Eenvoudig, snel en keurig verpakt.

Een tevreden klant!

Topservice!

Bestelde artikel niet op voorraad

Had een shirt en rok besteld die ik als set wilde dragen. Kreeg een mail dat de rok niet meer beschikbaar was. Toen ik daarop reageerde en een andere maat wilde bestellen kon dat niet meer omdat mijn bestelling al verstuurd was. Nu moet ik het dus gaan retourneren. Betere communicatie op voorhand was wenselijk geweest.

een feestje om mijn bestelling te ontvangen

Naast de snelle levering, was mijn jurkje van Summum met veel zorg en aandacht ingepakt. Daar word ik heel blij van!

Nog niets ontvangen !

Ik heb zowel nog geen product ontvangen als een bericht van verzending????

Goedemiddag Margot, We vinden het ontzettend jammer dat je niet eerst even gemaild hebt naar ons. Je pakketje staat hier klaar en gaat vandaag met de post mee. We hanteren een verzendtermijn van maximaal 3 werkdagen. Aangezien je het zaterdag besteld hebt is deze nog niet overschreden. We mailen je later vandaag de track en trace code en vragen je vriendelijk je negatieve beoordeling nog eens te herzien. Met vriendelijke groet, Team Newlands Newlands Casuals www.newlands.nl

Ik had een rok besteld helaas toch niet op voorraad geld snel terug gestort en kreeg een dag later een mail dat hij toch weer voorradig was. Ik had ergens anders de rok besteld maar ik vond het heel netjes dat ze me op de hoogte hebben gehouden.

jammer dat jullie mijn bestelling hebben geannuleerd vanwege dubbele verkoop

Jammer dat de rok dubbel was verkocht. Ik kom een volgende keer graag bij jullie terug. Fijne winkel met een uitstekende service!

Ondanks drukte snelle levering

Klacht snel opgelost.

Super vriendelijk, behulpzaam en gegarandeerd slagen!

Altijd vriendelijk, behulpzaam en met een leuke outfit naar huis

Attent

Mooie collectie van kwaliteitskleding waar ze ook garant voor staan. Erg attente verkoopsters.

prima!

snel en vriendelijk!

Goede service, snel geleverd

Ik heb nu 2x online iets besteld, de kleding wordt heel netjes verpakt en snel verstuurd.

Eerste keer besteld. Blouse is mooi van kwaliteit en de maat is precies goed.

supersnelle levering en de broek voldeed helemaal aan mijn verwachting

Ondanks de corona had ik het bestelde de volgende dag al in huis. Keurig verpakt en helemaal zoals ik hoopte dat het zou zijn

Mooie webshop

Hele mooie mode bij Newlands :) Bestellingen en terugbetaling retouren gaan snel. Bezorging is nu jammer genoeg afhankelijk van POST.NL en dat gaat helaas met veel vertraging.

Jullie hebben mooie merken en leuk / deskundig personeel! Ik kom meestal in Groningen. Wat ik minder vindt is dat ik laatst en jasje heb gekocht van €200,- maar dat dit niet op mijn spaartegoed komt te staan. Dat vindt ik wel jammer. Verder super mooie winkel. Ik slaag er altijd met mijn kleding!

Snelle levering, keurig!

Fantastisch!

Prachtige merken, direct verstuurd met duidelijke track en trace code om je pakket te volgen. Super leuk en netjes verpakt. Echt zoals je het ook in de winkels van Newlands gewend bent om geholpen te worden. Meerwaarde van de winkel is dan wel de heerlijke koffie en het lekkere stukje chocolade van het huis.

Vlotte, verzorgde levering.

Het pakketje ziet er mooi en verzorgd uit. Wordt vlot geleverd. Alles is keurig verpakt.

Mooie kleding, prima service.

Goed! Altijd gezellig en klantvriendelijk! Mooie kleding. Misschien ook sparen als je online bestelt? Middels account?

Topservice, leuke meiden, word ik blij van!

Super bedrijf!

zeer goed. Vriendelijk personeel mooie kleding echt een aanrader!

Keurig thuisbezorgd

Mooie webshop

Mooie merken bij Newlands. Ben ook wel in fysieke winkel geweest in Groningen als ik daar toevallig moet zijn. Online gaat ook prima.

een zin? een woord! TOP

Altijd gezelligheid, altijd lachen, altijd een drankje, maar natuurlijk altijd volop keus, leuk assortiment, leuke acties. Gewoon een gevaar om naar binnen te lopen, want ik loop nooit zonder gevulde tas weer weg. Ga zo door!