Prima winkel om online te bestellen

Keurig verpakt! Levering had iets sneller gemogen, maar ben altijd alweer blij dat iets aankomt bij een online bestelling :-)

Snelle en keurige verzending, echt een cadeautje wat je thuis krijgt!

Het item was goed verpakt en met een persoonlijk kaartje erbij. Helaas was het te groot en moest ik het terugsturen.

mooie kleding en alles keurig verpakt ontvangen

niet zogoed

Bestelling gedaan, betaald maar uiteindelijk niet op voorraad. Teleurstellend. Geld wel retour gehad

Kadootje

Liefdevol ingepakt en opgestuurd. Heel blij mee

Mooi artikel ontvangen met een top bezorging!

Prachtig pakje.. als een cadeautje.

Het pakje zag er feestelijk uit !!

Prima pakketje en snelle levering, goede collectie

Ik heb helaas de blouse moeten terugsturen deze was te klein, voor mij is het ook belangrijk hoe met een eventuele retour wordt omgegaan.

Ik ben een erg tevreden klant.

Het was nog even spannend, misschien had ik een dag eerder moeten bestellen, maar was dolblij dat de spullen op de ochtend van de verjaardag van dochter werden bezorgd. Ook fijn dat er schitterend inpakpapier plus confetti bij gedaan was, zodat we met mooie cadeautjes naar de verjaardag konden gaan.....top!

Al twee x toegezegd terug gebeld te worden,niets gehoord.

Niets vernomen na twee x bellen over retour.

Snel en mooi ingepakt,erg zorgvuldig

Een modezaak die je geweldig helpt op afstand. Kan het iedereen aanraden. Super

helaas geen gratis retour service

Het broekje dat ik bestelde paste niet mooi dus ik wilde het retourneren. Helaas geen antwoordnummer en dus de volledige retourkosten voor de klant... Jammer, zeker in deze tijden dat fysiek winkelen niet mogelijk was. De volgende keer zou ik online shoppen bij een andere winkel.

Geschikt en persoonlijk

Dikke prima!!

Goed verzorgd super verpakt blij mee. Maar post nl heeft niet bij mij aan gebeld, terwijl ik thuis was. kreeg mail dat het bezorgd was, had niks??? ben bij buren geweest, stond naast voor deur niet aan gebeld zo neer gezet. Wij hebben 83 A en de buren 83. Stond keurig op het aflevering adres 83 A Dat vindt ik jammer het is veel geld, heb wel een klacht ingediend bij Post NL. bij track en trace stond niet de A bij

goede service en correcte levering

mooie online shop met goede sortering

In Meppel vriendelijk en behulpzaam personeel

Zonder afspraak even binnen "gluren", toch iets gepast en gekocht.

Persoonlijk, vrolijk en deskundig

Mijn favoriete winkel in Groningen . Kwaliteit van medewerkers en kwaliteit van kleding zijn hoog. En vooral de persoonlijke aandacht en het warme welkom maken winkelen een feestje !

Teleurstellend

Ik bestelde 3 artikelen , waarvan 1 beviel. Heb er dus 2 terug gestuurd. Geen probleem uiteraard. Maar 7,25 portokosten vind ik dan wel veel geld. Ik ben altijd heel tevreden in de winkel maar zal niet snel weer online bestellen. Vr gr Marjanneke

Mooie collectie

Leuke winkel met mooie collectie; de bestelling was fraai verpakt in vloeipapier met gouden confetti. Er is snel gereageerd op mijn mail die ik naar aanleiding van de bestelling zond.

Jammer dat je retourkosten moet betalen

Trage verwerking van retourneren , gebeld en wel heel vriendelijk geholpen.

...

Langestraat 36 9671 PH Winschoten

Over Newlands Casuals

Een gezellige damesmodewinkel en webshop, waar een enthousiast team klaar staat om jouw modewensen te vervullen! Wij presenteren een uitgebreid assortiment van topmerken zoals Summum, By-Bar, Studio Anneloes, Copenhagen Muse, Co' Couture, Gestuz, Yaya, Giacomo, Ibana, Fabienne Chapot, Desoto, D' Etoiles Casiopé, American Vintage, Daydream, Moss, Moss Copenhagen, Nukus, Mac, en Mos Mosh. Elk item wordt zorgvuldig geselecteerd, zodat jij altijd de mooiste kleding kunt vinden. Onze collecties wisselen snel, waardoor je telkens weer verrast wordt. Of je nu op zoek bent naar een outfit voor werk, vrije tijd of een avondje uit, bij ons vind je altijd precies wat je zoekt! Bezoek onze winkel of webshop en laat je inspireren.