Top producten!

Goede producten en goede en snelle service!

Perfect!

Ik ben heel blij de winkel ontdekt te hebben! Veel meer verschillende soorten thee, meer dan wat je vind in een 'typische' thee winkel. Je hebt ook de keuze om 50gr aan te kopen wat het veel makkelijker maakt om thee uit te testen, zonder grote hoeveelheden te moeten aankopen. Ik ben fan en ik kom zeker terug!

Fleurs d’hibiscus d’excellente qualité

Nous avons recherché un lieu où l’on peut acheter du thé d’une belle qualité à un prix raisonnable et nous l’avons trouvé, c’est Míngtea !

Zeer smaakvolle thee

Zeer smaakvolle thee.

Fijne thee, snelle service

Goede kwaliteit

Super service, top kwaliteit!

Heel tevreden over mijn aankoop… Aanrader!

Impeccable

Stock suffisant, livré dans les temps, commande facile, esprit tranquille Merci

Vlotjes

Ik kreeg Mingtea aanbevolen door een kennis. Niets gelogen. Heel ruime keuze en vlotte levering. Op de thee kan niets worden aangemerkt. Heel kwalitatieve thee verpakt in luchtdichte zakjes.

Snelle levering, netjes verpakt

Goede service, goede kwaliteit producten. Zeer tevreden mee!

Hervorragende Teeblumen

Die schnell gelieferten Teeblumen sind aromaschonend verpackt, sehen wunderschön aus und haben ein feines Aroma. Ich bin rundum zufrieden.

Voldoet aan verwachtingen

Zeer snelle levering, goede verpakking. Mooie teapet die zeer moeilijk verkrijgbaar zijn.

Vlot, vriendelijk en héérlijke thee.

Toen het betalingssysteem vastliep, kreeg ik meteen antwoord op mijn e-mail: mijn bestelling werd opgenomen en ik kreeg alle gegevens om een overschrijving te doen: vlot en vriendelijk. Enkele dagen later werd mij heerlijke thee aan huis geleverd.

Produit excellent et service impeccable !

J'ai découvert MingTea dans un panier cadeau : vraiment délicieux ! Je recommande fortement ce site.

Tour ok

Première fois que je commande sur ce site et vraiment rave et satisfaite

Vlotte verwerking van mijn bestelling

Alles is heel netjes verlopen. Donderdag besteld, levering 26/12 aangeduid en pakketje is gisteren toegekomen. Mijn eerste ervaring met de theebloem is qua uiterlijk echter een beetje teleurstellend. Alles gedaan zoals de omschrijving op internet, maar de theebloem 'phoenix eye' opende niet zoals verwacht. Qua smaak wel heel lekker.

Super lekker

Thee is zoals vewacht

Goede kwaliteit, snelle levering

Kwaliteit is goed, snelle levering

Toujours des produits au top

Merci pour vos produits de qualité, je suis chez vous depuis vos débuts Livraison rapide

Goed, snel en eenvoudig

Duidelijke site en snelle levering, zeer verse producten.

excellente expérience d'achat.

Achat de dix boîtes à thé. Prix raisonnable, qualité du produit conforme à mon attente, livraison rapide, packaging d'envoi impeccable. Un sans-faute pour ce premier achat dans votre magasin.

Fleurs de thé au top

Produits et service au top

Snelle levering en mooi kado pakket!

Keurig op tijd geleverd en in een mooie geschenkdoos. Super als Sinterklaas kado!