Bestelling snel en correct uitgevoerd.

Mijn bestelling was makkelijk te plaatsen via de website en ik werd voorzien van informatie ten aanzien van de stand van zaken. Keurig binnen een week bezorgd door een koeriersdienst. Een aandachtspunt over de koeriersdienst is dat het behulpzaam zou zijn geweest als zij een “track and trace” zouden bieden en/of een indicatie zouden geven van de datum/tijdstip van de bezorging.

Beste klant, Goed om te zien dat dit zo soepel bij u is verlopen! Dank ook voor de feedback, als het goed is zouden onze klanten normaliter een mail moeten krijgen met die T&T code, misschien is dit om een of andere reden niet aangekomen. Bij de volgende bestelling gaat dit helemaal goed komen! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

goede producten, snel geleverd

goede producten, snel geleverd

Beste klant, Dank voor het delen van de positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Ik ontving het verkeerde artikel

Ik bestelde een lamineercassette en ontving een labelmaker! Terwijl ook in de orderbevestiging een lamineercassette werd genoemd.

Beste klant, Vervelend dat u een verkeerd product heeft ontvangen! Onze excuses daarvoor. Heeft u ook direct een foto naar onze klantenservice ervan gestuurd? Dan gaan we er voor zorgen dat dit direct opgelost gaat worden. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Beste klant, Goed dat dit zo is verlopen en hopelijk zien we u snel weer terug. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

snel en correct geleverd

De spullen zijn zoals verwacht.

Beste Thom, Fijn dat alles naar verwachting is afgeleverd bij u. We zien u graag snel weer terug. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

De bewaarmappen waren goed ingepakt en snel verzonden.

Beste klant, Fijn dat het goed is gegaan! Hopelijk helpen ze goed en zien we u snel weer terug. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Tevreden.

Goed product mooie prijs.

Beste klant, Dank voor de complimenten en fijn dat het product in de smaak valt! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Snelle levering!

Snelle levering en goede service,

Beste klant, Dank voor de complimenten en tot snel! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Zeer tevreden.

Vlotte levering, goed verzorgd en voordelig qua prijs.

Beste klant, Fijn om te zien dat dit zo goed is verlopen! We zien u graag snel weer bij ons terug. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Geweldige service!

Snel bezorgd. Kapot item direct vervangen en bezorgd. No questions asked. Topservice.

Beste klant, Excuses dat het niet direct goed is gegaan, maar wel fijn om te lezen dat dit zo goed is opgelost! Hopelijk zien we u snel weer terug. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

snelle levering en goede prijs kwaliteitsverhouding

Beste klant, Dank voor de review en hopelijk zien we u snel weer! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Erg prettig

Duidelijke omschrijving, prijzen klopte in bergelijking met andere sites. Verzending verliep erg soepel.

Beste klant, Goed om te lezen! We hopen de prijzen ook zeker zo scherp te kunnen houden, dank voor de complimenten. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Kwaliteit en snel geleverd

Makkelijk zoeken en bestellen. Producten snel geleverd.

Beste klant, Goed om te lezen dat dit zo bij u is verlopen! We zien u graag zo snel mogelijk weer terug. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Vreemde ervaring - wel betaald, geen spullen

De eerste keer bestellen was vreemd, het bedrag was afgeschreven, maar de bestelling was niet zichtbaar. Er werden ook geen spullen geleverd. Na contact via de chat bleek dat er geen btw stond op de factuur en ik dus in principe te weinig betaald had, daarom was de bestelling niet doorgekomen. Vreemd! Gelukkig werd het snel opgelost, ik kreeg een aanvullende factuur en de spullen werden geleverd. Dank aan de medewerker! Maar heel raar dat er wel automatisch geld afgeschreven werd bij ons.

Beste klant, Raar dat het zoals u zegt, automatisch afgeschreven is. Dit doen wij eigenlijk helemaal niet en is voor ons ook niet mogelijk. Wel fijn dat onze medewerker u zo heeft kunnen helpen en dat u uw producten heeft ontvangen! Ondanks de verwarring zien we u hopelijk snel weer terug. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Gemak dient de mens.

Met een overzichtelijke website eenvoudig en snel, bovendien voor aantrekkelijke prijzen, kwaliteitsgoederen kopen. Dat doe je dan met en voor je plezier.

Goede kwaliteit, mooie prijs en snelle levering.

Wat wil je nog meer?

Snelle levering, niet duur, producten zijn goed

Eerste bestelling gedaan bij Office Deals, en erg blij mee. Ga hier zeker vaker bestellen. Producten zijn goed, heel veel keuze, en zeer snelle levering.

Levering correct. Prijs/kwaliteit prima

Prima aervice

Vandaag besteld was bij mij ook volgende dag bezorgd.

Prima snelle levering

Snelle levering van een goed product. (de doos had wel kleiner gemogen).

Beste klant, Goed dat het snel bij u is afgeleverd en dat het product in de smaak valt! Dank voor de feedback over de doos, we zullen ons magazijn nog een keer extra meegeven om de pakketjes passend te verpakken. :) Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Prima service!

Snelle levering, goed verpakt!

Beste klant, Wat fijn dat dit zo goed is gegaan bij u. We hopen u snel weer terug te zien bij ons. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

klantvriendelijkheid top, en levertijd uitstekend.

Snelle levering, sneller dan verwacht! De communicatie erover was onduidelijk. Tot een paar uur van levering bleef onbekend welke koerier en wanneer de levering zou plaatsvinden. Beter laat dan nooit natuurlijk, maar de avond tevoren was handig geweest.

Beste klant, Dank voor de feedback! We sturen inderdaad de ochtend van de levering een track&trace link toe. Mocht u in de toekomst eerder informatie willen, kunt u ons altijd via de website een berichtje sturen of ons even bellen, dan zullen we dat direct aan u mededelen. We zien u in ieder geval graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Netjes verpakt, snelle levering

Mijn eerste bestelling en uitermate tevreden. Netjes verpakt, snelle levering

Beste klant, Fijn om te horen dat deze ervaring zo positief is en we hopen dat we er nog meer mogen bezorgen in de toekomst! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Makkelijk bestellen en goede lever condities

Ik heb mijn bestelling gedaan en binnen 2 dagen geleverd

Beste klant, Fijn dat dit zo is verlopen en dat u het snel binnen had. We zien u graag weer snel terug! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).