ok

Probleem is uiteindelijk opgelost.

Kwaliteit perfect geleverd

Kwaliteitsvolle producten en een verzorgde, snelle levering

Perfekt

Schnelle Lieferung, gute Ware

Practige theekopjes

En lekkere thee. Veel keuze.

Livraison rapide, très bons thés. Merci

Livraison très rapide et les thés goûtés sont très bons. Merci.

Bon choix et service rapide

Je cherchais un thé Olong depuis 2 ans, le Milki, que j'ai trouvé chez vous et dont je me délecte. Le choix est vaste, et en tant qu'amateur de thés vert, je fais des découvertes à chaque commande. Les livraisons sont rapides; 2-3 j, et les prix restreints et justifiés. Je recommande.

Snelle, correcte levering van goede thee

Lekkere thee, snelle levering!

Snelle reactie en bestellingen en vragen. Volgen een bestelling goed mee op. De bestelde materialen zijn netjes verzorgd. Leuk om als attentie af te geven.

Super lekker!

Ik ben heel erg tevreden met de verschillende theesoorten en vooral de kwaliteit. Super lekkere thee met heerlijke geuren en smaken.

een goede service

De bestelling wordt snel geleverd en een gemaakte fout zeer snel hersteld goede kwaliteit.

ik ben heel tevreden

een mooie overzichtelijke website , goede communicatie , verpakking ziet er mooi uit

Zeer lekkere thee probeerde de bloemen thee. Zalig lekker met net dat ietsje meer.

Eerste bestelling is perfect behandeld

Dit was mijn eerste bestelling, zeer vlotte levering en alles perfect verpakt in een mooie doos ben zeer tevreden

Lekker!

Hele lekkere thee. Een aanrader is de zwarte thee Golden Yunnan en die met pompelmoes-sinaasappel. Snelle levering en netjes verpakt. Hier ga ik zeker blijven bestellen.

Lekker en mooi

Lekkere theetjes, mooie verpakking waar ze inzitten.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Mijn bestelling was super snel geleverd, stevig verpakt in een mooie hersluitbare zak en van heel goede kwaliteit. Erg tevreden!

Ruim assortiment en punctuele levering

Ruime keuze aan kwaliteit thee en snelle levering

Eerste keer en positieve indruk

Bestelde Thee (China Jasmin en White silver needle) wordt in zeer goed af te sluiten speciaal daarvoor papieren zakken bewaard. De verzending was snel. Mijn ervaring met hun China Jasmin is heel goede: een heerlijke aromatische, zachte thee. De White Silver Needle thee nog niet gebruikt. Maar gezien hun juiste omschrijving van de China Jasmin, mag ik geloven dat volgens de omschrijving ook deze thee een topper zal zijn!

Heerlijke thee & snelle, betrouwbare levering

Ik drink vrij veel thee, van kruidenthee tot zwarte thee. Alle thee soorten die ik van Ming geprobeerd heb voldoen aan de verwachtingen of overtreffen deze. Met name de speciale thee soorten zoals de verse witte thee en de dennennaalden kunnen mij erg bekoren.

Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop en ik zal in de toekomst zeker weer bestellen. Een goede prijs kwaliteit verhouding en zeker hele lekkere thee. De verpakking vond ik ook heel leuk. Zowel de metalen blikjes als de zakjes. Kort gezegd; zeker een aanrader!!

Choix énorme, livraison très rapide

Parfait

Super!+++

Envoi rapide et thé de qualité!

Moeilijkheid bij levering

Goed telefonisch contact gehad en goede opvolging.

Zeer snelle levering

Ik bestelde het pakketje op een avond voor 22u en de volgende dag was het al in huis. Alles was ook mooi verpakt en er was geen schade.

Mooie theebloemen, lekkere thee.

Als kado voor mijn vrouw gegeven incl theepot. Zeer geslaagd kado! Lekkere thee, mooie theebloemen. Levering was ook snel en duidelijk. Complete plaatje dus!

Poreel 20

1547 Bever