Super snelle service

Snelle en netjes verpakte service

Jammer genoeg paste de jas niet, na retour geld snel terug gestort. Tip! Zie erna uit dat winkel weer open gaat Sterkte en succes jullie

controleren scheelt een hoop gedoe

je bestelt een maat 36 maar krijgt een 38.....even een extra check voor het inpakken scheelt weer onnodig pakjes heen en weer sturen

Super goed geregeld, en fijn dat we op deze manier erg goed gekleed uit blijven zien. Heb alleen maar positieve ervaringen met jullie winkel. Ga zo door.

Ondanks de drukte bij de bezorger ontving ik mijn artikelen snel. Ze waren ook zeer mooi ingepakt!

Heel goed!

Super snelle levering! Erg vriendelijke medewerkster aan de telefoon gehad, Die vriendelijk en snel mijn vragen beantwoorden! Kortom erg prettig!

Overzichtelijke website

Overzichtelijke.prettige site, miste 1 artikel die ik wel in de etalage van de winkel had gezien. Snelle levering.

Prima afgeleverd, keurig verpakt.

Kledingstuk keurig verpakt.

Snel, vriendelijk en behulpzaam

Erg tevreden over de service van Newlands

Hele goede service

Geweldig dat mijn bestelling tijdens de lockdown nog dezelfde dag werd bezorgd, echt top!

Super snel

Erg snelle levering door eigen bezorging, en erg leuk verpakt!

Super fijne service door "eigen" levering door Newlands

Newlands biedt al jaren vriendelijke en vakbekwame service . Marjon en Liza zijn toppers !!! Komt bij dat de service die nu gegeven wordt in deze voor ons allen vervelende tijd helemaal fantastisch is .

Geweldige service, aan de deur geleverd!

Marjon bracht de door mij bestelde kleding, wat een service !

Het kledingstuk werd snel en heel keurig geleverd. Zat netjes verpakt en voldeed aan al mijn verwachtingen.

Snelle services, netjes verpakt!

voldeed volledig aan mijn verwachting.

De kleding was met zorg en feestelijk ingepakt. En de bezorging was conform afspraak

Snelle levering, feestelijk ingepakt met een persoonlijk kaartje. Voelde echt als een cadeautje voor jezelf!

Denken goed mee!!

Zeer vriendelijk personeel

Super goed tevreden.

Super snelle service

Altijd leuk.

Mooie mode, leuke winkel en leuk personeel en goede service.

Kledingstuk stinkt

Service etc. Is prima, heel vlot ontvangen ook. Alleen ik heb het artikel eerst moeten wassen omdat het echt heel erg stonk.

Product voldoet aan de verwachting. Leuk ingepakt en snel kosteloos geleverd!

Snelle levering, mooi product

Helemaal prima!

Snelle levering, gezellig ingepakt pakket!

Mijn bestelling werd snel geleverd en was in een gezellig kerstpapiertje ingepakt, dus niet in de doos gelegd met slechts bubbelplastic of karton. Ik word daar blij van!