Onjuiste levervoorwaarden!

Producten expres hier besteld voor meer geld + verzendkosten dan op andere websites om dat ik het de volgende dag in huis moest hebben. Dat het iets meer kost maakt niet uit, want dat heb ik er graag voor over als het dan de volgende dag ook echt wordt geleverd. Helaas komen ze dit niet na. Toen ik belde om te vragen hoe het zat werd ik onvriendelijk behandeld en had ik gewoon pech, daar kwam het op neer. Geen alternatief of excuus aangeboden helemaal niets. Erg jammer. Ik beveel dit bedrijf dan ook zeker niet aan! Je kan het beter bij een andere website kopen!

Beste Bodine, Wat vervelend dat het zo is gelopen! Toevallig heb ik de collega gesproken die u heeft geprobeerd te helpen aan de telefoon. Er kon inderdaad niet diezelfde dag nog een alternatief bij u afgeleverd worden, wel binnen één a twee werkdagen. Het feit dat een levering op zichzelf enige vertraging heeft, is natuurlijk niet de bedoeling maar kan - ook bij ons - helaas wel eens voorkomen. Dit kan door verschillende redenen gebeuren en welke reden dat ook is, maakt het natuurlijk niet prettiger. We doen ons best om alles zo goed als mogelijk te laten verlopen en als iets verkeerd gaat, proberen we altijd een oplossing te bieden zo ver die er is. Het is voor ons niet mogelijk om op eenzelfde dag een alternatief te leveren, aangezien dit een eis was die u aan de telefoon stelde. We konden ons echter niet vinden in de kwalificatie die u geeft aan de wijze waarop u behandeld zou zijn aan de telefoon, aangezien u bent aangesproken zoals al onze andere klanten. We willen u natuurlijk wel graag nog helpen als het nog nodig is voor uw bestelling, dus stuur ons vooral een berichtje als iets nog altijd mis gaat met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals)

twee weken moeten wachten en niks gehoord van ze terwijl op de site werd aangegeven dat de volgende dag geleverd zou worden.

Beste Taron, Wat vervelend dat de bestelling langer duurde dan de bedoeling was! Dit kan meerdere redenen hebben en kan ook vertraagd zijn door de drukte van de feestdagen. Hopelijk heeft u de bestelling wel uiteindelijk ontvangen, en zo niet, kijken we graag even met u mee naar wat er aan de hand is. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Zeer weinig communicatie

Ik bestelde D170976306 FLEXIBOXX 12 A4 zwart x 4 keer, op de website stond 5 werkdagen, maar na 13 werkdagen en enkele mails nog niet geleverd, ondertussen staat er nog steeds naast dit artikel 5 werkdagen. Ik heb al op een nadere website gelijkaardig besteld ondertussen en geleverd gekregen. Dus de laagste prijs is niet altijd goed. Als ik zelf niks vraag dan is er geen communicatie. Tevens ook 1 x 356102 Stempelinkt Pelikan flacon 28ml rood besteld, dit is nog steeds niet geleverd en ook geen communicatie.

Beste Christopher, Wat vervelend dat dit zo verloopt bij de bestelling! Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Uit uw reactie te merken heeft u inmiddels contact met onze klantenservice hierover, zij zullen er alles aan doen om uw bestelling zsm bij u te krijgen. Excuses voor alle ongemakken! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Slechte verpakking

Ik heb voor 2e keer enveloppen besteld en de doos waar ze inzitten is zo slecht gelijmd dat ze in de verpakking al los aankomen

Beste Heidy, Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak. Als de verpakking er voor heeft gezorgd dat er artikelen stuk zijn gegaan, stuur vooral ons een bericht met een foto. Dan gaan we direct naar een passende oplossing zoeken. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

uitstekend

bestelling snel en correct ontvangen

Het kan beter!

Na de bestelling geplaatst te hebben, kreeg ik een mail dat de levering een dag later zou plaatsvinden. Op zich geen probleem. Er kwam maar niets, dus na een dag of vijf gebeld. Toe bleek dat het product niet op voorraad was en dus helemaal niet zou komen. Ik kreeg een alternatief aangeboden (niet originele tonerflacon) die ook goedkoper was dan de originele. Deze ontving ik snel. Ondertussen heb ik nu wel een factuur van de niet geleverde en nog geen factuur van de geleverde alternatieve tonerflacon. Al-met-al een moeizame handeling.....

Beste klant, Dat kan inderdaad beter. Fijn dat u deelt hoe de bestelling is verlopen en we moeten dat inderdaad beter doen. Wel fijn dat u nu verder kunt met het alternatieve artikel en we zullen er voor zorgen dat het bij een volgende bestelling, soepeler zal verlopen! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Papier prima, prijs prima, verpakking helaas slecht.

Bij de helft van de bloks waren de hoeken beschadigd (krom). De strakke banden om de bloks beschadigen het papier.

Beste Brordus, Wat vervelend dat uw bestelling zo binnen is gekomen! Als u ons een berichtje met een foto van de beschadiging kan sturen, gaan we het gelijk voor u regelen. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Snel en netjes

Goede service, prima prijzen en snelle levering

Gewoon zoals je van online bestellen verwacht

Bestelling aangeklikt en volgende dag al in huis.

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Snel, goedkoop en conform verwachting

Niets op aan te merken

Veel te laat geleverd

Whiteboard besteld. Voor 19h besteld volgende dag verzonden. 10 dagen onderweg geweest en plotseling geleverd zonder mail/track en trace.

Beste Saskia, Wat jammer dat uw bestelling zo lang heeft moeten duren! Er kan van alles fout zijn gegaan en ook kan de vertraging bij de pakketdienst een rol gespeeld hebben. Onze excuses voor het ongemak maar hopelijk valt het product wel in de smaak. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

snel geleverd en was compleet

Snel en niet duur, zoals altijd

Snel geleverd, groot assortiment en niet duur.

jammer

Nog niks ontvangen al poos geleden besteld, erg jammer.

Beste Sylvia, Wat vervelend dat uw bestelling lang op zich laat wachten. Zou u ons met uw bestelnummer een berichtje kunnen sturen zodat we na kunnen gaan waar het precies blijft? Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

supersnelle service

Mijn ervaring is dat bestellingen goed en snel geleverd worden.

Goede sortering en snelle levering.

goed en snel

wederom alles en kunnen vinden, kunnen bestellen en in deze drukke tijd meteen en op tijd bezorgd.

bestelling nog niet ontvangen

ik krijg een mail om te evalueren of ik tevreden ben over de geleverde bestelling maar ik heb op dat ogenblik nog niets ontvangen, ook nog geen track&trace of dergelijke.....

Beste Yves, Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen! Zou u ons misschien een bericht met uw bestelnummer kunnen sturen? Dan gaan we gelijk voor u aan de slag om te kijken waar dit uithangt! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Ik ontvang maar de helft van mijn bestelling

Misschien is nog een 2de pakket op komst en moet ik te snel oordelen. Ik heb vanmorgen een mail gestuurd naar de klantenservice. Daarom zou ik mijn mening nog niet publiceren.

Kantoorartikelen van goede kwaliteit voor een prima prijs!

Kantoorartikelen van goede kwaliteit voor een prima prijs! Super service

prima service

Snelle levering en goed product