Prima klantenservice

Mijn pakketje leek uit te blijven... Ik stuurde een mail naar natuurlijk zuiver, kreeg een hele snelle reactie en wist toen dat mijn pakketje bij een afhaalpunt was bezorgd. Kwam het toch nog goed!

Levertijd 8 dagen, de producten zijn prima

Levertijd 8 dagen, de producten zijn prima. Had verwacht ze sneller bezorgd te krijgen

De geur blijft niet hangen

Het bestelde product houdt te kort geur om parfum te noemen. Jammer en voelt als miskoop.

Gewoon zoals een goede webwinkel moet zijn.

Gewoon zoals een goede webwinkel moet

Bestellen en leveren liep soepel

Prima producten

Heel tevreden met aankoop. Groot assortiment met uitstekende, natuurzuivere producten en een goede service

Voorlopig oordeel: voldoende.

De parfum die ik bestelde kwam qua míjn geurbeleving niet overeen met de omschrijving op jullie site. Ook vond ik de aangekondigde bestelling van samples van de andere geuren niet terug om te bestellen. Ik had deze anders - natuurlijk tegen betaling - graag ontvangen omdat ik dacht eindelijk een eau de parfum op natuurlijke basis (Demeter) gevonden te hebben. Jammer!Vriendelijke Groet! Han.

Snelle levering, persoonlijk contact

Erg fijne produkten. Fijn dat ze snel reageert op vragen en advies geeft.

Een heel fijne ervaring

Een fijne ervaring, goede communicatie. Mooie producten! Goed verzorgde levering!

top

snelle levering, goed product .

Alles was perfect

Alles was perfect

Geen reactie op klacht over geleverd product, bedrag creditnota niet-geleverd product niet ontvangen

Zeer negatief. Een van de bestelde producten is niet geleverd, wellicht niet op voorraad? creditnota ontvangen, maar door mij betaald bedrag komt maar niet terug. De 'normale' termijn van 5 werkdagen is al lang verstreken. Verder een shampoo geleverd gekregen met als houdbaarheidsdatum november 2023. Op de website wordt deze shampoo met 50% korting aangeboden Voor deze versie had ik bewust niet gekozen, juist vanwege die beperkte houdbaarheidsdatum. Mij is echter wel het volle bedrag gerekend voor dit product, dat ik niet had besteld. Bijzonder slecht is ook dat men niet reageert op mijn klacht, ik wacht al bijna anderhalve week op antwoord! Kortom, een zeer negatieve ervaring met Natuurlijk zuiver.

Vanuit het buitenland digitaal besteld, en super snel analoog i h buitenland geleverd.

Ik heb door pure toeval mijn liefelings olie en creme, welke helaas niet meer geproduceerd worden, op de site Natuurlijk zuiver gevonden. Ik was enorm blij met "mijn digitale vond" en met paypal te betalen, vanuit het buitenland alles heerlijk ongecompliceerd.

Goede service en correcte levering!

Mooie producten... Fijn en aangenaam voor mijn huid! Ga in de toekomst zeker meer bestellen!

goede duidelijke service

goede website en snelle levering. communicatie is heel helder

Super bestelling

Besteld en heel snel en zorgvuldig ingepakt en binnentreedt dagen in huis

Snelle, correcte levering

Snelle correcte levering

Prima webwinkel

Artikelen worden snel verstuurd en goed verpakt. Leuke prijzen ook!

Goede ervaring. Tevens snelle reactie op gestuurde mail en adequate afhandeling. Zeer tevreden.

Mooie producten

Mooie producten en snelle kevering

Snelle en keurige levering

Ik ben zeer tevreden

Correct

Meedenkend!

Fijne producten en prijzen. Netjes en goed verpakt met kaartje

goed product

zeer betrouwbaar

Goede prijs kwaliteit verhouding

Blij met de leuke kortingen en de verschillende bio producten die te koop waren verzending ook heel netjes gegaan.