Makkelijk bestellen en snel geleverd

Helaas houtworm geconstateerd. Via de website bestrijdingsmiddel besteld en dit was snel geleverd. Goed verpakt.

In onze dichte omgeving(boom) blijven de kauwen weg,50 m verder komen ze nog altijd logeren s avonds

We zijn gedeeltelijk content.

Bestelling is eenvoudig, levering, snel en producten zijn efficiënt.

Prima ervaring. Producten die ik heb besteld, werken perfect waarvoor ze bedoeld zijn. Tweede bestelling door jullie, zeer tevreden zoals de eerste keer. probleem opgelost! Van hart bedankt!

Geweldig WebShop

Goed assortiment en gebruik gemak.

zus en zo

op eden nog niets gekregen

Zeer teleurstellend vanwege niet op tijd.

Ik heb een muizen en rattenverjager besteld. Inmiddels een week geleden. Dus levering binnen 1 dag wat beloof wordt is ruim voorbij. Geen enkele communicatie hierover van de winkel zelf. Wel betaalverzoek voor betalen achteraf al heel snel gehad. Dat kom je laten pauzeren dus dat heb ik gedaan via een mail. Geen enkele reactie op gehad tot nu toe. Daarom na 4 dagen enkele malen gebeld. Wordt niet opgenomen en verbinding verbroken. Daarom een mail gestuurd voor reactie. Omdat vertrouwen langzaam op was geschreven dat als ze niet binnen een dag zouden reageren ik de bestelling annuleer. Hierop ruim een dag later geen enkele reactie nog. Zeer teleurstellend. Communicatie is wat mij betreft het sleutelwoord. Als je niet kunt nakomen wat je belooft is het minste wat je kunt doen dit laten weten.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Goede omschrijving maakt het mogelijk het juiste product te kunnen kiezen. In dit geval voor het bestrijden van mieren binnen en buitenshuis. De spray en gel hebben ervoor gezorgd dat de overlast binnen 2 dagen zo goed als voorbij is!

Helaas niet zo goed

Ik heb het bestelde product nog steeds niet ontvangen !

Nooit aangekomen pakket

Het pakket is nooit aangekomen door een fout in het adres. Misschien heb ik het zelf zo ingevult misschien niet maar ik kom niet verder bij DHL omdat de verzender dit moet doen. En dit doen ze niet. Dus het pakket blijft eeuwig in het sorteer proces zitten

Super goed

Smiddags besteld en inderdaad volgende dag bezorgd.

Heel snel geleverd product.

Snelle levering, prima prijzen

Gekochte product snel geleverd. Prima prijzen, duidelijke website.

Totaal geld verspilling

Ons bezoek houden hun handen op de oren maar de muizen en ratten Doen maar gewoon voort zodus is dat prulletje die ons voor de twee stuks niets waard Professionele muizen en rattenverjager van 129€ De 2 stuk Mag je verandereren in amateurprullen Jullie mag ons gerust ons geld terugsturen We sturen het in de verpakking terug want ons bezoek loopt hier weg maar niet de muizen

Niks geleverd

Vorige week items hier besteld. Met de slogan voor 1600 besteld de volgende dag in huis dacht ik goed te zitten. Helaas ben ik nu 8 dagen verder zonder iets te hebben ontvangen. Gisteren gevraagd hoe dit in elkaar steekt. En nog geen reactie, ik heb eerder de mail ontvangen om een review te schrijven. Nou bij deze.

Nooit meer iets bestellen

Het is misleidende voor 16uur bestelt morgen. Het is eerder voor 16:00 nooit meer geleverd. Slecht website , je kan niet eens de status van je bestelling zien. Je krijgt maar 1 mail bedankt voor je bestelling en daarna hoor je niks meer. Het lijkt meer op amuteur bedrijf. Nooit meer

snelle levering. Tip: gelijk de factuur op de mail zetten.

Slecht want ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Ik heb gemaild maar nog steeds niets ontvangen

Krijg maar geen reactie en bestelling niet volledig geleverd.

Last van ongedierte. Site geeft aan snel te leveren - volgende dag - dat gebeurde ten eerste al niet. Vervolgens krijg ik niet eens de helft van me bestelling binnen. Na een week nog steeds niks gehoord en het kost me alleen meer tijd, geld en frustratie wat jullie niet gaan oplossen.

zeer positief

alles heel duidelijk en in normaal verstaanbaar taal

prima, maar levering kan beter

Prima, maar levering "voor 16.00 besteld volgende dag geleverd, hebben ze niet gehaald. kwam pas na 3 dagen.

Kut

Krijg de spullen helemaal niet de volgende dag, maar 3/4 dagen later

Over Ongediertewinkel.nl

Dé ongedierte specialist van Nederland Wij hebben de beste producten in huis om zelf ongedierte te bestrijden. Voor alle soorten ongedierte treft u in onze uitgebreide webshop diverse producten tegen ongedierte. Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis!