Goede service en communicatie

Er waren wat complicaties met de bestelling maar allemaal netjes en goed opgelost door Furnea

Goede producten waardeloze bezorging

Producten zijn goed niets op aan te merken. Bezorging daarentegen is waardeloos. Ze bezorgen buiten voor de deur. Als ik dat had geweten zou ik nooit iets besteld hebben.

Beste Anja, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je gekeken en zie dat je het gekozen voor Basic bezorging (tot aan de voordeur). Je hebt zelf gekozen voor Basic bezorging waardoor de chauffeur dan tot aan de voordeur bezorgt. Als je had gekozen voor Premium bezorging, dan hadden wij het tot in de gewenste kamer bezorgt. Wens je nog veel plezier met je aankoop.

Prima, service

Aanrader

Goede ervaring

Goed op de hoogte gehouden wanneer het product binnen kwam.

Heel blij met mijn nieuwe tafels

De tafels zijn volgens planning geleverd. Uitstelend ingepakt en beschermd. Ze waren makkelijk in elkaar te zetten. Ik ben er heel blij mee, het hout heeft een prachtige tekening. Ik had daarvoor een vrij grote tafel, nu met de kleinere tafels lijkt het huis veel groter en ze geven de hele inrichting een modernere touch.

Makkelijk bestellen, vlotte afhandeling, goede communicatie

Website werkt plezierig, dit helpt bij zoeken. Vlotte levering, product zoals beschreven, goede communicatie

Ziet er toch anders uit dan verwacht en het tussenschot van de achterwand ontbreekt

Betrouwbaar

Het duurde langer voordat het artikel er was maar één prima bereikbaarheid en service

Fast delivery, nice desk, not great tech

Wireless charger works with my Galaxy S20 but does not work with my girlfriend's iPhone. On the other hand, I can't connect to the Bluetooth Speakers from my Galaxy S20 but can connect from my Macbook Air... Speakers are ok but not great. All in all, the desk itself is nice but the smart functionalities aren't very good.

Product perfect levering 2 maal uitgesteld

Het ontvangen product, een salontafel was perfect, stevig verpakt en onbeschadigd. Enigste minpunt was dat de levering tot 2 maal toe werd uitgesteld waarvan ik pas bericht kreeg op de dag dat de levering zou hebben plaatsgevonden. Kan natuurlijk te maken hebben gehad met de effecten van het Corona virus en neem ik hen daarom ook niet kwalijk.

Bestelling ok, maar levering?

De bestelling vlot verlopen, onmiddellijk antwoord, maar daarna ...geen communicatie meer. Nadat er een link werd doorgegeven geprobeerd deze te openen, maar was 'error'. Na geen en weer mailen zonder veel meer de wetenwas de levering plots daar?? Het probleem ligt wellicht niet bij Furnea, maar wel bij de vervoerder.

Beste Alain, Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je nagekeken en zie dat het transportbedrijf een systeemfoutje had waardoor de tracking mails niet waren verzonden. Excuses hiervoor. Wel ben ik blij om te horen dat de levering toch goed is gegaan en wens je nog veel plezier met je aankoop.

Alles naar wens

Na doorgeven schade, snel reactie en super geholpen

Ik had een kleine schade aan de poot vd tafel. Na eerste mail had ik snel antwoord. Tweede mail werd gezegd dat de nieuwe exemplaar dinsdag bezorgt wordt. Zeer tevreden:)

Mooie meubels en super service

Wederom door Fred weer zeer netjes em snel geholpen.

Goede kwaliteit en gemakkelijk te monteren.

Voldoet aan de eisen.

Goede en snelle levering.

Vlug

Het was vlug geleverd

Badkamermeubeltjes gekocht

Snel geleverd, kastjes zijn prima kwaliteit

Prachtige bank, snel geleverd

Ik ben blij dat we voor deze bank gekozen hebben: de Davidi Design Tanner Eetkamer bank. Wat een aanrader. Comfortabel en hij staat prachtig bij onze houten eettafel.

in november besteld , in maart geleverd, en dan nog met schade

We hebben onze goederen besteld op 1/11, de goederen zijn betaald op 26/11. Op 1/11 , werd er gezegd : 4 à 6 weken Op een mail op 28/11 zegt Furnea 4 à 6 weken. December, 4 weken verder, hadden we nog altijd niets. Dit is was normaal gezien een kerstgeschenk. Dan door ons reclameren krijgen we een mail dat onze goederen er zullen zijn voor half februari, en 5% terugbetaling. Uiteindelijk geleverd beginmaart!!! Dus 4 maanden na de bestelling ( 01/11/2019) en betaling via jullie website( 26/11/2019) eindelijk de 2 bestelde tafeltjes ontvangen. Naast het feit dat de initieel beloofde levertermijn overschreden werd, beloofd na 4 à 6 weken, blijkt nu ook dat 1 van de 2 tafeltjes zwaar beschadigd is. Het vervangen van de tafel is wel na een ' stevige mail' na 5 dagen vervangen. Dan ging het wel snel.

Beste Nadine, Bedankt voor je review want zo kunenn we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je gekeken end e door jouw bestelde bijzettafels hadden een levertijd van 6 a 8 weken. Eind december heeft de leverancier aangekondigd dat de lading vertraagd was vanuit China door de virus. Zoals je begrijpt is dit overmacht waar wij niks aan kunnen doen. We hebben je direct hiervan op de hoogte gehouden. Het klopt ook dat 1 van de tafels beschadigd is geleverd maar deze is ook heel snel vervangen. Niet omdat je een "stevige mail'' had gestuurd maar juist omdat de leverancier de tafels op voorraad heeft waardoor het snel geleverd kan worden :) Wens je nog veel plezier met je aankoop.

Erg goed

Na melding van schade aan het meubel is het onderdeel snel vervangen en bij mijn thuis adfgeleverd. Dit ondanks de corona situatie.

Op zicht prima (met wat strubbelingen)

2 Salontafels besteld als set , maar kregen er maar 1 geleverd ( het staat als set op de site ) dus dat vonden we wel raar . Na gebeld en gemaild te hebben kwam de andere tafel een week later !! Op de site staat alles direct leverbaar ( dit vonden wij wel een beetje raar)

Mooie meubels gekocht via deze site. Hoef bedrag niet in 1 keer te betalen, kan in 3 termijnen. Service is ook goed.

Tafeltjes zien er netjes uit, vriendelijk te woord gestaan

We zijn blij met de tafeltjes. Ze zien er goed uit. De chauffeur die ze kwam afleveren was vriendelijk en behulpzaam.

Snelle correcte levering.

Over Furnea

Furnea is de online meubelwinkel voor iedereen. Of je nu op zoek bent naar kwaliteit, functionaliteit, tijdloze meubels of meubels van nu en morgen. Je huis is een mix van jouw persoonlijkheid, smaak en interieurtrends. Dit zorgt voor een bijzonder ingericht huis en daar helpt furnea jou bij. Een persoonlijke benadering, een bijzonder gevoel, een stukje trots. Met Furnea ben je écht blij met je nieuwe aanwinst, want wij zijn pas blij als jij dat ook bent. Ons kleine, maar professionele team van Furnea is er voor jou. Ook nadat je meubel in huis staat!