Als Köder eignet sich Schokocreme

Super Fallen

bestellen op de website is eenvoudig,op tijd afleveren is nog een dingetje

Op zondag voor 22.00 uur besteld Zou volgens de website de volgende dag ( maandag dus ) geleverd. Woensdag middag pas afgeleverd door Post NL ! Kan dus beter maandag maar naar de Welkoop gaan. vroeger was het beter.

Geachte heer/mevrouw, Helaas heeft er flink wat vertraging plaatsgevonden bij PostNL. We hopen dat uw ervaring met onze webwinkel en service verder wel in orde was. Mocht u verder nog vragen of advies nodig hebben kunt u altijd contact opnemen.

3 muizen in 1 nacht

Ben er echt superbij mee, heb in de 1e nacht al 3 muizen gevangen. Ben benieuwd hoeveel er nog meer komen.

Eerlijke en goed georganiseerde winkel !

Muizenlijm doet het perfect.

Niets ontvangen.

Door Dhl niets ontvangen. Ze gaan het uitzoeken... Waardeloos!

Geachte heer/mevrouw, Volgens DHL is het pakket de 24e afgeleverd. Mocht deze toch niet zijn aangekomen horen we het graag. Dan zullen we uiteraard z.s.m. een nieuw pakketje opsturen.

Heb gekregen wat ik besteld heb en snel

Snel gekregen wat ik betaald heb. Netjes verpakt en bezorgd.

Binnen 3dgn geleverd top

Binnen 3dgn geleverd goed product

Super snel geleverd

Duidelijke site met goede uitleg betreft het product. En nette snelle levering

Snelle levering. Goede producten

Er waren twee zeer lastige muizen, die zijn er niet meer maar aan de gifzakjes is niet geknabbeld

Er waren twee lastige muizen, die zijn er niet meer maar aan de gifzakjes is niet geknabbeld

Snelle levering Goed verpakt. Prima

Goede kwallteit

Alles volgens afspraak perfect op tijd geleverd

Muizenplakstrip werkt echt

De 1e dag al raak. Muis kon niet meer bewegen. Met strip en al in een emmer water gedaan om de muis te laten verdrinken. Daarna in de container weggegooid.

Alles was snel in huis tevreden klant. Fijne side met goede spullen.

Snelle en goede service, duidelijke webshop klasse

Snelle en discrete levering

Niks op aan te merken

Goed voorgelicht

Lijkt te werken

Super snel ontvangen,nu hopen dat het ook zo snel effect heeft

snel geleverd

snel geleverd en compleet

Komen helaas hun afspraken niet na

Geleverde product miste een onderdeel. Daar mailverkeer over gehad. Nog achteraan gebeld en kreeg als antwoord dat het product de zelfde dag bij hun binnen zou komen en dat het missende onderdeel de volgende dag naar mij opgestuurd zou worden. Inmiddels 4 weken verder en nog steeds niets ontvangen. Zonder dat onderdeel kan ik niets met het apparaat van rond de 69 euro.

Gewoon goed

Prima winkel

Besteld en snel ontvangen, ik had nog een vraag en deze is per email door Lex beantwoord..., Super

een goed bedrijf

voor de tweede keer besteld prima

Fijne website/goede producten

Een overzichtelijke website met vele soorten bestrijdingsmiddelen en ook betaalbaar. Mocht ik ik de toekomst weer nodig hebben dan bestel ik het zeker hier.

Snel geleverd, eenvoudig produkt.

Keurig doosje dat zonder meer door de bus kon worden bezorgd. Het produkt zelf is goed afgewerkt. Duidelijke bestickering voor de datum, voorbewerkt om te vouwen tot doosje, goede kleeflaag, beschermfolie goed verwijderbaar. Niks om aan te merken.

Over Ongediertewinkel.nl

Dé ongedierte specialist van Nederland Wij hebben de beste producten in huis om zelf ongedierte te bestrijden. Voor alle soorten ongedierte treft u in onze uitgebreide webshop diverse producten tegen ongedierte. Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis!