Snel en netjes geleverd. Hout brand mooi.

Snel en netjes geleverd. Hout brand mooi.

Snel en netjes geleverd

Zoals gewoonlijk weer super net hout en netjes op de gevraagde plek geplaatst.

Vlotte levering van prachtig hout

Prachtig droog kwaliteitshout, vlot en vriendelijk geleverd in een grote stevig pallet.

Adequaat: op tijd, vriendelijk oké

Conform belfte in alles: tijd, kwaliteit en verzorgde zending

makkelijk bestellen, snelle levering

makkelijk bestellen, snelle levering

Makkelijk besteld en snel geleverd

Bestelling snel geleverd zonder bezorgkosten, helemaal prima.

Is mij niet tegengevallen

Ene dag besteld en andere dag op de stoep. Werd door de chauffeur netjes in de foulie gewikkeld daar het nog wat regende en ik nog geen tijd om weg te dragen. Al met al mooi droog hout en het houthok weer vol. Keurige levering en afhandeling en ben een tevreden klant

Onder de schimmel en onvoldoende droog

Is mooi gestapeld maar heel veel schimmel en het lijkt mij niet droog. Heb drie dagen getracht te bellen maar krijg geen contact

Goed advies

Aan de telefoon goed advies gekregen. Snelle levering van mooi hout.

Droog

Goed droog hout, netjes bezorgd.

Alweer prima

Vaste klant, ook nu weer mooi hout!

Mooi droog, goed gekloofd en snelle levering.

Keurige levering, mooie kwaliteit hout

Flexibel in levering, niet te duur en mooi hout.

Slecht verwerkt hout, verschillende maten

Slecht verwerkt, nauwelijks gekloofd veel grote stukken hout. Daardoor niet fatsoenlijk te stapelen. Maw. Een rommeltje!

Deze partij hout viel tegen

Al vaker besteld bij haardhout handelaar. Levering gast soepel. De laatste partij (essen) valt echter tegen. De blokken hout zijn van ongelijke lengte en slordig gekloofd in te kleine stukken. Dit stapelt niet prettig in het houthok. Ik ga ervan uit dat dit de uitzondering is geweest, terugsturen is natuurlijk geen optie.

Was een beetje een gok omdat ik slechte ervaringen heb gehad met eerdere leveranciers. Ze beloven veel maar..... Levering geschiedde meteen de volgende dag. De chauffeur hielp mij nog even om de pallet binnen te rijden. Prima service en belangrijk, uitmuntend hout, mooie blokken, brand zeer mooi en is kurkdroog! Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!! Ga zo door!

Prima levering mooi droog berkenhoud

Bestelling eenvoudig. Voorkeur voor aflevertijdstip werd zeer goed rekening mee gehouden en bezorger was zeer vriendelijk. Hooguit dat het totale volume van de levering gevoelsmatig wat tegenvalt. Redelijk kort hout, wat voor ons weliswaar praktisch is, maar mijn houtopslag is iets minder vol dan na vorige leveringen. Mogelijk is dit het gevolg van de houtsoort en dat dit de goedkoopste pallet was. Voor zover te overzien en al gestookt is het hout overigens prima. Snelle ontbranding (dus goed droog) en prettig warmte-afgifte.

Moest zelf achter mijn bestelling aan. Was iets fout gelopen met doorzetten naar vervoerder maar toen ik daar melding van maakte werd dat snel opgelost.

Prima wijze van leveren, zo op een pallet.

Snel en efficient goed hout exact op tijd geleverd

Minder hout dan gewend

Mooi eikenhout geleverd, echter minder dan de 2 m3 die ik gewend ben geleverd de krijgen van andere houthandelaren. Kan dit checken omdat dit elk jaar dezelfde hoeveelheid hout is die op dezelfde plek geplaatst is. Service netjes, pallet is op de gewenste plek neergezet. Zal niet zo snel meer hier bestellen vanwege twijfel over het volume, gaat uiteindelijk wel over een aanzienlijk bedrag wat je moet betalen.

Vroemen

Pallet is niet geheel gevuld, Erg slordig gestapeld. Bovendien heb ik diverse stukken hout er tussen zitten die ik niet besteld heb. Op een pallet Essen verwacht je geen berkenhout, Hout wat geleverd is is verder goed droog en brandt gewoon goed

Geweldig hout, prima levering

Het hout is mooi gestapeld op een sterk en eenvoudig demonteren pallet. De chaufeur leverde het pallet perfect af.

hout prima, bezorging lui

Na al eerdere ervaringen prima hout ontvangen, droog en ook goed strak gestapeld. De bezorging had een half uur van te voren zullen bellen en het hout in de 7 meter diepe, betegelde voortuin zetten. Bellen gebeurde niet en na letterlijk 5 minuten dat de bezorger weg was wilde hij niet meer terugkomen. gevolg: stoep volledig geblokkeerd, boze buren en veel meer sjouwen dan nodig was. jammer....

Top kwaliteit, nu lekker stoken

Bestelling geplaatst bij De Haardhout Handelaar. Volgende dag al een levering en het hout is van prima kwaliteit. Brand mooi en geeft de warmte en gezelligheid die we wilden hebben. Levering ook super. De grote pallet werd achterom gereden wat veel lopen heeft bespaard.

Over De Haardhout Handelaar

Gedreven in onze zoektocht naar de beste kwaliteit haardhout voor jou. Altijd ovengedroogd, vochtpercentage <20% en daardoor direct te stoken. Geen rook, geen overlast en geen ongedierte. Heb je hulp nodig bij de haardhout keuze? Neem dan contact met ons op 088 101 91 44.