Filters

9

Top kwaliteit en service

Bij ons bezoek zijn we gastvrij en professioneel geholpen. De gemaakte afspraken zijn op tijd nagekomen. Helaas had onze bestelling een kleine transport schade maar deze is uitermate zorgvuldig en correct afgehandeld. Inmiddels kunnen we genieten van ons nieuwe tv meubel. Een dikke pluim voor dit bedrijf!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Snelle levering en alles naar verwachting

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Tevreden met mijn aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
10

alles is top

SUPER

  • Aanbevelen? Nee
7

meubels zijn mooi, maar zeer lastig in elkaar te zetten

Tekening niet duidelijk, niet alles klopt. Meubelplaten waren zeer vuil/stoffig

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
4

Goed bereikbaar

Ik heb vorig jaar een eiken tv meubel besteld bij furnea. Deze was helaas niet meer in de collectie, dus ging ik ermee akkoord dat het wat langer zou duren. 4 maanden werden 6 maanden. Maar a la, uiteindelijk binnengekregen. Het kastje zelf valt me erg tegen qua kleur. Ik had verwacht dat het wat lichter eiken zou zijn zoals op de foto's te zien was. Nu lijkt het bijna op Mango hout, zo donker. De deurtjes sluiten niet mooi. Wij gaan zelf magneetjes kopen om ze mooi sluitend te krijgen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste M, Bedankt voor je review, want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. In zulke gevallen is het beter om even te wachten met het plaatsen van een review, zodat je eerst je meubel ontvangt. Je kunt dan een duidelijkere review plaatsen waarin je alles kunt aangeven over het meubel, onze klantenservice, enz. Ik wens je alvast veel plezier met je aankoop en zie je aangepaste review graag tegemoet. Met vriendelijke groet,

10

Design meubel

Mijn bestelling is met een kleine vertraging geleverd. Ik ben wel netjes, tijdig op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn fout maar zij hebben het opgelost!

Ik heb tijdens het monteren een onderdeel beschadigd, maar Furnea heeft uit service het onderdeel GRATIS voor mij nageleverd. Dank jullie wel!

  • Aanbevelen? Ja
2

ABSOLUUT NIET AAN TE RADEN!!!!

We hebben vorig september een bureautafel en dressoir bij Furnea besteld. Met het bureau was gelukkig alles in orde, maar met het dressoir niet. Furnea deed in eerste instantie alsof men niet begreep wat het probleem met het dressoir was, en kwam men met de meest grote onzin argumenten waarom het dressoir aan de achterzijde breder zou zijn dan aan de voorzijde. Na 2 maanden mailen kwam men dan eindelijk met een oplossing, waarbij men mijn bedenken of die oplossing ook echt ging werken min of meer naast zich heeft neergelegd. Ruim na het verstrijken van de geschatte levertijd van 3-5 weken zelf contact opgenomen met de vraag of de spullen voor de oplossing inmiddels binnen waren, maar geen reactie. Na ingebrekestelling kwam er plotseling wel reactie. Ze zouden wel degelijk hebben gereageerd en geprobeerd ons te bellen….. Daarop een afspraak gemaakt. De monteurs van Furnea zijn langs geweest om de problemen op te lossen, maar helaas was het tegenovergestelde het geval. Het bovenblad paste nog steeds niet, de nieuwe zijkanten waren beschadigd en i.p.v. hoogglans wit was de zijkant ineens mat wit. Uiteraard hebben we aangegeven dat we met deze pruts oplossing niet tevreden waren, en ons geld voor het dressoir terug wilden. Daarop kwam de reactie dat het, kort samengevat, allemaal onze eigen fout was. De muur achter de kast was scheef, terwijl de kast vrij van de muur stond, en de vloer was ook niet waterpas. Dat zorgt er nog steeds niet voor dat een dressoir aan de achterzijde breder wordt dan aan de voorzijde, behalve bij een dressoir van Furnea dan….. Dat was voor ons de laatste druppel, en zodoende hebben we de zaak afgegeven aan onze rechtsbijstandverzekering. Daar kreeg ik te horen dat Furnea inmiddels bij hun bekend is, en onze zaak op de stapel er bij komt. ABSOLUUT NIET AAN TE RADEN!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Barry Jonas, Bedankt voor je review, want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct een en ander voor je uitgezocht en zie dat de serviceaanvraag is opgelost. We hebben namelijk van de monteurs vernomen dat zij al het mogelijke hebben gedaan om de kwestie op te lossen en dat ze hun werk naar behoren hebben uitgevoerd. Helaas blijkt dat uw muur enigszins scheef is, waardoor het blad niet perfect tegen het dressoir kan worden gemonteerd en er een opening ontstaat tussen de muur en het dressoir. Dit heeft dus niet te maken met het dressoir zelf. Daarnaast heeft u uw eigen poten gebruikt die niet verstelbaar zijn, wat resulteert in een lichte scheefstand van het dressoir, mede door uw vloer. Ik wil u laten weten dat wij vanuit onze kant al het nodige hebben gedaan om deze situatie te verhelpen en naar behoren af te handelen. Ik wens u desondanks nog veel plezier met uw aankoop.

10

Fijn website.

Ik zocht een specifieke salontafel met laden. Ook de afmeting moest kloppen. Alleen bij Furnea heb ik deze gevonnden. Niet één uit een dozijn, maar mooi en apart. Bestellen ging makkelijk en binnen niet al te lange tijd werd hij bezorgd. Ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

prettig!

Mijn vragen via e-mails zijn netjes beantwoorden. Dat is erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
5

Geduld is een schone zaak

Begin december een modulair tv-meubel besteld. Bij bestellen werd gezegd dat het leveren enige tijd kon duren ivm de kerst. Was voor ons geen probleem, eind januari even contact gehad, werd aangeven dat het eind februari geleverd werd. Uiteindelijk is het begin maart geleverd. Bestelling bestond uit 6 delen, die dag ontvingen we er maar 4. Zelf er achter aan moeten gaan dat er 2delen niet geleverd waren. Reactie van furnea: oja, die producten waren bij ons beschadigd aangekomen, daarom hebben we ze niet laten bezorgen… dan denken wij: OKÉ, maar communiceer dat dan even met ons. Daarna was het 1 maand wachten op de nalevering van de 2 laatste delen… ontvangen we er maar 1…. Weer erachter aan… reactie van Furnea: er is iets mis gegaan met bestellen daarom is er maar 1 geleverd. Uiteindelijk na 5 maanden hebben we het hele TV-meubel met alle 6 elementen in elkaar gezet.. Al met al geduld is een schone zaak. Prijs-kwaliteit is in verhouding. Maar de tijd die je erachter aan zit niet.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Gerrita de Vries, Hartelijk dank voor je review, want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct je order erbij gehaald en gezien dat je bestelling enige vertraging heeft opgelopen vanwege de feestdagen in december. Hierdoor is je bestelling met een kleine vertraging bij ons afgeleverd. Echter, ik zie dat mijn collega je direct heeft gemaild over de twee beschadigde elementen, maar het lijkt erop dat deze mail mogelijk niet bij je is aangekomen. Hiervoor bied ik mijn excuses aan. We zullen ons in de toekomst extra inspannen om dergelijke situaties te voorkomen. Nogmaals excuses voor het ongemak en ik wens je veel plezier met je aankoop.

10

Snel en goed

Een snelle levering, uitstekende service en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Had moeite om de lades goed in de salontafel te krijgen. Verschillende malen Online contact gehad met goede aanwijzingen waardoor het lukte

  • Aanbevelen? Ja
9

heel goed

mooi ,makkelijk te monteren

  • Aanbevelen? Ja
1

Heb me bestelling van 13 maart nog steeds niet ontvangen

Pakket niet ontvangen .13 maart besteld ..Naar aantal mails nog niks geregeld dan ligt het bij dpd en dan ga jullie nieuw bestellen.Zit nog steeds te wachten want moet wel dadelijk betalen en nu

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Diana Jongen, Dank je wel voor je review, want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct je order erbij gehaald en zie nergens een melding hiervan. Heb je dit wel gemaild naar onze klantenservice, zodat zij je verder kunnen helpen?

10

Geweldige aankoopervaring bij Furnea!

Ik heb onlangs een Jutzler kledingkast gekocht bij Furnea en ik ben absoluut tevreden met mijn aankoop. De kledingkast is van uitstekende kwaliteit en voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Het bestelproces verliep soepel en de levering was snel en probleemloos. De klantenservice van Furnea was ook fantastisch, ze waren vriendelijk, behulpzaam en reageerden snel op mijn vragen. Ik kan Furnea ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteitsmeubelen en een uitstekende service. Bedankt Furnea voor een geweldige winkelervaring!

  • Aanbevelen? Ja
1

De kast was absoluut niet dezelfde van de foto en ander kleur.

De kast die we op foto zagen was een mooi zwarte matte moderne kast. Toen we een pak openden zagen grijze fletse maatpanelen. Ons interieur is zwart dus konden we deze absoluut niet houden. De retour kosten liepen hoog op tot 80 euro. We wachten nog steeds op een teruggave van een behoorlijk bedrag! Zeer teleurstellende firma. Indien binnen 2 weken ons geld niet krijgen. Ondernemen we verdere stappen met test aankoop waar mijn nonkel werkt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Christophe & Stephanie Staelens, Dank u voor uw recensie, want hierdoor kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor u nagekeken en zie dat u onjuiste informatie heeft verstrekt. U heeft namelijk bij ons een Grafiet / Eiken Schoenenkast besteld en niet een zwarte. Bovendien vermelden wij nergens op de productpagina dat het om een zwarte kleur gaat. De sfeerfoto's zijn bedoeld om een beter beeld te geven van het model, maar dit kan natuurlijk variëren per klant, afhankelijk van de kwaliteit van uw telefoon- of computerscherm en de lichtinval in uw hal. Om dergelijke situaties te voorkomen, bieden wij kleurstalen aan die u van tevoren kunt aanschaffen voordat u uw bestelling plaatst. Op die manier had u de retourkosten kunnen besparen :) Uw retour is ook inmiddels verwerkt en zoals aangegeven in de e-mail, wordt dit bedrag binnen 7 tot 10 werkdagen teruggestort via onze betaalprovider. Ik wens u nog een fijne dag verder en hopelijk zult u in de toekomst wel kijken naar de extra opties die bedrijven aanbieden, zodat we samen kunnen streven naar een beter milieu, minder CO2 uitstoot en geen onnodige kosten maken.

10

Top

De bezorgers waren beleefd

  • Aanbevelen? Ja
10

Niks te verbeteren. Prima gedaan.

Niks te verbeteren. Prima gedaan. Snel geleverd, onderdeel was beschadigd maar werd ook snel opgelost. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende Service en Kwaliteit van Furnea

Onlangs heb ik een wasmachine en droger kast besteld bij Furnea, en ik ben uiterst tevreden over het gehele proces, van ontwerp tot levering en zelfs de montage! Hoewel montage niet standaard aangeboden wordt door Furnea, hebben ze tegen een extra vergoeding toch aan mijn verzoek voldaan, wat ik enorm waardeer. Vanaf het moment van bestellen tot aan de montage thuis, was de service van Furnea niets minder dan uitstekend. De communicatie was helder en tijdig, en het team was ongelooflijk behulpzaam en deskundig, wat het proces soepel en stressvrij maakte. De kwaliteit van de wasmachine en droger kast is fantastisch. Het past perfect in mijn huis en voldoet volledig aan mijn behoeften. De afwerking en het ontwerp van de kast zijn van hoge kwaliteit, en het is duidelijk dat er veel zorg en aandacht is besteed aan elk detail. Ik wil het team van Furnea hartelijk bedanken voor hun harde werk en toewijding. Het is zeldzaam om zo'n persoonlijke en professionele service te ervaren. Ik beveel Furnea ten zeerste aan, aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige meubels en een uitzonderlijke klantenservice. Nogmaals bedankt, Furnea, voor het overtreffen van mijn verwachtingen en het leveren van een product waar ik nog jarenlang plezier van zal hebben!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en goed product

Mijn bestelling is snel geleverd (binnen 1 week) terwijl er 2 a 4 weken stond. Wandmeubel gelijk gemonteerd en kijk nu met plezier naar mijn tv :)

  • Aanbevelen? Ja
3

De lamp valt me tegen.

Graag wil ik hem terug sturen, graag hoor ik van u hoe dit in z’n werk gaat.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Thea te Poele, Hartelijk dank voor je beoordeling, want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik zie dat je een retour wilt melden, maar dat kan niet via de reviewwebsite :) Je kunt dit het beste mailen naar [email protected], waarna mijn collega's je verder zullen helpen. We zouden het zeer waarderen als je je review zou willen aanpassen naar een daadwerkelijke beoordeling van onze service. Alvast bedankt.

1

Slechte kwaliteit van meubel als ik dat eerder wist ging beter naar IKEA

Slechte kwaliteit meubel! Heb aantal keren met klant service gedeeld dat de randen van meubel zijn niet afgewerkt en dat niet had verwachten! Plus lever tijd van meubel was verwacht heeft 3 maanden geduurd voor dat ik product binnen had.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Hayko Vardanian, Hartelijk dank voor je beoordeling, want hierdoor kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je nagekeken en het klopt dat je hebt aangegeven dat het meubel volgens jou niet correct is afgewerkt. We hebben je vervolgens per e-mail uitgelegd dat de afwerking zo hoort, aangezien het meubel een betonlook afwerking heeft. Hierdoor is het normaal dat de kleur niet gelijk loopt, maar lichte en donkere plekken heeft. We wensen je nog veel plezier met je aankoop.

Bedrijfsgegevens

Regoutstraat 1

3125 BH Schiedam

088 - 3 088 088

[email protected]

Over Furnea

Furnea bezorgt een stukje trots aan huis. Meubels kopen bij Furnea? Dat is superleuk, want wij bieden producten aan die jou een bijzonder gevoel geven. Zo vind je in ons assortiment speciale vloeren, de meest comfortabele zitbanken en nog veel meer unieke meubels en accessoires om verliefd op te worden. Door ons groot assortiment is er voor ieder wat wils. Strakke blikvangers of design meubels met een speels kantje? We hebben het allemaal! Wij verkopen bovendien meubels en accessoires voor in elke ruimte van je woning. Dankzij Furnea kan je je woning dus compleet maken! Vind je toch niet wat je zoekt? Dan kan je ervoor kiezen om je meubels op maat te laten maken. Er zijn heel wat mogelijkheden. Zo kan je je eigen badkamermeubels, eettafel, bankstel en kledingkast laten ontwerpen door het formaat, de kleur en de materialen te kiezen. Vaak zijn er zelfs nog veel meer aanpassingsmogelijkheden. Met onze meubels op maat willen wij je de kans geven om al je interieur dromen waar te maken. Want iedereen verdient een gezellige en stijlvolle thuis! Furnea is bovendien nog zoveel meer dan een online meubelwinkel. Wij bieden jou namelijk een alomvattende service. Zo kan je bij ons terecht voor de montage van je meubels, het volledig inrichten van je woon- en werkomgeving en interieuradvies op maat. Laat je je woning of zaak door ons inrichten? Dan hoef jij je geen zorgen te maken over valse beloftes. Wij beloven namelijk enkel wat we kunnen waarmaken. Recht door zee, daar houden we van! Omdat wij ook een showroom hebben in Schiedam zijn wij geen doorsnee online shop. De meubels die wij verkopen kan je dus allemaal in het echt komen bewonderen. Er is zelfs veel meer keuze als je langskomt, want wij hebben maar liefst 1.200 m² gevuld met de meest prachtige meubels voor in iedere ruimte van je woning. In de showroom zijn ook steeds interieur experts aanwezig die je graag helpen met het maken van de juiste keuze! Kom snel langs, Koffie en Thee staat altijd klaar!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.