Volgende dag in huis goed spulletje

Super tevreden

Snel thuis bezorgd. Het werkt super goed. Zeker een aanrader

Duidelijke webshop, snelle levering.

Overzichtelijk, goede producten en snelle levering. Al vaker producten gekocht bij Ongediertewinkel.nl. Deze klant is dik tevreden. De muizen in ons pand niet zo...

Alles is goed afgelopen. Goede aanbod met goede prijs.

Prima service en keurig overzicht.

Uitstekende service. Vlotte bezorging.

Goed"

Goed geholpen.

Snel en goed geleverd

Eerste bestelling. Simpel, maar doeltreffend. Snel en goed geleverd.

Goede service Werd na bestelling gebeld wegens gegevens van mij niet duidelijk waren en volgende dag bestelling in huis. Echt top

Goede service, wel niet het gewenste resultaat van het product

Snelle en correcte levering

Ene dag besteld en volgens afspraak andere dag geleverd Goed verpakt

Netjes en correct geleverd op de afgesproken tijd

Goed en correct geleverd

Goed en correct geleverd

prima service

mijn bestelling was er vlot geleverd en correct

Slecht

Vliegenlamp besteld. Bovenste lamp werkte niet... Gebeld..lamp moesten we op eigen kosten terug sturen. Dan kregen we een nieuwe lamp. Wat een slechte service dit...

Zeer slecht verpakt

Muizenlijmplankjes waren zeer slecht verpakt. Gewoon los in een doos waardoor alle plankjes aan elkaar vast zaten. Ook de rekening was een en al lijm smurrie. Dan spreken we niet over de ongevraagde reclsme mails die ik dagelijks krijg.

Super snel en goed

Bestellen ging makkelijk. Je word netjes op de hoogte gehouden van het verzendproces, en alles de volgende dag al in huis , super!

Volgende dag al binnen

Gisteren besteld, vandaag in huis. Gratis discreet verpakt. Niets op aan te merken.

Super !

Lijmplankjes besteld, volgende dag in huis. Ik zag een muis vanuit de tuin zo naar binnen wandelen !! Lijmplankje neergelegd, volgende ochtend gevangen. *Zucht......wat een opluchting !!

Snel en duidelijk

Prima zaak; snelle levering en duidelijke produktomschrijvingen.

Prima ervaring

Wij hadden last van een wespennest en konden niemand vinden die dit voor ons op een korte termijn kon lossen. Van Ongediertewinkel kregen wij de oplossing om het zelf te toen en wij bestelde direct de producten die we nodig hadden en hebben het wespennest hierdoor snel zelf kunnen bestrijden. Ongediertwinkel bedankt voor jullie deskundige adviesen en snelle servive.

snelle verzending

en snel resultaat. de muis was de dag erop al gevangen

Precies zoals we het zouden willen.

Aan de vorige omschrijving is eigenlijk niets toe te voegen ­čĹŹ

verkeerde spul gekregen

Heb middel tegen ratten besteld maar iets tegen muizen gekregen.En dat werkt dus niet. Is nog duur ook.

Vervelende reclame

Na dat ik heb besteld krijg ik meteen overal reclame van ongediertewinkel.nl dit wil ik niet ik koop alleen iets als ik het nodig heb

Over Ongediertewinkel.nl