Positief, kwaliteit en snelle service

Ik ben zeker positief over de bestelling zowel qua snelheid als kwaliteit. Ik had echter gedacht tijdens de bestelling dat de thee in potjes ging komen en niet in zakjes. Ik dacht dat ik dit had aangeduid tijdens de bestelling. Misschien interessant om dit duidelijker aan te duiden op de website hoe dit verpakt zal worden (met illustratie). Hartelijk dank, Line

Snelle levering en voortreffelijke kwaliteit

Ik ben een enorme liefhebber van Chinese en Japanse theesoorten. Bij Mingtea verkopen ze echt voortreffelijke kwaliteit Chinese en Japanse thee. Een absolute aanrader!

Top! Kwaliteit, aanbod en service!

Altijd zeer tevreden

Goede kwaliteit, goede service!

Makkelijk te bestellen, duidelijke uitleg bij de verschillende theesoorten, fatsoenlijke verpakking en snelle levering. Tevreden!

Bon produits et livraison rapide.

Très satisfait des variétés commandées qui ont correspondu tout à fait à mes gouts ainsi qu'à mes attentes. Je recommande.

top!

top expérience. Produits de haute qualité et livraison ultra rapide!! merci :-)

The excellent, livraison rapide

Satisfaite dans l’ensemble

Beste thee winkel van de Benelux

Ik heb verschillende thee soorten gekocht en ze waren allemaal van goede/Heel goede kwaliteit. De hardlopers zouden je niet teleurstellen.

Zoals vorige keer ben ik erg tevreden.

De site biedt een ruime keuze met klaar en duidelijke beschrijving. Vlotte bestelling,betaling en levering. Ik ben erg tevreden.

Ik ben een theeliefhebber en de beste Raw Pu Erh heb ik bij Ming Tea gevonden. De Bio PU Erh is ook fantastisch lekker!

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Goede ervaring. Niks op aan te merken

Endlich authentischer chinesischer Tee

Bisher habe ich meinen Tee immer direkt in China gekauft, musste aufgrund der Corona Situation jedoch lokal in Online Shops mein Glück versuchen. Nach vielen enttäuschenden Versuchen nun endlich authentischer Tee aus China in vernünftiger Qualität. Gerne wieder!

Heel lekkere thee!

Snelle levering, mooi verpakt en heerlijk lekker

5 étoiles depuis plus de 5 ans

Depuis plus de 5 ans, 5 étoiles pour le choix, pour le service et la livraison. Je n'ai absolument rien à dire de négatif. BRAVO

Bon the et reçu très rapidement à la maison

Paquet reçu rapidement après ma commande. Le thé S’enchaîne est très bon

Heerlijke thee en snelle levering

1 keer bestellen is gegarandeerd terug komen. Geweldige keuze in kwalitatief uitstekende thee.

Heel smaakvolle en geurende thee

Heel tevreden van de aangekochte thee alsook de levering ervan.

Parfait.

Service rapide. Qualité excellente.

Très satisfait de la qualité des produits achetés. Livraison rapide. Le tout bien emballé.

Très satisfait.

Weer een partij heerlijke en exclusieve theesoorten

Ming Tea heeft een bijzondere selectie van de allerbeste een heerlijkste theesoorten.

Deuxieme commande

Impeccablet Grand choix de produits " pointus,"

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer te horen dat u niet tevreden bent met uw bestelling, dit zijn nochthans goede theeën dat u had besteld. Wij hebben uw vorige bestelling geraadpleegd en toen had u zwarte en oolong theeën besteld. Deze kan men niet vergelijken met de theeën dat u nu hebt besteld. De witte thee is uiteraard zoet en vooral zacht van smaak daar deze thee op grote hoogte groeit , dit is wat typerend aan deze thee. Met vriendelijke groet, Shaojie

Goede kwaliteit & service

Wij genieten elke avond van een lekker kopje mingtea

Qualité de la relation client parfaite

Toujours des produits de grande qualité et un choix particulièrement vaste . Merci à l'équipe de MINGTEA cordialement alain

Gemakkelijk en duidelijke site met een snelle.levering