Prima producten, stipte levering

Ben heel tevreden over de producten van Marius Fabre. Die maken heel veel andere, chemische producten overbodig, omdat ze zo veelzijdig zijn. Een aanrader! Ik kom steeds graag terug bij dit bedrijf.

Zeer klantgericht ook bij problemen

Uitstekend in product als in service

Ik ben super tevreden

Ik heb een bestelling gedaan en zag dat bij een product “nabestellen “ staan. Daarom heb ik even gemaild met Skinessence. Ik kreeg vrijwel meteen een mail terug met duidelijke informatie over de zending. Alles is prima verlopen.

Uitstekende producten, vlugge levering

Uitstekende, milieu- en huidvriendelijke producten. Heel vlugge levering.

Uitstekend, 's avonds besteld, de volgende dag de bestelling binnen

De bestelling is snel verwerkt en geleverd. Daarnaast waren de artikelen die ik bestelde aantrekkelijk geprijsd en een stuk goedkoper dan op andere sites. Echt een aanrader.

Alepo zeep en savon de marseille

top producten, alleen bij hun te bestellen

Snelle levering. Fijne produkten, niet goedkoop in aanschaf, wel goedkoop in gebruik. Ik miste dit keer alleen een klein zeepje als extra wat er normaal wel altijd bij zat.

Zeer vlotte levering.

Vlotte levering met op voorhand een bericht met het uur van levering. U

Top product: speurtocht ten einde

Na lange tijd van alles te hebben uitgeprobeerd, vond ik de scheerzeep waar ik naar zocht. Niet goedkoop, weliswaar, maar ik heb 't er graag voor over.

Prima bedrijf

Snelle levering. Fijne producten voor onze gevoelige huid.

Mooie producten om zelf je wasmiddel te maken. Zeker een aanrader om eens te neuzen de levering is top.

Top producten en goede snelle service

Goede service en een fijn product!

Alles in orde, goede website.

Half puntje minder is voor de plastic schokdempers in de doos, dit kon ook met karton vulsel. Maar dit is maar een heel klein puntje.

Een fijne site met mooie aanbiedingen. Ik ging ervan uit dat mijn pakket de volgende dag in huis zou zijn, maar dit werd een paar dagen later. Wel heel netjes verpakt en ik ben er heel blij mee!

Fijne ervaring

Erg tevreden over de producten, de snelle levering en afhandeling bij vragen. Zeer vriendelijk personeel.

Bestelling vlot verwerkt. Levering: vlot geleverd. Goed verpakt.

zeer snelle correcte levering

Zeer goede kwaliteitsproducten en snelle levering waarvoor dank

Vlotte levering, kwaliteitsvolle producten....heel erg tevreden!

Accessoires en kwaliteit

Mooie wensite en ruime keuze aan kwalitatieve producten. Snelle levering.

Snelle levering en vriendelijke reactie op mail.

Top site en mijn product wordt bij Skinessence het voordeligst aangeboden. 's Avonds besteld en zowaar zoals beloofd de volgende dag al in huis. Was een klein probleempje met de verzending welke boven verwachting goed en snel hebben opgelost. Een echte aanraden, ik kom hier zeker terug.

Goed!

Ruim assortiment. Snellend zorgvuldig verpakte levering. Goede producten.

Prima producten zeer klant vriendelijk

Tijdens een vakantie op bezoek geweest bij Marius fabre , prachtige producten en dus ook in Nederland beschikbaar . Voor mij als diabeet goede verzorgingsproducten heel belangrijk . Vragen altijd snel beantwoord en leuke cadeaus bij bestelling

Hele fijne producten en snelle levering

altijd goed service en correcte afhandeling

Alles mooi op tijd geleverd. En snelle reactie van klantenservice dienst.