Top!!!

Klacht over defect product niet opgepakt en bestelling niet compleet

Mijn bestelling was niet compleet. Na telefonisch contact is dit wel netjes verholpen. Echter bleek 1 product defect. Hier geen reactie op ontvangen helaas...

Snelle zending

Snelle zending

Top service!!!!!

perfect service. zeer snel verzonden. Dank U!!!!

Snelle levering product.

Alles zoals wordt heel snel geleverd. Kwaliteit is heel goed en verzorgd. Ik zeg * Dit bedrijf is een aanrader.

Snelle afhandeling en levering.

Snelle levering Goede spullen

Bestelling keurig op tijd afgeleverd

alleen resultaat is slecht muis laat kleef matjes links liggen, alle 10 stuks in een keer uitgelegd . zonder resultaat

Mooie producten

Het duurde even voor ik mijn bestelling binnen heb gekregen, voor tien uur besteld en een week later geleverd, na een mail gestuurd te hebben kreeg ik netjes bericht terug van Roy die mij melde dat het adres niet juist was in gevuld en dat het vandaag op de post zou gaan, 3 dagen later had ik het dat toch in huis. Kortom: lange levertijd, goed product, goede communicatie

Prefect

Goede informatie website en alles geleverd vlgs afspraak

Snelle levering van product.

Heb het product nog niet gebruikt, ga het volgende maand gebruiken tegen de houtmieren in de nokbalken van vakantiehuis.

Snel goed

Goede kwaliteit heldere website mail snel beantwoord

Een snelle bezorging.

Het product werd sneĺ bezorgd en werkt uitstekend.

Goed en snel alleen er zaten 2 plakkaarten aan elkaar geplakt die ik niet meer kon gebruiken dus weg heb niets gooien jammer

Bij nader inzien veel te duur

Dacht dat er veel meer inzat

levering een week later

De bestelling zou de volgende dag geleverd worden. Na een aantal dagen werd beloofd dat het de volgende dag zou worden. Weer een dag voor niet thuis gebleven. Het werd uiteindelijk een week later. Dus levering slecht maar communicatie daarover nog slechter.

Grappen makers

Op de site staat dat voor 2200 besteld is de volgende dag thuis maar dat is niet gebeurd ik heb zondag ochtend besteld en dinsdag ontvangen. Voor me was het belangrijkste dat ik het zo snel mogelijk had ivm overlast

minder

Had een vliegenval gekocht, 2 stuks, maar werkt totaal niet helaas.

Zou het nog niet weten

Zou met 1 dag bezorgd worden zit nu na 1 week nog te wachten op mijn spullen

Snelle en correcte levering van het artikel

Top levering ..correcte tijd..en verpakking van de zending

Super snel

Smiddags besteld Andere dag in huis.

alles prima !

alles prima

Bestelde product deed binnen 2 dagen zijn werk

Muis zat muurvast op lijmplank. Prijs kwaliteit een 10.

Prima producten maar late levering

Producten netjes in orde, wel later geleverd dan op de site werd aangegeven. Ik bestelde op zaterdag en op de site werd aangegeven dat het een dag later zou worden bezorgd. Dat werd dinsdag. Niet echt handig als het om de bestrijding van ongedierte gaat. Ik had het speciaal voor de snelle levering op deze site gekocht