Lekkere thee en snelle levering

Zeer goede beschrijving en uitleg over de thee. Kwalitatief verpakt en de thee is zeer lekker. Sinds ik Mingtea heb ontdekt, bestel ik nergens anders meer en de alledaagse thee is al helemaal niet meer aan mij besteed. Dank je wel en tot gauw!

Ik koop nooit meer supermarktthee

De theeën zijn erg lekker en deugdelijk verpakt. Snelle verzending. Erg tevreden en blijf hier terugkomen.

Parfait

Livraison rapide, comme prévu. Thé super bon! Fleurs de thé super originales surtout en cadeau et thé en vrac de qualité.

Superbe découverte

Très belle découvertes enfin un thé pour chaque moment de la journée, bien conditionné avec l’idéal d’utilisation proposé sur emballage Encore beaucoup à découvrir Merci Rodolphe chavee

Snelle levering en goede thee

Ontving mijn bestelde thee heel snel. Ga zeker weer bestellen als de voorraad weer op is.

Lieferung bis heute nicht bekommen

Wie oben schon erwähnt Lieferung ist bis heute nicht bei mir angekommen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo, Vielen Dank für Ihre Nachricht. Wie ich sehe, wurde das Paket in der Zwischenzeit zugestellt. Sind Sie mit Ihrer Bestellung zufrieden? Wenn ja, könnten Sie Ihre Bewertung überarbeiten, wir würden das sehr begrüßen. Ich wünsche Ihnen ein schönes Wochenende! Mit freundlichen Grüßen, Patrice

Lekkere thee.

Het zou heel leuk zijn dat er gebruiks aanwijzing bij zat bij elke thee. bevoorbeeld hoeveel gr de liter en trektijd als ook tempratuur . meschien een staaltje van andere thee bij een aankoop voegen zou wel leuk zijn.

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Op elk zakje of doosje staat de trektijd, de hoeveelheid/liter en de temperatuur vermeld onder de omschrijving van de thee. Kan u deze terugvinden? Indien u graag een staaltje van een bepaalde thee wenst te bekomen kan u dit zeker vragen bij uw bestelling. Met vriendelijke groet, Shaojie

Helemaal top

Wéér de zwarte thee besteld die hier het lekkerste is Maar dat is mijn smaak De lapsang souchong helemaal geweldig

Top !

De thee is, zoals steeds, zeer lekker. Service is prima, nog nooit problemen gehad met de levering. But most important, de thee is prima kwaliteit en bijzonder smaakvol. Waarom dan geen volle 5 sterren score ? Simpel, perfectie bestaat niet

De bloem blijft mooi in de thee pot. De thee heeft een sterke fijne smaak en gaat lang mee! Je kunt kiezen uit een breed assortiment. Ik gebruik de thee in mijn salon.

Goed spul!

Eerste ervaring met Ming tea is erg goed! Zorgvuldig verpakt en verzonden. Ik ben erg blij en zal hier vaker gaan bestellen.

Quand c'est parfait, il n'y a plus rien à ajouter!

Quand c'est parfait, il n'y a plus rien à dire!

Très bon service

Tout s'est très bien passé. J'avais une question à laquelle ils ont répondu rapidement. Envoi rapide.

teleurgesteld ...

Ik ben eerder teleurgesteld in Mingtea. Ik kocht voor de verjaardag van een vriendin een thee cadeau bestaande uit een theepot en 12 theebloemen. Verder kocht ik voor mezelf nog een zakje thee (die overigens erg lekker is). Ik was al even op zoek naar een theepot met theebloemen en na veel rondzoeken, besloot ik hier te bestellen omdat de website er erg betrouwbaar uitzag. Ik was erg teleurgesteld toen ik mijn pakketje kreeg. In de eerste plaats omdat het geheel niet erg 'feestelijk' was verpakt (bij een theecadeau verwachtte ik eerlijk gezegd ook een cadeauverpakking). Nu, daar kan ik me bij neerleggen. Bij het bekijken van het theepotje zag ik dan dat het dekseltje bekrast was en dat ook op het glas een krasje te zien is. Ik heb dit gemeld en een filmpje toegevoegd met mijn vaststellingen. Ik kreeg erg snel een antwoord, tegelijkertijd voelde het aan alsof ze mij niet geloofden. Ik mag de theepot wel terugsturen en dan krijg ik mijn geld terug. Jammer ... ik kan mijn vriendin morgen dus geen theecadeau geven op haar verjaardag ...

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Standaard zijn onze producten niet verpakt in cadeaupapier. Wij bieden op onze website wel Gratis cadeauverpakking aan met kaartje in de categorie "theecadeau/Verpakking" maar dit had u niet gekozen, ook niet gevraagd anders hadden we het als cadeautje wel ingepakt. Wat betreft de theepot, het krasje op het glas was niet te zien op het filmpje maar uiteraard geloofden wij u wel dit is ook de reden dat wij u gratis retour hebben aangeboden + een volledige terugbetaling van de theepot. Ik denk dat wij op uw aanvraag zeer snel hebben gereageerd met een gepaste oplossing, alleen jammer dat deze u niet beviel. Met vriendelijke groeten, Patrice

Lekkere thee en snelle service

Heel lekkere thee en snelle service

Snelle communicatie en levering!

Snelle communicatie en levering!

Excellent

Service client très aimable et réactif, expédition du colis très rapide, emballage très soigné, qualité des articles excellent. Tout était parfait et je recommande. Merci beaucoup !

Unkomplizierte und flotte Bestellabwicklung

Alles prima.

Heerlijke thee

De spicy Indian Chai bio gekocht, super lekker met melk en suiker! Ook grote stukjes specerijen. Een aanrader

geweldige service

de beste thee dat ik al gedronken had voor de beste prijs. zeer snelle levering, en goed verpakt. zeker een grote aanrader

Vlotte Afhandeling

Ik heb geen problemen ervaren. De juiste bestelling is tijdig op de juiste plaats aangekomen.

je suis très satisfaite de ma commande

merci pour votre expédition rapide

Ik ben fan

Kwaliteitsvolle thee & een uitgebreid assortiment, snelle levering, goed verpakt in handige hersluitbare lichtdichte zakjes, correcte service. Kortom: aanrader! :-)