Top service!

Snelle en accurate levering; topproducten!

Topservice!

Wij werden op de hoogte gesteld van een backorder voor de door ons bestelde producten. Desondanks snelle levering. Top!

Top producten .

Keurig ingepakt ,vlotte levering en een extra toegevoegd

aardige, vlotte, correcte en klantvriendelijke klantenservice, goede producten

Ik schaf via deze website altijd zeep van Marius Fabre aan, mijn inziens de beste zeep. Pakketjes worden met zorg ingepakt. Ze verzenden vlot en hebben een vriendelijke, coulante klantenservice.

Niets te wensen.

Vlotte en correcte service. Producten van uitstekende kwaliteit.

Olijfzeep voor de honden gebruikt. Top !!!

Ik ben fan van de olijfzeep ! Super zeep op hondenvacht.

Very happy with the products

Delivery was super fast, all products meet the description and expectation. Will definitely order again, when products are finished.

Prima ervaring. Snelle levering

Communicatie per mail is prima verlopen. Snelle levering en product voldoet aan de beschrijving

Goede producten, vlotte levering, overzichtelijke website

Mooie selectie aan producten en excellente service

Heel vlotte aankoop en snelle levering van mooie producten

Positieve kennismaking

Voor de eerste keer hier een bestelling geplaatst. Alles naar wens en dus voor herhaling vatbaar. Ik beoordeel een aankoop zelden met vijf sterren, maar hier zie ik geen reden om de hoogste score niet te geven.

Snel en correct zowel voor levering als voor reactie op achteraf

Site duidelijk, snelle levering. Vraag over een klein probleem met een product werd duidelijk en snel beantwoord. Men gaf voorstel tot oplossing, die eveneens snel geregeld werd.

Hoogwaardige en authentieke producten, uitmuntende service.

Website geeft uitgebreide info [wel kleine onduidelijkheid, maar dit tgv. foutieve omschrijving door de leverancier]. Hoogwaardige en unieke producten [Aleppo-zeep]. Uitgebreide communicatie en prima levering [& mooie cadeau’s], i.e. uitmuntende service.

Mooie producten, onvoldoende communicatie.

N.a.v. onduidelijkheden op de site een bestelling gedaan met een artikel dat niet op voorraad was. De vraag die ik daarover gesteld heb is nog altijd niet beantwoord. De bestelling heb ik inmiddels wel ontvangen. En de producten zien er heel goed uit. Ben er heel blij mee.

De producten en levering zijn correct.

De producten zijn van goede kwaliteit. De levering was snel en correct.

Veel keuze ,netjes verpakt

Veel keuze,netjes verpakt en snel geleverd

Snel geleverd, keurig verpakt!

Snel geleverd, keurig verpakt!

Goede service, goede producten

Er was een product niet in voorraad. Dat werd onmiddellijk gecommuniceerd. Dan kan je als milieubewust mens kiezen om te wachten zodat alles in één pakket kan verstuurd worden. Goede producten en prima levering. Toch alles binnen enkele dagen thuis ontvangen. Prima. Bedankt en tot ziens eens. Karin

Heel goed.

Uitsluitend kwaliteit en service

Skinessence heeft alleen hoogwaardige producten en de service is uitmuntend.

Prima aanbod en service

Bij mijn zoektocht naar puur en degelijk kwam ik bij Skinessence terecht. Sindsdien een vaste waarde voor de Aleppo zeep voor het lichaam, Marseille zeep als basis voor wasmiddel en zwarte zeep voor onderhoud. Eenvoud is een verrijking. Bij vragen naar verdwenen artikelen (bvb hammamdoeken) werd ik prima geholpen. Je voelt bij contact dat er mensen achter de online-machine zitten.

fantastische handzeep van Marius Fabre

wat een ontdekking deze website met heerlijke en pure zeep. De pin parasol variant reinigt niet alleen heel goed, de heerlijke geur neemt je mee naar de Mediterranee en je handen drogen niet uit hoe vaak je zo ook wast. De zeep is niet goedkoop maar de kwaliteit is subliem dus zijn prijs helemaal waard. zuinig in gebruik ook. Snelle levering en goede communicatie en afhandeling via DM van IG

De vloeibare handzepen maken het zo broodnodige handen wassen elke keer tot een feestje!

Ik ben echt een fan! Een aantal vloeibare handzepen gekocht en ik ben zeer tevreden. Ruikt verrukkelijk en mijn handen drogen niet uit. En .... zuinig in gebruik. Ook het bestellen en de levering gaan snel en eenvoudig. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!

Volledig tevreden. Snel en vriendelijk