Kwaliteit

Fijne producten en goede organisatie

Klein puntje is dat de deodorant sticks erg stroef zijn en niet erg prettig zijn aan toebrengen Wat ik erg jammer vind want alle geuren zijn heerlijk De zwarte zeep is erg goed .ook de sponzen zijn prettig Bij de bestelling kreeg ik een stuk Marseille zeep hartelijk dank voor dat altijd makkelijk voor vlekken in tapijt of kleding

supersnelle en correcte levering van oa mijn favoriete product zwarte zeep van Marius Fabre

altijd al goede ervaring

Als ik niet gestalkt werd om een beoordeling te geven had ik 5 sterren gegeven...

Alles in orde

Zeep was zoals te verwachten obv olijfolie. Heel lekker geurtje. Luffa-spons ook heel goed maar ik weet niet hoe je die moet onderhouden na gebruik. Misschien een tip?

De bestellingen worden altijd snel en correct uitgevoerd. Het contact met de klantendienst verloopt heel vlot en vriendelijk als er vragen zijn.

Goede producten

Goede producten maar wel een beschadigd verpakking bij het uitpakken.

Snelle en uitstekende service

Aanrader

Perfecte producten en bezorging

Zoals je kan zien op hun site is het assortiment zeer uitgebreid je kan uit van alles kiezen wat goed is voor je huid en de aarde . Wat ik persoonlijk erg prettig vind is dat als ze iets voor je nabestellen zijn niet twee losse pakketjes sturen maar een paar dagen later alles tegelijk.

Hele snelle levering!

S’avonds besteld, dag erna al geleverd! Super!

Geweldige producten en een super service

Kwaliteitsprodukten

Veel keuze uit mooie betrouwbare Franse produkten die nergens in een winkel te koop zijn.

Prima winkel met snelle verzending.

Fijne producten, goede informatie en snelle verzending.

Prima , levering in orde en snel

Ik gebruik de.producten van Marius Fabre ivm. Diabetes en ben blij dat ik ze er kan kopen .

Supersnelle levering

De zepen heb ik gekocht vanwege huidproblemen, resultaten zie ik op lange termijn,denk ik. Afwachten nog.

Supersnelle levering

Goede producten, uitstekende snelle service

De Marseillezeep van Marius Fabre is al vele jaren een must in de badkamer.

Fijne producten, goede snelle service,

Fijne producten, goede snelle service,

Lekker en mooi op tijd

Om een verjaarscadeau te verzinnen is het niet moeilijk als je bij Skinessence kijkt . Het bestellen gaar heel makkelijk en snel . Je hebt de producten ook snel in huis, kortom een aanrader.

Mooi assortiment snelle levering

Niets op aan te merken, ben heel tevreden

Top service en uitstekende producten

Ruime keuze, uitstekende service, heel tevreden!

Goed en snel geleverd.

Fijne producten en goede service.

snel geleverd en top kwaliteit producten

`goede producten - wil en kan niet zonder

uitstekend

de producten zijn top, de site is overzichtelijk en de bezorging heel goed en snel.