Hele fijne winkel

Fijne sfeer, aardig personeel, niet opdringerig maar wel behulpzaam met goede adviezen

Helaas wat rommelig

Ik kreeg de verkeerde broek toegestuurd omdat op de site n ander model stond afgebeeld. Helaas niet iedereen even sympathiek te woord gestaan. "Winkel gaat voor webshop". Uiteindelijk broekje teruggestuurd naar andere winkel...toch nog zelf gebeld omdat ik geen retour bevestiging kreeg. Aardige dame dacht dat ik broek in ander filiaal gekocht had...dat was dus niet helder door gekomen. Ze heeft na mijn telefoontje meteen de creditnota overgemaakt. Hopelijk morgen mijn geld retour. Mijn tip...n webshop is net zo belangrijk als n fysieke winkel. Anders moet je er zeker niet aan beginnen. Ik koop bij diverse kleine winkels en word daar zeer snel en accuraat geholpen. Helaas was dit eens maar niet weer.

Goedemorgen Chantal, Wat ontzettend jammer dat je het bestellen bij ons zo ervaren hebt. De winkels gaan bij ons absoluut niet voor de webshop. Ze zijn allemaal even belangrijk en klanten zijn bij ons het belangrijkste. Bedankt voor je feedback, we zullen dit zeker bespreken in ons team!

Helemaal goed

Besteld en kreeg updates. Helemaal goed zoals het hoort.

Heel tevreden!

Binnen 2 dagen de bestelde broek in huis!

Fijne webshop

Mooie merken, goede klantenservices met persoonlijk advies en de pakketjes worden mooi en goed ingepakt verstuurd. Als iets dan toch niet helemaal is wat je verwacht is de retourprocedure eenvoudig en wordt het bedrag binnen een week teruggestort!

Top bedrijf

Super fijne ervaring bij Newlands Emmen en online. Fijne medewerkers die met je mee denken en top service! Voor mij de nummer 1 winkel voor mooie kleding!

heel goed

Fijne ervaring. Netjes ingepakt.

Fijne koopbeleving

Kon in de buurt nergens deze Studio Anneloes top krijgen vandaar dat ik m online bij jullie besteld heb. Heb altijd maat S van dit merk dus de maat moest wel goed zijn. En dat was t ook. De top was heel verzorgd verpakt in een vloeipapier. De verzenddoos zag er ook erg aantrekkelijk uit. Echt een kadootje. Kosten nog moeite gespaard. Ben erg blij met de aankoop.

Snelle levering. Mooie kwaliteit, prima pasvorm

Positieve ervaring, snelle levering, goede kwaliteit

Prima site en snelle levering

Ik was op zoek naar een specifiek item, vond het snel en kon het makkelijk bestellen.

Betrouwbaar

Kan niet beter♡

Ben altijd super tevreden Geweldig hoe jullie alles weergeven op Instagram Koop nu ook regelmatig online Ik zou zeggen...ga zo door toppers

Leuke webshop

Leuke dingen maar levering mag sneller en retouren gaat ook een tijd over een voordat je je geld terug krijg vind ik

Prima Webshop!

Snelle keurige verzending, mooie collectie en goede merken! Bij retour een makkelijke procedure en snel geld retour! Erg goed.

Super gezellig, je voelt je er welkom.

Al een aantal jaren mijn favoriete kledingwinkel, gezellige dames, en altijd een eerlijk advies. Kortom, dank je dames van Newlands Emmen.

Helemaal tevreden! De dames van Newlands adviseren waar nodig, maar laten je ook zelf heerlijk rondneuzen. De winkel heeft een heerlijk relaxte huiskamer sfeer en het lukt eigenlijk nooit om met lege handen de winkel te verlaten!

Levering was vlot. Product volgens beschrijving.

Top! en heel snelle levering

Goede service Netjes verpakt in mooie doos.

Snelle Service misschien betere foto plaatsen

Nog geen geld retour

Broek werd snel geleverd, prachtig ingepakt. Helaas heb ik hem retour moeten sturen. Dit is inmiddels twee weken geleden en ik heb mijn geld niet retour ontvangen! Hopelijk wordt het snel opgelost. Met dit vertrouwen heb ik toch drie sterren gegeven. Zie de reactie van Newlands graag tegemoet.

Goedemorgen Celina, Bedankt voor je review! De terugbetaling is 14-02 al in werking gezet dus het zou echt weer op je rekening moeten staan. Zou je vanaf 14-02 nog eens goed willen nagaan?

Supergoede ervaring

Bestelling was snel bezorgd, retour gedaan ook geldbedrag was snel weer teruggestort, top !!

TOP!

Hele snelle en nette levering! En het kledingstuk is ook erg fijn!

netjes verpakt alles prima verlopen