Niet zo blij helaas

Ik had een partij rest kralen gekocht om enkelbandjes van te maken. Kwaliteit was echt minder, geen mooie kleuren. Hele ouderwetse kralen en plastic dingetjes die niet voor kralen door kunnen. Jammer maar ik heb ze weggegooid. Daarin tegen was de service en snelheid van levering wel heel goed.

Top organisatie

Snel betrouwbaar goed kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit!

nette afhandeling

Mijn kleine bestelling werd netjes en binnen 2 dagen bezorgd. Mooie kralen en goed werkende slotjes.

Prima en snelle levering

Teleurstellend

Lastige zoekfilters. Verder zijn veel kleuren uitverkocht. Jammer. Op zoek naar een andere kralenwinkel

leuke, goede producten

Leuke, goede, mooie producten. Snelle en goede levering! Zeer tevreden! Ook veel informatie te vinden over sieraden maken etc

Snelle levering, goede service

Snelle levering, vriendelijke en behulpzame service.

supergoed

vooraleerst is de service super . Ik kreeg zeer snel antwoord op een vriendelijke manier, de behandeling van mijn vraag en vergissing is ook perfect opgelost. Daarnaast had ik heel snel het pakje in mijn brievenbus. Alle kralen en materialen waren goed verpakt, en heel mooi , zoals we verwacht hadden vanop de foto. We bestellen zeker nog ons pareltjes hier

Super snelle levering. Ik had iets fout besteld en dit werd mega snel opgelost.

Mijn eerste bestelling werd naar volle tevredenheid geleverd.

Niet zo blij, helaas

Afgelopen maand een x aantal kralen besteld via de website. Super aanbod maar de kwaliteit valt tegen. De gekleurde kraaltjes verliezen hun kleur, al bij het vast pakken geeft de kleur af aan de huid. Daarnaast zitten er veel kralen tussen die niet te gebruiken zijn doordat ze gebroken zijn of niet helemaal open zijn in het midden. Jammer wand ik was erg enthousiast over het aanbod!

super snel

Super snelle en nette levering

Goede snelle levering, goed verpakt.

Kralen zijn erg mooi. De kilokralen zijn een schatkistje. Geen pakbon was wel jammer. Verder heel tevreden.

Super snelle levering en wat ik besteld heb komt ook overeen met wat op De plaatjes staat. Voor herhaling vatbaar.

De keuze is er reuze :-)

Veel keuze. Handige filters om te vinden waar je naar op zoek bent. Nette leveringstijd. Enige jammer is dat er geen pakbon in mijn pakket zat.

goed en snel ontvangen

Bestelling gedaan perfect gegaan

Super snel en goede communicatie

supergoede service, top! Ga ik zeker vaker bestellen

Kleuren zijn anders

Pakketje kwam snel. Maar kralen zijn veel minder kleurrijk dan op de fotos.

fijne service

Ik had per ongeluk verkeerde maat kraaltjes gekregen. Er zijn gelijk nieuwe gestuurd. De kraaltjes waren wel erg mooi. Fijn opgelost. Prima service.

Kwalitatief prima, perfect verpakt.

Kwalitatief prima, perfect verpakt.

Mooie kralen, gouden kraaltjes vielen tegen.

Grote keuze, verzending duurde best lang maar dat kon wezen ivm corona. Goeie kwaliteit.

Ik heb nog niets ontvangen

Dus ik kan hier nog niets over zeggen, behalve dat het dus wel lang duurt.

Hele mooie kralen

Alles ging goed, en alles was erg goed ingepakt. De vertraagde bezorging stond ook netjes gemeld ivm corona. Dit waardeer ik heel erg, dat het netjes vermeld staat.