Supergoed geholpen

Vriendelijk aan de telefoon en meedenkend

Was heel goed

Het zag er heel mooi uit

Alles verliep prima. Mooi artikel en de service was ook goed.

Niets op om te klagen.

Goede service.

Had jurk online besteld. Voldeed niet geheel aan mijn verwachtingen en heb de jurk teruggebracht naar newlands winkel. Na 2 dagen stond geld al weer op rekening. Dus goede service.

Fijn en vriendelijk contact over de producten en daardoor goed gevoel over de levering gehad!

.........

Mijn artikel wad kapot. Er was geen andere en toch moet ik zelf de verzendkosten betalen.

Hi Jeannet, Als een artikel defect is zorgen wij altijd voor een juiste afhandeling. Als je ons even een mail gestuurd had konden we overleggen. Uiteraard sturen we in geval van defecten dan ook altijd een gratis retourlabel. Ontzettend vervelend dat het niet goed is afgehandeld op deze manier. Excuus daarvoor!

Altijd gezellig

Hoe je in een grote stad toch altijd zo persoonlijk geholpen wordt. Altijd bakkie thee of koffie en waar het kan een sociaal praatje. En bovendien (bijna) nooit met lege handen naar huis. Ga zo door meiden!

Uitstekende kwaliteit en fantastische service!

Broek is snel geleverd en helemaal naar wens. Fijne merken en altijd een leuke collectie.

Vlotte levering

Omdat het artikel mij niet zo mooi stond, heb ik het teruggestuurd. Het bedrag was vlot op mijn bankrekening gestort.

Hele fijne winkel

Fijne sfeer, aardig personeel, niet opdringerig maar wel behulpzaam met goede adviezen

Helaas wat rommelig

Ik kreeg de verkeerde broek toegestuurd omdat op de site n ander model stond afgebeeld. Helaas niet iedereen even sympathiek te woord gestaan. "Winkel gaat voor webshop". Uiteindelijk broekje teruggestuurd naar andere winkel...toch nog zelf gebeld omdat ik geen retour bevestiging kreeg. Aardige dame dacht dat ik broek in ander filiaal gekocht had...dat was dus niet helder door gekomen. Ze heeft na mijn telefoontje meteen de creditnota overgemaakt. Hopelijk morgen mijn geld retour. Mijn tip...n webshop is net zo belangrijk als n fysieke winkel. Anders moet je er zeker niet aan beginnen. Ik koop bij diverse kleine winkels en word daar zeer snel en accuraat geholpen. Helaas was dit eens maar niet weer.

Goedemorgen Chantal, Wat ontzettend jammer dat je het bestellen bij ons zo ervaren hebt. De winkels gaan bij ons absoluut niet voor de webshop. Ze zijn allemaal even belangrijk en klanten zijn bij ons het belangrijkste. Bedankt voor je feedback, we zullen dit zeker bespreken in ons team!

Helemaal goed

Besteld en kreeg updates. Helemaal goed zoals het hoort.

Heel tevreden!

Binnen 2 dagen de bestelde broek in huis!

Fijne webshop

Mooie merken, goede klantenservices met persoonlijk advies en de pakketjes worden mooi en goed ingepakt verstuurd. Als iets dan toch niet helemaal is wat je verwacht is de retourprocedure eenvoudig en wordt het bedrag binnen een week teruggestort!

Top bedrijf

Super fijne ervaring bij Newlands Emmen en online. Fijne medewerkers die met je mee denken en top service! Voor mij de nummer 1 winkel voor mooie kleding!

heel goed

Fijne ervaring. Netjes ingepakt.

Fijne koopbeleving

Kon in de buurt nergens deze Studio Anneloes top krijgen vandaar dat ik m online bij jullie besteld heb. Heb altijd maat S van dit merk dus de maat moest wel goed zijn. En dat was t ook. De top was heel verzorgd verpakt in een vloeipapier. De verzenddoos zag er ook erg aantrekkelijk uit. Echt een kadootje. Kosten nog moeite gespaard. Ben erg blij met de aankoop.

Snelle levering. Mooie kwaliteit, prima pasvorm

Positieve ervaring, snelle levering, goede kwaliteit

Prima site en snelle levering

Ik was op zoek naar een specifiek item, vond het snel en kon het makkelijk bestellen.

Betrouwbaar

Kan niet beter♡

Ben altijd super tevreden Geweldig hoe jullie alles weergeven op Instagram Koop nu ook regelmatig online Ik zou zeggen...ga zo door toppers

Leuke webshop

Leuke dingen maar levering mag sneller en retouren gaat ook een tijd over een voordat je je geld terug krijg vind ik

Prima Webshop!

Snelle keurige verzending, mooie collectie en goede merken! Bij retour een makkelijke procedure en snel geld retour! Erg goed.