Prima aanbod en service

Bij mijn zoektocht naar puur en degelijk kwam ik bij Skinessence terecht. Sindsdien een vaste waarde voor de Aleppo zeep voor het lichaam, Marseille zeep als basis voor wasmiddel en zwarte zeep voor onderhoud. Eenvoud is een verrijking. Bij vragen naar verdwenen artikelen (bvb hammamdoeken) werd ik prima geholpen. Je voelt bij contact dat er mensen achter de online-machine zitten.

fantastische handzeep van Marius Fabre

wat een ontdekking deze website met heerlijke en pure zeep. De pin parasol variant reinigt niet alleen heel goed, de heerlijke geur neemt je mee naar de Mediterranee en je handen drogen niet uit hoe vaak je zo ook wast. De zeep is niet goedkoop maar de kwaliteit is subliem dus zijn prijs helemaal waard. zuinig in gebruik ook. Snelle levering en goede communicatie en afhandeling via DM van IG

De vloeibare handzepen maken het zo broodnodige handen wassen elke keer tot een feestje!

Ik ben echt een fan! Een aantal vloeibare handzepen gekocht en ik ben zeer tevreden. Ruikt verrukkelijk en mijn handen drogen niet uit. En .... zuinig in gebruik. Ook het bestellen en de levering gaan snel en eenvoudig. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!

Volledig tevreden. Snel en vriendelijk

Mooie website, snelle levering

Na het zien van Floortje blijft hier besloten om zelf wasmiddel te gaan maken omdat het minder belastend is voor het milieu. Ik kwam op Skinessence uit waar ik zeep van Marius Fabre heb besteld. Mooie website waar ik zeker nog meer ideeën op ga doen.

Super fijn produkt

Het is fijne zeep zonder parfum en conserveringsmiddel

Heel correct, snelle reactie op een mail en dank vr de attentie.

100% positief

Vlotte bestelling, correcte opvolging.

Bestelling ging vlot, correcte en vlotte opvolging in verband met verzending en levering ondanks coronacrisis: vertraging bij levering werd goed gecommuniceerd.

Overzichtelijke website & snel geleverd

Toevallig op deze site beland na het zoeken van mijn lievelingszeep die ik op vakantie in Frankrijk gekocht had. Wat ben ik blij met deze ontdekking ! Mooie website : netjes en overzichtelijk. Supersnel geleverd. Helemaal verkocht. Ik blijf zeker klant.

Prachtige vormgeving voor een ongelooflijk goed en mooi product

Op de Pure Markt in Amsterdam, al een hele tijd geleden (2019?), kreeg ik een proefmonstertje (naast dat ik twee gezichtswatertjes had gekocht, ze zijn nog niet op, zo speciaal vind ik die geuren) van de Olivia Bodymilk en was daar wèg van! Nu pas in de gelegenheid geweest om het te bestellen via Internet met nog een lavendel shampoo. Dat ik deze producten niet eerder heb ontdekt!!! Ik vind ze geweldig en ga zeker nog meer bij jullie bestellen!

Efficiënt en goede informatieve website

Top ervaring!

bestellen ging vlot, levering nog vlotter

Heerlijk product besteld.

Kom hier vaker terug

goede kwaliteit!

de vloeibare zeep Marseille is heerlijk zacht en heeft verder een neutrale geur. Ik heb de zeep ook naar mijn moeder verstuurd die in België woont. Zij kreeg het de volgende dag al. De levering is snel en zorgvuldig.

Fijne producten, vlotte service

Skinessence heeft een fijn assortiment producten. Heb heerlijke handzeep en handcrème besteld van La Compagnie de Provence. 's Avonds besteld en het was de volgende dag al in huis! Niet verwacht met de door mij verwachte drukte en daardoor langere bezorgtijd in tijden van Coronavirus, maar wel heel fijn! Hartelijk dank!

Snelle levering, goede service

Zelfs in Corona-tijden zeer snelle levering naar België. Bestelling was helaas beschadigd door transport, maar na een mailtje de dag erna de producten ok geleverd. Top service!

Zeer ruim aanbod, ook van bijzondere producten, gemakkelijke bestelling en vlotte verzending.

Zeer gemakkelijk en, ook in deze coronatijden, zeer vlotte verzending.

snelle levering, goed mailcontact bij vragen

Goed, levering duurde iets langer ivm Coronavirus.

Kwaliteit en snelle levering

De producten zijn authentiek en topkwaliteit

perfecte service!

correcte en snelle levering; kwaliteitsproducten!

Snelle levering goede kwaliteit artikelen

Website is goed opgezet en duidelijk. Fijne producten

Goede website. Keus enorm. Snelle levering in zo klein mogelijke verpakking. Daar houd ik van. Ben blij.

Tevreden, alles verliep naar wens. Klein minpuntje is dat de bezorging niet ‘de volgende dag’ kan.

Heerlijke zeep

Zwarte olijfzeep vervangt alle andere huishoudmiddelen. Super!