De bloem blijft mooi in de thee pot. De thee heeft een sterke fijne smaak en gaat lang mee! Je kunt kiezen uit een breed assortiment. Ik gebruik de thee in mijn salon.

Goed spul!

Eerste ervaring met Ming tea is erg goed! Zorgvuldig verpakt en verzonden. Ik ben erg blij en zal hier vaker gaan bestellen.

Quand c'est parfait, il n'y a plus rien à ajouter!

Quand c'est parfait, il n'y a plus rien à dire!

Très bon service

Tout s'est très bien passé. J'avais une question à laquelle ils ont répondu rapidement. Envoi rapide.

teleurgesteld ...

Ik ben eerder teleurgesteld in Mingtea. Ik kocht voor de verjaardag van een vriendin een thee cadeau bestaande uit een theepot en 12 theebloemen. Verder kocht ik voor mezelf nog een zakje thee (die overigens erg lekker is). Ik was al even op zoek naar een theepot met theebloemen en na veel rondzoeken, besloot ik hier te bestellen omdat de website er erg betrouwbaar uitzag. Ik was erg teleurgesteld toen ik mijn pakketje kreeg. In de eerste plaats omdat het geheel niet erg 'feestelijk' was verpakt (bij een theecadeau verwachtte ik eerlijk gezegd ook een cadeauverpakking). Nu, daar kan ik me bij neerleggen. Bij het bekijken van het theepotje zag ik dan dat het dekseltje bekrast was en dat ook op het glas een krasje te zien is. Ik heb dit gemeld en een filmpje toegevoegd met mijn vaststellingen. Ik kreeg erg snel een antwoord, tegelijkertijd voelde het aan alsof ze mij niet geloofden. Ik mag de theepot wel terugsturen en dan krijg ik mijn geld terug. Jammer ... ik kan mijn vriendin morgen dus geen theecadeau geven op haar verjaardag ...

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Standaard zijn onze producten niet verpakt in cadeaupapier. Wij bieden op onze website wel Gratis cadeauverpakking aan met kaartje in de categorie "theecadeau/Verpakking" maar dit had u niet gekozen, ook niet gevraagd anders hadden we het als cadeautje wel ingepakt. Wat betreft de theepot, het krasje op het glas was niet te zien op het filmpje maar uiteraard geloofden wij u wel dit is ook de reden dat wij u gratis retour hebben aangeboden + een volledige terugbetaling van de theepot. Ik denk dat wij op uw aanvraag zeer snel hebben gereageerd met een gepaste oplossing, alleen jammer dat deze u niet beviel. Met vriendelijke groeten, Patrice

Lekkere thee en snelle service

Heel lekkere thee en snelle service

Snelle communicatie en levering!

Snelle communicatie en levering!

Excellent

Service client très aimable et réactif, expédition du colis très rapide, emballage très soigné, qualité des articles excellent. Tout était parfait et je recommande. Merci beaucoup !

Unkomplizierte und flotte Bestellabwicklung

Alles prima.

Heerlijke thee

De spicy Indian Chai bio gekocht, super lekker met melk en suiker! Ook grote stukjes specerijen. Een aanrader

geweldige service

de beste thee dat ik al gedronken had voor de beste prijs. zeer snelle levering, en goed verpakt. zeker een grote aanrader

Vlotte Afhandeling

Ik heb geen problemen ervaren. De juiste bestelling is tijdig op de juiste plaats aangekomen.

je suis très satisfaite de ma commande

merci pour votre expédition rapide

Ik ben fan

Kwaliteitsvolle thee & een uitgebreid assortiment, snelle levering, goed verpakt in handige hersluitbare lichtdichte zakjes, correcte service. Kortom: aanrader! :-)

perfecte kwaliteit en levering

perfecte kwaliteit en snelle, correcte levering

Très bien

Dommage que le transporteur ne sonne pas à la porte mais met une note pour aller chercher le colis à 1 point de livraison

Toffe artikelen en snelle verzending

Goede kwaliteit !

Vlotte service

Livraison plutôt rapide

Colis arrivé très vite et produits bien présenté. Pas du tout déçu.

Très bonne expérience

Suivi de la commande impeccable, livraisons très rapide, grand soin apporté au colis (un peu ma crainte car les théières sont en verre et donc très fragiles, mais zéro problème).

Conforme à la commande

Rapidité d'envoi, emballage sécurisant pour le contenu. Très bonne expérience qui sera renouvelée.

Ohne Lieferung schon nach Bewertung betteln

Die Lieferung erfolgt aus Holland mit einem Lieferdienst dessen Homepage man nicht auf deutsche Sprache umstellen kann. Und noch bevor die Lieferung eintrifft bettelt der Händler bereits nach einer Bewertung. Dann soll er auch eine kriegen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo, Vielen Dank für Ihre Bewertung :-). Tatsächlich ist dieser Antrag auf Bewertung automatisch und Sie haben ihn zu früh erhalten, das Paket hat aufgrund der Feiertage länger gedauert als erwartet. Das Paket verlässt Belgien und leider ist die Seite der Post nicht auf Deutsch, sondern auf Englisch. Wie ich sehe, hast du inzwischen dein Paket erhalten, hoffentlich enthält dich der Schwarzer tee Darjeeling. Genießen. Ein schönes Wochenende wünsche ich ihnen! Mit freundlichen Grüßen Patrice

Excellent

Service rapide et impecable. Tea is excellent leaves are full and not like dust.

Fast delivery, good selection and high quality of teas

My favourite teashop! The selection of teas are diverse enough yet not overwhelming and the quality of the teas I ordered (10ish different types) have always been exquisite.