Perfect, kapot product werd zeer eenvoudig omgeruild zonder moeilijkheden of gezeur

Een bureaulamp aan mijn moeder cadeau gedaan. Bleek eigenlijk direct stuk te zijn. Zat 3 weken tussen aankoop en het cadeau geven. Mailtje gestuurd naar de klantenservice. Die regelde zelf dat er een nieuw exemplaar werd opgestuurd en dat de oude werd opgehaald. Allemaal zonder kosten of ingewikkeld gedoe. Grote klasse.

Goede cartrice

De cartrice zijn uitstekend ben er blij mee. zijn snel geleverd. Ik raad een ieder Office Deas aan.

Bestelling beschadigd ontvangen door slechte verpakking.

Verzendkosten betaald voor een postpakket maar bestelling wordt in een envelop in de brievenbus gepropt. Ontvangen artikelen (boekjes) zijn gehavend daardoor.

Beste Koen, Vervelend dat dit op deze manier is gegaan! Wij rekenen altijd een standaard verzendprijs bij onze bestellingen. Dit heeft te maken met het feit dat wij ook bepaalde afspraken hebben met leveranciers en verzendmaatschappijen. Wij zijn hier graag transparant over en berekenen dit liever niet door in de prijs. Het is natuurlijk daarom niet de bedoeling dat uw bestelling beschadigd aankomt. Heeft u dit ook met foto's laten zien aan onze klantenservice? We proberen altijd te kijken of we dit voor u op kunnen lossen! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-deals).

Pakje is na 10 dagen nog niet geleverd.

Mijn pakje ging de volgende DAG geleverd worden. Dat is intussen 10 dagen geleden

Beste Emiel, Vervelend dat u deze ervaring heeft met een bestelling bij ons. Heeft u dit ook aan onze klantenservice laten weten? We gaan dan direct voor u kijken wat er precies aan de hand is en het voor u oplossen! In ieder geval onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Onduidelijke deelleveringen

Ik heb op vrijdag bij Officedeals mappen en tabbladen besteld. De bevestiging bevat de juiste tekst maar afbeelding van eenverkeerd product. Op zaterdag vind ik een bericht van DHL dat ik ze gemist heb. Bij DHL kunnen ze deze zending tot op heden niet terugvinden. Dan krijg ik op maandag opeens de doos met mappen, de tabbladen komen in een andere zending. Deze zending staat nog steeds op onderweg. Al met al geen fijne ervaring.

Beste Daan, Dat klinkt natuurlijk niet als de beste ervaring. Er kunnen verschillende redenen zijn dat een bestelling in meerdere delen afgeleverd wordt maar het is natuurlijk vervelend als u hier niets van af weet. We nemen deze ervaringen mee en proberen hiermee in de toekomst te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak en hopelijk alsnog tot ziens! Met vriendelijk groet, Brandon (Office-Deals).

verkeerd product ontvangen

opvolging hiervan traag en moet er zelf achteraan

Beste Brigitte, Jammer dat u deze ervaring met ons bedrijf heeft en dat u zelf achter een probleem aan moest. Is het probleem inmiddels wel voor u opgelost? Als dit niet het geval is dan zouden we graag uw bestelnummer ontvangen zodat we daar gelijk voor u naar kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

top. super snel!

Snel maar onvolledig

Mijn bestelling wordt in 2 delen geleverd omdat 1 deel in back order is, maar over wanneer het 2e deel wordt geleverd krijg je geen informatie. Dat iets even niet voorradig is, is prima, maar zet dan dan op de site erbij.

Beste Bartho, Onze excuses voor de verwarring die bij u is ontstaan. Op onze website staat er bij ieder artikel of iets wel of niet op voorraad is, het kan helaas gebeuren dat dit soms net langs elkaar loopt en dat de werkelijke voorraad iets afwijkt en hierdoor een 2e deel van de levering iets later bij u komt. We hopen dat dit voor u geen grote problemen heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Nette prijs, snelle levering

Vrijdag besteld en volgende dag (zaterdag) geleverd. Prima service. Tip: let op of de prijs die vermeld wordt inclusief of exclusief BTW is. Als je de zoekfunctie gebruikt om een product te vinden is dit niet altijd even duidelijk.

Goedemiddag Rolf, Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service. Wanneer u inderdaad op het product zelf klikt ziet u de prijs ook inclusief BTW onder het product staan. We wensen u een prettig weekend! Met vriendelijke groet, Floor (Office Deals)

Positief, werkelijk niets op aan te merken.

Van bestelling t/m aflevering: alles perfect geregeld.

Beste Loek, Altijd fijn om te lezen dat alles vlekkeloos verliep. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen op onze website. Met vriendelijke groet, Floor (Office Deals)

Snel, goed en goedkoop

Snel, goed en goedkoop

Snel en volledig

je krijgt waar je om vraagt: snel en goed geleverd. Blij mee.

Goedemiddag Marieke, Fijn om te lezen dat wij onze klanten blij maken! We hopen u graag terug te zien en wensen u een prettig weekend. Met vriendelijke groet, Floor (Office Deals)

Vlotte levering, producten erg beschadigd.

Positief: snelle levering, goede prijzen. Helaas niet tevreden over de bezorgdienst die Office Deals gebruikt: het pakket met 3 pakken etiketten erin werd door de brievenbus gepropt (terwijl ik gewoon thuis was). De hoeken van alle pakken etiketten waren dusdanig beschadigd dat de printer het papier niet meer kan verwerken. Da's 30 euro weggegooid.

Goedemorgen, Zou u ons een e-mail willen sturen met bovenstaande informatie? Dan gaan wij er voor zorgen dat u nieuwe gaat ontvangen. Excuses voor het ongemak. MVG, Lars Klantenservice Office-Deals.nl

Snel geleverd en exact wat ik er aan verwachtte.

Goedemiddag Henk-Jan man Koning, Fijn dat wij aan uw verwachting konden voldoen. We hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Floor (Office Deals)

Gewoon UITSTEKEND

Wij hebben voor de eerste keer besteld, en we kunnen niets anders zeggen dat alles zeer snel en heel duidelijk gegaan is , In 1 woord UITSTEKEND.

Beste Joop Timmermans, Onwijs leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. Daar doen we het voor! We hopen u graag weer terug te zien op onze website. Prettige dag! Met vriendelijke groet, Floor (Office Deals)

Vlotte website -hoewel soms wat overdonderend door het grote aanbod- maar duidelijke onderverdeling. Correcte communicatie in elke stap van het bestelproces. Netjes en adequaat verpakt en snel geleverd ... Perfect toch ? Van ons in elk geval een dikke pluim waard

Goedemiddag Tom Vervynckt, Bedankt voor deze review! Altijd fijn om te lezen dat wij zo in de smaak vallen. Wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen helpen op onze website. Met vriendelijke groet, Floor (Office Deals)

Prima,snel geleverd.

Quick service and well informed

Quick service and well informed. Being informed is quite important for me. Friendly system.

Supersnelle levering

Het bestelde product snel geleverd gekregen. De website is duidelijk en gebruikersvriendelijk en men hanteert eerlijke prijzen.

Vlotte levering en heldere website

Heldere website, goede prijzen en vlotte levering!

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit en snelle service.

uitmuntend

Bestelling zeer snel en duidelijk kunnen plaatsen. Afhandeling van de bestelling zeer correct en transparant.

Beste Donald Richard Hanssens, Bedankt voor deze review. We hopen u snel weer te mogen ontvangen. Een prettig weekend! Met vriendelijke groet, Floor (Office Deals)

goede kwaliteit/prijs verhouding

goede kwaliteit/prijs verhouding en snelle bezorging.

Beste Giel, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons. We hopen u snel weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Floor (Office Deals)

Perfect!

Supersnelle service, goede kwaliteit, betaalbaar