Geen levering en ook geen reactie meer

Heb voor meer als een maand was besteeld. Naar twee weken ontbrekende levering, contact opgenomen aan de klantenservice. Daar kwam ook snel antwoord, dat een product in moment niet vooradig is. Oké dan wacht ik nog. Dus naar meer als een maand nog steeds geen levering en daarop heb ik bsloten de bestelling te annuleeren en mijn geld terug te vordern. Mail gestuurd om de bestelling te annuleeren en tot nu nog geen reactie en ook geen geld. Ik bevel deze winkel NIET aan.

Waardeloos bedrijf

Slechte service en kwaliteit

No client service, no answers, no returns treated...

I had ordered something which I finally did not want to use, I have returned it and never got any answers nor reimbursement. I wrote them several times, not even an answer. They deliver fast maybe, but you can't contact them, you can't return anything. Therefore my feeling with this company is that they are really not trustable. Never ever buy something by them.

Top aankoop, eindelijk van mijn bedwants af

Bedwantsen weg, prima dus.

Mijn ervaring was slecht

De volgende dag bezorgd pff echt niet, duurde bijna een week. En als je dan kartonnen lokdoosjes besteld, staat er niet bij dat ze leeg zijn en geeft de website niet aan bij bestellen dat je de inhoud meteen mee kunt bestellen☹️ Ik ben echt niet blond, maar het zal wel aan mij liggen dat ik doosjes met inhoud had verwacht, ik zal voortaan bij dit soort lullige bestellingen beter de kleine lettertjes legen.

Geen bestelling ontvangen

Heb mijn bestelling tot op heden nog steeds niet ontvangen. Gemaild en nog geen reactie gekregen!

Nog niets gekregen

Nog geen paket gekregen

pakketjes gaan regelmatig verloren

Goedemorgen, Onze ervaring is dat vaak pakketjes van jullie verloren gaan.

vallen werken niet .

Of die rat is te slim ,die plak val werkt niet en bij die klap val is het lokvoer er af gegeten.

Op zich wel tevreden

Op zich tevreden, maar de bestelling werdt niet de volgende dag bezorgd zoals op de website wordt vermeld als je vóór een bepaalde tijd besteld. Na een email gestuurd te hebben kreeg ik als antwoord dat het aan de bezorgsdienst lag. Dit was het enigste minpunt. Gelukkig had het geen haast.

Prima de lux, advies en levering van materialen

Persoonlijke advies is altijd mogelijk. Ophalen en verzenden geen probleem. Communicatie uitstekend.

Levering en service oké van de producten werkt niet zoals vermeld

sorry geen tijd

Artikel werkt en werd op tijd afgeleverd.

De lokstof en de lijmplankjes doen wat hun fabrikant belooft. Dat is uitzonderlijk. Want de meeste muizenvallen werken niet, is mijn ervaring. Het lijmplankje echter, ving de muis in mijn woning binnen 6 uur.

Correct telefonisch geholpen toen email niet goed werkte !

Correct en vrij snel geleverd.

Goed en snelle levering

Precies wat ik zocht

Goed aanbod om verlost te raken van muizen

Op de website staat goed vermeld wat we kunnen gebruiken om muizen te bestrijden. Na binnenhuis plaatsen van vallen met muizenlokstof, binnen een paar uur al drie muizen gevangen!

Service as pretty fast as told

I did not see the results yet, put the baits in place but still hearing those little guests

Vlot geleverd

Prima keus aan producten en de volgende dag in huis. Super!

bezorging en uitvoering bestelling top

heb lokmiddel voor muizen en ratten gekocht de beste uit de test werkt niet bij ons terwijl ik ze af en toe zie lopen , de ratten

Besteld en 2 dagen later in huis

Super levering, top product

Top, snel en van mijn muizen af

Vond wat ik nodig had

Perfecte levering

Kan ik iedereen aanbevelen

Bestelling klopt ,snelle levering

Snelle telefonische afhandeling en bezorging

Net als in eerdere contacten goede service