Héél goed en veel verschillende soorten

Eerst was ik wat sceptisch maar de verzending is heel goed verpakt en er is heel veel verschillende soorten voor ieder wat wils en absoluut niet duur

Uitstekende kwaliteit, te beperkte keuze afleveradressen

De geleverde thee is uitstekend. De voorgestelde afleverlocaties worden zo te zien automatisch bepaald op basis van opgegeven adres maar blijken te beperkt. Kreeg namelijk niet de mogelijkheid zelf een pakjesautomaat van Bpost te selecteren, enkel een afleverpunt.

Snelle levering, prachtig verpakt

Ik had een proef bestelling gedaan omdat ik binnenkort als ik jarig ben iedereen een theebloem kado wil doen. Ze zijn prachtig!!! Dus de grote bestelling volgt snel.

Quality is great

Very happu with my purchase

Heerlijke thee

De theebloemen zijn prachtig en de smaak is heerlijk.

Lekkere thee, snel en zorgvuldig verzonden

Verdient een aanbeveling

Bonne découverte

Bon choix de produits et à un bon prix. Service client réactif.

Pratique, simple et rapide.

Un site bien documenté. Commande reçue et livrée rapidement. Reçu bien emballé et correspond à la commande. Parfais, je recommande vivement. Merci MingTea.

Super prix et qualité

Tout est parfait et tout le monde qui goutte vos thé sont ravis..

Goeie thee, prima prijs, supersnelle levering

Al meerdere jaren bestel ik hier thee. Prima bedrijf, prima thee en zeer snelle levering.

---

---

Thé de très bonne qualité

Livraison rapide, je pensais que la théière était plus grande, mais c'est juste moi qui la voyait plus grande puisque la contenance est la bonne et je ne voulais pas de filtre métallique. Les fleurs de thé sont juste sublime, c'est un spectacle de les voir se déployées, un moment de détente à partager et d'un goût fabuleux avec des arômes bien prononcés. Je recommande sincèrement cette société, et que ce soit pour mes précédentes commandes ou cette dernière tout est nickel et je n'hésiterai pas à en faire d'autres, mon amie a adorée !

Super thee soorten

Op veel soorten thee ben ik snel uitgekeken qua smaak. Ik bestel regelmatig dezelfde soorten hier deze zijn heerlijk. Goed toch!

Nostalgisch

Niet altijd makkelijk om Wu Yi (Rock tea) te vinden :-). Misschien niet voor iedereen maar de lichte kaneel tonen blijft iets aparts voor mij.

Corecte service

Goede beschijving van het product op de webside, corecte levering , aanbeveling

Kwaliteit snel geleverd

Kwaliteits thee en accessoires, snel geleverd en smaakvol

Snel, goede thee en redelijk geprijsd

Perfecte en snelle levering. Ook naar Nederland. Uitstekende thee.

Altijd hooge kwaliteit

Ik heb bij MingTea allerlei soorten tees geproefd. Altijd van zeer hoge kwaliteit ! I like them !

Sehr gute Qualität schnell und gut verpackt geliefert

Sehr gute Qualität schnell und gut verpackt geliefert

goede thee

is goed de thee en de prijs

Leuke theebloemen

Prachtig om te zien.

Snelle levering, perfect in orde - goede kwaliteit

vlotte afhandeling van de bestelling, snelle levering, goede prijs-kwaliteit

Snelle correcte levering

Snelle en correcte levering van heel lekkere thee

PARFAIT

Très rapide....!!

Ma commande est arrivée comme prévu, en temps et en heure, sans surprise quant au contenu. Tout était bien emballé, et les thés et le matériel de très bonne qualité