Jullie reageren snel op een bericht en er wordt een oplossing gezocht

Goede ervaring

Heel erg goec

Ik shop al jaren bij Newlands vanwege de altijd super collectie keuze, eerlijk advies en gezellige medewerkers!

Netjes en snel

Leuke winkel overzichtelijk en leuke dingen te koop hopelijk snel weer open

Top (web)winkel

Mijn bestelling was supersnel geleverd en heel erg mooi verpakt in een zwart doosje met een gouden sticker. De bestelling zat in goudkleurig vloeipapier. Tevens zat er een heel leuk kaartje bij. Echt heel erg beeldig allemaal. Zeker in deze tijd, nu je niet echt kunt winkelen, is het geweldig om zo'n prachtig pakketje te krijgen. Ik zal zeker opnieuw bestellen bij Newlands want het is echt een cadeautje!!!

Fijne persoonlijke hulp !

Online bestelling netjes verpakt en snel geleverd. Persoonlijke hulp in de winkel was ook erg fijn en prettig . Leuke sfeer

Mooi verzorgd ingepakt!

Erg behulpzaam en klantgericht

Goed , leuk verpakt, prima gestreken, op tijd bezorgd

Goed advies, zeer goede service

slordig

blij met mijn trui, echter de manier hoe hij bij me kwam niet zo blij mee, trui was duidelijk door iemand anders eerst gepast, gedragen. als je iets besteld dan is het toch leuk om het netjes te ontvangen, fijn op gevouwen, zonder kreukels. verder fijne website, redelijk snelle bezorging en mooi product ondanks de kreukels

Geslaagd

Meestal ff kijken.. leuk personeel en weten wat bij je past, kom ik toch met iets leuks thuis.

Jammer dat ik het retourneren moest betalen en dat ik mijn kortingsbon niet kon inleveren.

Bedankt voor je beoordeling Jolanda, wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Als je een waardecheque bedoelt klopt het dat deze nog niet handmatig in te voeren is via onze webshop. Wèl had je ons even kunnen mailen, dan hadden we het aankoopbedrag kunnen verrekenen met de cheque. Dit kan overigens alsnog!

producten goed, maar service onvoldoende

Ik had 3 artikelen besteld, waarvan de broek een maatje kleiner moest. Bij retournering van de broek moest ik 7,50 retourkosten betalen. Ik bestel daarom volgende keer niet weer bij Newlands

Goede website met snelle levering na mijn bestelling. Blouse voldoet aan de kleur als is vermeld en te zien op de website. Goede pasvorm, ben blij met dit kledingstuk.

Goede snelle service

Jurk bestelt in de sale. De levering ging snel en het pakketje was net een cadeautje, mooi verpakt. Super!

Nette en snelle survice

heel goed geholpen

bestelde kleding kon ik volgende dag halen en passen in de winkel.

Vriendelijke verkoopster

Goeie service en vriendelijk.

Zoals altijd is het leuk shoppen bij Newlands Casuals. Persoonlijk koop ik in het filiaal in Hoogezand. Een mooie collectie gecombineerd met ontzettend vriendelijke en behulpzame medewerkers maakt het winkelen bij Newlands Casuals elke keer weer een feestje!

Snelle levering!

Mijn bestelling was snel geleverd in goede orde.

Goede service snelle levering

Goede ervaring snelle levering en een gezellige verpaking

Vlotte service! Heel blij met m’n aankoop online!

Feestelijk ingepakt & daardoor een kadootje om te ontvangen.

Zeer goed.

Snelle levering. Bestelling was met zorg ingepakt en zo uniek met de glittertjes! De jas draag ik met veel plezier.

Goede en snelle dienstverlening

Zowel levering als retourname waren goed en snel geregeld!