Transport zeer slecht

Waarom worden kleden niet bezorgt met koker. We zijn al tijdje bezig om alle vouwen eruit te krijgen. Zeer slordig. Na mailverkeer hebben ze mij verzekerd dat ze de kleden beter gaan keveren bij de klant. En de vouwen bij mijn kleed trekken weg na verloop van tijd, hebben ze mij verzekerd.

Beste Frans Oude Meijers, Bedankt voor je bericht want zo kunnen we voortdurend onze service verbeteren. Vloerkleden worden niet altijd met een koker geleverd omdat sommige vloerkleden te dik hiervoor zijn. Wel hebben we van je feedback de leverancier hierover gemaild zodat ze bij dunnen vloerkleden een koker kunnen plaatsen. Maak je geen zorgen, alle vouwen zullen binnenkort vanzelf eruit gaan.

Chair was broken in the delivery

Everything went well until I got the chair. The bottom was broken, and I took a few pictures. It does not compromise the use of the chair, but it doesn't look good.

Dear Gabriel Lacerda, Thank you for your review as it helps us constantly improve our service. I have checked right away, but I don't see any email from you regarding this matter. If you send an email to [email protected], my colleagues will take care of it for you and ensure that your order arrives undamaged. The review is not intended to submit a service request :)

Gewoon top

Prima en klantgericht

Tafel besteld na in de showroom gekeken te hebben in Schiedam. Kopje koffie aangeboden gekregen en ter plekke ook toelichting gehad. Na levering tafel een lichte beschadiging geconstateerd aan onderdeel van tafel. Snel en goed verholpen door vervangend onderdeel na te sturen.

Duidelijke advies gekregen! Thanks voor deze service

Heel tevreden met mijn aankoop. Dank je wel. Ga zo door mensen! Ik kom graag terug

Snelle prettige service

Zie boven

Wat een fijn bedrijf. Doen alles voor je. En super vriendelijk. Ik vind dit een hele goede winkel waar ze met je mee denken. Een dikke 10

Product voldoet aan verwachtingen en snelle levering

Snelle levering en goed product

Zijn altijd zeer tevreden over bestellingen en bezorgingen !

Een hele fijne en uitgebreide meubel zaak!

Op alle fronten zeer tevreden...........

Goed en correct advies, komen afspraken op tijd en goed na., goede service en heel correcte behandeling.

mijn ervaring is zeer goed

snel geleverd prima

Al tweede maal bij hen besteld. Mooie lamp en snel levering

Mooie tafel - staat heel mooi in onze kamer!

Zeer goede service en levering

Ook werden we goed op de hoogte gehouden. Van wanneer de lamp kwam. Tevens voldoet hij zeer aan de verwachtingen

prima kwaliteit en bezorging

Goed product en bezorging volgens afspraak

Vlotte levering

Alles heel vlot verlopen.

Kwaliteit snel en vriendelijk!

Beste, Normaal post ik nooit een revieuw over een aankoop. Maar ik moet nu zeker en vast een revieuw plaatsen omdat wij heel BLIJ zijn met onze aankoop: Wij hebben Lions Design Lennox Ovale Eetkamertafel Eiken / Wit Gekocht. Kwaliteit van de tafel is SUPER. Zeer Snel service,levering,communicatie met de winkel en chauffeur(levering) TOP,super vriendelijk. Mijn volgend aankoop zal zeker nog in dit winkel gebeuren. Dank voor de levering naar België. Jullie zijn zeer bedankt! Greetz Serkan

Levering, kwaliteit en prijs top

Zeer snelle levering. Montage met handleiding duidelijk. Kwaliteit hout en beslag hoog. Kortom een topmeubel.

Mooi product, snel geleverd

Ontzettend mooie tafel, meteen verliefd geworden! Besteld en binnen een paar dagen netjes geleverd. Helemaal top!

Mooie en kwalitieve producten

Ik heb nu al voor de 2e keer meubels gekocht bij Furnea omdat het product van een goede kwaliteit is. Daarnaast is de service uitstekend. Men reageert direct (binnen een paar uur) op vragen over het product en de bestelling. Je weet waar je aan toe bent bij Furnea.

Goed. vriendelijk personeel maar moest wel lang wachten tot het bezorgd werd.

Mooi product, vriendelijk personeel aan de telefoon maar moest wel lang op het product wachten.

Mooi vloerkleed

Het vloerkleed heeft de juiste kleur en bevalt prima. De bestelling en levering was ook helemaal in orde.

Mooie lamp perfect afgeleverd voor een mooie prijs

Goede service, stevig verpakt, helemaal OK!

design goed montage minder

Het design van de kaptok is mooi echter bij het plaatsen liep ik tegen een probleem aan dat ik de haken niet vast kreeg. De oorzaak was dat of de plank te dun was of de schroeven te lang. Omdat ik niets aan de dikte van de plank kan doen heb ik de schroeven maar ingekort (stukje afgezaagd). Jammer.

Regoutstraat 1

3125 BH Schiedam

088 - 3 088 088

Over Furnea

Furnea bezorgt een stukje trots aan huis. Meubels kopen bij Furnea? Dat is superleuk, want wij bieden producten aan die jou een bijzonder gevoel geven. Zo vind je in ons assortiment speciale vloeren, de meest comfortabele zitbanken en nog veel meer unieke meubels en accessoires om verliefd op te worden. Door ons groot assortiment is er voor ieder wat wils. Strakke blikvangers of design meubels met een speels kantje? We hebben het allemaal! Wij verkopen bovendien meubels en accessoires voor in elke ruimte van je woning. Dankzij Furnea kan je je woning dus compleet maken! Vind je toch niet wat je zoekt? Dan kan je ervoor kiezen om je meubels op maat te laten maken. Er zijn heel wat mogelijkheden. Zo kan je je eigen badkamermeubels, eettafel, bankstel en kledingkast laten ontwerpen door het formaat, de kleur en de materialen te kiezen. Vaak zijn er zelfs nog veel meer aanpassingsmogelijkheden. Met onze meubels op maat willen wij je de kans geven om al je interieur dromen waar te maken. Want iedereen verdient een gezellige en stijlvolle thuis! Furnea is bovendien nog zoveel meer dan een online meubelwinkel. Wij bieden jou namelijk een alomvattende service. Zo kan je bij ons terecht voor de montage van je meubels, het volledig inrichten van je woon- en werkomgeving en interieuradvies op maat. Laat je je woning of zaak door ons inrichten? Dan hoef jij je geen zorgen te maken over valse beloftes. Wij beloven namelijk enkel wat we kunnen waarmaken. Recht door zee, daar houden we van! Omdat wij ook een showroom hebben in Schiedam zijn wij geen doorsnee online shop. De meubels die wij verkopen kan je dus allemaal in het echt komen bewonderen. Er is zelfs veel meer keuze als je langskomt, want wij hebben maar liefst 1.200 m² gevuld met de meest prachtige meubels voor in iedere ruimte van je woning. In de showroom zijn ook steeds interieur experts aanwezig die je graag helpen met het maken van de juiste keuze! Kom snel langs, Koffie en Thee staat altijd klaar!