Super gezellig, je voelt je er welkom.

Al een aantal jaren mijn favoriete kledingwinkel, gezellige dames, en altijd een eerlijk advies. Kortom, dank je dames van Newlands Emmen.

Helemaal tevreden! De dames van Newlands adviseren waar nodig, maar laten je ook zelf heerlijk rondneuzen. De winkel heeft een heerlijk relaxte huiskamer sfeer en het lukt eigenlijk nooit om met lege handen de winkel te verlaten!

Levering was vlot. Product volgens beschrijving.

Top! en heel snelle levering

Goede service Netjes verpakt in mooie doos.

Snelle Service misschien betere foto plaatsen

Nog geen geld retour

Broek werd snel geleverd, prachtig ingepakt. Helaas heb ik hem retour moeten sturen. Dit is inmiddels twee weken geleden en ik heb mijn geld niet retour ontvangen! Hopelijk wordt het snel opgelost. Met dit vertrouwen heb ik toch drie sterren gegeven. Zie de reactie van Newlands graag tegemoet.

Goedemorgen Celina, Bedankt voor je review! De terugbetaling is 14-02 al in werking gezet dus het zou echt weer op je rekening moeten staan. Zou je vanaf 14-02 nog eens goed willen nagaan?

Supergoede ervaring

Bestelling was snel bezorgd, retour gedaan ook geldbedrag was snel weer teruggestort, top !!

TOP!

Hele snelle en nette levering! En het kledingstuk is ook erg fijn!

netjes verpakt alles prima verlopen

Op tijd bezorgd de bezorging goed verwerkt een dikke 10

Niet vandaag besteld, morgen in huis. Maar je wordt wel goed op de hoogte gehouden van het proces.

Prima en snelle service

Alles is prima verlopen, eerst leuk contact gehad met de winkel. Ze hellen je erg goed, ook met ideeën voor leuke sets etc.

Snelle en nette levering

Erg blij met het vest Goed en mooi verpakt en kwam netjes op tijd Blij mee

Snelle bezorging en snelle verwerking retourzending!

Ik had een blouse besteld die helaas te groot was. Ik heb hem daarom terug gestuurd. Ondanks de kerstdagen hebben ze dit heel snel verwerkt en had ik 1 dag nadat mijn pakket daar weer binnen was mijn geld al weer terug op mijn rekening. Zeer tevreden over het hele traject.

goede ervaring

Bestelling is snel en netjes geleverd.

Zeer prettig

Ik had mijn broek laten afleveren bij de winkel in Meppel. Daar gepast en bleek de maat niet goed. De dame in de winkel was zeer behulpzaam en heeft direct naar een andere winkel gebeld om de broek in de goede maat naar mij op te sturen. Super service gericht. Dank hiervoor! Ps. Nieuwe maat zit perfect!

Niet goed

Niet zo goed, alle Knopen zatten los van het jasje niet New lands waardig

Beste Willy, Als er iets niet in orde is met een artikel hopen we dat de klant contact met ons opneemt. We zorgen altijd voor een passende oplossing. Jammer dat dit blijkbaar niet gebeurd is voor er zo'n lage beoordeling gegeven wordt. Er kan altijd iets onverhoopt mis zijn.

Snel in huis en goed ingepakt.

Er was wat mis gegaan met de betaling. Ik kreeg een vriendelijke mail en heb het opgelost. Helaas was het artikel niet voor mij geschikt. Ook daarvan de afhandeling prima!

Snelle, veilige, duurzame levering!

Keurig ingepakt twee broeken besteld voor de maat een broek terug gestuurd binnen drie dagen stond het geld weer op mijn rekening top

Gewoon geweldig ..snelle reacties en snelle levertijd TOP

Prachtige jurk, op tijd geleverd en feestelijk ingepakt. Al hoeft de papier confetti voor mij persoonlijk niet. Dat viel er bij het uitpakken uit en toen moest ik meteen stofzuigen :-) Kaartje en papierfolie vind ik al prachtig.

Fijne adviezen en erg gastvrij

Super!!!

Was naar het verkeerde adres geleverd. Hebben ze onmiddellijk rechtgetrokken en 2 dagen later waren de rokken bij ons thuis.

Over Newlands Casuals

Een gezellige damesmodewinkel en webshop, waar een enthousiast team klaar staat om jouw modewensen te vervullen! Wij presenteren een uitgebreid assortiment van topmerken zoals Summum, By-Bar, Studio Anneloes, Copenhagen Muse, Co' Couture, Gestuz, Yaya, Giacomo, Ibana, Fabienne Chapot, Desoto, D' Etoiles Casiopé, American Vintage, Daydream, Moss, Moss Copenhagen, Nukus, Mac, en Mos Mosh. Elk item wordt zorgvuldig geselecteerd, zodat jij altijd de mooiste kleding kunt vinden. Onze collecties wisselen snel, waardoor je telkens weer verrast wordt. Of je nu op zoek bent naar een outfit voor werk, vrije tijd of een avondje uit, bij ons vind je altijd precies wat je zoekt! Bezoek onze winkel of webshop en laat je inspireren.