Furnea was zeer goed en snel

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte kwaliteit.

Ik heb lang om mijn kast moeten wachten, meerdere keren moeten bellen. Het contact met de medewerkers was heel goed, daar ligt het niet aan, maar toen we uiteindelijk hoorde wanneer en hoe laat de kast zou komen hadden we nog geen uur de tijd. De kwaliteit van het materiaal van de kast is ondermaats, hier en daar al beschadigingen. De montage tekening laat te wensen over. Bij andere firma's zijn de onderdelen genummerd naar de nummers op de tekeningen en zijn de schroeven en dergelijke apart van elkaar verpakt, maar hier zaten alle maten en soorten schroeven en dergelijke in één zak. Het was een uitzoekwerk. Ik zal Furnea niet bij anderen aanbevelen hoe vriendelijk de medewerkers ook zijn. Furnea heeft ons lang laten wachten en het product valt tegen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Willem, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Jammer om te horen dat de kwaliteit van de kast tegen valt. Indien het toch niet goed is, kan je ook een mail naar ons sturen met het verzoek om het te retourneren. Ik verwacht je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

8

Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling.

Bij niet goed werkende scharnieren ,kregen wij nieuwe.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend! :)

Ik heb een hanglamp besteld bij Furnea . Levertijd was 1 na 2 dagen . Service is ook super ik heb met Kevin gesproken hij was gewoon vriendelijk en ook snel reactie ontvangen. Binnen 1 minuuten heeft hij aantwoord gegeven voor al mijn vragen. Top bedrijf. 😉

  • Aanbevelen? Ja
1

Levert niet

Levering niet gedaan, meer dan één keer contact opgenomen. Furnea zegt contact opgenomen te hebben met de leverancier. Nog steeds niets onvangen. Van Furnea een beoordelings mail ontvangen. Teruggemaild, “niet handig”. Nog steeds niets ontvangen en weer een beoordelingsmail ontvangen. Een paar dagen gewacht en hier is ie dan: Een halve ster voor de vergeefse moeite!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jaap, Bedankt voor je review want zo kunnen voortdurend onze service verbeteren. Zou je aan ons je ordernummer kunnen doorgeven zodat ik dit voor je kan uitzoeken. Hoor graag van je.

8

snelle levering

snelle levering, maar blijft lang in het depot van de vervoerder liggen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geduld is een schone zaak..

Prachtige meubels, alleen komt uit de meeste toegankelijk tekst op site niet duidelijk naar voren dat je de meubels zelf in elkaar moet zetten. De levertijd van 3-5 weken is "optimistisch", na enkele weken krijg je bericht met iets van "Helaas kunnen we jouw bestelling niet op tijd leveren. We hebben namelijk de levertijd te krap ingeschat." Vooraf informeren over de geplande levering is geen luxe in dit geval. Als laatste is mijn tip aan Furnea om de gebruikte afbeeldingen en lettergrootte in de instructies aan te passen naar een groter formaat, of een leesbril meeleveren..

  • Aanbevelen? Ja
6

Terleurgesteld

Had mij erg verheugd op de bestelde lampen, kamer veranderd en geverfd dus wat kleine veranderingen! Toen ik de postbode zag aankomen met pakket, schrok ik al hoe deze dure lamp was ingepakt! Onbegrijpelijk! Mijn schoonzoon zou de lamp ophangen en al bij het uitpakken zag hij dat een van de lampen, die van gedraaid staal waren, de las naden waren gebroken en deze met tywraps waren vast gebonden!!! Volgende dag gebeld en hoop dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Atie, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. De leverancier doet tyraps om de draden heen om zo schade te voorkomen maar helaas zonder succes :) Wij hebben je claim al in behandeling genomen dus binnen paar dagen zul je een bevestiging van ons ontvangen over je claim.

10

Perfectt

Ik ben heel blij met mijn nieuwe schoenen kasten super kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
2

Klantenservice om te huilen. Alles zelf moeten vragen en maar afwachten. NOOIT meer. Schande!

De geleverde badkamermeubels waren OK. 1 Van de woonkamerlampen kapot geleverd. Zelf iedere keer maar bellen en eindeloos mailen om maar een vervangende lamp te krijgen. En iedere keer weer uitgesteld. En iedere keer weer zelf moeten informeren waar het bleef. Bij concurrenten was n.b. alles gewoon vanuit voorraad leverbaar! Snappen jullie nou echt zelf niet dat klanten het na 1 keer direct voor gezien houden? En niet eens een fatsoenlijk excuus! Schaamteloos.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik kan helaas je bestelling niet achterhalen want ik heb je ordernummer niet. Zou je dit naar ons kunnen sturen zodat we je claim kunnen afhandelen? Hoor graag van je.

8

Perfect

Het bestellen was eenvoudig wel minder dat ik langer moest wachten ruim 2 weken. Maar wachten beloond ben helemaal weg van mijn hoogglans eettafel. Ook de bezorgster was vriendelijk en netjes op tijd!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service! beveel deze verkoper aan!

nadat tijdens het transport een plank van het computermeubel stuk was gegaan is er erg snel en zonder kosten een nieuwe plank bezorgd. uitstekende service van deze super vriendelijke mensen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, mooie meubels

Duidelijke informatievoorziening over je bestelling en de status hiervan. Goede klantenservice je krijgt gelijk een reactie via mail. Goede afhandeling en service van het bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

Keurige website en bestelling en levering dik in orde!

  • Aanbevelen? Ja
10

Schitterende dressoir

Heb wel 5 weken langer moeten wachten dan voorzien maar de kast is het wachten waard. Krijg alleen maar positieve reacties op de kast

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi materiaal

Materiaal van de tv Kast is mooi en apart. Levertijd duurde alleen langer, dan wat ze hadden op gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Pakje werd in slechte staat geleverd , het glas van het tafeltje was stuk.

Na contact te hebben gehad is alles correct afgehandeld geworden . Een weekje later hebben we zonder problemen een nieuwe ontvangen.top !

  • Aanbevelen? Ja
5

slaagt er niet in om de juiste artikelen bij de klant te leveren

verkeerd artkel geleverd,dan moet klant ook nog de poespas uitvoeren om het verkeerd geleverde artikel weer zelf terug te zenden wel een pluimpje voor medewerker Fred

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Willy, Hartelijk dank voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je een en ander uitgezocht en het klopt dat je bestelling verkeerd is geleverd. Zo te zien heeft de leverancier niet goed opgelet bij het gereed zetten van je bestelling. Mijn excuses hiervoor. Wel ben ik blij om te horen dat inmiddels alles opgelost is :) Wens je nog veel plezier met je aankoop.

8

goed product, slechte communicatie

de bestelling zou na 5 werkdagen geleverd worden. Na 3 werkdagen stond plotseling TNTPost voor de deur, met het pakket. Lekker snel, maar ik wist van niks, gelukkig was ik thuis. Na 5 werkdagen kreeg ik van Furnea een bericht dat mijn bestelling over 2 werkdagen zou worden bezorgd. Direct gemaild dat ik mijn bestelling al binnen had. Furnea maakt excuses, en geeft aan dat er 2 orders door elkaar zijn gehaald. Na 4 uur krijg ik van Furnea het bericht dat mijn bestelling hun magazijn heeft verlaten! Weer gemaild, en krijg te horen dat dit automatisch de mededeling is, als de order uit het systeem van Furnea wordt gehaald. Kan dit niet beter worden gecommuniceerd naar de klant, Furnea?

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en duidelijke communicatie

Verschillende producten besteld en prima levering en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal

Over Furnea

Furnea is de online meubelwinkel voor iedereen. Of je nu op zoek bent naar kwaliteit, functionaliteit, tijdloze meubels of meubels van nu en morgen. Je huis is een mix van jouw persoonlijkheid, smaak en interieurtrends. Dit zorgt voor een bijzonder ingericht huis en daar helpt furnea jou bij. Een persoonlijke benadering, een bijzonder gevoel, een stukje trots. Met Furnea ben je écht blij met je nieuwe aanwinst, want wij zijn pas blij als jij dat ook bent. Ons kleine, maar professionele team van Furnea is er voor jou. Ook nadat je meubel in huis staat!

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina