elektronische rattenval

Van te voren gevraagd welke het beste was. Een onduidelijk antwoord dat elk zijn sterke kanten had. Voor de duurste gegaan omdat deze door boeren gebruikt zouden worden. Helaas geen rat gevangen en verwacht ook niet dat dat nog gebeurd. Hoop geld uitgeven voor niets.

Finger weg!!!

Minderwertige Ware, Rücksendung (trotz Beleg) angeblich nicht erhalten, zum schämen und unseriös

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Weg blijven van deze website!

Wil jij je zelf de moeite besparen? Bestel dan mooi niet bij dit bedrijf. Vraag jij je af waarom? Nou ik zal het je kort en krachtig uitleggen. Aantal dagen terug een bestelling geplaatst. Het zou op de maandag bezorgd worden tot mijn verbazing stond bij de status van de bezorging dat ze bezorger niemand heeft aangetroffen. Woensdag weer een poging. Vervolgens weer het zelfde maar het mooie ervan is dat ik de hele dag op de beide dagen op de zaak ben geweest en geen bezorger langs heb zie komen. Bel ik naar het bedrijf. Krijg ik als antwoord we gaan bellen maar kunnen niet zeggen wanneer we antwoord voor u hebben. “ het ligt aan de bezorgers” volgens mij bestel ik iets op jullie webshop en zijn jullie verantwoordelijk voor hoe ik mijn pakket bezorgd krijg. Wat ik wel bij deze heb geleerd is. Ik bestel nooit meer in me leven ergens waar DHL PARCELL de bezorging van doet.

Niet gekregen wat ik heb besteld en betaald

Besteld en betaald Ronada lijmplanken. Zonder overleg andere, goedkopere, lijmplanken ontvangen. Gebeld. Omdat de ronada niet op voorraad waren en voorlopig niet te leveren zijn, zijn deze gestuurd. Retourneren is gezien de bijkomende kosten geen optie. Vervolgens een mail gestuurd mij het prijsverschil terug te betalen. Helaas, geen enkele reactie.

Ontevreden

Mijn ervaring is niet zo goed,ik heb een maand geleden een pakket terug gestuurd, verzendkosten betaald,en mijn geld nog niet terug gekregen,, Ik hoop snel terug te krijgen,

Ik wacht nog op mijn pakketje.

Ik heb artikelen besteld. Hierover kreeg ik bericht dat ze zouden zijn geleverd. Op het door mij gekozen adres bleek echter geen pakketje aangekomen. Ik heb de artikelen daarom opnieuw besteld met de vraag ze naar huisadres te sturen. Ik heb tot op heden nog van u, nog van hsl bericht gekregen waar de artikelen zich bevinden.

Slechte communicatie, trage verzending,

Zéér slechte communicatie, e-mails worden niet beantwoord, het bestelde product wordt uiteindelijk na 14 dagen na oproep uiteindelijk geleverd. Voldeed niet aan de eis, teruggestuurd, wederom moeten bellen , waarom geld niet wordt teruggestuurd. . Kreeg als antwoord dat de retourdatum nota bene was verstreken. Wederom fout van uw kant. Mvg. Robert Kilian

Geen goede ervaring

Geen retourbeleid. Slechte communicatie. Late reaktie op e-mails. Wilde bestelling annuleren; kon niet meer moest pakketje maar weigeren. Was echter brievenbuspakketje. Pakketje retour gestuurd. Ruim 14 dagen later nog geen geld terug.

Uitstekende producten helaas klopt leveringsbelofte absoluut niet

Ik bestelde mooi op tijd om de levering de volgende dag te mogen verwachten. Het was weekend dus ik snap dat het dan misschien iets later wordt maar de levering is pas woensdag gebeurd. Toch nog eens een kans gegeven en de belofte van de volgende dag wordt wederom niet gerespecteerd. Besteld 8u16 's ochtends dus ruim op tijd en het pakje werd pas de volgende dag aangeboden aan de post. Dus buiten de valse leveringsbeloftes zeker een goede webshop. Producten zijn goed, bij prijs én ze komen uiteindelijk wel toe.

het bedrijf is niet betrouwbaar: ze hebben me bedrogen

Ik heb het product besteld omdat ze schreven dat als ik voor 16.00 uur bestel, ik het de volgende dag in huis heb. het is 8 dagen geleden en ik heb dit item nog steeds niet. Ik raad dit bedrijf niet aan. ze namen het geld aan en schreven me niet eens een bericht.

Zeer snel bezorgd!

Makkelijk om een bestelling te plaatsen en word goed op de hoogte gehouden van je te leveren bestelling.

Werkt niet

Vliegenval gekocht, heb t nu 2 dagen staan en nog geen 1 vlieg gevangen. Werkt b dus absoluut niet, zonde geld

positief

het bestelde item was erg laat besteld ruim na 22.00 uur maar toch op tijd geleverd. erg fijn.

Netjes en snel bezorgd

Besteld op een dinsdag en op woensdag netjes bezorgd in een onopvallend pakketje. Heel tevreden.

we hadden het verkeerde product, maar retour is heel makkelijk en zonder problemen gegaan. Ook wel prettig toch

Blijf er weg

Verkopen iets met een verkeerde omschrijving. Heb weken moeten zeuren om mijn geld terug te krijgen

Het product was anders dan zoals op de website afgebeeld

Juist omdat ik een professioneler middel wilde gebruiken en de product foto op de site een ander soort verdelgingsmiddel liet zien dan op andere sites, ben ik voor het middel op de site van ongediertewinkel.nl gegaan. Echter toen ik de verpakking opende, was het precies hetzelfde middel wat ik bij Bol.com ook had kunnen kopen. Als ik dat had gedaan dan was het product 1) goedkoper en 2) had ik geen verzendkosten hoeven betalen. Misleidend dus. Ook een mail gestuurd naar hun helpdesk maar tot op heden nog geen reactie.

Slecht

twee keer een mail gestuurd nooit antwoord gehad. Vrijdagochtend besteld,het is nu dinsdag en nog steeds niets ontvangen.

Goede hulp

Via via kwam ik met ongedierte winkel in contact. Vervolgens de Lijmplank besteld en geplaatst. Helaas gelijk een goed resultaat en geen spijt van. Nu kijken nog een oplossing voor buiten vinden. Die zal er vast zijn. Ik ben zeer tevreden kan ik zeggen.

Pakket niet ontvangen

Pakket nog steeds niet binnen.

Zie mijn mail van 1 juli

Geachte Mw/Heer, Zojuist ontving ik uw bestelling van 9 x 1m duivenpinnen E4. Ordernr 98359 dd 30 juni. In de doos zitten 26 stukjes van 32 cm. Dat komt op 8.32 m. Ik heb echt die 9m nodig, dus wilt u me de rest nasturen? Mw HM Evenhuis In de Korenmolen 10 1115 GN Duivendrecht 06 430 19 343

Zeer slecht

Heb tot op heden nog niks ontvangen Mocht ik het vandaag niet ontvangen dan stuur ik het direct terug

het werkt niet

het werkt niet de muis zit er nog steeds

goede winkel

alles goed verlopen.

Over Ongediertewinkel.nl

Dé ongedierte specialist van Nederland Wij hebben de beste producten in huis om zelf ongedierte te bestrijden. Voor alle soorten ongedierte treft u in onze uitgebreide webshop diverse producten tegen ongedierte. Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis!