Top, een aanrader

Snelle verzending, fijne producten en overzichtelijke webshop. Ik kom er zeker terug

Prima verpakt, snel verzonden. Producten ook in orde. Alleen was vergeten de letter achter mijn huisnummer te vermelden op het adres label (wat wel een belangrijk gegeven is in een appartementencomplex). Dat was even een gedoe maar uiteindelijk toch terecht. Leuk schrijf blokje erbij gekregen wat nu op mn bureau ligt en regelmatig gebruik.

Goede prijs kwaliteit en keurige levering

Goede prijs kwaliteit en keurige levering

zie tekst hieronder

chi heeft een overzichtelijke website om een keuze te kunnen maken uit de vele produkten die worden aangeboden. Zeer tevreden over de snelle respons na het plaatsen van de bestelling. Ook goed geinformeerd over leveringstijdstip. Goede verpakking van de producten met biologisch afbreekbaar schuim ter bescherming. chi produkten zijn inmiddels in gebruik genomen. Naar ieders tevredenheid. Dank U....met groet van Ger...

Alles prima

Bestelling, producten en bezorging prima!

Snelle levering. Prima producten

Good assortiment en goedkoper dan Bol.com

Prima levering en composterend piepschuim, achteraf betalen werkte goed.

Fijn

Fijne en goede service!

Snelle levering en duurzame producten

Heel snel en oplossend

Was op zoek naar een Nederlandse firma die mijn dagcream Propolis van Martina Gebhardt kon leveren ? Kwam op internet “ Natuur Zuiver” tegen en die hebben mijn Propolis, maar mijn MasterCard werkte niet. Ik gebeld kreeg onmiddellijk een hele aardige man aan de telefoon. Die bood aan mij het over te laten maken met een rekening! Daar Waspik heel blij mee ! Volgende dag had ik al mijn 4 potten in huis en keurig ingepakt! Beetje jammer geen monsters? Altijd fijn om iets nieuws te proberen ? Heb het uiteraard met een accept giro direct overgemaakt! En zal zeker weer bestellen !

Snelle service!

Tevreden over product. Snelle levering.

Producten werden snel thuis afgeleverd.

Fijne producten besteld en ben er blij mee.

Snelle levering, duidelijke website, makkelijk te bestellen

Zeer snelle levering.

De mondolie die ik bestelde heeft een zeer aangename smaak. Bovendien werd er zeer snel geleverd. Leuk dat jullie biologisch afbreekbaar materiaal gebruiken voor de verpakking.

klantvriendelijkheid kan beter

Na een bezoek op de website wilde wij wat samples om te kunnen kiezen. On line ruik je niet zoveel. Het telefoongesprek dat daarop volgde was niet echt klantvriendelijk, het was er niet meer en er kon ook niets geregeld worden. Vreemde reactie als je wilt verkopen. Dus toen op de gok. Fijne luchtjes en de keuze bleek uiteindelijk de juiste. Prima product en prettig geprijsd. Min punt voor de verkoop. Dat zou wel wat vriendelijker mogen, past beter bij de spullen die men verkoopt daar aan het kanaal bij Aadorp.

Goede service en informatie

Natuurlijk Zuiver staat voor goede service en informatie. Blijkt een product niet leverbaar dan wordt dat meteen gemeld samen met de te verwachten levertijd. In mijn geval was dat 1 dag later, daar is wel overheen te komen en fijn dat het gemeld wordt.

Kaarsjes branden niet mooi gelijkmatig op.

Zie boven. Ik zal het niet weer kopen voor die prijs, dan vindt ik het te veel geld. De geur valt me ook tegen.

Heel uitgebreid assortiment met mooie eerlijke produkten

Top service, hele snelle en correcte levering.

Fijne producten, matige klantvriendelijk

Na een bezoek op de website wilde wij wat samples om te kunnen kiezen. On line ruik je niet zoveel. Het telefoongesprek dat daarop volgde was niet echt klantvriendelijk, het was er niet meer en er kon ook niets geregeld worden. Vreemde reactie als je wilt verkopen. Dus toen op de gok. Fijne luchtjes en de keuze bleek uiteindelijk de juiste. Prima product en prettig geprijsd. Min punt voor de verkoop. nDat zou wel wat vriendelijker mogen, past beter bij de spullen die men verkoopt.

Prima producten, matig klantvriendelijk

Na een bezoek op de website wilde wij wat samples om te kunnen kiezen. On line ruik je namelijk niet zoveel. Het telefoongesprek dat daarop volgde was niet echt klantvriendelijk, het was er niet meer en er kon ook niets geregeld worden. Vreemde reactie als je wilt verkopen. Dus toen op de gok. Fijne luchtjes en de keuze bleek uiteindelijk de juiste. Prima product en prettig geprijsd. Min punt voor de verkoop of anders gezegd, klantvriendelijkheid kan beter en past beter bij deze producten..

Geweldige snelle service

prettige producten, betaalbare prijs

Goede kwaliteit en goede service, chapeau

Net als hierboven

Hullerpad 2 6741PA Lunteren