Heel erg blij met onze Diane

Wij zijn zeer tevreden over de snelle service van Kaatz. Jullie reageren vriendelijk en denken mee, heel fijn! Het karpet Diane ligt er mooi bij, precies zoals we hadden gehoopt en op de staal konden zijn. Hopelijk kunnen we er vele jaren van genieten! Dank jullie wel!

Mooie kleden en erg behulpzaam

We zijn heel goed geholpen en hebben een mooi kleed besteld. De kleden zijn wel flink aan de prijs, maar zien er mooier uit dan de goedkopere opties.

uitstekend ervaring

Friendly staff really helpfull. The carpet meets my expectation. The sample system is very practical

Heel plezierig en professioneel geholpen door Katja. We zijn erg blij met ons kleed

- er was bij onze afspraak in Herpt ruim voldoende tijd voor overleg over onze wensen en advies over de mogelijkheden; - heel fijn dat we stalen mee naar huis konden nemen om ze in de ruimte waar het kleed moest komen te kunnen bekijken; - heel goede communicatie, ook over de levertijd, bezorging etc.

Katja dacht mee, niets was haar teveel. Veel monsters mee naar huis gekregen om in de eigen omgeving (en met eigen lichtinval) op het gemak een goede keuze te kunnen maken. Snelle en prettige service.

Absolute top. In alle opzichten.

Eerste contact gelegd door mijn vrouw. Was op zich al een prettig gesprek. Vervolg was het bespreken van de situatie en wensen. Hier kwam uit dat door kundig luisteren en vragen van Kaatz een bonte verzameling stalen naar ons is gestuurd. Was zo in huis. Wachten was op onze meubels die nog bij de stoffeerder stonden. Eenmaal in huis konden we in groot comité (incl. stoffeerder en zijn zoon) een keuze maken uit de stalen. Keuze was unaniem. Ook dat kon Kaatz bevestigen. middels de foto's. Tussentijd ook nog telefonisch contact gehad. Per direct de stalen teruggestuurd. De borg binnen 2 dagen teruggestort. Zijn erg te spreken over Kaatz en hun aanpak. We zijn dan ook content met het vloerkleed: Vlak wol geknoopt Keet naturel beige-mix, 16-160x230cm.

Fantastische service, prachtige kleden!

Mooie kleden, mee denken, goede service! Kortom wij zijn heel blij met onze kleden van Kaatz!

Prachtig kleed en fijne service

We zijn erg blij met ons op maat gemaakte kleed Tatum Beige. Heerlijk warm en zacht om op te zitten/lopen. Fijn was de service om stalen thuis te kunnen bekijken. Ook de communicatie verliep soepel en de medewerkers waren erg behulpzaam.

Prettig contact, goede service, mooi product

Onze ervaring met Katja en Jeroen van Kaatz was zeer positief. We hebben in alle rust onze keuze kunnen maken en zijn blij met ons tapijt. We werden goed op de hoogte gehouden van de levering. Ook de after sales was uitstekend.

Service zoals het moet zijn, geweldig.

Service zoals het moet zijn, geweldig. En het kleed is schitterend.

Zeer goed geholpen

In eerste instantie 1 staal besteld, maar er werd gevraagd of wij ook in anderen geïnteresseerd waren. Dat waren wij op zich wel, alleen lieten wij ons graag verrassen. Daarop volgend heeft Kaatz een leuk verrassingspakket samengesteld. Uiteindelijk hebben wij er daar ook 1 van besteld.

Goede service en snelle levering.

Prima advies welk soort karpet bij ons zou passen. Stalen op zicht mee naar huis gekregen en keuze gemaakt. Levering al na een paar weken.

Top bedrijf!

Alles via Whatsapp afgehandeld. Vriendelijke en gepassioneerde vakmensen! Niet alleen vragen beantwoorden, maar ook geïnteresseerd meedenken. Vloerkleed voldoet helemaal aan de verwachtingen!

Uitstekende en snelle service

De 2e keer dat ik een kleed bestel. Heel fijn dat je de mogelijkheid hebt om eerst even wat stalen te ontvangen om zo de juiste keuze te kunnen maken. Je wordt goed op de hoogte gehouden van verwachte leveringen en bij vragen reageren ze binnen een dag.

Helemaal top!!!

Ik ben super blij met mijn tapijt van Kaatz. Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam. En het resultaat is precies zoals ik hoopte. Een echte aanrader!

Heel mooi vloerkleed

Past super in het interieur, materialen zien er goed uit. Zeer tevreden. Vooral het persoonlijke kaartje een heel leuk idee!! Zeer gewaardeerd.

Extra dimensie!

Elke dag genieten wij van de prachtige vloerkleden. Ze maken het interieur af en geven er een extra dimensie aan! Persoonlijke service, superfijn contact en correcte levering. Top! Echte aanrader. Dank je Jeroen en Katja!

Mooi kwalitatief goed kleed

Het kleed is erg mooi, wel geeft het nog heel veel pluizen af.

Prima service, fijn contact en super snelle levering. In 1 woord: geweldig! Zeer tevreden met mijn kleed. Kreeg, in verband met de afwerking, diverse kleuren afwerk-banden toegestuurd om rustig thuis een keuze te maken. Kleed werd (op tijd) volgens afspraak geleverd.

Heel goed en prettig geholpen bij de keuze van ons nieuwe vloerkleed

In VT wonen zagen we een kleed van Kvadrat. Dat leek ons wel een mooie. Op internet gezocht waar ze die verkochten. We kwamen uit bij Kaatz. Na eerst stalen te hebben besteld de keuze voor de Lavo in de kleur Paars gemaakt. We zijn steeds goed geholpen en er is goed meegedacht. Bedankt Katja!

Dat is een mooi jute kleed!

We werden op een vriendelijke en toch besliste wijze geïnformeerd over aankoop en proces van levering. Extra aandacht toen we het kleed ontvingen middels handgeschreven ansicht. Een fijne persoonlijke touch. Met de vraag of we een foto van het kleed op willen sturen? Natuurlijk doen we dat, met kans dat onze foto op de site wordt geplaatst! Hoe leuk zou dat zijn!

Kaatz denkt met je mee

Dit is mijn 3e kleed die ik bij Kaatz heb gekocht. Omdat Ik foto’s had gedeeld van mijn interieur kreeg ik al een aantal suggesties door en heb ik daarvan de stalen ook opgevraagd. Door deze perfecte service was de keuze ook snel gemaakt. En binnen 3 weken was het kleed al in huis. Van harte aanbevolen.

Bij Kaatz een karpet kopen is een feest!

Attente ontvangst, goede voorbereiding op de wensen en de ruimte en adequate voorlichting over wat mogelijk is. Alle ruimte om rustig te kiezen en te twijfelen. En uiteindelijk, na het besluit, een aflevering conform de afspraak. Hele plezierige mensen bij Kaatz, stijlvol en met kennis van zaken. Prettig om er terug te komen en de kennismaking voort te zetten.

Top service en top tapijt

Je hebt een ruime keuze bij Kaatz. Wanneer je er vragen hebt wat betreft maatvoering, kleurkeuze, dan kun je via whatsapp snel deskundige advies krijgen. Het contact is heel laagdrempelig en je merkt dat Kaatz hart heeft voor haar producten. Een appje hoe het bevalt en of je een foto wilt sturen voelt prettig en warm. Kortom, als je iets zoekt voor je vloer, kijk dan eens bij Kaatz!!! Ons tapijt dat op maat gemaakt is, is van topkwaliteit!

Heel goed!

Erg vriendelijk, denken mee. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen, een verademing! Wij zijn erg blij met onze kleden. Een aanrader!!