Filters

10

Pro du thé

Très bien,je recommanderais.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Jamais déçu depuis 2 ans

Un choix de thés intéressant qui nous ont permis de découvrir nos inconditionnels du moment (Milky thé Oolong/ Kagoshima Hojisha/Kagoshima Matcha Genmaicha...). Livraison rapide. Sur une commande j'ai oublié un code promo, je leur ai fait un mail pour leur signifier mon erreur, il m'a gracieusement été rétrocédé dans la foulée. Un sans faute depuis notre première commande du printemps 2019. Bravo !!!

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
5

la marchandise n est pas encore la

Pas encore reçu la marchandise

  • Nous recommanderiez-vous? Oui

Reactie van het bedrijf

Bonjour, Merci de votre avis. Vous avez choisi le 23.04 comme date d'expédition. Le colis a bien quitté notre magasin à cette date. Comme c'est un vendredi, il faudra attendre jusqu'à aujourd'hui (lundi) pour recevoir une mise à jour du statut. Cordialement, Patrice

7

Blij verrast

Ben blij verrast om een Belgische webshop te hebben gevonden met een heel origineel aanbod en zeer snelle levering. Alles was netjes en veilig verpakt. Echt top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Einwandfrei

Lieferung schnell, der bestellte Taiping Hoikui hat offensichtlich sehr gute Qualität, die Teeblätter sind ca 5cm lang und dunkelgrün, fast kein Blattbruch, wie es sein sollte. Geruch vegetal und leicht grasig. Preis Leistungs-Verhältnis absolut angemessen!

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Attente en vlotte communicatie

Wegens te vlugge aanvraag van een portie thee met de daarbijhorende betaling, had ik mijn procent vergeten in mindering te brengen. meteen heb ik hen een mailtje gestuurd, met mijn vergetelheid. Nog geen kwartier later kreeg ik al een reply dat ze dit procent meteen zouden terugstorten. Geen gedoe, meteen actie en een correcte afhandeling. Daar kunnen er nog vele online bedrijven een punt aan zuigen... Dus, toppie hier!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

trop fan

heureuse de vous avoir découvert. Vos thés sont délicieux,j'ai déjà mis quelques uns en favoris pour très vite recommander vos thé. Bravo

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Juste excellent !merci

Très très bon thé. Effet relaxant assurée .packaging sobre....sens émerveillé à l' ouverture

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Zeer tevreden.

Correcte klantendienst en heerlijke theeën. Lekkere combinaties. Sensationele theebloemen. Heerlijke geuren. Nieuwe tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
2

C'est un canular.

Je suis très déçue de l'achat dans votre magasin. J'ai commandé un Code de l'article: C0007, il y a une bouilloire avec un volume de 600 ml. J'ai reçu une bouilloire avec un volume inférieur à 200 ml. C'est un canular. J'aimerais récupérer cette bouilloire et obtenir de l'argent pour elle. numéro de facture est INV22058 J'espère que vous pouvez résoudre ce problème.

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van het bedrijf

Bonjour, Après un test que vous avez effectué avec une tasse à mesurer, vous avez confirmé que la théière avait bien une capacité de 600ml. Maheureusement vous n'avez pas modifié cet avis. Cordialement, Patrice Message précédent: Merci pour votre message. En effet, la théière jade a une capacité maximale de 600 ml. Pourriez-vous effectuer le test avec une tasse à mesurer? Vous remplissez la tasse à mesurer avec de l'eau jusqu'à 600 ml, ensuite versez l'eau dans la théière. Normalement, toute l'eau devrait pouvoir entrer dans la théière. En attente de votre retour. Cordialement, Patrice

10

Bien

Bons thés, livraison rapide

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Groot assortiment aan zeer smaakvolle thee

Vele soorten thee en toebehoren, snelle levering en zeer smaakvol.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ontevreden omdat prijs- kwaliteit niet klopt

Thee van 35 euro per ons wordt voor 3,20 extra geleverd in plastic zak en goedkope stroopwafelblikken met lelijke print. Je gaat je afvragen of ze echt wel goed thee verkopen... Afrader als je van kwaliteitsthee houdt. Wij kopen hier niet meer. Aanbod op internet is ruim.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Julia, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer te horen dat u ontevreden bent met de blikjes die u had besteld. We hadden u voorgesteld ons deze blikjes retour te sturen zodat wij een terugbetaling kunnen uitvoeren. Jammer genoeg had u liever een terugbetaling met het behoud van deze blikjes. Ik begrijp uw ontevredenheid dat we u op deze manier niet kunnen helpen maar wij volgen ons retourbeleid zoals voor al onze klanten. Ik wens u alvast nog veel succes bij u zoektocht naar de gewenste blikjes. Met vriendelijke groet, Patrice

10

Uitstekend

Snelle levering, mooi aanbod van excellente theeën. Ik heb lang gezocht naar thee van deze kwaliteit. Nog niet alle bestelde soorten eb ik geproefd, maar ben er druk mee bezig. De eerste 3 van de 10 of 11, smaken in ieder geval echt voortreffelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Heerlijke thee! Leuke theebloemen ook! Snelle bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede kwaliteitsthee aan een eerlijke prijs!

Ik ben al jaren klant bij Mingtea omdat ze een ruim aanbod hebben. De kwaliteit van de thee is eerste klas en het is een eerlijke prijs die je er voor betaalt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Doen wat ze beloven en uitstekende kwaliteit thee

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk te bestellen en keurig in orde.

Een vraag: waarom zie ik op de theezakjes groene thee met ginseng en gember bij de ingrediënten geen gember maar wel munt en korenbloem bloemblaadjes ? Ik smaak ook geen gember. De overige thees zijn prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Afternoon tea

Stipte levering. Zeer goed verpakt. De thee doet wonderen. Heb thee leren waarderen.

  • Aanbevelen? Ja
10

superlekkere thee

De eerste keer dat ik hier een bestelling heb geplaatst! Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle verzending, mooi assortiment

Snelle verzending en een mooi assortiment. Het enige dat nog ontbrak was de mogelijkheid om kleine hoeveelheden te kopen, van +/- 10 gram op de thee eerst uit te testen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Lekkere thee, snelle en correcte service

Goede ervaring alles verloopt perfect.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correcte en snelle service

Duidelijke webshop, snelle levering, lekkere matcha

  • Aanbevelen? Ja
10

Super ...!

Heerlijke theesoorten ...!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit!

De thee is van goede kwaliteit, ook de kruidenthee. Subtiele smaken.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd