Goede communicatie

Top geleverd! Stevige schoenen kast Goede communicatie via mail gehad ove de levering en vlot ontvangen Bezorger had ook een duidelijk tijdblok en werd in dat blok geleverd

Snelle verzending en goede service

Bij het monteren van een tafeltje bleek de glasplaat een beschadiging te hebben. Na het indienen van de klacht heeft Furnea direct en snel gehandeld. Binnen korte tijd van de leverancier een vervangende glasplaat ontvangen. TOP

Leveren standaard te laat (meerder bestellingen)

Niet enthousiast over het bedrijf. Stoel was goed. Twee keer bij besteld. Leveringen meermaals verlaat met vage ‘excuses’. Ik bestel niet weer. Gelukkig kreeg ik 15 euro korting (op een bestelling twv 400) omdat ze zo laat leverden. Slaat natuurlijk nergens op. Doe dan niks.

Fijn geholpen en snel geleverd

In de showroom vakkundig geholpen. Artikel snel geleverd. Zeer tevreden.

Goede service, mooie dingen en er wordt alles aan gedaan om je tevreden te stellen.

Snelle levering, mooi kleed

Snelle levering, mooi kleed.

Prachtig bureau

Wat een snelle levering naar België. En zeer goede kwaliteit

Prima ervaring

Levering zoals beloofd en kwaliteit meubels boven verwachting goed.

Klant

Het product was beschadıg in de lading, ze stuurden onmiddellijk een nieuw exemplaar

Alles liep op rolletjes

Levertijd totaal aan de laars gelapt

Ik wacht inmiddels al 7 weken op een stoel van 3-4 weken levertijd. Heb al 2 x een bericht gehad dat het langer gaat duren. Nu weer 1 - 2 weken extra levertijd. Reden: 'vakantie'. Sorry hoor. Vakantie hebben we ieder jaar. Dat is niet onverwacht en helemaal triest als je beseft dat het al de tweede mail met een vertragingsbericht is. Beetje jammer als het zo loopt. UPDATE: Furnea schijnt niet geweten te hebben dat hun leverancier gesloten zou zijn in de vakantieperiode. Het is geen oplossing, wel een verklaring.

Beste Eimke Jansen, Hartelijk dank voor je review. We waarderen het enorm, omdat het ons in staat stelt om voortdurend onze service te verbeteren. Ik heb onmiddellijk een kijkje genomen en heb de bron van het probleem al geïdentificeerd. Het blijkt dat de leverancier aanvankelijk had aangegeven tijdens de vakantieperiode open te zijn, maar later toch heeft besloten om te sluiten. Hierdoor heeft je bestelling vertraging opgelopen. Als we dit op voorhand hadden geweten, zouden we zeker de juiste levertijd op onze website hebben vermeld. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We vragen nog even om je geduld, en spoedig kun je genieten van je aankoop.

Goede ervaring, netjes binnen afgesproken tijd geleverd.

Besteld mail ontvangen en binnen afgesproken tijd geleverd. Netjes binnen gebracht door de bezorger. Duidelijke omschrijving van het kastje.

Snelle leveringen erg duidelijk wanneer je pakket geleverd zal worden.

Snelle en vlotte levering. Heel duidelijk wanneer je pakket geleverd zal worden. Topservice.

Het zou geleverd worden tussen de 2 en de 5 dagen. Maar tot mijn verrassing kreeg ik 's middags gelijk al een mail dat het bureau klaar stond en dat hij de volgende dag al geleverd zou worden. Later nog een mail van de vervoerder gehad met een ongeveer tijdstip, dat hij geleverd zou worden. De vervoerder werkt met een tijd die steeds ververst wordt dus kon precies zien waar hij was en wanneer hij bij ons was. Dit klopte precies, prima.

Snel en safe

Mijn vloerkleed is snel en veilig geleverd. Prima ervaring.

De beste en snelste service

Ik had wat besteld, helaas kunnen dingen soms afwijken. Hier over een e-mail gestuurd en binnen no time is alles netjes en snel afgehandeld. En enorm klantvriendelijk!

Snelle levering!

Super snelle levering en top service

Gewoon goed, goede communicatie en kwaliteit.

Duidelijke omschrijving van de artikelen en goede afwikkeling van onze bestelling.

Mooie salon tafel

Netjes in de verpakking en duidelijke tekening.

Prima kwaliteit

Goed geleverd goede beschrijving..helemaal tevreden

levering binnen het gestelde tijdsbestek, kan ik alleen maar toejuichen

levering was volledig en onbeschadigd, alleen de panelen waren niet gelabeld, daarom was het even puzzelen om alles uit elkaar te houden, dat is misschien een tip om het voor de klant iets makkelijker te maken. Ik heb spijtig genoeg zelf een paneel beschadigd maar daar ben ik nu een geschikte oplossing voor aan het zoeken. verder ben ik een tevreden klant met vriendelijke groeten emiel vanwesenbeeck

Goede site. Uitstekende keuze. Makkelijk te bestellen. Zeer snelle levering. Goede kwaliteit.

Grandioos in één woord

Mooi op tijd en goede service!!

Heb het bestelde nog niet uitgepakt!

Hoop op niet te veel beschadiging, omdat verpakking wel is beschadigd!

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Over Furnea

Furnea bezorgt een stukje trots aan huis. Meubels kopen bij Furnea? Dat is superleuk, want wij bieden producten aan die jou een bijzonder gevoel geven. Zo vind je in ons assortiment speciale vloeren, de meest comfortabele zitbanken en nog veel meer unieke meubels en accessoires om verliefd op te worden. Door ons groot assortiment is er voor ieder wat wils. Strakke blikvangers of design meubels met een speels kantje? We hebben het allemaal! Wij verkopen bovendien meubels en accessoires voor in elke ruimte van je woning. Dankzij Furnea kan je je woning dus compleet maken! Vind je toch niet wat je zoekt? Dan kan je ervoor kiezen om je meubels op maat te laten maken. Er zijn heel wat mogelijkheden. Zo kan je je eigen badkamermeubels, eettafel, bankstel en kledingkast laten ontwerpen door het formaat, de kleur en de materialen te kiezen. Vaak zijn er zelfs nog veel meer aanpassingsmogelijkheden. Met onze meubels op maat willen wij je de kans geven om al je interieur dromen waar te maken. Want iedereen verdient een gezellige en stijlvolle thuis! Furnea is bovendien nog zoveel meer dan een online meubelwinkel. Wij bieden jou namelijk een alomvattende service. Zo kan je bij ons terecht voor de montage van je meubels, het volledig inrichten van je woon- en werkomgeving en interieuradvies op maat. Laat je je woning of zaak door ons inrichten? Dan hoef jij je geen zorgen te maken over valse beloftes. Wij beloven namelijk enkel wat we kunnen waarmaken. Recht door zee, daar houden we van! Omdat wij ook een showroom hebben in Schiedam zijn wij geen doorsnee online shop. De meubels die wij verkopen kan je dus allemaal in het echt komen bewonderen. Er is zelfs veel meer keuze als je langskomt, want wij hebben maar liefst 1.200 m² gevuld met de meest prachtige meubels voor in iedere ruimte van je woning. In de showroom zijn ook steeds interieur experts aanwezig die je graag helpen met het maken van de juiste keuze! Kom snel langs, Koffie en Thee staat altijd klaar!