Goede webshop met prachtige merken

Helaas geen winkel van Newlands in de buurt waar ik woon. Daarom koop ik af en toe kleding via de webshop. Mooie merken! Maar als ik in Groningen ben neem ik altijd even een kijkje in de mooie winkel. Eén minpuntje: verzenden duurt te lang.

Snelle levering, mooi verpakt

Vrijdag besteld en zaterdag al in huis. Mijn nieuwe trui was mooi verpakt in een doos in vloeipapier. Ik werd er wel blij van.

Altijd goede service en oprecht personeel

Het is altijd een feestje om hier te winkelen zowel online als in de winkel. Het personeel weet wat ze doen en is altijd eerlijk. Er is een snel wisselende collectie zodat je altijd wat nieuws te zien hebt. Ik kan geen verbeterpunten bedenken.

Zoals altijd weer goed geslaagd!

Bij Newlands slaag ik eigenlijk altijd....mooie eigentijdse merken in prachtige kleuren. En de service is altijd top!

Leuke gezellige winkel met mooie kleding en leuke verkoopsters

Koop hier regelmatig of wip even binnen om te kijken en een praatje te maken met de leuke verkoopsters

Heb mijn bestelling nog steeds niet , duurt wel erg lang

Zie boven

Geen idee... m’n artikel is nog niet binnen.

Artikel nog niet binnen, zou gister 11 september geleverd worden!

Prima webshop, mooie producten en op tijd geleverd

Prima webshop mooie producten en op tijd geleverd

goede ervaring

Mijn ervaring is goed, het is altijd netjes ingepakt van newlands

HEEL TEVREDEN

mooie kleding, goed advies, zelfs op afstand en netjes geleverd. een heel tevreden klant

Voldoende

Ervaring is goed , vind € 7,50 erg veel voor retour ,je gaat iets minder snel wat bestellen .

Leuk betrouwbaar bedrijf

Winkel met leuke merken en gastvrije dames

Geenidee

Helaas heb ik mijn pakketje nog niet ontvangen

Vlotte verzending

Op donderdag jurk besteld en zaterdag al in huis, super.

Snelle levering mooi verpakt

fijne ervaring

Erg goede service

Denken mee en super oplossing !

Vlot contact met New Lands

Aankopen geleverd, vlot mail contact met medewerkers van New Lands.

Artikel was kapot bij levering, maar prima geregeld via Newlands!

Ik kreeg gisteren het artikel geleverd, ben nog aan het bedenken of ik het toch zal houden, want artikel is geleverd met een kapot lusje voor de ceintuur. Dit is echter prima afgehandeld via de klantenservice van Newlands!

Jullie waren snel genoeg maar post nl had wat vertraging.

Snelle service, mooi en goed verpakt.

Het bestelde voldeed aan mijn verwachting. Ik had het snel in huis en het was mooi en zorgvuldig ingepakt. Top dus.

Als je in de winkel komt in Groningen voel je je gelijk welkom. De verkoopsters zijn heel vriendelijk en komen met suggesties en geven eerlijke goede adviezen. Ondertussen staat er gelijk een kop koffie of thee voor je klaar alsof je thuis bent. Bovendien heb ik zelfs even persoonlijk advies gekregen toen ik online een broek had besteld en kon een andere maat voor de zekerheid even apart worden gehouden in de winkel totdat ik mijn broek had ontvangen via de post. Dat is nog eens super service!

prima snelle levering. Produkt naar wens

Snel geleverd vriendelijk personeel.