Uitstekend,

Niet alle. Producten op voorraad toch binnen paar dagen geleverd. Daarnaast kwaliteits producten.

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je order.

Alles oké

Geen enkele reactie

Aangezien ik geen enkele reactie via mail en telefoon krijg dan maar via deze weg. Mij laatste bestelling staat al meer dan een maand op "In behandeling". Als niemand contact met mij opneemt zou ik de bestelling willen cancellen en mij geld terug gestort krijgen.

Geen levering, geen contact, geld weg!

Bijna een maand geleden iets besteld. Tot op heden niks ontvangen. Mail en telefoon worden niet beantwoord. Gevalletje helaas geld weg. Kun je het beter verbranden, heb je er nog warmte van.

De volgende dag al bezorgd

De volgende dag al bezorgd

Goede producten die ook echt goed zijn.

Snelle levering, fijne produkten.

Voor vaderdag 3 fijne produkten van Marius Fabre besteld. Helaas was de Savon pate naturel grattant gaan lekken tijdens het vervoer en is ongeveer éénderde verloren gegaan.

tamelijk

echt een ellende wat transprot betreft. Alle dagen andere berichten

Mooie producten, goede service

Snelle levering, duidelijke communicatie, mooie producten

Goede en mooie producten. Snel geleverd

goede ervaring met een kanttekening

over het algemeen heel goed, maar de laatste keer had ik 2 producten besteld en betaald. De bestelling werd niet afgeleverd. na een week of 2 /3 heb ik gebeld. daarbij bleek er 1 product nog niet leverbaar te zijn. In overleg is toen het wel voorradige artikel aan mij gestuurd en ontvangen. Ik ben van mening dat de achterliggende oorzaak van het niet-leveren met mij gecommuniceerd had moeten worden. toen ik eenmaal aan de bel trok is er adequaat gehandeld. Ik wacht nu nog op het tweede artikel, maar weet nu hoe het in elkaar steekt.

Snelle levering - goede producten

Producten pas kort in gebruik, maar tevreden over het resultaat.

Fijne producten!

Goede informatie over verzending op een wat merkwaardige brief van Elske na,waarin staat dat ik een nabestelling heb geplaatst waardoor de zending later komt,dat is niet zo. Verder super fijne producten,netjes verpakt,alles oké.

Goede produkten

Snelle afwikkeling. Goede service. Goede produkten

Skinessence is een top bedrijf , goede spullen nette levering , maar heel jammer dat de levering niet door Post Nl maar via DHL plaats vindt Dat is echt een hele slechte levering geen enkele ster waard!

prima snelle levering en reactie op de mail

fijne mensen, goei service en zeer vriendelijk

goede produkten

Ik heb voor het eerst hier een paar produkten gekocht, waaronder een grote pot vochtinbrengende creme. 100 % natuurlijk. Die bevalt uitstekend en ga hem zeker nog eens bestellen.

zeer goed

correcte leveringen-goede producten

Heel prettig aankopen doen bij dit bedrijf!!

Reeds meerdere malen spullen besteld bij Skinessence. En niet omdat het de eerste keer niet beviel ; - ) Mooie en goede producten. Nette levering en duidelijke, correcte communicatie. Mocht een product tijdelijk zijn uitverkocht, krijg je bericht over de nalevering, om die vervolgens een aantal dagen later keurig te mogen ontvangen! Graag tot een volgende keer!!!

levering ok . Materiaal zoals verwacht !

betrouwbaar!

Vertrouwd

Altijd goede producten Op tijd geleverd

Goede website, goede spullen.

Netjes en op tijd prima product geleverd.