Heel goede natuurlijke mondragertjes

Heel goed dat er eindelijk van prettige natuurlijke materialen mondverzorgingsproducten worden gemaakt. Het zou verplicht moeten worden en plastic verboden.

Zoals gezegd, mooi verpakt en optijd

Zie hier boven

Prima service, de biologische verpakkingschips zijn bonus.

Goed te bestellen, vlotte levering, mooi product, ik kom terug.

Zorgvuldig en goede service

Klein minpuntje is dat de proefmonsters geen sprayflacons zijn, maar daar is de prijs ook naar.

Fijne website en snelle goed verpakte levering.

Heerlijke producten

Prima levering, netjes verpakt in milieu vriendelijke verpakking en materialen met duidelijke uitleg. Passend in de lijn van het product.

Snelle verzending, prima produkten, milieuvriendelijke verpakking, heel tevreden!

Goed aanbod en snel geleverd. Ik ben blij met mijn haarolie en ook met de afbreekbare vulling van het doosje!

goede producten

eerste keer besteld en erg tevreden over de producten . verpakking was goed en niet onnodig groot ,dat vind ik ook een pluspunt . al met al tevreden over mijn bestelling .

Snelle service/levering, zorgvuldig verpakt!

Wordt op de hoogte gehouden wanneer je bestelling de deur uit gaat. Goed en zorgvuldig verpakt. Snelle levering.

Zeer goede creme voor mijn super droge huid

Vanwege het slechte weer nog niet gebruikt maar had voor die prijs wel een wat groter flesje verwacht. Hier red ik de zomer niet mee dus ga volgende keer toch verder zoeken. Wel heel zuivere producten.

snel en goed

Levering is snel en goed verlopen. Verpakking was ook in orde.

Veel keuze in biologische producten.

Zuivere sea butter ontvangen. Snelle levering

Hele goede creame

Mijn huis is heel droog maar met deze creame veel verzorgder

Prima levering

Alles was keurig en op tijd geleverd.

Aangename geur en hygiëne

Regelmatig gebruik. Ben toe aan de volgende bestelling van 6x Repeat Care Hand Spray Bergamot & Lemon 100ml. Heb 0546- 723270 gebeld maar geen gehoor gekregen.

Heel goed!

Was op zoek naar meukvije dagcreme en die vond ik hier, en ook nog eens bb crème. Heel blij mee, topproducten!

Mooie spullen

Fijne crème en de bar shampo lijk met ook heerlijk

Mooie producten

Wat een geweldige producten verkopen ze hier. Nog beter het is snel thuis en goed verpakt. Ben zeer tevreden en ga vaker bestellen.

Bezorging was prima

De producten en bezorging zijn prima

Vlot en correct

Bestelling is vlot en netjes afgehandeld. Een aantal monsters van crèmes besteld. Netjes in kleine potjes, duidelijk gemarkeerd en stevig ingepakt in brievenbus pakketje. Prima geregeld!

Duidelijke site en snel in huis

Snelle levering, superrrr

Top, een aanrader

Snelle verzending, fijne producten en overzichtelijke webshop. Ik kom er zeker terug