Top.

Zeer fijne samenwerking. Willen erg graag met je mee denken. Hebben ook meerdere stalen toegestuurd zodat we een goed beeld konden krijgen van het type en kleur kleed. Na onze beslissing hadden we het kleed binnen een week in huis. Het is echt prachtig en maakt onze woonkamer helemaal af. Bedankt Katja.

Een dikke TIEN!

Beste Katja en Jeroen, Chapeau voor jullie dienstverlening. Daar mogen héél veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Passie en klantgerichtheid betaalt zich altijd terug in tevreden klanten (die het weer doorvertellen).

Fijne communicatie en snelle levering

Mijn ervaring met Kaatz is zeer goed. De communicatie via mail verliep vlot en helder. De levering van het karpet was snel, en het retourneren van de borg voor de stalen was netjes geregeld. Ik zou Kaatz zeker aanbevelen bij anderen.

Uitmuntend

Wat een service... Wat een klantgerichtheid Wat persoonlijk... Wat een prachtig kleed... Wat een 2 blije mensen zijn wij nu! Kaatz (Katja) bedankt! Nathalie en Joey

Persoonlijk, plezierig, snelle levering, mooie karpetten!

Onze ervaringen met Kaatz was heel goed. Heel persoonlijk en een plezierig contact. Er werd steeds snel gereageerd. Op de locatie werden we heel gastvrij ontvangen en we konden met de stalen die we mee naar huis hebben genomen, goed een keuze maken voor het bij ons passende karpet. Het terugsturen van de stalen was ook prima geregeld, Katja mailde een verzendlabel zodat wij zonder kosten konden retourneren. Het karpet was er binnen de geleverde tijd en werd op het afgesproken tijdstip geleverd. Helemaal prima dus, geen verbeterpunten :-)

ontzettend goed geholpen bij keuze van vloerkleed. Snelle levering. Helemaal top !!!!!

Leuk contact, snelle communicatie.

Wat een leuke site van Kaatz en wil je iets weten, dan is de communicatie snel en persoonlijk. Het kleed wat we besteld hebben is prachtig.

Vriendelijk en deskundig advies

Op afspraak bezoek gebracht aan de showroom. Stalen meegekregen om thuis nog eens rustig te bezinnen over onze keuze. Met hulp van Kaatz hebben we nu een mooi tapijt. Helemaal tevreden

Uitstekend !

Had kleed gezien online ,stalen aangevraagd. Deze had ik snel in huis! Door omstandigheden kon ik de vloer later opknappen. Tien ik kleed bestelde was het kleed duurder geworden . Maar kreeg het toch met korting ,wat een service! Ook het bezorgen was perfect! Hulde,

100% tevreden!

Wat een leuk bedrijf is dit! Meedenkend goede en duidelijke communicatie, heel veel staaltjes thuis gestuurd gekregen om zo de juiste keuze te kunnen maken. Zoek niet verder hier vind je jou perfecte vloerkleed voor een goede prijs!

Erg fijn geholpen,heel veel keuze, snelle reacties op mail, stalenservice ook erg prettig!Kortom voor je karpet moet je hier zijn!

Super goed advies en service

Fijn om met Kaatz te communiceren, snelle reacties! Alles is goed geregeld van het kiezen van de stalen totaan de uiteindelijke levering. We hebben ook zeer goed advies gekregen op basis van foto's van ons interieur! Heel blij mee! En natuurlijk een super mooi karpet.

Zijn dik tevreden.

Prettig zaken gedaan met goede afspraken en nagekomen. Kaatz is zeker aan te bevelen.

Ik beveel dit bedrijf van harte aan, het is in alle opzichten fantastisch!!!

Geweldig bedrijf in alle opzichten!!! Ik had telefonisch contact gezocht met een vraag. Kreeg direct iemand te spreken in vakantie periode!! En vrijwel meteen reactie van de eigenaar in antwoord op mijn vraag. Gemakkelijk contact en interactie was steeds persoonlijk, snel, zeer vriendelijk, laagdrempelig en adequaat. De site is aantrekkelijk, duidelijk, gebruiksvriendelijk. Ik vind dat het bedrijf een aantrekkelijke gevarieerde keuze heeft in smaakvolle producten die kwalitatief goed zijn en prijs kwaliteit verhouding realistisch en acceptabel is. Ze reageren snel en correct, je weet precies waar je aan toe bent, ze komen alle beloften na en (horen tussen de regels door jouw behoeften en bieden daarna extra service!!). Ondanks dat het een webaankoop was voelde de aankoop en het contact erg persoonlijk... Het kleed ligt inmiddels in de kamer... Goede kwaliteit en het is prachtig! Ik ben erg blij en tevreden met de aankoop. Beveel dit bedrijf van harte aan!!!

Fijn contact en mooi eindproduct

Complimenten! Prettige ervaring. Mocht wat extra stalen uitkiezen en kreeg persoonlijk advies o.b.v. interieurfoto's. Kleed staat super.

leuk assortiment, persoonlijke contact en snelle service.

Heel tevreden over Kaatz! Hun assortiment heel divers, contacten zijn persoonlijk. En bestellingen worden snel geleverd.

Klantgerichte aanpak en leveren kwaliteitskarpetten

Vriendelijke contacten, denken goed mee, leveren kwaliteit en volgens afspraak. Erg prettig zaken gedaan. Zou hen zeker aanraden aan bekenden die een karpet zoeken.

Prettige communicatie

Mooie karpetten en fijne communicate.

Kaatz helpt klanten een goede afgewogen keuze te maken.

Een karpet uitzoeken via je tablet of telefoon is lastig. Daarom hebben we een staal voor een een karpet opgevraagd. Naar aanleiding van onze aanvraag, stelden ze voor om meerdere stalen op sturen zodat we een goede afgewogen keuze konden maken. Kaatz heeft vanaf het eerste contact meegedacht met ons. De contacten met Kaatz waren heel erg prettig. We hadden direct een goed gevoel.

Snelle, persoonlijke service. Heel blij met het kleed!

Lang gezocht naar geschikt kleed. Bij Kaatz geweldig geslaagd. Persoonlijke service. In een woord: aanrader!!

Super sevice

Ontzettend leuk contact gehad met Katja van Kaatz. Geweldige service, advies en een prachtig kleed! Bedankt!

Geweldige service

Mooi product en super fijn geholpen

Persoonlijke touch!

Kaatz is niet zomaar een webwinkel. Het is een bedrijf waar contact, advies, meedenken en klanttevredenheid centraal staan. Erg mooie producten (dat maakt kiezen ook zo lastig). Superblij met mijn nieuwe karpet!

Goed advies, snelle service en een geweldig resultaat. Katja en Jeroen bedankt hiervoor.