Niet vandaag besteld, morgen in huis. Maar je wordt wel goed op de hoogte gehouden van het proces.

Prima en snelle service

Alles is prima verlopen, eerst leuk contact gehad met de winkel. Ze hellen je erg goed, ook met ideeën voor leuke sets etc.

Snelle en nette levering

Erg blij met het vest Goed en mooi verpakt en kwam netjes op tijd Blij mee

Snelle bezorging en snelle verwerking retourzending!

Ik had een blouse besteld die helaas te groot was. Ik heb hem daarom terug gestuurd. Ondanks de kerstdagen hebben ze dit heel snel verwerkt en had ik 1 dag nadat mijn pakket daar weer binnen was mijn geld al weer terug op mijn rekening. Zeer tevreden over het hele traject.

goede ervaring

Bestelling is snel en netjes geleverd.

Zeer prettig

Ik had mijn broek laten afleveren bij de winkel in Meppel. Daar gepast en bleek de maat niet goed. De dame in de winkel was zeer behulpzaam en heeft direct naar een andere winkel gebeld om de broek in de goede maat naar mij op te sturen. Super service gericht. Dank hiervoor! Ps. Nieuwe maat zit perfect!

Niet goed

Niet zo goed, alle Knopen zatten los van het jasje niet New lands waardig

Beste Willy, Als er iets niet in orde is met een artikel hopen we dat de klant contact met ons opneemt. We zorgen altijd voor een passende oplossing. Jammer dat dit blijkbaar niet gebeurd is voor er zo'n lage beoordeling gegeven wordt. Er kan altijd iets onverhoopt mis zijn.

Snel in huis en goed ingepakt.

Er was wat mis gegaan met de betaling. Ik kreeg een vriendelijke mail en heb het opgelost. Helaas was het artikel niet voor mij geschikt. Ook daarvan de afhandeling prima!

Snelle, veilige, duurzame levering!

Keurig ingepakt twee broeken besteld voor de maat een broek terug gestuurd binnen drie dagen stond het geld weer op mijn rekening top

Gewoon geweldig ..snelle reacties en snelle levertijd TOP

Prachtige jurk, op tijd geleverd en feestelijk ingepakt. Al hoeft de papier confetti voor mij persoonlijk niet. Dat viel er bij het uitpakken uit en toen moest ik meteen stofzuigen :-) Kaartje en papierfolie vind ik al prachtig.

Fijne adviezen en erg gastvrij

Super!!!

Was naar het verkeerde adres geleverd. Hebben ze onmiddellijk rechtgetrokken en 2 dagen later waren de rokken bij ons thuis.

Snel geleverd en goed product

Alles besteld en snel geleverd.

Vlotte correcte afhandeling

Erg klantgericht.

Was goed

Was goed

Postief

Klantvriendelijk zonder opdringerig te zijn. En kleren die je niet overal ziet!!

Mooie kleding. Netjes verpakt en snel geleverd!

Geweldige service

Snelle levering en mooi verpakt

De kleding was erg netjes verpakt

De broek was heel netjes en nauwkeurig verpakt.

goede toegang naar de site

wat ik had besteld was een goede keus ben er heel blij mee!

Snelle nette levering van mooie kleding

super

Positief

Na mijn bericht dat ik na plaatsing bestelling niets ontving werd dit netjes opgepakt en direct opgelost