Hele fijne winkel met super leuke kleding!!

Het is altijd weer leuk om te shoppen bij Shoeby, in de winkel en ook in de webshop! Er is super leuke kleding te koop en je wordt ook regelmatig op de hoogte gehouden door mailtjes en een magazine! Het personeel in de winkel en ook in de chat online is altijd vriendelijk. Ik hoop dat ik nog lang bij Shoeby kan shoppen!!

prima service en tips

Goede ervaring in de shop in Tilburg. Je wordt geholpen en krijgt advies. Als een maat niet op voorraad is, wordt hij super snel besteld. Vriendelijk personeel!

Altijd een glimlach, goede service.

Mijn ervaring tot nu toe bijzonder prettig.ze lopen net dat stapje harder om je goed te kunnen helpen. Ik hou ervan!

Ongedwongen en altijd vriendelijk en behulpzaam.

Ik ga altijd ontspannen, alsof het een uitje is naar een Shoeby-shop. Natuurlijk heb ik als echte Nuenense mijn hart liggen bij deze shop. Kopje koffie, en een snoepje voor de kids, niets is ontdenkbaar.

Hele leuke kleding voor niet al teveel geld, ziet er nog netjes uit na veel wassen.. En voor een smal meisje van 3 valt het perfect! Heel tevreden

Fijne hulp bij het uitzoeken van mijn kleding.

De ervaring is gebaseerd op de ervaring in de winkel in Werkendam, dit is een XL winkel. Fijne store, netjes, overzichtelijk, ruikt er fris, fijne dames die je helpen en adviseren. Mijn vrouw en ik zijn beide 53 jaar en dan is het, in het geval van mijn vrouw fijn als je geholpen wordt door iemand van je eigen leeftijd. Vrouwendingetje, staat dit wel, kan dit nog? Als man maakt het me niet veel uit, als het personeel maar vriendelijke is en niet te opdringerig. In die zin heeft Shoeby mij verrast. Ik ben er tijdens de coronacrisis terecht gekomen, en blijft als klant. De kleding is modieus, goede pasvorm en van goede kwaliteit. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Met de webshop heb ik ook ervaring, laat het wel graag aankomen in de winkel. Maar shoppen is een persoonlijke beleving, ik als man houd ervan, dus ga graag naar een winkel.

Leuke zaak, met aparte kleding

Altijd vriendelijk personeel, en leuke kleding

Shoeby is zooooo mijn winkel!! Love it!

Shoeby heeft voor mij altijd kledingstukken die mij aanspreken. Er is ontzettend veel keuze. Basics maar ook natuurlijk de trends. Ik ga zelf ook regelmatig voor, naar mijn mening, tijdloze items zodat ik deze langer kan doordragen. Al mijn spijkerbroeken zijn van Shoeby, heb vele jurkjes, jasjes, singlets, shirts en shawls, sieraden en zelfs leuke hoeden van Shoeby. Mijn man en kinderen dragen ook graag kleding van Shoeby. Ook bij hen hangt de kast vol met leuke Shoeby-items. Wij zijn fan! Ik ben dan ook erg blij met het spaarsysteem dat Shoeby heeft, het is erg leuk om de kortingcheques te ontvangen en hier dan weer leuke items voor te scoren. Ik kom heel graag in de winkel, er hangt een prettige ongedwongen sfeer, maar helaas is deze in mijn woonplaats gesloten. Nu zoek ik mijn toevlucht op het internet. De app is superprettig en de site is heel fijn en duidelijk in gebruik. Overzichtelijk en een prettig menu. De kledingstukken worden met voldoende foto's afgebeeld, zodat het duidelijk zichtbaar is hoe het kledingstuk zit. Ook handig dat de beschikbare maten er gelijk bij staan, geen onnodig gezoek en geklik. De zoekmachine is ook erg handig. Al met al: een topwinkel met topsite!

Leuke en gezellige winkel.

Een fijne winkel, waar je goed geholpen wordt. Leuke kleding stijl. Medewerkers zijn vriendelijk. Er hangt een gezellig sfeer.

Altijd iets leuks te vinden voor me kids en voor mezelf!!

Niet te duur. Leuke kleding. Goede kwaliteit. En goed draagbaar

Snelle service, goede kwaliteit qua kleding

kleding blijft mooi. Als ik bestel is het heel snel binnen. Een in de winkel word ik altijd heel goed geholpen

Altijd wat leuks te vinden bij Shoeby!

Shoeby is mijn favoriete winkel, hier kan ik voor het gehele gezin voor leuke betaalbare kleding terecht. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Erg veel narigheid gehad i.v.m. verkeerd adres/account enz

De webshop was duidelijk, de afhandeling erg slecht. Communicatie, terugkoppelen, duidelijkheid niet Ik ga nog wel naar de winkel waar de service/ klantvriendelijkheid erg groot. Maar bestellen zal ik niet meer snel gaan doen. Ik twijfel nog of ik mijn pasje blijf houden i.v.m. het schenden van de AVG in mijn geval.

Uniek, dynamisch en fashionable!!

Bij shoeby kom je altijd thuis met nieuwe kleding die je niet óveral massaal op straat gaat tegenkomen.. shoeby heeft een eigen (soms ook gedurfde) kledinglijn en dat is super leuk!!

Trendy

Moderne en uitgebreide collectie; in elke prijs. Ook de Kinder collectie is heel leuk en van goede kwaliteit

Snelle goede levering

Prettig shoppen online Overzichtelijk Snel bezorgd Goede service in winkel bij ophalen

Prijs, kwaliteit is goed

Ruime keuze in kleding voor iedereen.

Goede kwaliteit en nette voorwaarden.

Op internet besteld en gratis levering jn de winkel. Minpuntje is dat je de kleding alleen gratis kunt retourneren in een fysieke winkel. Verder mooie kleding, goede kwaliteit.

Online en in de winkel kun je goed shoppen

sinds kort is er een Shoeby in Weert,hele gezellige winkel met leuke kleding. Helaas was de rok die ik wilde uitverkocht dus kreeg de tip kijk online. Zo gezegd zo gedaan. Rok was online nog te bestellen 2 maten besteld en werden in de winkel bezorgd. Na een paar dagen waren ze al binnen. Ik naar de winkel en daar gepast. Personeel was heel vriendelijk en heel belangrijk.... heel eerlijk. Dus fijne winkel leuke kledin leuk personeel ,overzichtelijke webshop.

Shoester

Dikke 10 sterren

Overzichtelijk

Super handig, makkelijk te bestellen. Overzichtelijk en duidelijk.

Leuke en goede kwaliteit kleding

Helemaal goed!

Snelle levering, maar niet milieuvriendelijk door de 3 aparte pakketjes

Bestelsysteem is makkelijk in gebruik. Fijn dat de bestelling snel werd bezorgd al is het niet milieuvriendelijk door 3 aparte pakketjes. En jammer genoeg was de bestelde riem toch niet leverbaar, geïnformeerd via chat en zou nog komen, maar dag erna bericht dat deze helaas toch uitverkocht was. Geld snel retour.

Hele goede service!!

Ik ben altijd heel tevreden over de kleding die ik koop. Ik bestel het meest online, het is een overzichtelijke webshop.En vaak een nieuw aanbod van kleding, kortom supertevreden over Shoeby!!

Heerlijke winkel

Heerlijke winkel met een groot assortiment kleding voor dames heren en kinderen. Elk seizoen ander assortiment. En kwaliteit is ook top!!

Over Shoeby.nl

Ruim vijfendertig jaar geleden openden John en Mieke van Deursen de eerste Shoeby winkel in Den Bosch. Wat op zeventig vierkante meter begon is inmiddels uitgegroeid tot ongeveer 225 winkels en een eigen webshop. Dit terwijl de centrale gedachte altijd onveranderd is gebleven: Shoeby staat voor ongelooflijk veel persoonlijke aandacht en service, gezellige winkels op strategische locaties en een trendy collectie in een herkenbaar handschrift voor het middensegment.