vriendelijk geholpen en goed geadviseerd

snel en goed geholpen, vriendelijkheid kost niets!!! top

Snel een goed product geleverd

Goede producten voor Goede prijs en snelle levering

Niet te luit zetten voor de gebeuren Maar verder ok Spijtig dat er geen Baterijen bij zijn Dank u

No

Didnt recive my item

• Would you recommend us? No

Verlopen goed

Lijm besteld. Bij levering bleek deze al ruim over de datum te zijn, dus niet te gebruiken. Gemeld en snelle reactie ontvangen per mail. Helaas na een week nog geen nieuwe lijm ontvangen. Verlopen materiaal versturen is geen goede reclame voor je bedrijf. Op zijn minst dan ook direct goed materiaal naleveren, maar ik heb het nog niet ontvangen helaas.

Goed snelle levering

prima product, snelle levering

geen

goede ervaring

Snelle levering , product voldoet aan de verachting . Kaspers

Winkel is goed.snel . Netjes

Product. Mollenverjager helemaal kloten Beest komt er zelfs gewoon naast omhoog

Uitstekende service, vriendelijk en professioneel

Het juiste product

Het product was eenvoudig te plaatsen en beantwoord volledig aan de verwachting Correcte levering

Goede en snelle levering

Snel geleverd, in een zeer discreet pakket. Ook zijn de prijzen bij dit bedrijf , betaalbaarder dan bij concurrenten. En voor elk ongedierte probleem een oplossing, zowel kwaadschiks als goedschiks. Hoop dat ik snel van de muizenplaag af ben

Goede service en snel geleverd En met resultaat

Heel goed werk prima

Is top materiaal

Wie kent de toekomst..

Ik heb een goedje tegen houtworm gekocht. Wilt u zo vriendelijk zijn mij over 10 jaar deze vraag weer te stellen? Mocht ik tegen die tijd nog een houtworm tegen komen die hetzelfde DNA draagt als mijn huidige houtworminwonenden dan zou dat wel eens een slechte review kunnen worden. Daarentegen, heb ik geen houtworm na dit a.s . decennium dan zal ik u een veer in de reet steken die u een goddelijke status zal doen toekomen. Tot dusver kan ik weinig voor u betekenen. Wellicht kunt u een goede review schrijven voor mijn kleine bedrijfje omdat ik u heb betaalt voordat ik uw produkt heb ontvangen? Tot slot had ik u willen tracteren op een goede grap maar helaas ben ik erg slecht in humor.

Zie hieronder

Muis is niet gevangen maar ook niet meer gezien

Ondanks het belofte "Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis!" is mijn pakket één dag later aangeleverd. Voor de rest geen op en aanmerkingen, kortom tevreden. Nu nog de muizen familie zien te vangen...

Bestelling van een product ter bestrijding van de Boktor in het haardhout

Product snel gevonden op de site. Ik het weekend besteld en dinsdag had ik het product in huis. Kortom, snel en goed geleverd.

Snel en vriendelijk

Volgende dag al in huis top

Belangrijkste belofte niet waargemaakt

Zaterdag rond 18:00 besteld, dinsdag namiddag in huis. Belofte - voor 22:00 besteld, morgen in huis - klopt niet Verder geen bemerkingen Mvg, Geert

Slechte service

Slechte ongeïnteresseerde service en jullie maken een snelle levering niet waar. Aantal dagen langer kunnen wachten op de bestelling dan beloofd.

niet gewenste resultaat

Katten lopen er gewoon omheen, stank is na een dag uitgewerkt.

Voor 22.00 bestelt morgen niet in huis.

Producten niks op aan te merken. Maar als er belooft wordt dat je morgen je spullen binnen hebt als je voor 22:00 bestelt moet je dat ook waar maken. En ja, de bestelling betrof voorraad producten. En ja, ik heb gebeld, reactie was, sorry het is druk. Maar dan moet je gewoon de tijd aanpassen en dit niet als lokkertje gebruiken!

snelle correct levering

zie hierboven

Over Ongediertewinkel.nl

Dé ongedierte specialist van Nederland Wij hebben de beste producten in huis om zelf ongedierte te bestrijden. Voor alle soorten ongedierte treft u in onze uitgebreide webshop diverse producten tegen ongedierte. Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis!