Alles vlot verlopen

Alles correct geleverd en alles was goed ingepakt. Geen contact gehad met de klantendienst, was ook niet nodig.

Goede produkten en snelle levering

Snelle levering en nette brief erbij met goede producten

de bestelling was snel binnen. Pluspunt is zeker dat de ingrediënten vermeld staan, wel handig met allergien. Leuk een briefje erbij voor als er iets niet naar tevredenheid is. Al met al een natuurlijk product met sociale zorg. Bedankt hoor.

Snel en netjes geleverd

De producten waren snel en netjes geleverd..

Snelle levering top

Alles verliep prima

Goede ervaring, fijn dat er een webshop is die zoveel merken en producten heeft voor verzorging op natuurlijke basis en ook natuurlijke geuren

supergoed

fijn op tijd geleverd, in recycle verpakkingsmateriaal. en het product zelf is perfect!

Goede kwaliteit, goede prijs,ervaring al meerdere jaren, gebruik het regelmatig

Wil niet meer terug naar de vloeibare shampoo,de zeep bevalt me uitstekend Was mijn haar 2x per week, en is nooit meer vet,echt een oplossing voor Vette haren.

Fijne site met veel eco/bio producten. Ik was specifiek op zoek naar producten van Aubrey Organics. Die hebben ze overvloedig. Ik ga zeker ook andere merken bestellen in de toekomst.

Client vriendelijke Service

Problemen worden heel clientvriendelijk en coulant opgelost.Heel goede ervaring

Snel en perfect ontvangen. Fijne producten. Shop zeker nog eens.

Betrouwbaar en goed!

De bestellingen worden vlot bezorgd en met de grootste zorgvuldigheid ingepakt. Er is veel keus als je iets specifieks zoekt in deze webwinkel.

Alles ging goed

Makkelijk en snel

Overzichtelijk app, snelle levering naar Antwerpen.

fijne producten, snelle levering

fijne producten, snelle levering

prettig in gebruik en werkzaamheid

Mooi alternatief voor de tube. Glazen fles/containertje heeft iedereen thuis wel dus die verpakking is niet perse nodig. Nu nog in prijs enigszins concurreren met de overbodige tube.

Snelle levering.

Via een nicht was ik in aanraking gekomen met deze fantastische tandpasta. Klein detail over de verzendwijze : als ik geweten had hoe het pakketje er qua afmetingen uit had gezien, had ik - voor hetzelfde geld van de verzending - een paar tubes tandpasta méér gekocht. Ik ben een Nederlander, nietwaar ?.

3x lipbalsem gekocht. Snel geleverd en zoals beschreven.

Ben zeer tevreden

100% natuurlijk

prima!

Snel geleverd en goede spullen!

goede service, snelle levering

Goede service, en snelle levering zeer tevreden.

Heel snel en super vriendelijk.

Eerste x dat we wat besteld hebben. We hadden het super snel binnen. Top

Kon het product al

Kon het product al