Snelle levering, keurig!

Fantastisch!

Prachtige merken, direct verstuurd met duidelijke track en trace code om je pakket te volgen. Super leuk en netjes verpakt. Echt zoals je het ook in de winkels van Newlands gewend bent om geholpen te worden. Meerwaarde van de winkel is dan wel de heerlijke koffie en het lekkere stukje chocolade van het huis.

Vlotte, verzorgde levering.

Het pakketje ziet er mooi en verzorgd uit. Wordt vlot geleverd. Alles is keurig verpakt.

Mooie kleding, prima service.

Goed! Altijd gezellig en klantvriendelijk! Mooie kleding. Misschien ook sparen als je online bestelt? Middels account?

Topservice, leuke meiden, word ik blij van!

Super bedrijf!

zeer goed. Vriendelijk personeel mooie kleding echt een aanrader!

Keurig thuisbezorgd

Mooie webshop

Mooie merken bij Newlands. Ben ook wel in fysieke winkel geweest in Groningen als ik daar toevallig moet zijn. Online gaat ook prima.

een zin? een woord! TOP

Altijd gezelligheid, altijd lachen, altijd een drankje, maar natuurlijk altijd volop keus, leuk assortiment, leuke acties. Gewoon een gevaar om naar binnen te lopen, want ik loop nooit zonder gevulde tas weer weg. Ga zo door!

Snelle en keurige levering

Er is snel verzonden en het was mooi en netjes verpakt. De kleding zag er net zo uit als op de foto.

Snelle levering keurig verpakt

Tevreden Newlands klant!!

Altijd met veel plezier naar de winkel in Hoogezand en Groningen. Leuk personeel die goed adviseren. Nu omdat jullie gesloten waren een prachtig spijkerjasje online gekocht!

Ervaring goed ,zo doorgaan!!!

Volgende dag geleverd

Bestelling volgende dag geleverd, de jurk netjes verpakt, helemaal tevreden

Leuke merken en snelle levering

Zeer tevreden😃

Snelle verzending, mooi product, goed verpakt

Snelle service, overzichtelijke website.

Keurig verpakt met een lief kaartje, op tijd geleverd.

Bestelling was keurig verpakt met een lief kaartje en op tijd bezorgd.

Snelle levering en uitstekende service !

Bestellen online erg eenvoudig en snel geleverd in goede verpakking. Geappt met een medewerkster om een afspraak te maken want broek is te groot om dit te kennen ruilen . Echt super Top !!

Snelle levering, keurig verpakt!.....

Product tijdig ontvangen. Was te klein. Retour gestuurd. Keurig bericht dat het weer retour was gekomen en dat t geld teruggestort zou worden. Nog dezelfde dag op mijn rekening.

super online winkel

Veel keus en een goede service.

goed en snel

Slechte service

In mailcontact wordt aangegeven dat ze begrip hebben voor je ontevredenheid (dat ze inderdaad niet waar konden maken wat eerder wel werd beloofd) en hopen dat je wel weer tevreden bent als je pakketje wel binnenkomt. And that is it. Dat vind ik een slechte service en een heel groot verschil met hoe je als vaste klant wordt verwelkomd in de winkels van Newlands.

Goedemorgen Anki, Bedankt voor je reactie. Jammer dat je ontevreden bent. We hanteren in de webshop dezelfde service als in onze filialen echter zijn we wèl afhankelijk van derden (in dit geval PostNL). In een enkel geval kan een bestelling helaas vertraging oplopen. Excuus nogmaals voor het ongemak!

Vlotte levering

Fijn merk, goede broek, netjes afgeleverd.

Mooie kleding

Twee van de 3 pasten goed, 1 jurkje niet. Het retour jurkje heb ik naar de winkel gebracht, waar me meteen werd verteld dat ik geen geld van hun retour kreeg. Dit was mij niet bekend, heb wat anders uitgezocht in de winkel wat wel paste, maar het goedkope jurkje uit de sale werd zo wel een heel duur jurkje. Maar goed op deze manier kreeg ik mijn geld wel retour. Volgende x maar gewoon weer in de winkel shoppen.