Kwaliteit prijs zeer goed, goede afspraken.

Reeds 2e bestelling, 1e keus

Snelle levering, goede product

Goed en duidelijke omschrijving artikel

Dit is de derde of vierde keer dat ik iets heb gekocht en tot nu toe zeer tevreden over de afhandeling en service en degelijkheid

Contact met Furnea verliep prima. Duidelijke antwoorden en daarna snelle levering van goede producten.

Snel, goed en prima product!

De levering was snel. De salontafel is erg mooi!

Redelijk

Het inelkaar zetten van het meubel was niet zo eenvoudig als werd gezegd hoop stickers waren van de onderdelen af en de beschrijving was ook summier verder zijn we over het product tevreden

Beschadigd onderdeel meteen opgelost

Vriendelijk medewerkers, goed bereikbaar, probleem opgelost.

Heel tevreden snel geleverd en tapijt zoals ik het wil. Zeker aanrader!

Jammer

Kwaliteit was laag voor de prijs, had veel beter verwacht.

Mooi product snel in huis

Het is altijd de vraag of het product gelijk is aan de foto, maar dit klopte gewoon! Heel blij mee.

Sidetable van hoogstaande kwaliteit

Sidetable gekocht van hoogstaande kwaliteit. Zeer goed geholpen. Erg blij met de aankoop.

Perfect geregeld, alles zeer duidelijk hele goede zaak

Furnea is een heel goede zaak mijn inziens, alles was perfect geregeld, keurig bezorgd door heel vriendelijke bezorger. Ik beveel het aan.

Uitstekend en heel tevreden.

Al jaren bestel ik bij Furnea en elke blijf ik tevreden

Deze keer heb ik een eettafel uit de Bodahl serie besteld, die erg zwaar is vanwege het massief eikenhout waarvan hij is gemaakt. Wat een kwaliteit, zeg! Ik had niet verwacht dat de kwaliteit zo hoog zou zijn voor de prijs waarvoor hij wordt aangeboden. De prijs-kwaliteitverhouding blijft bij Furnea erg hoog. Waarschijnlijk hebben ze een hele goede inkoopafdeling die dit voor elkaar krijgt. We komen zeker weer terug. Onze volgende aankoop worden stoelen.

Erg tevreden

Heb mijn pvc vloeren van furnea gekocht, service was goed, werd altijd een update gegeven over de status. Pvc zelf is helamaal naar wens en voldoet aan mijn verwachtingen. Makkelijk in gebruik.

‘Ik werd heel goed geholpen!’

Ze hebben hele leuke bankstellen, van verschillende merken en stylen leuke meubels voor ieder zijn smaak.

Goede advies en op tijd geleverd

Eerst goede antwoorden op mijn vragen op de chat waarbij ze de tijd nemen om je te helpen. Bestelling op tijd geleverd en mijn prachtige eettafel met de stoelen erbij staan er.

Mijn bestelling is sneller geleverd dan aangegeven! Wat een service, bedankt!

We komen zeker weer terug

Ik heb stoelen en een salontafel gekocht bij Furnea. De stoelen waren van super goede kwaliteit en we genieten nog steeds elke dag van de stoelen en de salontafel. Ik wil graag nog een extra ervaring delen over de aankoop van de salontafel. De eerste salontafel werd drie keer beschadigd geleverd, maar Furnea heeft zijn verantwoordelijkheid genomen en de salontafel drie keer omgeruild. Wat een goede service was dat. Uiteindelijk hebben we samen besloten om de salontafel te annuleren en hebben we in overleg met de verkoper besloten om een andere salontafel uit het assortiment te kiezen. We hebben gekozen voor een salontafel van het merk Richmond Interiors en dat was direct een goede keuze. We hebben er iets meer voor betaald, maar de kwaliteit is super goed. We zijn zeer tevreden en zullen zeker blijven winkelen bij Furnea.

Mooi design

Fraaie bijzettafel van degelijke kwaliteit welke snel is geleverd.

Slechte kwaliteit en alsnog zelf retour betalen

De houten lectuurbak die ik had gekocht sond niet stabiel en wiebelde doordat hij scheef in elkaar was gezet. De lijmresten waren nog zichtbaar. Als reactie daarop krijg ik alleen het verzoek om het product te retourneren en zelf de verzendkosten te betalen. Deze onpersoonlijke afhandeling stelt teleur en doet geen recht aan mijn klacht.

Beste Esther, Dank je wel voor je review, want zo kunnen we onze service voortdurend verbeteren. Ik heb direct voor je nagekeken en gezien dat je zelf hebt gekozen om het product te retourneren. Wij wilden het namelijk kosteloos voor je vervangen, maar dit was niet wat je wilde. Je hebt zelf besloten om het product terug te sturen zonder ons hiervan op de hoogte te stellen. Als je dit wel had gedaan, hadden we zeker een uitzondering voor je gemaakt. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze webwinkel.

Ik verwachte ze niet vandaag.

Gelukkig had ik aangegeven of ze een donderdag langs wilden komen omdat ik vrij ben altijd op de donderdagen. Maar vandaag werd ik verrast ze stonden in eens voor de deur. Ik heb dus gister een e-mail gekregen dat ze er vandaag zouden zijn. Beetje kort dag. Dat was jammer. Want als ik al afspraken had staan moest ik mijn afspraken in eens allemaal afzeggen. Ik zou het fijn vinden als jullie de volgende keer een week van te voren aangeven dat jullie op die dag van levering er aankomen en niet een dag van te voren een e-mail krijgen dat jullie er de volgende dag zullen zijn.

Zwaar beschadigd stort van ellende inelkaar

Van de glasplaten was op sommige plaatsen de zwarte coating verdwenen; de steunplaatjes op een van de glasplaten was gewoon los. De onderplaat hoeken beschadigd. Het achterdeurtje past niet en deurknopje zit niet vast. Daarnaast geleverde bouten, moeren en schroeven niet of nauwelijks compleet Al met al veel geld voor weinig en waardeloos product

Beste Antonia Bedankt voor je review want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Ik heb direct voor je nagekeken, maar zie geen mail van je hierover. Als je hierover een mail stuurt naar [email protected], dan zullen mijn collega's dit voor je oppakken en zorgen dat je bestelling onbeschadigd is. De review is niet bedoeld om een serviceaanvraag in te dienen :)

Transport zeer slecht

Waarom worden kleden niet bezorgt met koker. We zijn al tijdje bezig om alle vouwen eruit te krijgen. Zeer slordig. Na mailverkeer hebben ze mij verzekerd dat ze de kleden beter gaan keveren bij de klant. En de vouwen bij mijn kleed trekken weg na verloop van tijd, hebben ze mij verzekerd.

Beste Frans Oude Meijers, Bedankt voor je bericht want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Vloerkleden worden niet altijd met een koker geleverd omdat sommige vloerkleden te dik hiervoor zijn. Wel hebben we van je feedback de leverancier hierover gemaild zodat ze bij dunnen vloerkleden een koker kunnen plaatsen. Maak je geen zorgen, alle vouwen zullen binnenkort vanzelf eruit gaan.

Chair was broken in the delivery

Everything went well until I got the chair. The bottom was broken, and I took a few pictures. It does not compromise the use of the chair, but it doesn't look good.

Dear Gabriel Lacerda, Thank you for your review as it helps us constantly improve our service. I have checked right away, but I don't see any email from you regarding this matter. If you send an email to [email protected], my colleagues will take care of it for you and ensure that your order arrives undamaged. The review is not intended to submit a service request :)

Regoutstraat 1 3125 BH Schiedam

088 - 3 088 088

Over Furnea

Furnea bezorgt een stukje trots aan huis. Meubels kopen bij Furnea? Dat is superleuk, want wij bieden producten aan die jou een bijzonder gevoel geven. Zo vind je in ons assortiment speciale vloeren, de meest comfortabele zitbanken en nog veel meer unieke meubels en accessoires om verliefd op te worden. Door ons groot assortiment is er voor ieder wat wils. Strakke blikvangers of design meubels met een speels kantje? We hebben het allemaal! Wij verkopen bovendien meubels en accessoires voor in elke ruimte van je woning. Dankzij Furnea kan je je woning dus compleet maken! Vind je toch niet wat je zoekt? Dan kan je ervoor kiezen om je meubels op maat te laten maken. Er zijn heel wat mogelijkheden. Zo kan je je eigen badkamermeubels, eettafel, bankstel en kledingkast laten ontwerpen door het formaat, de kleur en de materialen te kiezen. Vaak zijn er zelfs nog veel meer aanpassingsmogelijkheden. Met onze meubels op maat willen wij je de kans geven om al je interieur dromen waar te maken. Want iedereen verdient een gezellige en stijlvolle thuis! Furnea is bovendien nog zoveel meer dan een online meubelwinkel. Wij bieden jou namelijk een alomvattende service. Zo kan je bij ons terecht voor de montage van je meubels, het volledig inrichten van je woon- en werkomgeving en interieuradvies op maat. Laat je je woning of zaak door ons inrichten? Dan hoef jij je geen zorgen te maken over valse beloftes. Wij beloven namelijk enkel wat we kunnen waarmaken. Recht door zee, daar houden we van! Omdat wij ook een showroom hebben in Schiedam zijn wij geen doorsnee online shop. De meubels die wij verkopen kan je dus allemaal in het echt komen bewonderen. Er is zelfs veel meer keuze als je langskomt, want wij hebben maar liefst 1.200 m² gevuld met de meest prachtige meubels voor in iedere ruimte van je woning. In de showroom zijn ook steeds interieur experts aanwezig die je graag helpen met het maken van de juiste keuze! Kom snel langs, Koffie en Thee staat altijd klaar!