Persoonlijke aandacht, er wordt meegedacht, heel verrassend!

Fijne website, de mogelijkheid om stalen te kunnen bestellen vonden wij helemaal top! Naast de originele, creatieve karpetten met een goede prijsverhouding, waren we vooral verrast door de prettige, hartelijke communicatie, aandacht en service. Een leuk kaartje erbij, kleine details, veelzeggend. Word ik blij van :-) Het karpet is prachtig, heel blij mee!

Super mooi kleed en super service

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Verschillende stalen kunnen bekijken en thuis geprobeerd. Daarna snelle levering. TOP!

Mooie upmarket collectie.

Best moeilijk om karpetcollecties te vinden in het hogere, betere marktsegment. Bij KAATZ kon ik prima slagen!

Meedenken, bereikbaar en snelle service

Zie hierboven

Heel prettige communicatie en nette levering

Mooi karpet, goede afhandeling

Mooi karpet, goede afhandeling

Top vloerkleed en idem advies! Nog steeds erg blij mee!

meedenkend

Fijne ervaring, goede service

Prachtige kleden en geweldige service!

Aanrader!!!

snel en goed

De keuze van stalen was in overleg. Goede stalen. Daarna beslist welk kleed. Snelle levering. Kleed bevalt prima.

Alweer twee plus jaar heel tevreden

Fijn kleed op maat

Heel fijn dat we verschillende samples in huis konden nemen om een goede (kleur en materiaal) keuze te maken. Omdat we voor een heel specifieke hoek een kleed zochten is een kleed op maat een ideale service. Bij aankomst bleek het wollen kleed vrij stug, prikkelig en met natuurlijke elementen erin (wat stro en zaadbolletjes). Deze eruit geplukt en door gebruik wordt het lekker zacht. Nu een heerlijk kleed waar onze kinderen ook met blote benen lekker op zitten. Het bedrijf geeft snelle, vriendelijke en goede service.

Goede service en mooie producten

Heel blij met ons duurzame tapijt!

Van begin tot eind prima service.

Fijn contact, mooi kleed, heel erg happy!

Vanaf eerste moment erg goed contact, de stalen hadden we binnen no time binnen, konden daardoor snel de knoop doorhakken. Tips opgevolgd om heel zeker te zijn van de afmeting. Goed op de hoogte gehouden, en hebben nu, na een geweldige bezorgservice, een prachtig kleed in onze woonkamer liggen waar we heel erg blij mee zijn.

Zeer persoonlijk en klantgericht!

KAATZ heeft meerdere keren mijn verwachting overtroffen. Ze denken met je mee, geven advies en hebben een erg persoonlijke touch.

Fijn contact, mooi karpet

Ik vond het contact met Kast prettig en ze denken heel fijn mee. Super. We zijn blij met ons kleed. Ziet er netjes uit. Levering prima op tijd (los van vertraging door coronamaatregels, maar dat is nu eenmaal niet te voorkomen) en simpel in te plannen.

Hele goede service en advies!

Hele goede service en advies!

Super persoonlijke service!

Zeer tevreden over het grote aanbod mooie vloerkleden. Leuk mailcontact met Katja, heel persoonlijk. Snel bezorgd. Helemaal top!

superservice!

Ik heb een kleed besteld bij Kaatz en ben uitermate tevreden! Kaatz is prettig in de communicatie, reageren snel en handelen kordaat. Kleed voldoet aan de verwachtingen± goede prijs kwaliteit verhouding. Dank Kaatz!

Een prachtig kleed en uitstekende service!

Na een staal van het kleed Naomi op mijn gemak thuis te hebben kunnen bekijken heb ik het kleed besteld. Mijn complimenten voor de wijze waarop ik op de hoogte werd gehouden van het bestelproces. Precies op het moment wat ik zelf als aflevertijdstip had gekozen stond de bezorger voor de deur met mijn absoluut prachtige kleed. Top!

Supermooi kleed en supergoede service!

Wij waren op zoek naar een mooi, natuurlijk kleed in rustige tinten. Bij Kaatz vonden we er gelijk een aantal op de website. Maar het is natuurlijk lastig kiezen op basis van foto’s. Gelukkig kun je bij Kaatz stalen op zicht krijgen en zo konden we al een voorselectie maken. Vervolgens zijn we langs gegaan en hebben we ter plekke nog een aantal stalen bekeken en meegenomen. Zo zijn we uiteindelijk tot de definitieve keuze gekomen. Inmiddels hebben we het kleed in huis en het is werkelijk prachtig!

Mooi kleed. Zeer goede klantenservice.

In Coronatijd op zoek naar een nieuw wollen kleed. Terechtgekomen bij Kaatz. Prima hulp via app en telefoon. Stalen toegestuurd. Een goede keuze gemaakt. Zeer blij met het nieuwe kleed en de vriendelijke contacten.

Zo geweldig blij met ons nieuwe wollen karpet!!

We zijn heel professioneel en gezellig geholpen! Stalen opgevraagd en verder alles via mail en app gecommuniceerd. Nu ligt er een fantastisch kleed in onze kamer!! Echt een aanrader!!

Super mooi en ontzettend

Echt een super ervaring gehad met Kaatz. Zij hebben een hele mooie en heel goede qualiteit tapijt geleverd voor mijn nieuwe huis. Ook ontzettend aardige mensen om mee te communiceren. Ben zo blij dat ik hier naartoe ben gegaan voor mijn tapijt.