Snelle levering, goede service

Zelfs in Corona-tijden zeer snelle levering naar België. Bestelling was helaas beschadigd door transport, maar na een mailtje de dag erna de producten ok geleverd. Top service!

Zeer ruim aanbod, ook van bijzondere producten, gemakkelijke bestelling en vlotte verzending.

Zeer gemakkelijk en, ook in deze coronatijden, zeer vlotte verzending.

snelle levering, goed mailcontact bij vragen

Goed, levering duurde iets langer ivm Coronavirus.

Kwaliteit en snelle levering

De producten zijn authentiek en topkwaliteit

perfecte service!

correcte en snelle levering; kwaliteitsproducten!

Snelle levering goede kwaliteit artikelen

Website is goed opgezet en duidelijk. Fijne producten

Goede website. Keus enorm. Snelle levering in zo klein mogelijke verpakking. Daar houd ik van. Ben blij.

Tevreden, alles verliep naar wens. Klein minpuntje is dat de bezorging niet ‘de volgende dag’ kan.

Heerlijke zeep

Zwarte olijfzeep vervangt alle andere huishoudmiddelen. Super!

Top producten en service

De producten zijn top, vooral de zepen, zowel harde als vloeibare. Ook de service is prima en duurzaam.

altijd uitstekend kwaliteit

nooit teleurgesteld - ik gebruik niets anders

snel levering en vertrouwbaar

Ik koop al jaren van Skinessence, altijd tevreden.

Skinessence heeft topproducten en heeft een goede service.

Skinessence heeft topproducten. De pure Marseille zeep van Marius Fabre is mijn favoriet. De zeep ruikt heerlijk, kent geen synthetische toevoegingen, reinigt goed en heeft een sterk verzorgend karakter dankzij de 72% olijfolie.

Aantrekkelijk, kwaliteit en goede service

Plezierig

Mooie producten, snelle levering, heldere website

Mooie producten, snelle levering, heldere website

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs en snelle levering. Een 10 bij volledig plasticvrije verpakking dus dat is het verbeterpuntje. Geen plastic opvulling in de verzenddoos... Voor de webshop zou ik graag nog wat keus zien in make up

Snelle bezorging, goeie prijzen

Ik zocht echte Marseille zeep, waardoor ik uit kwam op de website van Skinessence. Zij verkopen niet alleen de echte zeep, maar hebben een duidelijke, overzichtelijke website en goeie prijzen. Nadat ik besteld had, werd de volgende dag mijn bestelling al bezorgd.

Correcte en vlotte afhandeling van mijn bestelling

Vlotte afhandeling, correct verpakt, snelle levering. Zoals steeds heel tevreden over producten als de service.

Snelle levering en héél adequate en klantvriendelijke oplossing van probleem

Van de vloeibare zeep die ik had besteld en die - conform de belofte - keurig de volgende dag werd bezorgd, was een fles gaan lekken. Nadat ik dit had gemeld kreeg ik direct de boodschap dat er een nieuwe fles naar mij onderweg was, en dat ik de lekkende fles mocht houden. Aangenaam verrast door zo'n snelle en klantvriendelijke werkwijze!

Te lange levertijd.

In e-mail stond dat de bestelling was ontvangen en verwerkt werd. Levertijd, tussen de 5 en 7 dagen, behalve nalevering. Dus ik verwachtte de produkten,behalve de nalevering, binnen een week. Heeft meer dan een week geduurd. Voordeel was dat alle produkten tegelijk werden geleverd. Ondanks dat zal ik toch weer bestellen,omdat het produkt super is.

Topproducten en snel geleverd

Kom hier regelmatig. Altijd naar tevredenheid wat de producten en de levering betreft.

Snelle levering, mooie producten en goede service

Fijne overzichtelijke shop en bestelling netjes en vlug verzorgd, super!

Prima webshop, leverdatum veranderde alleen

Keurig geleverd wat besteld was, na bestelling veranderde de datum waarop geleverd werd.

Snelle levering zonder poespas

Prima producten conform de specificaties