Zeer snel

Snelle levering en netjes geleverd. Beschrijving kwam overeen met de waarheid.

Snelle levering, goede kwaliteit, bestellen gaat eenvoudig. Leuk cadeautje erbij ook nog!

Goede snelle service en bezorging

Heel tevreden

Super goede service

Na een probleem met de kwaliteit van een kraal, hebben ze dit binnen 24 uur vervangen. Top Service, kan niets anders zeggen.

Snelle levering en correct

Zie titel

Snel geleverd artikelen zoals beloofd.

De bestelling is volledig en snel bij mij thuis geleverd!

Mooie duidelijke site

Leuke spullen, snelle levering en mijn dochter was extra verrast door de kadootjes 🙃 Volgende keer komen we in de winkel kijken!

Bestelling netjes verpakt en super snel bezorgd ..

Super heb online besteld en ben in de winkel geweest echt heel leuk en fijn geholpen

Goede levering en duidelijke en goed gesorteerde site

Zat een foutje bij mijn bestelling, daarom geen 10. Maar verder prima.

Goede en snelle service

Fijne en duidelijke site, na de bestelling telkens binnen 2 dagen thuis

Prima site, snelle levering

Verder niets toe te voegen....

Prima webwinkel

Enigste min punt is als ik iets besteld en het is niet op voorraad hou ik een tegoed wanneer de bestelling elkaar net kruist ( besteld en dan is het niet op voorraad ) volgende bestelling moet ik dan weer betalen voor verzending ! Zou wel zo netjes zijn als het nageleverd wordt zonder kosten !

Sandra heeft ons laten weten dat zij per ongeluk een beoordeling voor een andere webwinkel bij ons heeft geplaatst. Ik heb haar inmiddels een mail gestuurd of ze de beoordeling wil aanpassen. Bij Kralenhandel hoef je niet nogmaals te betalen voor een nazending.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Nu twee bestellingen gedaan. Hoewel de postnl haar tijd nam zijn ze beide snel verzonden. Bij de eerste bestelling miste ik een item. Echter beide keren een leuk kadootje ontvangen.

Goede, snelle levering en mooi, leuk materiaal.

Zie voorgaande

Leuke producten en goeie service

Goed product, snelle levering, duidelijke communicatie

goede webwinkel ervaring

Alles was zorgvuldig en netjes verpakt , en snel ter plaatse , en natuurlijk het mooie kadootje is altijd leuk , mooie materialen ook ik ben tevreden en kom zeker nog terug .groetjes linda

goede service, snelle bezorging

snelle levering, goede overzichtelijke webshop

supersnelle levering

supersnelle levering en netjes verzorgd en verpakt. Er zat ook een kleine attentie bij. Een aanrader! Bestel hier zeker terug!

Zeer goed bedrijf

Mijn bestelling was snel binnen keurig verzorgd met ook nog een aardigheidje erbij

Zien er goed uit en was keurig op tijd bezorgt.

Leuke winkel

Goeie service, snelle levering. Verkeerde hoeveelheid ontvangen, een telefoontje en volgende dag al de rest bezorgd, plus een kleine attentie, super.