Lekker vlot geleverd. De transporteur heeft echt haar best gedaan om de pallet in de tuin te zetten

Kwaliteit

Correct op tijd geleverd. Bezorger behulpzaam. Kwaliteit van het beuken uitstekend.

dat is snel

bestelling s'middags om 15.30 uur geplaatst volgende dag om 08.00 al in huis. Chauffeurs zijn ook altijd zeer service gericht. Kwaliteit van het hout ook prima. Kortom 5 sterrren.

Bedoeld wat ik verwacht

Het was niet duidelijk dat je een exacte datum moet ingeven.

Snelle levering, tevreden!

Snelle levering heel tevreden!

Goede en snelle levering en mooi product

Diverse malen al besteld. Nu geperste blokken uit de Oekraïne. Volgens mij niet in assortiment. Goede, verantwoorde keuze vonden wij in deze tijd.....

Super partij

Extra blij deze keer, omdat van de 88 netten eikenhout er misschien in totaal 4 netten bij zaten met mega grote blokken. De rest was echt allemaal fantastisch gekloofd en kan zo de haard in. Dat is met regelmaat wel anders! Vaak echt veel te grote blokken en kan je alsnog zelf aan de gang... Mara voor de rest: prima service, houden je goed op de hoogte en keurige levering

Prima hout

De producten zijn prima. Het bestellen an hojt is een eitje. De levering gebeurt met een fijn bedrijf met prettige chauffeurs.

Zoals gewoonlijk weer perfect geleverd

Zoals gewoonlijk weer perfect en netjes geleverd. Mooi hout en weer op de juiste plek geplaatst, super service

Snelle en goede levering - service !

Prima en vlotte levering

Wij hebben 2 pallets eikenhout gekocht Er zit wel een (te) groot verschil in de kwaliteit tussen deze beide pallets. 1 pallet mooie zware hoekige blokken en de 2e pallet met veel klein licht spul. Volgende keer graag rekening mee houden op dit adres, of moeten wij reclameren?

Goed hout op tijd geleverd

Keurig op tijd is het hout geleverd door een heel aardige chauffeur.

Snelle correcte levering

Eenvoudig te bestellen en te plannen datum levering

Mooie partij houtblokken

Levering geheel naar wens uitgevoerd

Netjes, optijd, te veel te groote blokken

Super netjes geregeld allemaal. Netjes gebeld van te voren. Snel geleverd! Alleen heel veel te grote blokken die moet ik zelf eerst nog 1a2x kloven anders passen ze niet in mn kachel(heb wel een flinke kachel) Dit probleem had ik vorig jaar niet.

Doen wat ze beloven

Goed bevallen

Topkwaliteit van een topbedrijf

Prima en duidelijke website. Snelle levering van prima hout door een vriendelijk en behulpzame chauffeur.

snelle, vakkundige levering oo de juiste plaats

top!

Goede levering

Goed en droog hout

Kwaliteit beuken zeer goed.

Makkelijk bestellen. Afspraken worden stipt nagekomen. Goede keuze transport onderneming. Chauffeur denkt zeer goed mee. Uistekende transport service.

Top, snelle levering keurig volgens tijdstip bezorgd

Duidelijk op tijd en snel geleverd

Simpel bestellen, goed hout

Bestelproces is een eitje, de kwaliteit van het hout is uitstekend. De informatie over wat wel en niet bestelbaar is, kan duidelijker- dat zou ergernis schelen. De chauffeur van vandaag was een topper die fijn meedacht!

Prima keuze

Haagbeuk voor mijn haard netjes gedroogd en gestapeld voor een goede prijs. Levering verloopt soepel en volgens plan, aardige mensen

Zeer snelle levering en goed hout

Na digitale bestelling werd het hout de volgende ochtend geleverd Mooi droog en goed hout voor mijn houtkachel

Goede levering

Hartelijk dank voor weer een kuub haardhout, laat de donkere dagen maar komen!

Over De Haardhout Handelaar

Gedreven in onze zoektocht naar de beste kwaliteit haardhout voor jou. Altijd ovengedroogd, vochtpercentage <20% en daardoor direct te stoken. Geen rook, geen overlast en geen ongedierte. Heb je hulp nodig bij de haardhout keuze? Neem dan contact met ons op 088 101 91 44.