Super snelle levering

uitstekende service

Heel fijn dat ik kan bellen en er meegedacht wordt over maat en pasvorm. Iedere keer weer heel vriendelijk behandeld en ook heel blij met de waardebon over de aankopen van afgelopen jaar. Zolang we nog niet kunnen winkelen, doen we het op deze manier...

Snelle levering van het juiste product, ontzettend fijn!

Heel erg vlot en netjes afgeleverd!

Het was de eerste keer dat ik online iets bestelde en het is me erg goed bevallen !

Cadeautje om je bestelling te openen

De bestelling was eenvoudig te verrichten. De afhandeling, de wijze van informatie en de bezorging waren top!

Super mooie winkel en snelle service

Prettig

Niet alleen fijn winkelen bij Newlands Windschoten maar ook een fijne service. Wat ik besteld had thuis geleverd als een mooi ingepakt cadeau! Hartelijk dank!

super snelle bezorging en keurig netjes ingepakt. Heel blij met de aankoop van mijn broekje studio Annalise.

Snel en mooi ingepakt geleverd!

De blouse die ik had besteld was er 2 dagen later al in een mooie verpakking en een aardige kaart erbij!

Zeer goed!

Snelle service. Met zorg ingepakt!

De service was super!! Agnes en Piet krijgen een dikke pluim voor de goede, snelle en vriendelijke service.

Netjes en keurig ingepakt.

Nette, snelle levering en mooi product

Ik ben erg tevreden over mijn bestelling. Uitstekende service en mooi product.

Super blij met mijn bestelling

Een hele fijne service

Toppers bij Newlands Casuals!

Zelfs online weten ze er een feestje van te maken! Los daarvan super gave kleding van goede kwaliteit.

Fantastish

Prachtige kleding, zeer hulpvaardig en goede service!!

Snelle levering, met zorg verpakt.

Snelle levering, met zorg verpakt.

Ontzettend leuk personeel in de winkel!

Oudejaarsdag wordt om half zes nog een pakketje gebracht, top service!

Snelle levering en leuk ingepakt

Snelle levering en leuk ingepakt

Goede mode uitstekend personeel

Prima sfeer en goede service.

Goede service, snelle levering

Jammer als je moet retourneren

Ik had in de sale een trui besteld bij newlands. Helaas bleek de maat te groot, maar ik kon een maat kleiner bestellen. Bij het retourneren bij postNL mocht ik €7,50 afrekenen. Schandalig en ook zeker niet gebruikelijk. Ik hoop dat de kleinere maat past, want anders ben ik €15,- kwijt aan mijn bestelling. Eerste en laatste keer dat ik bestel bij newlands.

Bestelling volgende dag in huis. En heel mooi ingepakt.

Super levering

Snel en correct volgens afspraak oudjaarsdag geleverd. Zelfs nog telefonisch overleg i.v.m. de maat.