goede thee

is goed de thee en de prijs

Leuke theebloemen

Prachtig om te zien.

Snelle levering, perfect in orde - goede kwaliteit

vlotte afhandeling van de bestelling, snelle levering, goede prijs-kwaliteit

Snelle correcte levering

Snelle en correcte levering van heel lekkere thee

PARFAIT

Très rapide....!!

Ma commande est arrivée comme prévu, en temps et en heure, sans surprise quant au contenu. Tout était bien emballé, et les thés et le matériel de très bonne qualité

Super verpakt met mini handleiding op de verpakking en zeer snel geleverd. Thee is lekker en van degelijke kwaliteit. Wij geven straks met onze trouw iedereen een theebloem mee..

Snelle service en super producten

Netjes verpakt en snelle levering.

Heerlijke thee

Zeer snelle levering, alles netjes verpakt, heerlijke thee.

Rien à dire

Enterprise fiable. Produits de qualité. Livré dans les délais - merci.

erste Bestellung war perfekt

Lieferung war pünktlich und perfekt

Service impeccable !

Le site est clair et facile d'exploration. Mingtea offre une large gamme de thés et de tisanes. La livraison est très rapide et l'emballage est soigné. Le thé est de très bonne qualité. Merci

conforme ,livraison rapide

trés bien

perfecte service - snel geleverd en de beste prijs

Neutrale smaak

Deze Witte dennennaalden heeft een zachte smaak. Bevalt goed, iedere dag drink ik een kopje.

sehr schönes Tee Geschenkset

- schnelle Lieferung - ordentlich verpackt - schönes Geschenk - schneller Kundensupport

Prima produkt, correcte service.

De kwaliteit van het geleverde product is prima. De leveringsservice was zoals beloofd.

Thé vraiment comme attendu impeccable

Impeccable,

Ik bestelde een witte Gaiwan maar kreeg een groene. Heel vreemd!

Eigenlijk heb ik een verkeerde levering maar omdat diegene aan wie ik ‘m gaf de groene Gaiwan ook mooi vond, heb ik het zo gelaten. Maar het klopt niet om een groene te verzenden ipv een witte Gaiwan. De keuzeknop hieronder vind ik daarom moeilijk en zal ik desondanks toch met ‘ja’ beantwoorden omdat het mooi gevonden werd en aan het kopje met de thee niks mankeerde… maar toch een dubbel gevoel…

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. De Gaiwan die u hebt besteld is de volgende: https://www.mingtea.be/nl/gaiwan-ru-yao-handgemaakt-200ml.html Zoals u kan zien op de foto is deze Gaiwan niet wit maar blauw- groen. We hebben wel degelijk de Gaiwan geleverd die u had besteld, uiteraard een heel mooie versie. Met vriendelijke groet, Patrice

Fijne smaak

Heel aangename smaak.

Verse lekkere theeproducten

Ik koop al een paar jaar bij Mingtea. Als ik op verplaatsing ben en aldaar thee drink, proef ik het verschil. Ben dus zeer tevreden.

Fijne en goede producten en snel bezorgd!

Ik bestelde het (piepkleine) glazen theepotje met 12 theebloemen. De thee is lekker en snel bezorgd (in Nederland)!

Je ne pense pas que c'est du Golden Yunnan...

Désolé, mais j'ai du mal à croire que le thé que vous m'avez livré soit du Golden Yunnan, comme j'en ai fait la commande. Les feuilles sont trop petites et n'ont pas l'aspect (brun et doré) du Golden Yunnan. Le goût, à mon sens, ne correspond pas non plus... ça évoquerait plutôt un Pu Ehr un peu léger... et encore... Désolé pour cette critique négative, mais j'espérais mieux pour cette première commande.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Merci pour votre avis. Le thé que vous avez commandé est en effet un Golden Yunnan. Ce thé convient à une consommation quotidienne grâce à son prix bas de 3,35 euros. Bien sûr, nous ne pouvons pas vous offrir une qualité supérieure pour ce prix, mais plus le prix est élevé, meilleure sera la qualité. Si vous aviez commandé par exemple un Jin Jun Mei ou un Golden monkey, vous auriez eu un thé d'excellente qualité mais bien sûr à plus du double du prix, ce qui est normale. Si vous avez des questions ou besoin de conseils, n'hésitez pas à nous contacter. Cordialement, Shaojie Traduit avec www.DeepL.com/Translator (version gratuite)

Heerlijke thee

zeer tevreden van de heerlijke thee die ik heb ontvangen!

Heerlijke thee en supersnelle bezorging

De thee is altijd lekker, uitstekende kwaliteit en bovendien heel snel en in goed staat per post bij je thuis