Mooie producten, goede service

Snelle levering, duidelijke communicatie, mooie producten

Goede en mooie producten. Snel geleverd

goede ervaring met een kanttekening

over het algemeen heel goed, maar de laatste keer had ik 2 producten besteld en betaald. De bestelling werd niet afgeleverd. na een week of 2 /3 heb ik gebeld. daarbij bleek er 1 product nog niet leverbaar te zijn. In overleg is toen het wel voorradige artikel aan mij gestuurd en ontvangen. Ik ben van mening dat de achterliggende oorzaak van het niet-leveren met mij gecommuniceerd had moeten worden. toen ik eenmaal aan de bel trok is er adequaat gehandeld. Ik wacht nu nog op het tweede artikel, maar weet nu hoe het in elkaar steekt.

Snelle levering - goede producten

Producten pas kort in gebruik, maar tevreden over het resultaat.

Fijne producten!

Goede informatie over verzending op een wat merkwaardige brief van Elske na,waarin staat dat ik een nabestelling heb geplaatst waardoor de zending later komt,dat is niet zo. Verder super fijne producten,netjes verpakt,alles oké.

Goede produkten

Snelle afwikkeling. Goede service. Goede produkten

Skinessence is een top bedrijf , goede spullen nette levering , maar heel jammer dat de levering niet door Post Nl maar via DHL plaats vindt Dat is echt een hele slechte levering geen enkele ster waard!

prima snelle levering en reactie op de mail

fijne mensen, goei service en zeer vriendelijk

goede produkten

Ik heb voor het eerst hier een paar produkten gekocht, waaronder een grote pot vochtinbrengende creme. 100 % natuurlijk. Die bevalt uitstekend en ga hem zeker nog eens bestellen.

zeer goed

correcte leveringen-goede producten

Heel prettig aankopen doen bij dit bedrijf!!

Reeds meerdere malen spullen besteld bij Skinessence. En niet omdat het de eerste keer niet beviel ; - ) Mooie en goede producten. Nette levering en duidelijke, correcte communicatie. Mocht een product tijdelijk zijn uitverkocht, krijg je bericht over de nalevering, om die vervolgens een aantal dagen later keurig te mogen ontvangen! Graag tot een volgende keer!!!

levering ok . Materiaal zoals verwacht !

betrouwbaar!

Vertrouwd

Altijd goede producten Op tijd geleverd

Goede website, goede spullen.

Netjes en op tijd prima product geleverd.

Snelle en accurate afhandeling van bestelling

Zie boven

Prima webshop. Koop hier regelmatig zeepblokken.

Al een paar jaar gebruik ik Aleppo zeep dagelijks tijdens het wassen van mijn lichaam en haar. Het voelt heerlijk zacht en het fijne is dat een zeepblok heel lang mee gaat. Ook maak ik wasmiddel van aleppozeep voor de bonte was en Marseille zeep voor de witte was. Al met al een goede aanrader! Het recept voor wasmiddel is heel eenvoudig: 80 gram geraspte zeep in 5 liter water aan de kook brengen. Per wasbeurt ongeveer 100ml gebruiken.

Perfecte service en snelle levering. TOP

Heerlijke producten

Ik kom hier elke keer weer terug.

Kwaliteit, prijs, contact, bezorging een dikke 10!

Producten prima, bezorging DHL prut

De geleverde producten zijn prima. Maar de bezorging door DHL vind ik niks… Post.nl doet dat sneller en heeft betere melding wanneer er bezorgd wordt.

Top assortiment voor de zeepliefhebber, snelle levering

Top assortiment voor de zeepliefhebber, snelle levering

Ervaring

Heb deze bestelling net binnen. Ik mag graag dit soort producten.gebruiken. Ik kan nog geen 5 sterren geven omdat Ik deze voor mij nieuwe producten nog niet voldoende heb gebruikt, echter zeer goed gevoel hierover

Je wordt altijd prima op de hoogte gehouden omtrent je bestelling.

Nadat je een bestelling plaatst volgt er altijd vlot een bevestiging van de bestelling. Mocht het product echter niet op voorraad zijn dat laten ze dat altijd vlot weten.