They don't deliver what you order

They just don´t deliver packages and blame everything on post.nl but they don´t even send the packages to the Post office! When you call they keep saying the post is very busy (but post never gets the package) , they say the package has left the warehouse and then on the phone they say they are still handling the order...they don´t return emails, keep saying they will call back but then don´t, ...I paid for nothing. Horrible service, AVOID!

Slechte ervaring

Slecht bereikbaar wanneer je eigenlijk geholpen moet worden. Eerst komt er een bestelling toe waarvan de helft ontbreekt. Uiteindelijk wordt ik dan toch geholpen en worden de resterende producten opgestuurd. Alweer waren en producten te kort! Weer gemaild, gewacht op antwoord... Ik laat het voor wat het is, maar hier bestel ik niet meer.

heel goed

In verband met hun verbouwing duurde het terugbellen iets langer dan ik verwachtte, maar daarna overtroffen ze mijn verwachting. Na telefonisch overleg over de wensen van onze kleindochter en mijzelf, kon ik de volgende morgen een enorme doos met kralen in mooie cadeauverpakking ophalen en 's middags aan jarige kleindochter overhandigen. Die was en is ook dit jaar heel blij met de prachtige kralen en heel veel toebehoren. Dank voor de service!

Ruime keuze, mooie prijzen, supersnelle verzending en topservice

Ruime keuze, mooie prijzen, supersnelle verzending en topservice!!! Aanrader! +++++++

ruime keuze, goede prijzen, snelle verzending, wat wil je nog meer?

ruime keuze, goede prijzen, snelle verzending, wat wil je nog meer? En dat wat helaas niet meer op voorraad was, krijg je cash terug.

Snel en volledig geleverd en voldeed aan verwachting

Prettige website, heel wat beter dan de meeste soortgelijke.

Heel tevreden, levering binnen 2 dagen en dat in vakantietijd en mooie kralen.

Communicatie

Bij de melding pakket aangeboden levering morgen, na 2 dagen nog geen ontvangst van pakket terwijl er een scherpere levertijd opgegeven wordt

veel keuze in kralen en snelle levering

ik zocht verschillende kralen en vond deze website. De winkel is ook nog eens vrij dichtbij. Wat ik fijn vind is de uitleg bij de verschillende materialen zodat je weet wat je nodig hebt. ik ben in ieder geval goed geslaagd en ook het presentje bij de levering is erg leuk. bedankt !

Mooie restkralen

Ik had een kilo restkralen besteld. Snel geleverd en voor het grootste deel mooie kralen. Alleen zijn er wel een aantal bij die nogal stoffig waren of mindere kwaliteit hadden. Heel gevarieerd en leuk om mee te werken.

Alles binnen gekregen en ook geld terug toen kralen niet leverbaar waren.

Niets geleverd

Er wordt niets geleverd. Besteld eind juni en nog steeds niet geleverd. Verschillende keren gebeld en gemaild. Men komt niet met een oplossing. Heel erg jammer.

Slecht

Heb na 12 dagen nog steeds niks ontvangen. Bel regelmatig en dan zeggen ze dat ik terug gebeld wordt maar ook dat moet nog steeds gebeuren. Jammer.

Gewoon goed

Ik heb rocailles besteld ! Goed en snel geleverd. De goud kleurige perfect en de meeste andere kleuren ook . Alleen de zilver kleurige minder perfect Ben blij met mijn aankoop

Hele fijne service!!!

Na mijn bestelling heeft er helaas vertraging gezeten bij PostNL. Ik heb dit aangegeven waarbij ze mij met een oplossing geholpen hebben. We zijn daardoor tot een mooie oplossing gekomen. Heel fijn dat jullie snel reageren. Een 11 was wat mij betreft een betere beoordeling ivm service.

Niet ontvangen wat ik besteld heb

Ik heb een doosje met slotjes van verschillende maten en daarbij horende ringetjes besteld. Ik ontving een doosje met slechts ringetjes. Telefonisch contact opgenomen en na een zeer onduidelijk gesprek zou ik een mail ontvangen met oplossing. Niets meer gehoord, wel deze mail ontvangen. Dus neen, ik ben zeker niet tevreden.

Super service en snel verzonden.

Niet zo blij helaas

Ik had een partij rest kralen gekocht om enkelbandjes van te maken. Kwaliteit was echt minder, geen mooie kleuren. Hele ouderwetse kralen en plastic dingetjes die niet voor kralen door kunnen. Jammer maar ik heb ze weggegooid. Daarin tegen was de service en snelheid van levering wel heel goed.

Top organisatie

Snel betrouwbaar goed kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit!

nette afhandeling

Mijn kleine bestelling werd netjes en binnen 2 dagen bezorgd. Mooie kralen en goed werkende slotjes.

Prima en snelle levering

Teleurstellend

Lastige zoekfilters. Verder zijn veel kleuren uitverkocht. Jammer. Op zoek naar een andere kralenwinkel

leuke, goede producten

Leuke, goede, mooie producten. Snelle en goede levering! Zeer tevreden! Ook veel informatie te vinden over sieraden maken etc

Snelle levering, goede service

Snelle levering, vriendelijke en behulpzame service.