Leuke kleding Zeer prettige verkoopsters, die je echt helpen! Super. Ik was in de winkel in Groningen.

Helaas slecht..

Mooie merken, goede prijzen. Besteld en betaald maar snel een mail dat maat niet meer op voorraad was. Terugbetaling was direct in werking gezet. Nu 10 dagen later nog niks ontvangen. Zojuist mail gestuurd. Ga van een goede afhandeling uit maar in mijn optiek niet zoals het hoort.

Een winkel waar ik altijd slaag met een prettige sfeer en uitstekende verkoopsters!

Ik kom hier al jaren en hoop dat ze nog lang op deze manier door blijven gaan.

All perfect!

All perfect!

Goed en eerlijk advies!

Ontzettend leuke winkels met top service. Altijd vriendelijk maar absoluut niet opdringerig. Ook als iet niet leuk staat/past zeggen ze dat! Ook online snelle service. Wordt vaak dezelfde dag al verstuurd.

Bestelde artikel was niet op voorraad

Toch 2 sterren omdat het geld snel op mijn rekening weer stond

Altijd geslaagd succes!

Vriendelijke medewerkers die je goed helpen met advies in een gezellige huiselijke sfeer. Kwalitatief hoogwaardige producten. Je slaagt hier altijd!

Leuke merken!

Mooie merken, snelle levering! Ben er blij mee!

Supergoed geholpen

Vriendelijk aan de telefoon en meedenkend

Was heel goed

Het zag er heel mooi uit

Alles verliep prima. Mooi artikel en de service was ook goed.

Niets op om te klagen.

Goede service.

Had jurk online besteld. Voldeed niet geheel aan mijn verwachtingen en heb de jurk teruggebracht naar newlands winkel. Na 2 dagen stond geld al weer op rekening. Dus goede service.

Fijn en vriendelijk contact over de producten en daardoor goed gevoel over de levering gehad!

.........

Mijn artikel wad kapot. Er was geen andere en toch moet ik zelf de verzendkosten betalen.

Altijd gezellig

Hoe je in een grote stad toch altijd zo persoonlijk geholpen wordt. Altijd bakkie thee of koffie en waar het kan een sociaal praatje. En bovendien (bijna) nooit met lege handen naar huis. Ga zo door meiden!

Uitstekende kwaliteit en fantastische service!

Broek is snel geleverd en helemaal naar wens. Fijne merken en altijd een leuke collectie.

Vlotte levering

Omdat het artikel mij niet zo mooi stond, heb ik het teruggestuurd. Het bedrag was vlot op mijn bankrekening gestort.

Hele fijne winkel

Fijne sfeer, aardig personeel, niet opdringerig maar wel behulpzaam met goede adviezen

Helaas wat rommelig

Ik kreeg de verkeerde broek toegestuurd omdat op de site n ander model stond afgebeeld. Helaas niet iedereen even sympathiek te woord gestaan. "Winkel gaat voor webshop". Uiteindelijk broekje teruggestuurd naar andere winkel...toch nog zelf gebeld omdat ik geen retour bevestiging kreeg. Aardige dame dacht dat ik broek in ander filiaal gekocht had...dat was dus niet helder door gekomen. Ze heeft na mijn telefoontje meteen de creditnota overgemaakt. Hopelijk morgen mijn geld retour. Mijn tip...n webshop is net zo belangrijk als n fysieke winkel. Anders moet je er zeker niet aan beginnen. Ik koop bij diverse kleine winkels en word daar zeer snel en accuraat geholpen. Helaas was dit eens maar niet weer.

Goedemorgen Chantal, Wat ontzettend jammer dat je het bestellen bij ons zo ervaren hebt. De winkels gaan bij ons absoluut niet voor de webshop. Ze zijn allemaal even belangrijk en klanten zijn bij ons het belangrijkste. Bedankt voor je feedback, we zullen dit zeker bespreken in ons team!

Helemaal goed

Besteld en kreeg updates. Helemaal goed zoals het hoort.

Heel tevreden!

Binnen 2 dagen de bestelde broek in huis!

Fijne webshop

Mooie merken, goede klantenservices met persoonlijk advies en de pakketjes worden mooi en goed ingepakt verstuurd. Als iets dan toch niet helemaal is wat je verwacht is de retourprocedure eenvoudig en wordt het bedrag binnen een week teruggestort!

Top bedrijf

Super fijne ervaring bij Newlands Emmen en online. Fijne medewerkers die met je mee denken en top service! Voor mij de nummer 1 winkel voor mooie kleding!