Mooie kralen, gouden kraaltjes vielen tegen.

Grote keuze, verzending duurde best lang maar dat kon wezen ivm corona. Goeie kwaliteit.

Ik heb nog niets ontvangen

Dus ik kan hier nog niets over zeggen, behalve dat het dus wel lang duurt.

Hele mooie kralen

Alles ging goed, en alles was erg goed ingepakt. De vertraagde bezorging stond ook netjes gemeld ivm corona. Dit waardeer ik heel erg, dat het netjes vermeld staat.

Alles netjes verpakt, supersnelle levering

Wat een prettig bedrijf

Zeer goed geadviseerd , had een dingetje zeer goed mee omgegaan ,snel antwoord op vragen ,levering snel ,prima verpakt ,zeker een aanrader !

Snelle afwikkeling orders en servicegericht team.

Aantal keren besteld bij de Kralenhandel. Zeer tevreden.

Mooie kralen, klacht gouden kralen

Wij hadden gouden kralen waarvan na een week de kleur vervaagd was. Nadat we klacht hadden ingediend, hebben we andere gouden gratis toegestuurd gekregen.

Ik vind de kralen echt heel leuk

De levering was ook best snel en de dingen die ze verkopen zijn echt heel leuk!

Woensdag besteld, nu maandag nog niks ontvangen en de t&t blijft staan op bezorgdag onbekend

Jammer dat ik nog niks heb ontvangen en er niet proactief contact over wordt opgenomen.

Bestelling netjes ontvangen, leuk presentje erbij, mooi en goed verpakt. onderdeel ontbrak maar dit is super opgelost. Blij met een nieuwe groothandel erbij

Binnen een dag vond ik mijn bestelling in de bus.

Geen problemen met de verzending

Er waren geen problemen met de verzending, alleen was het wel weinig en redelijk duur voor het totaalpakket wat ik heb besteld. Voor de rest was alles geweldig. Zeker een aanrader en ik ga er nog vaak bestellen:-)

Zeer goed!

Er waren geen problemen met het pakketje. Alleen een beetje teleurgesteld met de late bezorging, maar ik weet dat jullie daar niets aan kunnen doen. Alles was aanwezig.

Alles Top in orde.

Mooie kralen en zeker een snelle levering.

Blij mee!

Mooie kralen en snelle levering.

Eerste bestelling, top geregeld.

Eerste bestelling, top geregeld.

Mooie kralen, snelle levering

Mooie kralen, overzichtelijke site en hele snelle levering.

Mooie kralen en snelle levering

Er werd snel geleverd en kreeg ook een leuk extraatje. Mooie kralen. Er zaten een paar kapotte tussen in 1 zakje, maar dat vond ik geen ramp. De prijs is prima!

Fijne en snelle behandeling

Onlangs een bestelling geplaatst en twijfelde over de juist maat. Even snel een belletje gedaan waar super fijn op gehandeld werd. Ook omzetten van de bestelling was zo gedaan en de volgende dag al in huis . Al bij al een top service! Snel mijn volgende bestelling plaatsen!

Top product met leuk extraatje

Kralenhandel is heel persoonlijk, goed van bedrag, heeft een snelle verzending, goede beschrijving van producten én stopte een leuk extraatje bij de spulletjes.

prima kralen

de kralen die ik bestelde waren er snel. helaas ontbrak er 1 zakje. Ik heb erover gemaild, maar helaas geen antwoord ontvangen nog. Wel een leuk kadootje in het pakket, bedankt daarvoor.

Mooie kralen en kleuren zoals verwacht. Een enkele kraal had geen gat of zat het gaatje een beetje scheef, maar dat is te verwachten bij rocailles. Ik zal zeker nog eens bestellen.

Heel tevreden klant

Het bestelde is op tijd afgeleverd oen ziet er erg leuk en mooi uit. Goed ingepakt.

Prima.

Prima levering, alles netjes verpakt. Voldoet helemaal aan mijn verwachting

Super services

Voor het eerst iets besteld, was wat vergeten en kon dat telefonisch nog laten toevoegen aan bestelling!! Daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Zelfs nog meegedacht! Vandaag het pakketjes mogen ontvangen en er zaten nog cadeautjes bij, hoe leuk is dat!! Alles netjes verzorgd verpakt. Ik bestel vast nog wel eens iets.