Had moeite om de lades goed in de salontafel te krijgen. Verschillende malen Online contact gehad met goede aanwijzingen waardoor het lukte

heel goed

mooi ,makkelijk te monteren

Heb me bestelling van 13 maart nog steeds niet ontvangen

Pakket niet ontvangen .13 maart besteld ..Naar aantal mails nog niks geregeld dan ligt het bij dpd en dan ga jullie nieuw bestellen.Zit nog steeds te wachten want moet wel dadelijk betalen en nu

Beste Diana Jongen, Dank je wel voor je review, want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct je order erbij gehaald en zie nergens een melding hiervan. Heb je dit wel gemaild naar onze klantenservice, zodat zij je verder kunnen helpen?

Geweldige aankoopervaring bij Furnea!

Ik heb onlangs een Jutzler kledingkast gekocht bij Furnea en ik ben absoluut tevreden met mijn aankoop. De kledingkast is van uitstekende kwaliteit en voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Het bestelproces verliep soepel en de levering was snel en probleemloos. De klantenservice van Furnea was ook fantastisch, ze waren vriendelijk, behulpzaam en reageerden snel op mijn vragen. Ik kan Furnea ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteitsmeubelen en een uitstekende service. Bedankt Furnea voor een geweldige winkelervaring!

De kast was absoluut niet dezelfde van de foto en ander kleur.

De kast die we op foto zagen was een mooi zwarte matte moderne kast. Toen we een pak openden zagen grijze fletse maatpanelen. Ons interieur is zwart dus konden we deze absoluut niet houden. De retour kosten liepen hoog op tot 80 euro. We wachten nog steeds op een teruggave van een behoorlijk bedrag! Zeer teleurstellende firma. Indien binnen 2 weken ons geld niet krijgen. Ondernemen we verdere stappen met test aankoop waar mijn nonkel werkt.

Beste Christophe & Stephanie Staelens, Dank u voor uw recensie, want hierdoor kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor u nagekeken en zie dat u onjuiste informatie heeft verstrekt. U heeft namelijk bij ons een Grafiet / Eiken Schoenenkast besteld en niet een zwarte. Bovendien vermelden wij nergens op de productpagina dat het om een zwarte kleur gaat. De sfeerfoto's zijn bedoeld om een beter beeld te geven van het model, maar dit kan natuurlijk variëren per klant, afhankelijk van de kwaliteit van uw telefoon- of computerscherm en de lichtinval in uw hal. Om dergelijke situaties te voorkomen, bieden wij kleurstalen aan die u van tevoren kunt aanschaffen voordat u uw bestelling plaatst. Op die manier had u de retourkosten kunnen besparen :) Uw retour is ook inmiddels verwerkt en zoals aangegeven in de e-mail, wordt dit bedrag binnen 7 tot 10 werkdagen teruggestort via onze betaalprovider. Ik wens u nog een fijne dag verder en hopelijk zult u in de toekomst wel kijken naar de extra opties die bedrijven aanbieden, zodat we samen kunnen streven naar een beter milieu, minder CO2 uitstoot en geen onnodige kosten maken.

De bezorgers waren beleefd

Niks te verbeteren. Prima gedaan.

Niks te verbeteren. Prima gedaan. Snel geleverd, onderdeel was beschadigd maar werd ook snel opgelost. Bedankt!

Uitstekende Service en Kwaliteit van Furnea

Onlangs heb ik een wasmachine en droger kast besteld bij Furnea, en ik ben uiterst tevreden over het gehele proces, van ontwerp tot levering en zelfs de montage! Hoewel montage niet standaard aangeboden wordt door Furnea, hebben ze tegen een extra vergoeding toch aan mijn verzoek voldaan, wat ik enorm waardeer. Vanaf het moment van bestellen tot aan de montage thuis, was de service van Furnea niets minder dan uitstekend. De communicatie was helder en tijdig, en het team was ongelooflijk behulpzaam en deskundig, wat het proces soepel en stressvrij maakte. De kwaliteit van de wasmachine en droger kast is fantastisch. Het past perfect in mijn huis en voldoet volledig aan mijn behoeften. De afwerking en het ontwerp van de kast zijn van hoge kwaliteit, en het is duidelijk dat er veel zorg en aandacht is besteed aan elk detail. Ik wil het team van Furnea hartelijk bedanken voor hun harde werk en toewijding. Het is zeldzaam om zo'n persoonlijke en professionele service te ervaren. Ik beveel Furnea ten zeerste aan, aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige meubels en een uitzonderlijke klantenservice. Nogmaals bedankt, Furnea, voor het overtreffen van mijn verwachtingen en het leveren van een product waar ik nog jarenlang plezier van zal hebben!

Snelle levering en goed product

Mijn bestelling is snel geleverd (binnen 1 week) terwijl er 2 a 4 weken stond. Wandmeubel gelijk gemonteerd en kijk nu met plezier naar mijn tv :)

De lamp valt me tegen.

Graag wil ik hem terug sturen, graag hoor ik van u hoe dit in z’n werk gaat.

Beste Thea te Poele, Hartelijk dank voor je beoordeling, want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik zie dat je een retour wilt melden, maar dat kan niet via de reviewwebsite :) Je kunt dit het beste mailen naar [email protected], waarna mijn collega's je verder zullen helpen. We zouden het zeer waarderen als je je review zou willen aanpassen naar een daadwerkelijke beoordeling van onze service. Alvast bedankt.

Slechte kwaliteit van meubel als ik dat eerder wist ging beter naar IKEA

Slechte kwaliteit meubel! Heb aantal keren met klant service gedeeld dat de randen van meubel zijn niet afgewerkt en dat niet had verwachten! Plus lever tijd van meubel was verwacht heeft 3 maanden geduurd voor dat ik product binnen had.

Beste Hayko Vardanian, Hartelijk dank voor je beoordeling, want hierdoor kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je nagekeken en het klopt dat je hebt aangegeven dat het meubel volgens jou niet correct is afgewerkt. We hebben je vervolgens per e-mail uitgelegd dat de afwerking zo hoort, aangezien het meubel een betonlook afwerking heeft. Hierdoor is het normaal dat de kleur niet gelijk loopt, maar lichte en donkere plekken heeft. We wensen je nog veel plezier met je aankoop.

Prima bedrijf

Wij hebben een salontafel besteld. Zelden zo'n snelle levering gezien. Tafel was meer dan goed verpakt. De vragen die ik vooraf en na levering had, werden uitermate snel en goed via de chatfunctie beantwoord. Al met al een uitstekende ervaring.

Slecht met terugbetalen

Eerst leveren ze slechte kwaliteit meubels en daarna moet een mens veel te lang wachten op terugbetaling. Inmiddels 3 weken voorbij en nog steeds mijn geld niet terug gehad.Het is een van die bedrijven die hebben mooi reviews zolang je geen probleem hebt, ik heb ook slechte reviews gelezen als mensen proberen beroep op garantie te doen. Maar ja ik heb het al verwacht nadat ik heb contact gehad met hun klantenservice.

Beste Mirjana Bouwmeester, Dank je wel voor je review, want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb het direct voor je uitgezocht en zie dat jouw retour daadwerkelijk binnen 10 werkdagen is gecontroleerd en gecrediteerd via onze betaalprovider. Mogelijk is er een probleem opgetreden bij de verwerking via hun systeem. Ik zal dit onmiddellijk voor je oppakken en uitzoeken. Maak je geen zorgen, het zal zo snel mogelijk worden gecrediteerd. :) Wat betreft de review, gelukkig presteren we in 99% van de gevallen uitstekend, wat verklaart waarom je voornamelijk positieve reviews ziet. Bij negatieve reviews doen we er dan ook alles aan om het weer goed te maken. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

prachtig kastje en goede info omtrent levering!

De levering was snel, zonder fouten en keurig aangegeven hoe laat enz. Dát zie je tegenwoordig weleens anders! Het kastje is echt een aanwinst in onze woonkamer. Wel was het nog een hele klus om het in elkaar te zetten.

Ook voor een product wat niet meer in de originele verpakking zit, helemaal kompleet

Prima prijs en snelle levering

Geen klachten

Snel gereageerd

Werft goed op de hoogte gehouden, zoals op de foto salon tafel geleverd. Top.

Snel geleverd en prima kwaliteit

Snel geleverd en prima kwaliteit

Geen bijkomende opmerkingen

Goed verpakt en snel geleverd. Zoals het hoort. Dank u!

Helemaal goed

De bestelling ging goed,en snel. En ook de bezorging was in enkele dagen zoals beloofd ook een feit. De bijzettafels werden keurig bezorgd in een sterke,grote doos,en de tafeltjes zelf waren goed verpakt.

Furnea maakt zich er erg gemakkelijk van af en laat mij voor de kosten opdraaien

Furnea reageerde correct op mijn mail van mij met een klacht. De mail ging over een lamp met een erg slechte constructie. De lamp was gekocht voor € 349. Dan verwacht ik geen goedkoop ding De verbinding tussen de staande lamp en de vloerplaat waar de lamp op gemonteerd is, is echter bij deze lamp heel licht uitgevoerd en was al bij het monteren stuk gegaan. Lamp daarmee niet te gebruiken. Gevaarlijk ook. Oplossing van Furnea na wat heen en weer gemail; stuur maar terug en je kunt je geld terugkrijgen, maar, als dat niet in de originele verpakking gebeurt en als er mogelijk gebruiks- of montagesporen op het product zijn te vinden, kan 30 tot 50% van de aankoopsom worden ingehouden. Ja duh - natuurlijk zijn er montagesporen te vinden als je als koper probeert een slecht product toch nog gemonteerd te krijgen. Ik verwacht dat als ik een product retourneer omdat het gewoon niet goed is, ik 100% van het aankoopbedrag terug krijg. En niet een strafkorting van max € 175 aan mijn broek krijg!! Slechte zaak - echt de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb.

Beste Jaap Ruiter, Dank je wel voor je review, want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct het een en ander voor je uitgezocht en zie dat mijn collega wel netjes heeft geprobeerd om je serviceaanvraag af te handelen. Je hebt de vloerlamp namelijk volledig gemonteerd en vervolgens de verpakking weggegooid, omdat je ervan uitging dat je de lamp wilt behouden en dat deze mooi in je interieur past. Later heb je een fabricagefout geconstateerd en dit direct aan ons doorgegeven. Wij wilden dit direct voor je indienen bij de fabrikant, maar je hebt achteraf zelf besloten om te retourneren. Dit betekent dat je order nu niet meer onder service valt, maar onder retourneren. Hierdoor moet de lamp in originele staat zijn, zonder gebruikerssporen, behalve natuurlijk de huidige fabricagefout. Omdat je geen verpakking meer hebt, kunnen wij de lamp niet meer als nieuw verkopen nadat wij het nieuwe onderdeel hebben ontvangen. Hierdoor wordt een bepaald percentage ingehouden. Dit komt doordat we de vloerlamp nu als een tweedekans product moeten verkopen. Hopelijk is het nu wat duidelijker en we wensen je nog een fijne dag verder. Met vriendelijke groet,

zeer goed en vriendelijk bedrijf

niets is teveel en alles kan

Fijne ontvangst en prima geholpen

Aangename samenwerking

Aangename vlotte samenwerking.

Prima levering

Over Furnea

Furnea bezorgt een stukje trots aan huis. Meubels kopen bij Furnea? Dat is superleuk, want wij bieden producten aan die jou een bijzonder gevoel geven. Zo vind je in ons assortiment speciale vloeren, de meest comfortabele zitbanken en nog veel meer unieke meubels en accessoires om verliefd op te worden. Door ons groot assortiment is er voor ieder wat wils. Strakke blikvangers of design meubels met een speels kantje? We hebben het allemaal! Wij verkopen bovendien meubels en accessoires voor in elke ruimte van je woning. Dankzij Furnea kan je je woning dus compleet maken! Vind je toch niet wat je zoekt? Dan kan je ervoor kiezen om je meubels op maat te laten maken. Er zijn heel wat mogelijkheden. Zo kan je je eigen badkamermeubels, eettafel, bankstel en kledingkast laten ontwerpen door het formaat, de kleur en de materialen te kiezen. Vaak zijn er zelfs nog veel meer aanpassingsmogelijkheden. Met onze meubels op maat willen wij je de kans geven om al je interieur dromen waar te maken. Want iedereen verdient een gezellige en stijlvolle thuis! Furnea is bovendien nog zoveel meer dan een online meubelwinkel. Wij bieden jou namelijk een alomvattende service. Zo kan je bij ons terecht voor de montage van je meubels, het volledig inrichten van je woon- en werkomgeving en interieuradvies op maat. Laat je je woning of zaak door ons inrichten? Dan hoef jij je geen zorgen te maken over valse beloftes. Wij beloven namelijk enkel wat we kunnen waarmaken. Recht door zee, daar houden we van! Omdat wij ook een showroom hebben in Schiedam zijn wij geen doorsnee online shop. De meubels die wij verkopen kan je dus allemaal in het echt komen bewonderen. Er is zelfs veel meer keuze als je langskomt, want wij hebben maar liefst 1.200 m² gevuld met de meest prachtige meubels voor in iedere ruimte van je woning. In de showroom zijn ook steeds interieur experts aanwezig die je graag helpen met het maken van de juiste keuze! Kom snel langs, Koffie en Thee staat altijd klaar!