Geen reactie na levering van verkeerd product!

De klantendienst reageert botweg niet nadat Office Deals een ander product heeft geleverd dan ik besteld heb, bestelling nr. 2101178751 Als dit niet opgelost wordt zal ik verdere stappen ondernemen tegen dit bedrijf.

Onprofessioneel bedrijf

Klantenservice heeft nog een hoop te leren. Niet op de hoogte wat betreft levervoorwaarden en levertijden. Van een artikel 30 stuks besteld en betaald incl. spoedverzending wat ook extra geld kost uiteraard. Reactie van office-deals.nl á 27uur later: 'Beste heer / mevrouw , Bedankt voor uw bestelling bij Office deals. Helaas gaan de snelhechtmap rood per 25 stuks. Mogen wij het aantal aanpassen of naar 25 zetten en de 5 stuks crediteren?' Toch maar telefonisch contact opgenomen om te vragen hoe het dan met de spoedverzending zit. Reactie: je hebt niet voor 12:00 (24-8-22) besteld. Dus het kan vandaag niet geleverd worden. Eigen schuld. Kortom, erg onprofessioneel bedrijf met een klantenservice zonder service.

Slechte service op een spoedbestelling

Het bedrijf kan niet omgaan met spoedbestellingen. Moest iets met spoed bestellen, nergens keuze kunnen aanklikken voor een spoedlevering. Bedrijf gebeld of zij het met spoed konden verzenden, dit was geen probleem. Twee dagen later eindelijk een keer op de post gedaan.

bestelde artikel was volgens systeem op voorraad. ivm spoed naar bedrijf in Numansdorp gereden, daar bleek niet op voorraad, doch in andere vestiging. vermeld in het vervolg in welk filiaal de goederen op voorraad zijn.

Wij hebben de bestelling nog niet ontvangen!

niets ontvangen

snel en correct

Bestelling kwam snel binnen, niets op aan te merken.

Prima en snelle service

Na overleg tot een goeie prijs gekomen, was geen probleem. na de bestelling snelle levering, erg fijn.

Kwaliteit, snelle levering en hartstikke betaalbaar

Kwalitatief goede spullen, snelle levering en hartstikke betaalbaar. Kortom TOP!

Prima artikel en levering

Voldoet aan verwachting, zoals voorgaande bestellingen.

goed met een maar...

De stiften die ik altijd bestel zijn snel en goed geleverd. Ik probeerde echter ook nog 90 grams papier te bestellen, maar dat lukte niet. Jammer, want Office deals doet vermoeden dat dit bedrijf aan kantoren levert. En die hebben niet alleen standaard papier nodig.

Super levering in de beloofde termijn.

Dit was mijn tweede bestelling omdat de eerste bestelling zeer vlot was gegaan. En dat was niet anders met deze levering.

Snel en goed, met het juiste materiaal.

Snel en goed, met het juiste materiaal.

Perfecte en snelle levering.

De bestelde papiersnijder werd snel, tijdig en goed verpakt geleverd.

Prima multomappen

De multomappen zijn goed en zoals verwacht. Jammer was alleen dat de verzending met dhl slecht is. Zij meldde dat het pakket was bezorgd terwijl dat nog niet het geval was. Vervolgens ontving ik het pakket uren later …en was het ergens bij de buren “neergekwakt” Graag in het vervolg een andere bezorger de pakketten laten bezorgen. TNT post doet dit veel beter

Bijna top als alles in 1 x zouden worden geleverd

Niet alles was op voorraad en dus moet wacht ik nog op bestelde artikelen. Ook geen indicatie wanneer dat is, dat is jammer!

Commande rapidement expédiée.

En tant que privé, c'est ma première commande mais je connaissais déjà Office Deals lors de ma carrière professionnelle pendant laquelle de multiples commandes ont été effectuée.

Prima assortiment, makkelijk bestellen, snelle levering.

De goederen zijn conform afspraak en op tijd geleverd. Is er een artikel in back order wordt je ook keurig geïnformeerd.

gemakkelijke site en snelle verwerking

De site is gemakkelijk te bedienen, de levering is snel en de prijzen zijn concurrerend met anderen.

prima kwaliteit, mooi op tijd!

betrouwbaar en snel

super goede after care

goed geholpen na mijn aankoop, heel tevreden

Snel en juist geleverd

Besteld en de volgende dag alles al in huis! Prima!

bestelgemak, prijs en levering

Gemakkelijk te bestellen, kwaliteit/prijsverhouding en levering.

Na een foutje bij DHL, heb ik het pakketje toch nog na 2 dagen ontvangen.