Super druivenpit olie! Keiblij mee!

M’n huid werd meteen gladder en egaler ooghuid strakker ! Echt superspul!

Prima ervaring

Duidelijke website, mooie producten en goede prijs kwaliteit verhouding.

Geen witte waas

Prettige minerale zonnebrand die gemakkelijk uitsmeert zonder een witte waas achter te laten! Het heeft wel een redelijk sterke parfum geur maar die is niet heel vervelend. Ik had alleen gewild dat er ook nog een spf 15 versie was geweest.

Het bestelde product werd werd snel geleverd.

Fijne producten, snelle levering

Mijn bestelling was direct de volgende dag binnen. Fijne producten om te gebruiken. Hopelijk bereiden jullie het aantal merken in de toekomst verder uit.

Snelle levering, netjes ingepakt

Alles verliep heel soepel. De producten waren netjes ingepakt met gebruik van duurzame materialen en er zat een leuk kaartje bij en een tester. Het werd ook super snel geleverd.

Correcte afhandeling

Tijdig bericht van vereznding en idem aflevering

Producten op tijd geleverd

Bestelling binnen twee dagen ontvangen. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending.

Prima website, goede prijs, keurig verpakt, goed aankomen

Heerlijk geur en creamig

De shampoo laat zich eenvoudig opschuimen, heeft een heerlijke geur, voelt rijk en creamig aan. Is super zuinig in gebruik en als je er over nadenkt is de ecologische voetafdruk zo eenvoudig kleiner dat je denkt “waarom doen we dit niet allemaal”

Biologisch en groen

Zeer snelle levering, volgende dag al in huis. Product in glazen verpakking en verzonden in afbreekbare verpakking. Top !

Alles snel, netjes en goed bezorgd. Mag alleen echt wel minder plastic worden gebruikt voor de verpakking.

Snelle levering fijne producten

Mooi assortiment, duidelijke beschrijvingen en snel in huis

Snelle bezorging Duidelijke website Fijn assortiment Goed verpakkingsmateriaal ( wel veel beschermingsmateriaal in de doos , zou kleinere doos en minder groene plastic? toevoegingen mogen )

Grote keuze van prima producten

Zie hierboven. Kan alleen niet met het artikel nummer dezelfde fles bijbestellen. Misschien uitverkocht?

Zelfs het verpakkingsmateriaal was natuurlijk. Zou iedereen zo moeten doen.

Goede producten, snelle levering. En natuurlijk verpakkingsmateriaal, heel goed.

Snel bezorgd, keurig verpakt en ik was helemaal blij met de composteerbare verpakking. Geen plastic troep! Enige minpuntje was dat ik niet alles kon vinden wat ik wilde, maar wel bijna alles.

Middelmatig

Bestelling ging vlot, maar nav de reviews kocht ik de khadi lichaams olie en die blijkt echt te stinken letterlijk.dit is zo een indringende geur waar je gewoon last van krijgt.dus ik heb hierdoor wel wat vraagtekens, ik kan de reviews niet meer vertrouwen.

Goede en snelle levering

Bestelling in een mum van tijd geplaatst. De volgende dag al in huis.

volgens mij is het wel good spul.ik gebruik het voor de jeuk in mijn liezen

Vandaag besteld.. volgende dag in huis

Goede producten voor goede prijs

Goede producten voor goede prijs. Levering was binnen enkele dagen.

Snelle verzending en netjes verpakt!

Duidelijke website, snelle levering

Goede informatie op de website, producten snel en netjes geleverd.