tb

tb

Goede thee, goede service.

Enige minpunt, mijn kortingscheques en het saldo van de overige punten heb ik bij mijn laatste bestelling alweer niet kunnen verzilveren.

zeer goede klantenservice

Ik heb vorige week voor de eerste maal besteld bij Mingtea. Mijn bestelling was zeer snel geleverd maar één item bleek niet geleverd. Ik heb dan om 21u een mail gestuurd waarop ik direct respons kreeg en enkele dagen later was ook dat item bij mij thuis. Zeer lekkere thee ook!

Super thé super service

Tout s'est bien passé ! Le thé est très bon. Petit bémol : j'ai retrouvé une fibre textile dans un sachet de thé.

Slecht

Heb flower tea besteld en kado gedaan. Helaas zijn niet alle bloemen mooi open gegaan. Bij één ging zelfs het draadje los. Plus kreeg bestelling, ondanks extra portokosten, meerdere dagen te later, terwijl ik op tijd besteld had (4 of 5 dgn). Toen ik belde voor een klacht werd het afgeschoven op de koerier zijn fout. Had een Aziatisch diner, waar de thee een belangrijke toevoeging was. Nog nóóit is mijn Kerst verpest geweest door een leverancier, die zich niet aan levertijden hield. Ik ben altijd iemand die goed georganiseerd is.

Beste Mary, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer te horen dat de bestelling niet vlot is verlopen. Daar het om een bestelling gaat van 2018 kunnen we uiteraard nog moeilijk nagaan wat er is gebeurd. We waren jammer genoeg niet op de hoogte dat u problemen had ondervonden met enkele theebloemen. In dit geval is het steeds best om even contact op te nemen met ons. Met vriendelijke groeten, Patrice

Orima service, lekkere thee

Snel geleverd, uitstekende thee

Très professionelle, les thés de d'excellentes qualités.

Envoie rapide et sérieux, les thés sont de très bonne qualités.

unbeatable value for money

Large choice and numerous teas from China and Japon, always of good quality at an affordable price, even cheap. Also there are very often special offers and reductions with promotional codes if you're a newsletter subscriber.

Goede kwaliteit en ruim assortiment

Ik heb eigenlijk nooit klachten gehad bij een levering, noch over de aangekochte producten. Een tevreden klant.

Parfait à tout point de vue !

Excellents produits, livraison rapide, bonne communication, bref rien à redire !

Altijd lekkere thee!

Altijd heel goede kwaliteit aan deftige prijs en met snelle levering

Ruime productkeuze, nette levering

Ruime productkeuze, nette levering

De shop voor de echte, kwalitatieve Chinese thee 👍

Nergens beter gevonden dan bij jullie: Bio Hibiscus Blossoms en natuurlijk de Pu Erh thee. Groot aanbod met duidelijke uitleg over herkomst van de thee en hoe te gebruiken, super,super goed verpakt! Met eventuele vragen kan je altijd bij hen terecht, snelle reactie & vandaag besteld, morgen in je theepot zijn geen loze beloftes. Graag tot een volgende...(klant sinds 2017): een aanrader 🤗!

Premier achat orné de succès !

Colis conforme et venu rapidement, cela fera de très beaux cadeaux !

Je vous dirai ce que je pense lorsque j'aurai reçu ma commande !

En attente de ma commande...

Zeer goede kwaliteit

Verse thee, voldoende soorten, leuke accessoires. Goede en correcte service. Ik ben zeer tevreden met Mingtea.

prima webwinkel

bestelling keurig verzorgd, reageerde naar mij omdat iets niet helemaal duidelijk was, en ik beter een ander thee soort kon bestellen. Heel attent. Ga zo door. groet piet

Ruime keuze en goede kwaliteit

Algemeen positief

Zalig lekkere thee

Zalig lekkere thee

top tea en snel thuis

zeer goed

Perfecte levering. Enkel spijtig dat er geen jiao gulan meer wordt verkocht. Dit is persoonlijk een groot minpunt!!!

positief

Mingtea heeft heerlijke thee, vers en altijd een hele snelle verzending top!!.

Uitstekend op en top

Een geweldige thee die tai ping. Heel zacht noten van wit brood met een uitgesproken gras toon en een prachtig floraal pallet op het einde. De Gung fu thee pot is iets dat ik al meer dan 10jaar over bezig ben dat die eens wil kopen sinds ik deze ooit eens tegen kwam in een tea house in Gent. Het metale thee blik is goed stevig gemaakt maar wel aan de kleine kant. Is is praktisch dat het een dubble sluiting heeft. Op die manier ben ik zeker dat mijn thee geen vreemde aroma's gaan over nemen van rond om.

Elk zakje of doosje met evenveel zorg

Ik heb zowel al zelf besteld als cadeau gekregen en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest. Prijs/kwaliteit prima in verhouding.

Super service en een heel goede website

Altijd kwaliteitsvolle thee. Heel veel keuze. Goede service en vlugge verzending.