Geweldig goed advies.snelle levering ,prachtige kralen.zeer tevreden

Snelle levering en ook nog als verrassing een cadeautje erbij. Bestel ik zeker snel weer.

Hele snelle levering.

Ik ben heel blij met mn kraaltjes en nog een leuk cadeautje op de koop toe.๐Ÿ‘๐Ÿ˜€

Uitstekende service na verkoop

Ik had het ongeluk dat enkele dingetjes in mijn bestelling niet 100 % in orde waren, maar bij kralenhandel.nl is men heel vriendelijk en behulpzaam. Bij vragen kan je steeds bij hen terecht en dat zorgt ervoor dat klanten tevreden blijven.

Ik heb maar een type kralen nodig en die hebben, werden heel snel geleverd, door de brievenbus. Stevig verpakt. Bedankt.

Ruime keuze en snelle levering.

De bestelde artikelen kwamen overeen met wat ik besteld heb. En altijd leuk, een kleine attentie, erbij. En voor een klein bedrag heb je leuke kralen en bedels voor de juiste bestemming.

grote keuze maar niet bijzonder

snelle levering maar sommige producte niet leverbaar

mooie kralen, perfecte service

mooie kralen, perfecte service

Mooi materiaal

Ondanks de corona kwam het redelijk op tijd binnen. 1dagje later maar, volgens mij lag dat meer aan de drukte bij postNL. Het materiaal was erg goed en mooi. Ik had de mazzeltas besteld. Was echt mazzel! Ik ga snel weer een bestelling doen.

Fijne webwinkel

Fijne webwinkel met ruime keuze. De artikelen voldoen helemaal aan de verwachting en zijn ook nog eens scherp geprijsd. Supersnel geleverd รฉn een extraatje erbij, helemaal top!

De prijzen zijn redelijk, kreeg het snel verstuurd en nog wat cadeautjes erbij ook! :)

Snelle, correcte levering voor een heel redelijke prijs!

m

Vlot en netjes verzorgd!

Alles netjes verpakt en het ziet er keurig uit. Mooie spullen. ๐Ÿ˜ƒ

prima snelle service

goede klanten

ik heb mijn bestelling niet binnen gekregen en heb gelukkig mijn geld terug gekregen ik hoop dat bij de volgende bestelling beter gaat

Mijn bestelling is snel geleverd, en voldoet precies aan mijn verwachtingen. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Prima product, prijs kwaliteit is goed, eenvoudig te maken, wat ook de bedoeling was. Leuk resultaat. Prima levering.

Voorafgaande aan de bestelling een aantal vragen gesteld en hier keurig antwoord op gekregen, zeer behulpzaam. Bestellen was simpel. Eenmaal thuis bestelling was goed verpakt en er zat zelfs een klein kadootje bij. Er is veel aandacht besteedt aan dit proces. Aanrader!

Helemaal geweldig

Alles top; dus goede kwaliteit, snelle verzending, duidelijke en vlotte communicatie

Groot assortiment en uitstekende dienstverlening

ik ben heel goed geholpen door vriendelijk personeel. Het assortiment is zeer groot, dus is er veel keuze. Assistentie van het personeel bij de keuze is daarom heel belangrijk.

Snel en goede service!!

Super goede service. Bij mij was er iets niet op voorraad. Kreeg een persoonlijke mail er over met geboden alternatief. Super!!

Ruim assortiment

Prachtige kralen

Ik heb een aantal dingen besteld voor de eerste keer en het was heel netjes verpakt is dat er een super schattig kadootje bizar. Wat is er nu leuker dan ook nog eens extra verwend te worden

Teleurstellende lever tijd.

Vrijdag kralen besteld die ik gisteren nodig had, helaas is de bestelling nog steeds niet binnen! Ik zit nog steeds op de bestelling te wachten! Over het product zelf kan ik dus eerlijk gezegd niets zeggen.

Alles netjes verpakt en super snel geleverd ๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘