Netjes op tijd en goed hout

Klein minpuntje, moest al het hout nog verslepen omdat pallet op rand van parkeerplaats werd gelost en niet verder kon

Niet volgens afspraak en betaling

Hout geleverd, maar niet volgend afspraak. We hadden €45,00 extra betaaldvoir een kooiaap, zodat de 2 kuub hout dichtbij de houtopslsg zou staan. Geen kooiaap, de chauffeur heeft zijn best gedaan en het hout een eind het pad opgesleept. Wij zouden graag die €45,00 teruggestort willen hebben Vr gr Gijs&Marianne Grootschermer.

Uitstekend hout en prima bezorging maar ....

Zoals altijd prima hout en top bezorging. Maar sommige stukken eiken zijn zo groot dat ik ze (niet) met passen en meten in mijn kleine speksteen houtkachel kan plaatsen (tot circa 35 cm lang). Voorheen (met andere houtsoorten) was dat nooit een probleem. [nu: pallet met 2 kubieke meter gestapeld eiken]

Prima, betrouwbaar en goede kwaliteit

Al een paar jaar vast klant en naar tevredenheid.

Goed geregeld, zoals afgesproken geleverd, prima

Website is duidelijk, en makkelijk om t bestellen. Wat besteld is, werd ook prima afgeleverd.

Top service! Waanzinnige kwaliteit!

2 pallet’s eiken netjes op tijd geleverd van top kwaliteit!

Pluspunten

Netjes afgeleverd op de afgesproken plek

Pluspunten

Snelle service en mooi hout

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Hout netjes geleverd

Communicatie. Hout meer dan 4 uur later geleverd dan aangegeven tijdstip. Een berichtje sturen dat het later wordt had niet misstaan. Ongeveer de helft van het hout was zwaar beschimmeld. Hierover gebeld en een oplossing is geboden.

Pluspunten

Goed en snel geregeld Indedaad gelijk stoken !

Pluspunten

Levert snel en exact wat ze zeggen!

Pluspunten

De 2 kuub eiken werd direct naast de houtschuur gezet, al kostte dat enige moeite.

De levertijd kan beter worden voorspeld. Of juist minder precies.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Boodschap aan chauffeur komt prima over en belt netjes van te voren

Heel veel groen beschimmelde blokken. Tevens heel grote blokken met een doorsnede van zeker 20cm

Pluspunten

Goed hout, netjes afgehandeld, nette meedenkende chauffeur...

Pluspunten

zoals gewoonlijk weer prima essen hout. Volgend jaar weer.

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering.

Jullie hadden de pallet, met 2 kuub, op nog een pallet gezet. Daardoor dubbele pallets met als gevolg dat hij onstabiel was en zeer gevaarlijk om thuis zelf op een plek te vervoeren. Ook voor de chaufeur van het transportbedrijf was het gevaarlijk. Door de dubbele pallet paste hij niet meer onder onze afdak omdat hij nu te hoog was. Wij hebben een simpele pallet rijder.en geen grote pallet wagen. Dus dit was erg vervelend. We bestelden expres een pallet met alles netjes gestapeld. Moesten we alsnog het hout verplaatsen met de hand. Want laten staan was te gevaarlijk en onstabiel voor de kinderen en het zou nat worden omdat het niet onder het afdak kon.

Pluspunten

Goed hout, correcte levering

Pluspunten

Geen klachten

Misschien een zak aanmaakhout gratis erbij

Pluspunten

Goede kwaliteit hout

geen

Pluspunten

Snelle levering , prima website

burg roosmale nepveulaan 12

7313EZ Apeldoorn

Over De Haardhout Handelaar

Gedreven in onze zoektocht naar de beste kwaliteit haardhout voor jou. Altijd ovengedroogd, vochtpercentage <20% en daardoor direct te stoken. Geen rook, geen overlast en geen ongedierte. Heb je hulp nodig bij de haardhout keuze? Neem dan contact met ons op 088 101 91 44.