Het was lang wachten geblazen alvorens ik mijn bestelling ontving.

Het duurde en duurde voor ik mijn bestelling ontving. Bellen lukte niet. Na 2 keer een mailtje verstuurd te hebben kreeg ik antwoord dat de bestelling verzonden werd.

goed verzorgd

Prachtige producten en vlotte bezorging

Prachtige natuurlijk vriendelijke producten. Alleen online shoppen op de website met de IPhone zou iets handiger mogen.

OK

Deel van mijn bestelling was er niet en Skinessence gaf aan, dat bestelling eerst 100% moest zijn, voordat verzending zou gebeuren. Ik werd goed op de hoogte gehouden van status ervan en eerder dan verwacht kreeg ik de bestelling in de avonduren; aflevermoment zoals ik had gevraagd. Producten waren geen verrassing, alleen in een te grote doos verpakt. Waarom niet wat kleiner verpakken? Dat fenomeen kom ik (te) vaak tegen: klein volume bestelling in (veel) te grote verpakking. Onnodig verplaatsen van lucht vind ik.

Heerlijke zeep! Fijne service!

Heb de nieuwe 'romarin' zeep besteld van savon de Marseille, heerlijk! Fris en een tikje kruidig. Verder fijne vlotte service, DANK!

Snelle, goede levering

Zoals altijd, snelle, correcte levering van topprodukt.

Snelle en zeer goede website met mooie orucyrn n en zeer snelle levering.

Snelle en zeer goede website met mooie producten en zeer snelle levering.

Snel , vriendelijk en lekkere producten.

Goede zeep en snel geleverd

Goede zeep en snel geleverd

Goede producten, snelle levering

alles naar wens gegaan

Prima producten, snelle levering

Snelle bezorging

Ging prettig met de bestelling en snel ook.

Top product

Snelle levering Mooi product Bijdrage duurzaamheid Chique uitstraling

Perfecte producten tegen een scherpe prijs en snel geleverd

De Marius Fabre producten en het zeepschaaltje bevallen prima. Goede voorlichting over de producten. Levering is razend snel. Kom hier vaker terug

Mooie produkten, snelle levering

Zoals altijd een snelle, perfecte levering.

heel tevreden

vlotte afhandeling van mijn bestelling

Mijn ervaringen met Skinessence is altijd prima geweest.

Ik hecht erg aan de kwaliteit en klasse van mijn persoonlijke hygiëne. Met name mijn zeep van Marius Fabre, welke ik jaren geleden bij toeval ontdekte in Marseille, is een waar genot om te gebruiken. Daar maak ik ook diverse malen per dag met genoegen gebruik van. Verder ben ik in het algemeen bijzonder ingenomen met de diverse andere producten.

Tot op heden altijd vlotte en correcte leveringen

Uitstekende producten, goede service.

Het enige punt dat ik wil opmerken is wellicht een idee om klanten een email te sturen als de levering vertraagd is doordat een product niet op voorraad is.

Prima ik ben zeer tevreden

FIJNE producten, goede levering goed verpakt

Uitstekende snelle service

Goede producten, snelle levering en wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Tevreden over de geleverde producten

Pure producten

De zwarte zeep en olie goede kwaliteit. De gezichtsreiniger en gezichtscrème zacht en voedend voor de huid.

prima service en mooi aanbod

Savon d'Alep, Fleur de Jasmin is reeds jaren onze favoriet in onze B&B.