mooie duidelijke site snelle en accurate levering

Enkele stukjes savon de Marseille besteld en een Aleppo zeepje . Het aanbod op de site is ruim en wordt helder weergegeven. De levering is snel en accutraat.

Erg goede online winkel

Snelle bezorging en afhandeling Producten netjes verpakt Retouren gaat makkelijk Goede service bij vragen of klachten

Bedroevende service

Vóór 20u besteld, volgende dag in huis luidt de belofte. - 3x opgebeld om te informeren waar mijn order zat. Telkens voicemail. Nooit teruggebeld - mail gestuurd. Vage retourmail dat ze 1 vd 3 items niet hadden en daarom gewacht hebben. Zouden dezelfde dag nog versturen - 2 dagen nadien nog steeds niet. Opnieuw gemaild. Dan pas kreeg ik verzendbevestiging - pakket toegekregen in grote doos met veel te veel onnutig papier (lijkt niet echt te passen bij de spirit die ze proberen uit te stralen) Mijn bestelling was er pas na 8 dagen en dus veel rompslomp. Heel jammer. Een kleine kadering of verontschuldiging had hier toch wel op z’n plaats geweest. Jammer dat dit er niet af kon. Ik hoop dat dit bij volgende klanten niet voorvalt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Perfecte service, goede producten

Wij zijn altijd heel tevreden over SkinEssence. Ik maak vaak gebruik van de optie nabestellen en heb het dan altijd op woensdag binnen. Geen op- of aanmerkingen.

Zeer trage levering

Klantendienst 3x proberen te bereiken, 3x doorgestuurd naar de voicemail. Per mail wel reactie, maar traag. Bestelling geplaatst de 20ste, we zijn de 26ste en nog steeds niets ontvangen. Helaas toch een reden om ze NIET aan te bevelen. De belofte "vandaag voor 20:00 besteld, morgen in huis", klopt dus voor geen meter. Ook al moet het naar BE, waar ze levering binnen 2d garanderen, die zijn nu ruimschoots overschreden. Jammer jongens, dit had echt anders gekund.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Vriendelijk, en zeer behulpzaam contact + goede product en snelle levering

Ik had verkeerd besteld en al snel en zeer vriendelijk werd het voor me veranderd

Betrouwbaar vlotte service

Tip: Misschien vóór transport alle sluitingen controleren. Één liter fles douchegel Verveine Marius’ Fabre was uitgelopen in de doos. De doos was vochtig + de drie verpakkingen Tadé lagen in de zeep en verweekt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime keuze uit heerlijke zepen. Snelle levering. Prima prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Altijd een snelle levering en klantenservice helpt heel vriendelijk. Wij bestellen hier heel graag.

goede service

goede afhandeling, en fijne shampoo1

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Eerste stap is gezet om ecologischer te wassen ❤️💪🏼

Snel geleverd, heerlijke producten

Snel, eerlijk, geen poespas. Indien er een winkel in mijn directe omgeving zou zijn zou ik daar langs gaan, maar aangezien dit niet het geval is bestel ik het hier online.

Snelle en kwalitatieve afhandeling

Ik kreeg de bestelling op tijd. Bovendien een erg fijne communicatie over de bestelling. Ik vond het ook prettig dat ik achteraf kon betalen via Clarna.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende producten en de verzending altijd prima in orde!

Ik ben al langer klant en heel erg tevreden met de producten van Marius Fabre. Je kunt er alles mee wassen en schoonmaken. Alle andere flessen en dozen zijn de deur uit. Ongelooflijk hoe de schoonmaakindustrie op de loop gegaan is met deze soort middelen. De zeep in Marseille uitgevonden is perfect. Je hebt niets anders meer nodig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kwalitatief zeer goede producten, dat zorgt ervoor dat ik terug blijf komen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

top kwaliteit producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Betere (gebruik)omschrijving bij de shampoo obv Aleppo olijfolie. Schuimt niet en stroef in gebruik.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- producten van goede kwaliteit - prijs/kwaliteit ok - vlotte en correcte service

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel vlugge en correcte levering.

Deze maal geen overdreven plastic vulling van de verpakkingskosten, dus alles was super!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, supersnelle verzending en ik ben altijd erg tevreden over de producten!

Ik zou het niet weten, klantenservice is top, producten top, website zit er goed uit dus wat mij betreft GA ZO DOOR.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle goede service en uitstekende producten en mooie cadeautjes als extra

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle en goede levering

Website overzichtelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, mooie producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Skinessence

Filter op Taal