Vlotte levering

Fijn merk, goede broek, netjes afgeleverd.

Mooie kleding

Twee van de 3 pasten goed, 1 jurkje niet. Het retour jurkje heb ik naar de winkel gebracht, waar me meteen werd verteld dat ik geen geld van hun retour kreeg. Dit was mij niet bekend, heb wat anders uitgezocht in de winkel wat wel paste, maar het goedkope jurkje uit de sale werd zo wel een heel duur jurkje. Maar goed op deze manier kreeg ik mijn geld wel retour. Volgende x maar gewoon weer in de winkel shoppen.

Prima gegaan. Bestelling na 2 werkdagen bezorgd , tussentijds op de hoogte gehouden.

Mooi product

afleveren

Mijn pakket zou donderdag afgeleverd worden. Nu (vrijdag) krijg ik bericht dat het pakket vandaag bij post nl wordt afgeleverd! Beetje raar....

prima!

goede service, tel goed bereikbaar, goede afwikkeling en snelle levering

Lange levertijd

Ik vind de bezorging erg lang duren

Goede levering van een mooi vest.

Ik had mooi vest besteld van Yaya. Alles ging goed.

Snelle levering van mooie kleding

Zeer tevreden met de gekochte kleding, binnen 3 dagen geleverd.

De bestelling was mooi op tijd

Mijn pet was fantastisch, staat lekker hip, de bezorging perfect tot op het uur nauwkeurig, ook keurig aangemeld per mail.

Niet goed

Ik heb donderdag 6 dec een bestelling en betaling gedaan. Tot nu toe heb ik geen mail gekregen met een tijdzone wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen...in deze digitale tijd vind ik dit niet nodig.. ik weet nu niet wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen.

Beste Diana, Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat je niet tevreden bent. In een automatische mail bevestiging na iedere bestelling wordt men gewezen op het feit dat wij een verzend termijn van maximaal 3 werkdagen hanteren. Soms lukt het ons een bestelling dezelfde dag nog te versturen, in jouw geval was dit helaas niet zo. Vandaag wordt je bestelling verstuurd. We hopen dat je er veel draag plezier van hebt!

Tot 2 keer toe een bestelling waar veel problemen mee waren

Ik moest de eerste keer na 2 weken achter de bestelling aan die maar niet werd geleverd. De tweede keer een bestelling geplaatst die uitverkocht was maar wel op website stond.

Bedankt voor je reactie Roelie, wat ontzettend vervelend dat het zo voor je gelopen is. Ik hoop dat je via mail op de hoogte bent gebracht over waardoor het probleem zich voordeed? Alsnog mag dit natuurlijk niet gebeuren. Onze excuses voor het ongemak!

Prima service, vlotte levering

Bestellen en retourneren gaat gemakkelijk

Lang moeten wachten op retour geld

Bestelling ging fout en ging automatisch retour, erna werd het wel weer snel opgestuurd. Dinsdags heb ik dit weer terug gestuurd en het is nu een week later en heb nog geen geld retour ontvangen :(

kijk op kleding

Fantastisch geholpen door het team van Newlands in Emmen. Dames hebben kijk op kleding. Ontspannen sfeer, dames zijn vriendelijk en behulpzaam.

Mooie kleding, super aardig personeel

Zowel in Groningen als in Hoogezand zijn de dames super aardig een behulpzaam. Je kunt er ook op je gemak rond kijken als je dat wil. Mooie kleding

Klantvriendelijk.

De dames in de winkel (Emmen) zijn ontzettend aardig.

Snelle levering. Retourkosten worden worden snel teruggestort. Bij sommige webwinkels moet je daar vaak lang op wachten.

Attent en vriendelijk personeel

Het door mij bestelde (en betaalde) artikel bleek achteraf niet voorradig te zijn. Heb netjes een mail ontvangen en een tip waar ik het artikel misschien nog kon krijgen. Heel attent maar ik heb alleen m'n geld nog niet terug ontvangen ....

Supersnelle levering. Erg aardige medewerkster aan telefoon. En klacht supernetjes opgelost

Pluspunten

Keurig verstuurd!

n.v.t.

Pluspunten

Goede en snelle afhandeling van het gekochte product

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Altijd vriendelijk en behulpzaam