Verzendkosten veel te hoog voor een brievenbuspakje.

Alhoewel de 3-maandskalender prima naar wens is voor wat betreft mijn verwachtingen maar ik had: a: toch wat korting verwacht, want van het jaar waren al bijna 2 maanden om; b. de verzendkosten waren schrikbarend hoog, want ik betaalde voor een pakje wat royaal door de brievenbus kon (buspakje) een bedrag van € 5,84 + BTW. Totaal incl. BTW voor alles: € 10,54. Ik heb er begrip voor dat verzendkosten hoog zijn als men moet aanbellen, maar dat was in dit geval niet nodig en is ook niet gedaan. Daarom het cijfer 5 en dat is aan de hoge kant!

Snel en goed(koop) geleverd

Item was snel bezorgd, en netjes verpakt. Duidelijke emails Ook was het een van de goedkoopste leveranciers. Zal ook zeker vaker hier bestellen

3 weken na bestelling product nog niet in huis | slechte klantenservice

Een bestelling plaatsen op de website waar staat dat het product op voorraad is. Vervolgens 3 weken aan het lijntje worden gehouden door de klantenservice en daarna te horen krijgen dat het nog steeds niet leverbaar is zonder uitleg. En dan nog moeten nabellen voor het terugstorten van je aankoopbedrag. Daarop bij een andere online shop bestellen en hetzelfde product een dag later in huis hebben.....tja.. Office deals: breng je ordesysteem, website en klantenservice op orde! Customer service is allerbelangrijkste binnen je bedrijf.

Mijn ervaringen zijn goed

Duidelijke site, eenvoudig vinden en betalen en vervolgens stipte levering

Zo zaken doen is in Corona tijd onwaarschijnlijk prettig

UITSTEKEND

UITSTEKEND

Good prices, zero customer service.

One of the items I purchased arrived damaged. Sent an email right away but got no answer, nothing. Bottom line: - Good prices - Little attention to details when it comes to packaging (might received damaged items - which in turns cancels out the good prices part) - Zero customer service

Gewoon erg goed.

Goed advies, en snelle levering. Kom zeker terug

slechts 2 dagen vertraagd

Prima verpakking. Bestelling voldoet ruim aan de verwachtingen.

Top snelle levering

Ik had als kado voor iemand nodig goede viltstiften. Die heb ik gevonden in de vorm van viltstiften Stabilo 6840-6 blik à 40 kleuren. Het bestelproces en verzendingsproces verliepen helder en voorspoedig. De bestelling kwam keurig verpakt. Over de kwaliteit van de stiften kan ik helaas nog niks zeggen. Van Stabilo weet ik echter dat het een degelijk merk is en op andere sites zijn de reviews over het grote deel zeer positief.

Voorraadartikel had, na ZELF nabellen, een levertijd van 9+ weken !!!

Wat een absolute aanfluiting dit. Laat ik beginnen met de mededeling dat ik echt ZELDEN dit soort reviews schrijf. Waarom? Het is (te) makkelijk om iemand die een fout maakt zwart te maken, maar meestal werkt het (voor beide partijen) beter om persoonlijk contact te maken en te kijken of je iets op kunt lossen. 8 februari 2021: Printer Canon MF113W van 160,00 excl. besteld. Op voorraad (voor 17:00 besteld, morgen in huis) Ik had 'm snel nodig, vandaar dat ik bij deze shop terecht kwam. 12 februari 2021: Geen verzendbevestiging, geen track&trace. Bestelling bekeken. Daar staat alleen "Betaling ontvangen" en verder niks. Bij de printer staat "Op voorraad, voor 17:00 ...". Vreemd dat ik nog niks gehoord heb, foutje in het systeem? Vrijdagmiddag na 5-en, dus via de site gemaild over de orderstatus. 15 februari: 's Middags nog geen reactie op mijn mail. Gebeld met klantenservice. Ja ja (moeilijke geluiden) ik ga even navragen. Na dik 5 minuten in de wacht: "Ja meneer, de printer is helemaal niet op voorraad en onze leverancier heeft nu een leverdatum van 17 april" Ik gevraagd hoe dat kan, want tot op dat moment gewoon vermeld als voorraad in de shop? Ja sorry, excuses, vervelend. Uiteraard kan ik daar niet op wachten dus geld terug gevraagd. Nu maar afwachten hoe lang dat duurt. En ik was nog steeds niet van plan een review te schrijven. Tot ik vanmorgen keek of de status van mijn order al veranderd was in "terugbetaald" (niet gebeurd!) en ik - nieuwsgierig - ook maar even op de productpagina van de printer keek. Wat blijkt: "Op voorraad, voor 17:00 besteld is morgen in huis"! Dat was de druppel. Zelfs na mijn telefoontje van gisteren is het blijkbaar te (veel) moei(te)lijk om het product in de shop op niet leverbaar te zetten. De eerstvolgende nietsvermoedende klant wandelt er ook weer zo in. En daar kan ik geen vrede mee hebben, dus toch een review. Super slecht dit. Minder dan een halve ster kan niet, maar dit verdient een negatief aantal sterren. Chuck

snel en mooi product, goede prijs

Supersnelle levering!

Snelle levering, en artikel is precies zoals beschreven en op foto gezet

Slecht

Op 7/2 een busje foto spuitlijm en een zak strooizout besteld. Het is nu 15/2 en nog steeds niks. Misschien morgen....... De sneeuw is al weg en m'n foto's zijn verbleekt...... EN op de site vertellen dat het SNEL in huis is, niet dus.

Snel en correct

Op zoek naar een vooraf bedacht cadeau kon ik bij Office Deals perfect slagen! De levering van één van de items zou tot maximaal vijf werkdagen kunnen duren, maar beide items werden een dag later al bij het bedrijf afgeleverd. Dus snel en correct: een dikke 10.

betaald een week later nog niets ontvangen

na betaling niets verstuurd. gebeld - blijven hangen - is nu onderweg. geen track and trace ontvangen. gebled - T&T toegestuurd gekregen waarin staat dat er een dag eerder al was afgeleverd door DHL. Echter niets ontvangen de buren ook niet, een dag later de overburen gevraagd die hebben ook niets ontvangen. gelbeld - wacht nu waar mijn bestelling is. Beoordeling is het enige wat ik zonder te vragen krijg maar ik had liever mijn betaalde en bestelde producten.

beetje terleurgesteld

pakket is wel goed aan gekomen ,maar de doos was beschadigd en weer opnieuw dicht geplakt met breed plakband de inhoud was ook beschadigd , omslagen van het print papier was gescheurd allebei de pakketten , gelukkig het print papier niet vr groet , mevr kielenstijn

Correcte levering

Ik heb twee twee bureaustoelen besteld op woensdag en die werden vrijdag overdag geleverd. In de bestellingstatus stond wel 'dropshipment besteld', dus ik kan niet zeggen hoe afhankelijk dit is van de eind-leverancier.

Helemaal niets mis mee!!

Makkelijk besteld op duidelijke website, veilig betaald op de manier die ik wilde, goed ingelicht over afleverdatum (volgende dag) en stipt ontvangen. En ook nog tegen een keurige prijs. Top, dus.

goed!

Ik had fineliners besteld en die waren snel binnen!

Snelle verzending, slechte kwaliteit

Er werd gezegd dat het goede vullingen zijn, maar als je Parker gewend bent, dan geven deze vullingen meer het gevoel alsof je met een naald in papier krast in plaats van soepel over het papier glijd

prima en snelle levering

nog niets ontvangen

slecht

Snell en eficient

Ik heb met success en bestelling geplaats voor ons kantoor en was super snel geleverd. BEDANKT!

Ontevreden

2 weken geleden verf bestelt. De helft ontvangen, de andere helft nog niet. 9 feb zou de 2e levering komen. Ik wacht nog steeds af wanneer deze komt.