Service onder peil, en niet volgens de wet.

Gekocht een audio meubel. Naar in elkaar zetten en apparatuur plaatsen volgens aanbevolen gewicht, wilde ik nog wet verplaatsen in het meubel. Echter ik kon nog net mijn apparatuur opvangen omdat de glasplaten dreigden weg te glijden eruit. Ondanks de twee veel te kleine aandraai schroefjes aan de onderkant van de glasplaat, die na zelfs helemaal indraaien nog de glasplaat beweegbaar was. Ook drie schroefgaten waren niet overeenkomstig met de erin te zetten contra moeren voor vast draaien. Afijn nu overleg per email opgelost. En zelf verholpen. En een poot was lichter gekleurd als de ander. Er was dus behoorlijk wat mis mee. Ik was het zat en wilde het retour sturen. Dit mocht. Er staat zelfs als bv dat kastje niet bevalt mag binnen 30 dagen retour. Ik heb het weer sterk verpakt. En zonder schuim maar speciaal inpakpapier veel mileu vriendelijker. En foto's van alle onderdelen gemaakt en ook verpakking en toen klaar was voor verzending. Het kwam aan bij Furnea, toen werd mij per email vermeld dat je wat kon zien bij de aansluitpunten van in elkaar zetten. Ja hehe, duh. Ik kreeg daar door deel vergoeding van zeg maar 130 euro. Want konden ze niet meer nieuw verkopen, en werd showmodel. Wat een onzin zeg. Natuurlijk verkoop je die niet nieuw meer, immers meubel was al niet goed.Die moet gewoon terug naar je fabrikant, of wat dan ook. Maar nee ik kreeg niet alles vergoed. Toen ik alle argumenten opgaf, en waarom etcetera, werd er stig volgehouden aan de deel vergoeding. Toen ik dreigde met rechtsbijstand, werd er in een email vermeld: Wij geven juist goede service. Want wij zetten het er neer als showmodel. En anders hadden wij uw product vernietigd en uw hele aankoop bedrag niet terug gegeven. Nou ja zeg. Dat mag helemaal niet van de wet. Nu gaat naar rechtsbijstand. Ik zou hier niet kopen, of in ieder geval NIETS in elkaar zetten !

Zeer slecht

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst voor de Revere Eetkamerstoel Espresso Bruin / Latte. Deze waren €125 euro per stuk. Nu is mijn bestellingen geannuleerd en zijn de stoelen hoger geprijsd. De stoelen kosten nu 269,00 euro per stuk en dit is meer dan de dubbele. Ondanks mijn contact met hun komen ze ook niet met een passende oplossing!

Denken mee in oplossingen

De levering verliep volgens afspraak, maar tijdens de montage maakten we een fout. Na overleg vonden we een passende oplossing, en nu genieten we van ons zwevende tv-meubel.

Super en snel geholpen!

De bestelling van onze nieuwe schoenenkast verliep makkelijk en plezierig. Ook toen bleek dat de levertijd wat langer was dan voorspeld, werden we goed op de hoogte gehouden. De geleverde kastonderdelen waren goed verpakt en er zat een goede omschrijving bij over hoe je de kast in elkaar moest zetten. De bevestigingsmaterialen waren compleet. Toen door een foutje onzerzijds iets misging bij het monteren van een onderdeel en dit beschadigd raakte, is dat door dit bedrijf op een uiterst plezierige wijze opgelost en ontvingen we snel een vervangend exemplaar.

Topbedrijf

Correcte levering en kwalitatieve stoelen die ik gekocht heb voor een correcte prijs topbedrijf groeten vanuit België

Top kwaliteit en service

Bij ons bezoek zijn we gastvrij en professioneel geholpen. De gemaakte afspraken zijn op tijd nagekomen. Helaas had onze bestelling een kleine transport schade maar deze is uitermate zorgvuldig en correct afgehandeld. Inmiddels kunnen we genieten van ons nieuwe tv meubel. Een dikke pluim voor dit bedrijf!!

Snelle levering en alles naar verwachting

Tevreden met mijn aankoop.

alles is top

SUPER

meubels zijn mooi, maar zeer lastig in elkaar te zetten

Tekening niet duidelijk, niet alles klopt. Meubelplaten waren zeer vuil/stoffig

Goed bereikbaar

Ik heb vorig jaar een eiken tv meubel besteld bij furnea. Deze was helaas niet meer in de collectie, dus ging ik ermee akkoord dat het wat langer zou duren. 4 maanden werden 6 maanden. Maar a la, uiteindelijk binnengekregen. Het kastje zelf valt me erg tegen qua kleur. Ik had verwacht dat het wat lichter eiken zou zijn zoals op de foto's te zien was. Nu lijkt het bijna op Mango hout, zo donker. De deurtjes sluiten niet mooi. Wij gaan zelf magneetjes kopen om ze mooi sluitend te krijgen.

Design meubel

Mijn bestelling is met een kleine vertraging geleverd. Ik ben wel netjes, tijdig op de hoogte gehouden.

Mijn fout maar zij hebben het opgelost!

Ik heb tijdens het monteren een onderdeel beschadigd, maar Furnea heeft uit service het onderdeel GRATIS voor mij nageleverd. Dank jullie wel!

ABSOLUUT NIET AAN TE RADEN!!!!

We hebben vorig september een bureautafel en dressoir bij Furnea besteld. Met het bureau was gelukkig alles in orde, maar met het dressoir niet. Furnea deed in eerste instantie alsof men niet begreep wat het probleem met het dressoir was, en kwam men met de meest grote onzin argumenten waarom het dressoir aan de achterzijde breder zou zijn dan aan de voorzijde. Na 2 maanden mailen kwam men dan eindelijk met een oplossing, waarbij men mijn bedenken of die oplossing ook echt ging werken min of meer naast zich heeft neergelegd. Ruim na het verstrijken van de geschatte levertijd van 3-5 weken zelf contact opgenomen met de vraag of de spullen voor de oplossing inmiddels binnen waren, maar geen reactie. Na ingebrekestelling kwam er plotseling wel reactie. Ze zouden wel degelijk hebben gereageerd en geprobeerd ons te bellen….. Daarop een afspraak gemaakt. De monteurs van Furnea zijn langs geweest om de problemen op te lossen, maar helaas was het tegenovergestelde het geval. Het bovenblad paste nog steeds niet, de nieuwe zijkanten waren beschadigd en i.p.v. hoogglans wit was de zijkant ineens mat wit. Uiteraard hebben we aangegeven dat we met deze pruts oplossing niet tevreden waren, en ons geld voor het dressoir terug wilden. Daarop kwam de reactie dat het, kort samengevat, allemaal onze eigen fout was. De muur achter de kast was scheef, terwijl de kast vrij van de muur stond, en de vloer was ook niet waterpas. Dat zorgt er nog steeds niet voor dat een dressoir aan de achterzijde breder wordt dan aan de voorzijde, behalve bij een dressoir van Furnea dan….. Dat was voor ons de laatste druppel, en zodoende hebben we de zaak afgegeven aan onze rechtsbijstandverzekering. Daar kreeg ik te horen dat Furnea inmiddels bij hun bekend is, en onze zaak op de stapel er bij komt. ABSOLUUT NIET AAN TE RADEN!!!!

Fijn website.

Ik zocht een specifieke salontafel met laden. Ook de afmeting moest kloppen. Alleen bij Furnea heb ik deze gevonnden. Niet één uit een dozijn, maar mooi en apart. Bestellen ging makkelijk en binnen niet al te lange tijd werd hij bezorgd. Ben zeer tevreden.

prettig!

Mijn vragen via e-mails zijn netjes beantwoorden. Dat is erg fijn.

Geduld is een schone zaak

Begin december een modulair tv-meubel besteld. Bij bestellen werd gezegd dat het leveren enige tijd kon duren ivm de kerst. Was voor ons geen probleem, eind januari even contact gehad, werd aangeven dat het eind februari geleverd werd. Uiteindelijk is het begin maart geleverd. Bestelling bestond uit 6 delen, die dag ontvingen we er maar 4. Zelf er achter aan moeten gaan dat er 2delen niet geleverd waren. Reactie van furnea: oja, die producten waren bij ons beschadigd aangekomen, daarom hebben we ze niet laten bezorgen… dan denken wij: OKÉ, maar communiceer dat dan even met ons. Daarna was het 1 maand wachten op de nalevering van de 2 laatste delen… ontvangen we er maar 1…. Weer erachter aan… reactie van Furnea: er is iets mis gegaan met bestellen daarom is er maar 1 geleverd. Uiteindelijk na 5 maanden hebben we het hele TV-meubel met alle 6 elementen in elkaar gezet.. Al met al geduld is een schone zaak. Prijs-kwaliteit is in verhouding. Maar de tijd die je erachter aan zit niet.

Een snelle levering, uitstekende service en klantvriendelijk

Had moeite om de lades goed in de salontafel te krijgen. Verschillende malen Online contact gehad met goede aanwijzingen waardoor het lukte

heel goed

mooi ,makkelijk te monteren

Heb me bestelling van 13 maart nog steeds niet ontvangen

Pakket niet ontvangen .13 maart besteld ..Naar aantal mails nog niks geregeld dan ligt het bij dpd en dan ga jullie nieuw bestellen.Zit nog steeds te wachten want moet wel dadelijk betalen en nu

Geweldige aankoopervaring bij Furnea!

Ik heb onlangs een Jutzler kledingkast gekocht bij Furnea en ik ben absoluut tevreden met mijn aankoop. De kledingkast is van uitstekende kwaliteit en voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Het bestelproces verliep soepel en de levering was snel en probleemloos. De klantenservice van Furnea was ook fantastisch, ze waren vriendelijk, behulpzaam en reageerden snel op mijn vragen. Ik kan Furnea ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteitsmeubelen en een uitstekende service. Bedankt Furnea voor een geweldige winkelervaring!

De kast was absoluut niet dezelfde van de foto en ander kleur.

De kast die we op foto zagen was een mooi zwarte matte moderne kast. Toen we een pak openden zagen grijze fletse maatpanelen. Ons interieur is zwart dus konden we deze absoluut niet houden. De retour kosten liepen hoog op tot 80 euro. We wachten nog steeds op een teruggave van een behoorlijk bedrag! Zeer teleurstellende firma. Indien binnen 2 weken ons geld niet krijgen. Ondernemen we verdere stappen met test aankoop waar mijn nonkel werkt.

De bezorgers waren beleefd

Regoutstraat 1

3125 BH Schiedam

088 - 8082828

Over Furnea

Furnea bezorgt een stukje trots aan huis. Meubels kopen bij Furnea? Dat is superleuk, want wij bieden producten aan die jou een bijzonder gevoel geven. Zo vind je in ons assortiment speciale vloeren, de meest comfortabele zitbanken en nog veel meer unieke meubels en accessoires om verliefd op te worden. Door ons groot assortiment is er voor ieder wat wils. Strakke blikvangers of design meubels met een speels kantje? We hebben het allemaal! Wij verkopen bovendien meubels en accessoires voor in elke ruimte van je woning. Dankzij Furnea kan je je woning dus compleet maken! Vind je toch niet wat je zoekt? Dan kan je ervoor kiezen om je meubels op maat te laten maken. Er zijn heel wat mogelijkheden. Zo kan je je eigen badkamermeubels, eettafel, bankstel en kledingkast laten ontwerpen door het formaat, de kleur en de materialen te kiezen. Vaak zijn er zelfs nog veel meer aanpassingsmogelijkheden. Met onze meubels op maat willen wij je de kans geven om al je interieur dromen waar te maken. Want iedereen verdient een gezellige en stijlvolle thuis! Furnea is bovendien nog zoveel meer dan een online meubelwinkel. Wij bieden jou namelijk een alomvattende service. Zo kan je bij ons terecht voor de montage van je meubels, het volledig inrichten van je woon- en werkomgeving en interieuradvies op maat. Laat je je woning of zaak door ons inrichten? Dan hoef jij je geen zorgen te maken over valse beloftes. Wij beloven namelijk enkel wat we kunnen waarmaken. Recht door zee, daar houden we van! Omdat wij ook een showroom hebben in Schiedam zijn wij geen doorsnee online shop. De meubels die wij verkopen kan je dus allemaal in het echt komen bewonderen. Er is zelfs veel meer keuze als je langskomt, want wij hebben maar liefst 1.200 m² gevuld met de meest prachtige meubels voor in iedere ruimte van je woning. In de showroom zijn ook steeds interieur experts aanwezig die je graag helpen met het maken van de juiste keuze! Kom snel langs, Koffie en Thee staat altijd klaar!