Deel bestelling niet geleverd

De helft van de bestelling is niet geleverd en toen ik hierover en mail stuurde kreeg ik geen reactie

Niet alles ontvangen waar ik voor betaald heb

Ik heb niet alles ontvangen wat ik besteld en tevens betaald heb.

Bestelling en levering liepen vlot. Effekt van mijn bestelling moet ik nog in de praktijk meten.

zie hier boven

Goed spul doet zijn werk

Goed spul doet zijn werk!

Prima producten, snelle levering

1 vlieg gevangen.

Net in gebruik maar g ervan uit dat de lamp gaat werken als er meer vliegen in huis zijn en de verleiing van het licht niet kunnen weeerstaan. 1 vlieg is inmiddels in het bakje gestrand.

Slecht

Teleurstellend, omdat de bestelling ruim een week na betaling nog steeds niet is bezorgd. Dit komt totaal niet overeen met de beloofde service: voor 16.00 uur besteld, morgen in huis. Van enige tegemoetkoming is geen sprake. Wel kon de bestelling na een week wachten, worden geannuleerd en het geld geretourneerd. Een merkwaardige ervaring, Hoe kun je de bestelling op dat moment annuleren, terwijl men eerder suggereerde dat de bestelling al onderweg was. Het aankoopbedrag heb ik nu, op de 10e dag na betaling, nog steeds niet terug.

Ga zo door!

Zeer snel bezorgd, goede verpakking, prima product.

Doet wat ze zeggen

keurig verpakt, precies op tijd, artikel doet waarvoor ik het heb gekocht

Gekregen wat is besteld

Overzichtelijke webside

Snelle en correcte levering.

Werkt goed!

Website oké

Perfect. Alles prima verlopen.

Prima op tijd geleverd. Perfect product.

spullen snel verstuurd

Heels snel ontvangen en prima verpakt. Nu maar hopen of ik de muizen kan verjagen.

Snel en correct.

Snelle levering, uiterst secuur!

Dik in orde!

Prima shop, snelle levering

Bestellingen geannuleerd 3 juni. Nog geen geld retour.

Ik had spul nog om houtworm te bestrijden. Helaas te laat gezien dat ze niet meer in het weekend konden leveren. Hierna meteen de order geannuleerd. Tot op heden nog geen geld teruggestort gekregen op mijn rekening na diverse telefoontjes, mailtjes en appjes.

Ik bestel voor het eerst iets.

Te laat te duur elders veel goedkoper

Stom gekozen vanwege de naam en dacht ook voor de kwaliteit van de zaak. Een ongedierte winkel zal dus de beste spullen verkopen voor het wegnemen van vliegen. Spullen een dag te laat geleverd tsja kan gebeuren in deze tijd. Insectenlamp geleverd netjes in doos. Op de site staat niet naam van het product maar na levering gekeken en product slaat 40% goedkoper op bol.com en andere sites. Kan gebeuren mailtjes eraan gewaagd. Prijs kan niks aan gedaan worden (heeft met hun inkoop te maken). Kan de producten retour sturen maar dat is op onze leeftijd (81-85 jaar) teveel momenteel. Jammer maar geeft maar aan dat je verder moet kijken en ongediertewinkel.nl niet meer moet bezoeken. Meneer Lex Kloosterman uit Heiloo hoe zullen we het noemen. Bedankt voor de koude douche!!

Mijn ervaring met de Ongediertewinkel.nl is slecht

Ik bestelde en betaalde een grashark maar na twee weken heeft de winkel nog steeds niets geleverd. Dat ligt waarschijnlijk aan de pakjesdienst DPD, die de Ongediertewinkel voor bezorging van mijn bestelling heeft ingeschakeld. Niettemin is dit wel een verantwoordelijkheid van de winkel.

Heel snel geleverd!!! Maar nog geen resultaat

Snel geleverd maar nog geen resultaat

product wordt genegeerd door muis

Inloopval met anijslokmiddel. Ik heb muizenngezien, maar de val blijft leeg. Schakel nu over op gif. Bezorgen ging niet vlekkeloos, klacht ligt bij DHL.

niet goed

ik heb niets ontvangen???????

Over Ongediertewinkel.nl

Dé ongedierte specialist van Nederland Wij hebben de beste producten in huis om zelf ongedierte te bestrijden. Voor alle soorten ongedierte treft u in onze uitgebreide webshop diverse producten tegen ongedierte. Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis!