Goede en snelle service

alles liep gesmeerd.

Ga zo door

Heel tevreden

snelle levering, uitstekende klantenservice

Ik heb hier meerdere malen besteld, en zal dat blijven doen. De levering is snel, goed te volgen via post.nl, en alles is goed en ecologisch verpakt. Bij vragen is de klantenservice vriendelijk en behulpzaam.

Enorm handige app. Maar niet de goedkoopste

Laagdrempelig bestellen via de app, erg fijn. Maar de producten zijn niet de goedkoopste en ze vragen je reviews te schrijven, maar daar krijg je niks voor. Bij andere aanbieders van vergelijkbare producten krijg je dan 10% korting op je volgende bestelling, bijvoorbeeld.

Zeer goede webshop

Ruime keuze, de producten zijn erg fijn, snelle verzending en een persoonlijk bedankje krijg je ook altijd bij je bestelling wat ik erg leuk vind. Ik raad deze webshop aan!

Goed assortiment, goede beschrijvingen

Natuurlijk Zuiver heeft een mooi assortiment. De beschrijving bij de artikelen zijn heel erg duidelijk. Verder is bestel- en bezorgservice gewoon goed: snel en accuraat. Niets op aan te merken

Goede natuurlijke verzorgingsproducten

Enig minpuntje is dat een bepaald artikel wel bestelbaar leek, doch niet op voorraad was en ook nooit meer leverbaar zou zijn. Werd er wel snel over geïnformeerd, en ook gecrediteerd.

Positief

Ik ben zeer tevreden.

Bestelling en levering verliep heel snel en correct!

Zeer prettig!

Meine Bestellung wurde schnell nach Ungarn geliefert

Bin sehr zufrieden

Hele goede communicatie

De bestelling werd heel vlot verzonden en kreeg nog iets extras erbij

Snelle levering, spullen netjes verpakt

Prima!!!

Top bedrijf

Snelle levering, goed verpakt, mooi product

Goed actief ingespeeld op klantvriendelijkheid

Vorige week een klein pakket besteld inclusief verzendkosten. Gisteren bericht ontvangen dat de verzendkosten toch lager bleken te zijn om het geen pakket werd maar een briefpakket. Het verschil in kosten is teruggestort. Het pakket zou ik laten bezorgen bij een pakketautomaat maar dat was nu niet meer nodig dus hebben ze er zelf voor gekozen om het op mijn huisadres te laten bezorgen. Kijk dat noem ik nog eens actief meedenken met wat het prettigst is voor de klant!

Pluspunten

correcte en stipte levering

Misschien toch ook track and trace. Nu wist ik niet wanneer het pakket zou toekomen. De dag van levering was niemand thuis. Het pakket werd aan de deur achtergelaten. (Gelukkig nam niemand anders het pakket mee).

Pluspunten

veel keus

zou het niet weten

Pluspunten

Dat ze samples maken!. leuk dat het natuurlijke producten verkoopt.

De betaalde samples moeten ze vind ik wel vol doen, en niet nog niet eens de helft vol!.

Pluspunten

- Verzenden in gerecycled karton, enz. Aan de verpakking te zien was het aannemelijk dat dat zo is. - Er wordt op de website eerlijk bij verteld dat er bij de duurzaamheid van het verpakkingsmateriaal een paar kanttekeningen zijn. Netjes. - Afrekenen in veilige omgeving is ook netjes. Hopelijk voegt dit wat toe.

Hmm, de vormgeving van de website komt wel een beetje vrouwelijk over.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

leveren wat er besteld is/ de website up to date houden/ geen valse verwachtingen scheppen

Pluspunten

Pluspunten

Vlotte levering van correcte producten.

Pluspunten

snelle levering en denkt aan het milieu met verpakking en verpakkingsmateriaal.