Top product

Snelle levering Mooi product Bijdrage duurzaamheid Chique uitstraling

Perfecte producten tegen een scherpe prijs en snel geleverd

De Marius Fabre producten en het zeepschaaltje bevallen prima. Goede voorlichting over de producten. Levering is razend snel. Kom hier vaker terug

Mooie produkten, snelle levering

Zoals altijd een snelle, perfecte levering.

heel tevreden

vlotte afhandeling van mijn bestelling

Mijn ervaringen met Skinessence is altijd prima geweest.

Ik hecht erg aan de kwaliteit en klasse van mijn persoonlijke hygiëne. Met name mijn zeep van Marius Fabre, welke ik jaren geleden bij toeval ontdekte in Marseille, is een waar genot om te gebruiken. Daar maak ik ook diverse malen per dag met genoegen gebruik van. Verder ben ik in het algemeen bijzonder ingenomen met de diverse andere producten.

Tot op heden altijd vlotte en correcte leveringen

Uitstekende producten, goede service.

Het enige punt dat ik wil opmerken is wellicht een idee om klanten een email te sturen als de levering vertraagd is doordat een product niet op voorraad is.

Prima ik ben zeer tevreden

FIJNE producten, goede levering goed verpakt

Uitstekende snelle service

Goede producten, snelle levering en wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Tevreden over de geleverde producten

Pure producten

De zwarte zeep en olie goede kwaliteit. De gezichtsreiniger en gezichtscrème zacht en voedend voor de huid.

prima service en mooi aanbod

Savon d'Alep, Fleur de Jasmin is reeds jaren onze favoriet in onze B&B.

goede service en problemen met de koerier super opgelost

Mijn zending was "kwijt" bij de koerier en dit is efficiënt en snel opgelost door de bestelling nogmaals te versturen naar een pick up point.

Goed en vriendelijk geholpen.

Goed en vriendelijk geholpen.

Snel en netjes verzorgd

Makkelijk te bestellen De producten zijn snel geleverd Keurig verzorgd op de stoep bij je thuis in enkele klikken

uitstekend aan de telefoon geholpen. Rob is geloof ik zijn naam

De eerste bezorging ging niet goed bij DHL. Een praktische oplossing gevonden en vandaag heb ik de zending in ontvangst kunnen nemen

Prima en snelle levering!

Heerlijke huidvriendelijke shampoo & zeep.

supersnelle, goede levering van mooie producten

heerlijke producten, hoewel ik wel moet wennen aan de geur van de zwarte zeep. maar hij maakt goed schoon en daar gaat het om

Mooie producten

Mooie producten, wel jammer dat een aantal producten niet meer leverbaar zijn.

Goede verzorgende producten!

Fijne producten voor mijn gevoelige huid.

Punctueel, verzorgd en snelle levering.

Na een eerdere wat mindere ervaring, die betrekking had op de levering (beschadigd en pompjes dus onbruikbaar), is dit een hele verbetering. De kwaliteit van de artikelen spreken voor zich, ik ben er erg tevreden over.

top kwaliteit

top kwaliteit, keurig en snel geleverd

Boven verwachting snel!!

Zondag bestelling geplaatst en maandag geleverd. Daar is niet over te zeuren. Netjes verpakt bovendien. Zeer tevreden klant.

Kwaliteit

Fijne producten en goede organisatie

Klein puntje is dat de deodorant sticks erg stroef zijn en niet erg prettig zijn aan toebrengen Wat ik erg jammer vind want alle geuren zijn heerlijk De zwarte zeep is erg goed .ook de sponzen zijn prettig Bij de bestelling kreeg ik een stuk Marseille zeep hartelijk dank voor dat altijd makkelijk voor vlekken in tapijt of kleding