Snelle levering en goede prijs

In het weekend heb ik besteld. Op maandagochtend werd het hout gebracht. De chauffeur bracht de pallet tot in de tuin! Mooi droog essenhout.

Gewoon top

Altijd super gedroogd hout

En de bezorger was stipt op tijd volgens de planning.

Op tijd geleverd en goede service

De bezorger dacht goed mee over de plek van lossen en was daarin heel fijn flexibel!

Keurig binnen tijdsbestek geleverd door nette chauffeur 👍

Snelle afhandeling en keurig volgens planning geleverd!

Alles perfect De levering het hout en de levertijd

Prima levering hout en levertijd

TOP

Snel, correct en goede kwaliteit

Goede kwaliteit en service

Snel gelevert en werd geplaatst op gewenste plek. Haardhout brand super.

Makkelijk te bestellen, voordelig en snel geleverd. Hout is van goede kwaliteit en goed gedroogd.

Uitstekende kwaliteit hout en een prima service

Bij De Haardhout Handelaar kan je er zeker van zijn dat je met een goed product vele avonden kan genieten van een heerlijk brandende open haard of houtkachel

Slecht hout vol met schimmel

Hout netjes geleverd, behulpzame chauffeur. Hout is echter slecht van kwaliteit. Vele stukken zitten vol met schimmel. Hout staat op de plaats waar het altijd staat, nooit problemen gehad. Staat hier droog, en wind kan er doorheen. Geeft mij de indicatie dat het slecht / verkeerd gedroogd is. Daarnaast zijn de stukken grof en met veel schors. Al met al erg jammer voor mij de laatste keer hier! Niet aan te raden.

Tijdige levering. Pallet was niet geheel afgevuld en veel losse schorsen

Het hout is netjes volgens planning geleverd. Wat opviel was dat de pallet niet zoals eerdere bestellingen geheel afgevuld was en dat er blokken tussendoor misten. Ook bevatte het hout veel losse schorsen. Hout brandt verder prima. Dit is de eerste keer dat ik minder tevreden ben over een levering.

Prima zoals altijd.

Ik bestel het hout al vele jaren, altijd goede kwaliteit. Levering conform afspraak. Prima prijs en presentatie.

Niet tevreden

Werd na aanklikken op de site geleid naar een heel ander soort. Bijna 60 euro duurder en het brand zo slecht omdat de blokken veel te groot zijn. En de blokken schimmelen heel erg en dat terwijl ze droog liggen. Ik zou nooit meer bij jullie bestellen.

Wanneer er wordt afgerekend dan komt er altijd een overzicht van wat er in de winkelwagen zit en wat de prijs. De prijs op de site is ook de prijs waarmee wordt afgerekend, geen extra kosten. Gratis levering door heel Nederland. Het blijft een natuur product, het vochtpercentage is onder de 20%, schimmel kan sporadisch ontstaan bij opslag.

Snelle nette levering

Mooi hout en snel en netjes geleverd. De pallet werd neergezet waar ik het wilde hebben. Top

super

fijn bedrijf! fijn hout!

fijn berken

Ik had grote berken besteld, was mooi groot met droog hout. Meteen gaan stoken. :) goede service

prima droog hout, snelle levering

Eikenhout was uitstekend, hout werd netjes op de aangewezen plek gezet.

Goed hout, slechte communicatie over levering.

Je geeft als leveringsvoorkeur de namiddag aan en krijgt via de computer (geen persoon) de avond voor levering (20.15 uur) een bericht dat ze s'ochtend om 7.45 uur leveren. Vreemd!!! Hele slechte manier van afspraken maken en communiceren. Vraag dan niet om een voorkeur.

Klanten kunnen alleen een gewenste leverdag aangeven, aan tijdlevering doen wij niet, dit wordt ook duidelijk aangegeven op de website. Verder staat ook op de site vermeld dat er rond 8 uur in de avond het levertijdstip wordt doorgegeven, zoals u die ook heeft ontvangen. In het het veld opmerking kan specifieke info worden doorgegeven, zoals waar het hout kan worden neer gezet, dat de straat smal is, etc.

Top hout

Ben vaste klant, kom weer terug.

pirima eiken hout

mooi hout, snelle levering

goede service, maar geen topproduct

geleverde 2 kuub pallet was niet vol, maar na emailcontact is er netjes een bedrag teruggestort. Helaas bleek bij het stapelen van het hout in het houthok, dat een groot deel van het hout zwaar beschimmeld was. Omdat ik altijd 1/4 kuub binnen bewaar in een speciaal rek, ben ik daar niet blij mee, want dat kan nu niet, ik wil geen schimmel in huis. Ik heb dit nog nooit eerder bij ovengedroogd hout gehad. Ook hierop is positief gereageerd door de haardhout handelaar, met het aanbod om volgende keer korting te geven en gratis aanmaakblokjes te leveren. Het hout bevat veel vocht, 20%, dat is ca 8-9% meer dan ik gewend ben. Aan service ontbreekt het niet, maar het product is voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Een vocht percentage tussen de 15 a 20% is de optimale vochtigheid voor haardhout. Droger lijkt beter, maar dat is niet zo, het hout gaat dan te snel branden, waardoor het snel weg is. Is het boven de 25% dan ontstaat er rook en is er geen optimale verbranding.

Grove blokken en verschillende lengtes

Ik heb 2m3 besteld en die werd vlot geleverd. Echter, meer dan de helft van de blokken waren 1/3 tot 1/2 boomdiameter. Ik heb de hele middag staan kloven, iets wat ik bij andere leveranciers tot nu toe niet hoefde te doen. Ook de lengtes verschilden behoorlijk, een deel van het hout was 10-15cm lang: het zal vast prima branden maar ik kan dit niet stapelen in mijn houthok. Er zaten daarbij ook lange takken van ca. 50cm tussen het andere hout. Al met al ben ik niet tevreden over het geleverde haardhout.

Zoals gewend snelle levering en mooi hout.

Zoals gewend snelle levering en mooi hout. Pallet word netjes op gewenste plek geplaatst(ondanks ontbreken van elektrische pompwagen). Aangegeven levertijd klopt ook en vriendelijke chauffeur

Netjes op tijd en goed hout

Klein minpuntje, moest al het hout nog verslepen omdat pallet op rand van parkeerplaats werd gelost en niet verder kon

burg roosmale nepveulaan 12 7313EZ Apeldoorn

Over De Haardhout Handelaar

Gedreven in onze zoektocht naar de beste kwaliteit haardhout voor jou. Altijd ovengedroogd, vochtpercentage <20% en daardoor direct te stoken. Geen rook, geen overlast en geen ongedierte. Heb je hulp nodig bij de haardhout keuze? Neem dan contact met ons op 088 101 91 44.