Fantastisch !

Keurig verzorgd en snelle levering.

Snelle levering, en ook de stenen winkels fantastisch

Vlotte service

Prachtige trui gezien bij Newlands in de winkel in Groningen. Twijfel maar bij thuiskomst toch maar online aangeschaft. Vlotte levering, ik ben blij met mijn aankoop.

Gewoon netjes

Gewoon een zeer nette site, snelle levering en mooie Producten

kleding valt nooit tegen.. mooie kwaliteit.. en snelle levering één keer een missertje: vest stond als oranje op de site maar was beige. Heeft er nog lang opgestaan als oranje vest. Maar teruggestuurd en geld was snel weer teruggestort. Ook dat ging goed.

Prima service !

Na mijn online bestelling kreeg ik direct een duidelijke mail. Pakketje binnen 3 werkdagen ontvangen, mooi, keurig ingepakt.

Goed ingepakt mooi op tijd!!

Slechte communicatie

Ik heb vrijdags een jumpsuit besteld, en meteen betaald. Krijg een mail van ontvangst en dat nog gecontroleerd moet worden als de betaling binnen is gekomen. En hoor verder niets.

Wel goed, maar de bestelling kwam later.

Bestelling kwam twee dagen later, terwijl track en trace aangaf dat het de volgende dag zou komen.

Gezellig en behulpzaam

Ik kom heel graag in Emmen bij Newlands. Altijd vriendelijk en behulpzaam, je bent welkom en dat is heel prettig winkelen.

Top, snelle service

Snel antwoord op mijn vraag, gauw probleem opgelost

Snel

Snel bezorgd en keurig ingepakt.

Het ziet er altijd keurig uit en verzorgd.

Keurig verzorgd in gepakt. Goede communicatie.

Prima, keurig verpakt, op tijd geleverd! En ook nog mooie kleding!

Prima, keurig verpakt, op tijd geleverd! En ook nog mooie kleding!

Eenvoudig, snel en keurig verpakt.

Een tevreden klant!

Topservice!

Bestelde artikel niet op voorraad

Had een shirt en rok besteld die ik als set wilde dragen. Kreeg een mail dat de rok niet meer beschikbaar was. Toen ik daarop reageerde en een andere maat wilde bestellen kon dat niet meer omdat mijn bestelling al verstuurd was. Nu moet ik het dus gaan retourneren. Betere communicatie op voorhand was wenselijk geweest.

een feestje om mijn bestelling te ontvangen

Naast de snelle levering, was mijn jurkje van Summum met veel zorg en aandacht ingepakt. Daar word ik heel blij van!

Nog niets ontvangen !

Ik heb zowel nog geen product ontvangen als een bericht van verzending????

Goedemiddag Margot, We vinden het ontzettend jammer dat je niet eerst even gemaild hebt naar ons. Je pakketje staat hier klaar en gaat vandaag met de post mee. We hanteren een verzendtermijn van maximaal 3 werkdagen. Aangezien je het zaterdag besteld hebt is deze nog niet overschreden. We mailen je later vandaag de track en trace code en vragen je vriendelijk je negatieve beoordeling nog eens te herzien. Met vriendelijke groet, Team Newlands Newlands Casuals www.newlands.nl

Ik had een rok besteld helaas toch niet op voorraad geld snel terug gestort en kreeg een dag later een mail dat hij toch weer voorradig was. Ik had ergens anders de rok besteld maar ik vond het heel netjes dat ze me op de hoogte hebben gehouden.

jammer dat jullie mijn bestelling hebben geannuleerd vanwege dubbele verkoop

Jammer dat de rok dubbel was verkocht. Ik kom een volgende keer graag bij jullie terug. Fijne winkel met een uitstekende service!

Ondanks drukte snelle levering

Klacht snel opgelost.

Super vriendelijk, behulpzaam en gegarandeerd slagen!

Altijd vriendelijk, behulpzaam en met een leuke outfit naar huis

Attent

Mooie collectie van kwaliteitskleding waar ze ook garant voor staan. Erg attente verkoopsters.