Kaatz denkt met je mee

Dit is mijn 3e kleed die ik bij Kaatz heb gekocht. Omdat Ik foto’s had gedeeld van mijn interieur kreeg ik al een aantal suggesties door en heb ik daarvan de stalen ook opgevraagd. Door deze perfecte service was de keuze ook snel gemaakt. En binnen 3 weken was het kleed al in huis. Van harte aanbevolen.

Bij Kaatz een karpet kopen is een feest!

Attente ontvangst, goede voorbereiding op de wensen en de ruimte en adequate voorlichting over wat mogelijk is. Alle ruimte om rustig te kiezen en te twijfelen. En uiteindelijk, na het besluit, een aflevering conform de afspraak. Hele plezierige mensen bij Kaatz, stijlvol en met kennis van zaken. Prettig om er terug te komen en de kennismaking voort te zetten.

Top service en top tapijt

Je hebt een ruime keuze bij Kaatz. Wanneer je er vragen hebt wat betreft maatvoering, kleurkeuze, dan kun je via whatsapp snel deskundige advies krijgen. Het contact is heel laagdrempelig en je merkt dat Kaatz hart heeft voor haar producten. Een appje hoe het bevalt en of je een foto wilt sturen voelt prettig en warm. Kortom, als je iets zoekt voor je vloer, kijk dan eens bij Kaatz!!! Ons tapijt dat op maat gemaakt is, is van topkwaliteit!

Heel goed!

Erg vriendelijk, denken mee. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen, een verademing! Wij zijn erg blij met onze kleden. Een aanrader!!

Fantastisch!

Zeer persoonlijke, vriendelijke service. Het klopt gewoon van begin tot eind. Katja neemt alle tijd om samen het juiste karpet met jou uit te zoeken. We mochten een doos vol stalen meenemen om thuis te beoordelen wat fraai bij de rest van het interieur zou staan. Daarna konden we de stalen kosteloos per pakketpost retourneren. Verder hebben we uitstekende adviezen gehad m.b.t. maatvoering en gebruik. Het gekozen vloerkleed is prachtig, de kwaliteit erg goed. Ook de nazorg was uitstekend: je voelt je als klant echt koning(in)! Kaatz, bedankt, we zijn heel tevreden!

Een mooi bedrijf met een hart.

Kaatz is een bedrijf die je als consument het gevoel geeft dat jij het belangrijkste bent. Heel laagdrempelig wordt er met goed luisteren en inlevingsvermogen gezocht naar het juiste karpet. Kaatz houdt zich aan haar afspraken. Ik beveel dit bedrijf zeker aan als de Brabantse gemoedelijkheid je aanspreekt.

Prachtig kleed en fantastische service

Deze manier van een kleed kopen dat past bij de rest van het interieur is echt heel fijn. Verschillende stalen laten komen, nog weer aanvullende erbij en uiteindelijk heel blij met het kleed dat we gekozen hebben. Mooie kwaliteit en perfect passend. En steeds heel goede communicatie met Katja. Veel dank!

Persoonlijk contact

Goede service, ook al was alles online, het voelde heel persoonlijk. Het begon al met het stalen bestellen. Ik had er zelf 1 besteld, maar kreeg daarna direct een mail, of ik niet nog meerdere wilde, die ze dan n.a.v. mijn wensen zouden toesturen. Heel fijn, want uiteindelijk is de keuze op een andere gevallen dan die ik had aangevraagd. Betaling handig via een link, inplannen van de aflevering ook goed geregeld. Enige waar ik iets op aan te merken heb, waar Kaatz ook niet direct iets aan kan doen, was de aflevering. Aan de track and trace had ik helemaal niets, die wordt blijkbaar niet bijgehouden. Ze stonden gewoon voor de deur (wel op de goede dag).

Persoonlijke aandacht, er wordt meegedacht, heel verrassend!

Fijne website, de mogelijkheid om stalen te kunnen bestellen vonden wij helemaal top! Naast de originele, creatieve karpetten met een goede prijsverhouding, waren we vooral verrast door de prettige, hartelijke communicatie, aandacht en service. Een leuk kaartje erbij, kleine details, veelzeggend. Word ik blij van :-) Het karpet is prachtig, heel blij mee!

Super mooi kleed en super service

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Verschillende stalen kunnen bekijken en thuis geprobeerd. Daarna snelle levering. TOP!

Mooie upmarket collectie.

Best moeilijk om karpetcollecties te vinden in het hogere, betere marktsegment. Bij KAATZ kon ik prima slagen!

Meedenken, bereikbaar en snelle service

Zie hierboven

Heel prettige communicatie en nette levering

Mooi karpet, goede afhandeling

Mooi karpet, goede afhandeling

Top vloerkleed en idem advies! Nog steeds erg blij mee!

meedenkend

Fijne ervaring, goede service

Prachtige kleden en geweldige service!

Aanrader!!!

snel en goed

De keuze van stalen was in overleg. Goede stalen. Daarna beslist welk kleed. Snelle levering. Kleed bevalt prima.

Alweer twee plus jaar heel tevreden

Fijn kleed op maat

Heel fijn dat we verschillende samples in huis konden nemen om een goede (kleur en materiaal) keuze te maken. Omdat we voor een heel specifieke hoek een kleed zochten is een kleed op maat een ideale service. Bij aankomst bleek het wollen kleed vrij stug, prikkelig en met natuurlijke elementen erin (wat stro en zaadbolletjes). Deze eruit geplukt en door gebruik wordt het lekker zacht. Nu een heerlijk kleed waar onze kinderen ook met blote benen lekker op zitten. Het bedrijf geeft snelle, vriendelijke en goede service.

Goede service en mooie producten

Heel blij met ons duurzame tapijt!

Van begin tot eind prima service.

Fijn contact, mooi kleed, heel erg happy!

Vanaf eerste moment erg goed contact, de stalen hadden we binnen no time binnen, konden daardoor snel de knoop doorhakken. Tips opgevolgd om heel zeker te zijn van de afmeting. Goed op de hoogte gehouden, en hebben nu, na een geweldige bezorgservice, een prachtig kleed in onze woonkamer liggen waar we heel erg blij mee zijn.

Zeer persoonlijk en klantgericht!

KAATZ heeft meerdere keren mijn verwachting overtroffen. Ze denken met je mee, geven advies en hebben een erg persoonlijke touch.

Fijn contact, mooi karpet

Ik vond het contact met Kast prettig en ze denken heel fijn mee. Super. We zijn blij met ons kleed. Ziet er netjes uit. Levering prima op tijd (los van vertraging door coronamaatregels, maar dat is nu eenmaal niet te voorkomen) en simpel in te plannen.