Mijn bestelling is snel geleverd, en voldoet precies aan mijn verwachtingen. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Prima product, prijs kwaliteit is goed, eenvoudig te maken, wat ook de bedoeling was. Leuk resultaat. Prima levering.

Voorafgaande aan de bestelling een aantal vragen gesteld en hier keurig antwoord op gekregen, zeer behulpzaam. Bestellen was simpel. Eenmaal thuis bestelling was goed verpakt en er zat zelfs een klein kadootje bij. Er is veel aandacht besteedt aan dit proces. Aanrader!

Helemaal geweldig

Alles top; dus goede kwaliteit, snelle verzending, duidelijke en vlotte communicatie

Groot assortiment en uitstekende dienstverlening

ik ben heel goed geholpen door vriendelijk personeel. Het assortiment is zeer groot, dus is er veel keuze. Assistentie van het personeel bij de keuze is daarom heel belangrijk.

Snel en goede service!!

Super goede service. Bij mij was er iets niet op voorraad. Kreeg een persoonlijke mail er over met geboden alternatief. Super!!

Ruim assortiment

Prachtige kralen

Ik heb een aantal dingen besteld voor de eerste keer en het was heel netjes verpakt is dat er een super schattig kadootje bizar. Wat is er nu leuker dan ook nog eens extra verwend te worden

Teleurstellende lever tijd.

Vrijdag kralen besteld die ik gisteren nodig had, helaas is de bestelling nog steeds niet binnen! Ik zit nog steeds op de bestelling te wachten! Over het product zelf kan ik dus eerlijk gezegd niets zeggen.

Alles netjes verpakt en super snel geleverd 👍

👍👍👍👍

Goede website, snelle levering

Voldoende keus op de website. Ben tevreden.

Vriendelijke en deskundige verkopers

De dames zijn altijd bereid om op een vriendelijke en deskundige manier advies te geven.

Werkt uitstekend

Prima artikel en snel binnen

Correcte afhandeling, goede service, snelle levering

1 van de bestelde artikelen was niet voorhanden en ik ben gebeld met de vraag of ik een alternatief wilde. Meteen alles in orde gemaakt zonder meerkosten. Volgende dag in huis. Geweldig!

Aanrader. Goede kwaliteitverhouding versus prijs.

Ik heb wat besteld en het is een goed product hij kwam alleen wat laat aan na 3 werkdagen. Maar verder prima!

Vriendelijke en super service

Hele goeie ervaring

Zeer veel keuze en snel geleverd, maar 'te goed' verpakt

Over mijn bestelling heb ik geen klachten: de webshop heeft heel veel keuze en het werd netjes en op tijd geleverd. Alleen heb ik wel een probleem met de wijze van verpakken. Voor het verpakken wordt erg veel materiaal gebruikt, niet alleen plastic (item zit in plastic zakje, alle items samen ook weer etc.), maar ook een velours zakje en een 'cadeautje' (in mijn geval neon roze oorringen). Dat is ongetwijfeld heel goed bedoeld, maar het is uiteindelijk allemaal verspilling. Voor bescherming van de items kan bijvoorbeeld ook vloeipapier worden gebruikt ipv plastic of velours en liever heb ik lagere verzendkosten of een eenmalige korting als cadeau dan allemaal spullen die ik niet nodig heb, maar wel een slechte impact hebben op het milieu. Het zou in deze tijd juist hele goede marketing kunnen zijn om actief te focussen op het verlagen van milieu impact ("Kralenhandel hecht aan een snelle en verzorgde verzending van uw bestelling die bovendien zo min mogelijk schade aan mens en milieu toebrengt. Daarom gebruiken wij verpakkingen van hernieuwbare materialen en houden we tegelijk verzendkosten laag door er zo min mogelijk van te gebruiken. Uiteraard zonder af te doen aan de bescherming van uw aankoop. We wensen u veel plezier van uw bestelling!") Mss is er wel een groene aanbieder van verpakkingsmateriaal waarmee jullie kunnen samenwerken. Ik denk echt dat dat voor een positief imago kan zorgen van jullie onderneming :)

Keuze in overvloed

Zondag besteld en dinsdag in huis. En toen ik het pakketje open maakte zat er ook nog een cadeautje bij, erg leuk!

Snelle levering met een maar...

Snelle reactie bij een vraag, eveneens snelle levering. Maar ik bestelde spangen met een draaisluiting (de geribde draaisluiting) en ik kreeg een andere soort/gladde draaisluiting. Mijn ervaring leerde dat deze minder goed zijn en de slotjes op termijn verkleuren. Daarmee toch wat ontgoocheld maar gezien snel nodig wou ik niet retourneren.

Zeer snel

Snelle levering en netjes geleverd. Beschrijving kwam overeen met de waarheid.

Snelle levering, goede kwaliteit, bestellen gaat eenvoudig. Leuk cadeautje erbij ook nog!

Goede snelle service en bezorging

Heel tevreden

Super goede service

Na een probleem met de kwaliteit van een kraal, hebben ze dit binnen 24 uur vervangen. Top Service, kan niets anders zeggen.

Snelle levering en correct

Zie titel