Skinessence heeft topproducten en heeft een goede service.

Skinessence heeft topproducten. De pure Marseille zeep van Marius Fabre is mijn favoriet. De zeep ruikt heerlijk, kent geen synthetische toevoegingen, reinigt goed en heeft een sterk verzorgend karakter dankzij de 72% olijfolie.

Aantrekkelijk, kwaliteit en goede service

Plezierig

Mooie producten, snelle levering, heldere website

Mooie producten, snelle levering, heldere website

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs en snelle levering. Een 10 bij volledig plasticvrije verpakking dus dat is het verbeterpuntje. Geen plastic opvulling in de verzenddoos... Voor de webshop zou ik graag nog wat keus zien in make up

Snelle bezorging, goeie prijzen

Ik zocht echte Marseille zeep, waardoor ik uit kwam op de website van Skinessence. Zij verkopen niet alleen de echte zeep, maar hebben een duidelijke, overzichtelijke website en goeie prijzen. Nadat ik besteld had, werd de volgende dag mijn bestelling al bezorgd.

Correcte en vlotte afhandeling van mijn bestelling

Vlotte afhandeling, correct verpakt, snelle levering. Zoals steeds heel tevreden over producten als de service.

Snelle levering en héél adequate en klantvriendelijke oplossing van probleem

Van de vloeibare zeep die ik had besteld en die - conform de belofte - keurig de volgende dag werd bezorgd, was een fles gaan lekken. Nadat ik dit had gemeld kreeg ik direct de boodschap dat er een nieuwe fles naar mij onderweg was, en dat ik de lekkende fles mocht houden. Aangenaam verrast door zo'n snelle en klantvriendelijke werkwijze!

Te lange levertijd.

In e-mail stond dat de bestelling was ontvangen en verwerkt werd. Levertijd, tussen de 5 en 7 dagen, behalve nalevering. Dus ik verwachtte de produkten,behalve de nalevering, binnen een week. Heeft meer dan een week geduurd. Voordeel was dat alle produkten tegelijk werden geleverd. Ondanks dat zal ik toch weer bestellen,omdat het produkt super is.

Topproducten en snel geleverd

Kom hier regelmatig. Altijd naar tevredenheid wat de producten en de levering betreft.

Snelle levering, mooie producten en goede service

Fijne overzichtelijke shop en bestelling netjes en vlug verzorgd, super!

Prima webshop, leverdatum veranderde alleen

Keurig geleverd wat besteld was, na bestelling veranderde de datum waarop geleverd werd.

Snelle levering zonder poespas

Prima producten conform de specificaties

Ondanks late levering toch tevreden

Het product wat ik bestelde was moeilijk leverbaar. Na goede communicatie hierover nu toch in huis.

Prima ervaring

Een van de producten was licht beschadigd Toen ik het pakket openmaakte maar gelukkig had het niet gelekt. Verder prima snelle bezorging

Altijd tevreden

Altijd tevreden, top service.

‘Gewoon’ zeer tevreden over alles

Ik had wat vragen over een product en kreeg daar snel antwoord op. De levering was correct en het product erg goed. Kortom; ik heb niets te klagen.

Top producten en goede service

Ik ben heel tevreden

Super snelle regeling en levering

Ongelooflijk correct. Had een bon voor laatste dag actie. Werd eerst niet aanvaard maar even mailtje en geld werd teruggestort. Super snelle actie maar ook levering is altijd correct. Super firma

Goede producten en verzorgde levering

Producten zijn van goede kwaliteit, website is duidelijk en de levering verzorgd.

Prima producten, stipte levering

Ben heel tevreden over de producten van Marius Fabre. Die maken heel veel andere, chemische producten overbodig, omdat ze zo veelzijdig zijn. Een aanrader! Ik kom steeds graag terug bij dit bedrijf.

Zeer klantgericht ook bij problemen

Uitstekend in product als in service

Ik ben super tevreden

Ik heb een bestelling gedaan en zag dat bij een product “nabestellen “ staan. Daarom heb ik even gemaild met Skinessence. Ik kreeg vrijwel meteen een mail terug met duidelijke informatie over de zending. Alles is prima verlopen.

Uitstekende producten, vlugge levering

Uitstekende, milieu- en huidvriendelijke producten. Heel vlugge levering.

Uitstekend, 's avonds besteld, de volgende dag de bestelling binnen

De bestelling is snel verwerkt en geleverd. Daarnaast waren de artikelen die ik bestelde aantrekkelijk geprijsd en een stuk goedkoper dan op andere sites. Echt een aanrader.

Alepo zeep en savon de marseille

top producten, alleen bij hun te bestellen