Mooie karpetten en deskundig advies!

Via een collega kwam ik bij Karpetten van Kaatz terecht. Ze hebben ontzettend veel keuze aan karpetten en het grote voordeel is dat je stalen kunt bestellen om thuis te kijken welk karpet het mooist staat bij je interieur. Het team is daarnaast ook erg enthousiast en deskundig. Ze willen je graag helpen bij het kiezen van het juiste karpet. Dit gaat supermakkelijk via de app en ze reageren snel. Je kunt tussen de regels doorlezen dat Katja en haar team heel veel liefde hebben voor interieur. Hierdoor kunnen ze je goed adviseren en letten ze zelfs op de kleinste details. Dus zoek je een mooi kleed en weet je niet wat je wilt? Dan ben je bij Karpetten van Kaatz aan het juiste adres!

Keurig verzorgd

Een tapijt bestellen bij Kaatz is een feest!

Het begint met de eerste contacten via de mail, de communicatie en opvolging is top en wekt onmiddellijk vertrouwen! Ga je er naar toe dan wordt je stijlvol en warm ontvangen. Katja sluit aan bij je ideeën en geen moeite is te veel! Is de keuze gemaakt dan houdt Kaatz zich aan de gemaakte afspraken en communiceert hierover 100%. Wij bevelen Kaatz van harte aan, de weg naar de aanschaf is net zo’n beleving als het vloerkleed zelf.

Kwaliteit op alle fronten: advies, communicatie, product en aflevering

Persoonlijk en plezierig contact, betrokken, adequaat advies, communicatief sterk, kwaliteitsproducten, zeer goede aflevering.

mooi simpel laagdrempelig

Heel soepel. Vraag antwoord, samples, keuze, keuze hulp, allemaal reuze vriendelijk, snel en to the point. Wel veel navragen, en uiteindelijk doordat er wat tijd tussen samples en echt bestellen zat geen 'sample' korting gekregen (voor een wow effect toch best belangrijk).

Dit is een zeer mooi product

Vita kleed besteld. Bevalt zeer goed. Mooi kleed en snel geleverd

Snelle levering en een heel mooi karpet!

Heel blij met ons nieuwe karpet. Snelle levering en fijne communicatie.

Fantastische service met een persoonlijk tintje

Nadat ik 2 stalen had besteld kreeg ik vrij snel een mailtje achterop waar ik precies naar op zoek was. Uiteindelijk heeft Katja met me meegedacht en kreeg ik 6 stalen opgestuurd. Vond ik persoonlijk heel fijn, zo wist ik zeker dat ik niets over het hoofd had gezien op de site. Uiteindelijk gekozen voor vloerkleed Anna. En wat is ze tof! En lekker zacht!! Een pareltje in ons huis. Dankjewel Katja voor de fijne vriendelijke service! En ohja, wat een leuke gezellige kaartjes krijg je meegestuurd bij je bestelling. Dat maakt de beleving compleet! ♡

Prachtige producten en uitstekende service

Kaatz denkt met je mee, ze hebben mooie producten en leveren vlot. Eerst krijg je de gewenste stalen toegestuurd en na je keuze wordt je goed geïnformeerd over de levering. Het kleed Neanne is echt prachtig.

Mooie kwaliteit, excellente service

Mooie kwaliteit, excellente service

klantgericht en mooie kwaliteit kleden

Van het bestellen van de eerste stalen tot de uiteindelijke bestelling van ons prachtige kleed. Steeds goede, snelle service met een persoonlijke noot! ik raad Kaatz van harte aan.

Topservice

Wist geen keuze te maken en Kaatz om advies gevraagd! Kreeg 6 stalen opgestuurd en daar een keuze uit gemaakt!!! Wel even op moeten wachten maar heel blij mee!!!

Mooi tapijt en snel geleverd met een persoonlijke touch

Goede winkelervaring, mooi tapijt, goed geprijsd en snel geleverd. Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat.

Super persoonlijke en professionele dienstverlening, en hele mooie karpetten!

Ik ben zo blij dat we onze vloerkleden van Kaatz hebben gekocht. Ik was vanaf het begin onder de indruk: de kwaliteit van het advies, de stalen, het bestelproces, het clientcontact, de nazorg en onze tween handgemaakte vloerkleden konden wat mij betreft niet beter zijn. Dankjewel aan het hele team en succes in 2021!

Super bedrijf , zeer vriendelijk !

Super snelle levering , mooie Karpetten , en goede service en zeer vriendelijke mensen , kortom een 10

Prettig contact met een mooi resultaat!

Via Instagram kwam ik bij Kaatz. Wat een mooie vloerkleden! Katja heeft op een fijne manier meegedacht door extra stalen op te sturen op basis van een foto van ons interieur. We hebben een keus gemaakt en zijn blij met het resultaat. Hartelijk bedankt!

Warm, mooi, sfeervol, geeft de kamer een totaal ander beeld

Zowel bij de keuze van het karpet, de ruime keuze, de ontvangst om stalen uit te zoeken, de bestelprocedure en afwikkeling, een bedrijf wat er staat, gastvrij en klantvriendelijk. Ik koop niet zo maar weer een karpet, zou in ieder geval weer naar Kaatz gaan

Kaatz is behulpzaam en erg klantvriendelijk. Zeker aan te raden!

Vriendelijk,behulpzaam en lekkere koffie

Voor de tweede keer een kleed gekocht bij Kaatz . Dit maal voor een kantoorruimte. Wederom goed advies gekregen mbt kleur en materiaal. We zijn heel erg blij met het eindresultaat. Dikke pluim voor Kaatz:)

Top.

Zeer fijne samenwerking. Willen erg graag met je mee denken. Hebben ook meerdere stalen toegestuurd zodat we een goed beeld konden krijgen van het type en kleur kleed. Na onze beslissing hadden we het kleed binnen een week in huis. Het is echt prachtig en maakt onze woonkamer helemaal af. Bedankt Katja.

Een dikke TIEN!

Beste Katja en Jeroen, Chapeau voor jullie dienstverlening. Daar mogen héél veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Passie en klantgerichtheid betaalt zich altijd terug in tevreden klanten (die het weer doorvertellen).

Fijne communicatie en snelle levering

Mijn ervaring met Kaatz is zeer goed. De communicatie via mail verliep vlot en helder. De levering van het karpet was snel, en het retourneren van de borg voor de stalen was netjes geregeld. Ik zou Kaatz zeker aanbevelen bij anderen.

Uitmuntend

Wat een service... Wat een klantgerichtheid Wat persoonlijk... Wat een prachtig kleed... Wat een 2 blije mensen zijn wij nu! Kaatz (Katja) bedankt! Nathalie en Joey

Persoonlijk, plezierig, snelle levering, mooie karpetten!

Onze ervaringen met Kaatz was heel goed. Heel persoonlijk en een plezierig contact. Er werd steeds snel gereageerd. Op de locatie werden we heel gastvrij ontvangen en we konden met de stalen die we mee naar huis hebben genomen, goed een keuze maken voor het bij ons passende karpet. Het terugsturen van de stalen was ook prima geregeld, Katja mailde een verzendlabel zodat wij zonder kosten konden retourneren. Het karpet was er binnen de geleverde tijd en werd op het afgesproken tijdstip geleverd. Helemaal prima dus, geen verbeterpunten :-)