Service parfait

Commande livrée dans les 24h après ma commande. Produit bien emballés, et marchandise bien répertoriée, de qualité et conforme à mes attentes. C'était ma première commande, et ce ne sera pas la dernière.

Alles perfekt!

Alles gut.

Love the teas

They are all so flavourful, I will order them in the future as well.

Snelle en goede levering!

Plaisir des yeux et des papilles

Expérience visuelle magique. La fleur s'ouvre lentement dans l'eau et l'effet de surprise est garanti. Le thé a un goût raffiné, juste ce qu'il faut

Lekkere thee, vlot geleverd!

Lekkere thee, vlot geleverd!

Snel en perfect

Je n ai pas encore reçu ma commande plus de 15 jour.

Je n ai pas encore reçu ma commande plus de 15 jour et j attend encore. J espère encore de le recevoir.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Alles top

Ich habe das erste Mal hier bestellt. Es ging alles schnell, von der Bestellung bis zur Lieferung. Die Ware ist so, wie im Internet beschrieben.

top en ga zeker nog bestellen

Heel vlotte service en heel lekkere thee TOP

heerlijke thee

Heerlijke thee die je niet overal kunt krijgen.

Heerlijke thee!!

Snelle bezorging, goede prijs kwaliteit en veel keuze!!

Très satisfaits

Nous commandons régulièrement du thé chez Mingtea. Ils ont un grand choix et le thé est d'excellente qualité. Les prix sont raisonnables et la livraison est très rapide.

Lekkere thee

Vlotte levering en heerlijke theesoorten

Heerlijke theekeuze, supersnelle levering!

Good service, not convinced about the tea quality

Order was delivered fast and the cups were well packed and unbroken. Exactly like stated on the webshop. You can shop here without a problem! However, the quality of the pu'er tea was not good. Not convinced to buy tea here again.

Dear Sophia, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your honest review and are sorry to learn that our Pu Erh tea did not meet your expectations in terms of taste. In your previous message, you mentioned that the tea exhibited a taste reminiscent of ground, which you found less appealing. We want to clarify that this particular flavor profile is characteristic of Pu Erh tea. However, we understand that individual preferences play a significant role in tea enjoyment, and it's possible that the distinct Pu Erh taste may not align with your personal liking. We value your input, and to better address your concerns, we would appreciate more details about the specific aspects of the taste that you found unfavorable. This will help us determine if there are any improvements we can make or if it's more related to the inherent characteristics of Pu Erh tea. Should you have any further questions or if there's anything else you'd like to discuss, please feel free to reach out. We are here to assist and ensure your satisfaction. Best Regards, Shaojie

Niks te klagen

Bestelling snel verwerkt en geleverd.

Ik was aan het zoeken naar een winkel waar men losse thee verkocht. Na enkele websites gevonden te hebben kwam ik op Mingtea.be Het aanbod op de website is uitgebreid en goed geprijsd. Zoals de site vermeldt, goede thee aan de beste prijs. Wat me vooral overhaalde om een bestelling te plaatsen is dat het een Belgisch bedrijf is en het logo sprak me ook aan. Ik heb dan een drie artikels besteld. De Mingtea blikjes zijn een streling voor het oog in de kast. Ik zal hier zeker meer bestelling plaatsen.

Lekkere, kwaliteitsvolle thee. Mooi op tijd geleverd. Aanrader!

tevreden klant

De geleverde thee is zeer lekker. Leuk dat telkens de bereidingswijze ( temperatuur, dosage) vermeld staat op de verpakking. Wat ik wel wat spijtig vind is dat wonende in dezelfde gemeente, feitelijk een paar straten verder gelegen, er geen mogelijkheid is om de thee af te halen. Nu gebeurd dit met een transportdienst waardoor de thee langer dan nodig onderweg is en dit ook niet echt milieuvriendelijk is. Voor mij is het zelf maar een kleine moeite om deze persoonlijk af te halen. Zelf via een wandeling mogelijk.

Goede kwaliteit van producten

Alles in orde, goede kwaliteit

Hele prettige ervaring

Ik bestelde de laatste 8 buidels Jiaogulan thee en ontving er 7. Ming Tea had de 8e (de laatste) niet toegezonden omdat deze niet aan de kwaliteitseisen voldeed. Tegelijkertijd stortten ze het te veel betaalde terug. Dus helemaal 100% betrouwbaar! Kreeg op mijn vragen snel antwoord van Shaojie, dankjewel.

Mehrfach Mengen von 50 g

Positiv: Sehr schnelle korrekte Lieferung Ungewöhnlich: Viele einzelne Tütchen von 50g

Première commande de qualité

Première commande toute en qualité. Un oolong, un matcha, des fleurs de thé ainsi qu'un thé jaune de très grande qualité. Une excellente découverte qu'est Mingtea. Je passerai d'autres commandes ultérieurement. Petit point de réserve, le oolong dans sa boite en métal a été un peu trop écrasé et a créé un peut trop de poussière et de feuilles écrasées dans le fonds du sachet. Juste un petit point d'attention à ce niveau mais ce n'est pas rédhibitoire... J'aurai l'occasion de tester très prochainement d'autres thés chez vous.

Heerlijke thee, snelle levering

Thee is absoluut heerlijk, het is duidelijk van zeer hoge kwaliteit. De aanbod is ruim, alsook zijn er speciale thee's beschikbaar. Bestellen via website is zeer vlot en duidelijk. Levering was snel en correct. Verpakking is functioneel en mooi. Mingtea is zeker een aanrader als leverancier voor heerlijke thee. Ik zal zeker vaker bestellen.

Bedrijfsgegevens

Poreel 20

1547 Bever

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.