Correct en snel

Correcte info online, snelle afhandeling. Mingtea houdt je up to date met de verzending.

Prompt delivery in times of Corona, good product quality

I was happy to receive the ordered tea very quickly when I really needed it. The quality of the tea is good, however, I felt it had already lost a bit of flavour before coming to me.

Qualité et rapidité toujours au rendez-vous.

Sans surprise, le rapport qualité-prix et l'expédition sont une fois de plus au niveau!

in mijn opinie, schitterend

Ik gebruik witte thee, je kan de blaadjes meerdere malen gebruiken, voldoet aan alle verwachtingen, echt lekker.

Super tevreden.

Altijd alles voldoende op voorraad en steeds vlotte levering.

Kwaliteit en Service

Goede selectie van verschillende soorten thee in het assortiment aan betaalbare prijzen. Bestellingen zijn ontzettend keurig verpakt en uitstekend verzorgd. Mingtea doet zijn job met 200% passie voor de thee. U wordt ook regelmatig geïnformeerd via nieuwsbrieven en details over de thee, kooktijd, afkomst, ideale temperatuur, foto's zijn mooi uitgelegd op de website van Mingtea. Aanrader !!!

Snelle afhandeling

Goede ervaring.

Tout était parfait comme d'habitude

Qualité des produits et livraison rapide et efficace sont les principales caractéristiques

Livraison super rapide

Thé délicieux, à recommander. J’ai trouvé un thé que je cherchais en vain dans les magasins.

Topadres voor een fantastisch assortiment thee!

Subliem! Puur genieten elke dag! Volledig overtuigd! Snelle levering, mooie verpakking! Top!!!!

Toffe site, duidelijke omschrijvingen van de thee producten..

Verschillende soorten thee, die duidelijk omschreven worden. Zowel de ingrediënten als de smaken worden mooi weergegeven. Wel spijtig dat er af en toe lekkere smaken verdwijnen (zoals de Oriental Garden, mijn favoriet)maar er komen telkens wel nieuwe bij. Grote fan van Mingtea en al dikwijls doorgegeven als tip aan familie en vrienden.

uitstekend

de verschillende theebloemen die ik besteld heb zijn heel lekker van smaak en mooi in de theepot . Een aanrader .

Supersnelle levering, fijn contact.

PARFAIT !!

L'envoi est rapide et soigné. Les thés sont excellents. Je recommanderai.

Niet helemaal wat ik verwachtte

Mooi servies echter de kommetjes zijn veel kleiner dan op de webshop staan aangegeven. Hebben minder inhoud. Heb ze wel gehouden omdat ik ze wel mooi vindt.

Excellent service global

Découverte de votre site et commande de quelques thés. Je suis jusqu'à présent très satisfait de la qualité des produits proposés.

Mécontent.

Une théière affichée comme 250 ml a en fait capacité environ 150 ml seulement.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Merci pour votre message ! La capacité de la petite théière est de 250 ml. Vous pouvez effectuer le test en remplissant un gobelet doseur de 250 ml et en le versant dans la théière. C'est également la capacité indiquée par le fournisseur. Bien à vous, Patrice

Correcte levering, de thee's zijn hemels goed. Ik ben fan .

Vaste klant!

Ik koop nu al een paar jaar mijn thee bij Mingtea. Wanneer er visite op bezoek komt word er altijd gesproken over hoe geweldig de thee smaakt maar de thee is ook geweldig voor me-time ontspanning. Zeker een aanrader voor de echte thee-liefhebber en fijnproever! De thee word in stevige hersluitbare zakken verpakt waardoor het niet perse noodzakelijk is om de bladeren in een theeblik te doen wat erg fijn is. Bij ons staat er bijna dagelijks een theepot of gaiwan Mingtea thee op tafel.

Prachtige Theecadeaus - Zeer snelle levering

Makkelijk om snel een geweldig cadeautje voor iemand te bestellen. Je kan er ook een persoonlijke boodschap aan toevoegen wat een heel leuk extra detail is. Het cadeau was alvast een success! Heel leuke feedback op gekregen. Nu enkel nog een bestelling plaatsen voor mezelf.

Top!!!

Heerlijke producten en snelle levering. Was voor mij de tweede keer dat ik hier thee heb besteld en wederom top!

De vrais pros de la vente de thé en ligne

Avec un choix de thés large et varié, Mingtea est un incontournable du thé oriental sur internet.

Keurige levering en lekkere thee.

Mijn collega's hebben al een doos van 12 theebloemen opgeëist., uw site wordt druk bezocht door hen. De smaken zijn zeker mijn ding het zal wel een tijdje duren voor ik ze allemaal geproefd heb, één nadeel de ingrediënten zijn niet in het nederlands op de stikkers. Misschien een proefpakket samen stellen voor 1 liter van alle thee's. Ik ben de eerste klant maar zonder de zwarte thee.

Heeeerlijke thee voor goede prijs, snel geleverd.

Heel goed.

Duidelijke website, correcte prijzen en vlotte samenwerking.