Het was snel geleverd maar wel het verkeerde geleverd

Snel geleverd en waar voor je geld.

Product gekregen en snel geleverd en keurig verpakt.

Ik miste alleen met welke vervoerder het artikel werd verzonden.

Juiste producten, en snelle levering

Goede ervaring met bestellen van een aantal mappen. Juiste producten ontvangen op de goede dag. Tip: volgende keer ander opvulmateriaal gebruiken bij dit product. Doordat het karton een beetje verpulvert, zat er allemaal kartongruis in de hoezen van mijn presentatiemappen.

vlotte levering; goede prijs!

Na een prijsvergelijkende zoektocht kwam Office Deals als voordeligste keus uit de bus en werd de bestelling vlot afgeleverd.

snel geleverd, en goedkoop voor goede spullen

Zeer snel en alles duidelijk

Duidelijk site, makkelijk bestellen, snel geleverd, goede communicatie over verzendprocces En niet diur

Super service good job thank you

Snelle Service

Snelle levering van het product

Duidelijke omschrijving en snel geleverd.

Duidelijke omschrijving op de website en het werd snel geleverd.

Niet geleverd , dus niet tevreden

Product nog steeds niet geleverd, terwijl beloofd was na 2 dagen levering

zeer goede klantenservice en scherpe prijzen

Goed product tegen scherpe prijs. Nadat een doos met een kleine beschadiging afgeleverd word zorgde de klantenservice ervoor dat een paar dagen later een nieuwe bezorgd werd. Superservice!

Buitengewoon positief

Prijs van de bestelde producten bleek meer dan de helft van de prijs bij Viking Direct!!!! Desalniettemin correcte en vlotte levering! Chapeau!

Snelle levering, duidelijke communicatie ook daarover, heel prettig! Zou er zeker weer bestellen.

Uitstekende prijs en keurige afhandeling

De prullenbak was veel goedkoper dan elders. De bestelling is keurig afgehandeld. Ik ben erg tevreden.

Snel en netjes afgeleverd

Eerste kennismaking met Office-deals goed bevallen. Voortaan zal ik wel de voorkeur geven aan het bezorgen van de bestelling bij de winkel i.p.v. bezorging aan mijn huisadres.

Prima geregeld

Geachte mevrouw/mijnheer, Behandeld zoals het hoort

heel goed en keurig gekregen

keurig ontvangen en afgeleverd. al meerdere keren gebruikt en doet wat het moet doen.

Oplossing bij zittend beroep

Met een zittend beroep en het besef dat dit niet erg gezond is… wilde ik een bureaufiets uitproberen. Maar wel eentje met het comfort van een bureaustoel. Ik zie mezelf niet lekker zitten concentreren op zo’n klein zadeltje. Na flink wat onderzoek kwam ik de bureaufiets Ross/Ventoux tegen en besloot om het te proberen. De deskbike heeft een breed zadel met een rugleuning dat wat weg heeft van een bureaustoel. Ervaring na enkele dagen: het zadel is lekker breed, maar nog wel wat hard = zadelpijn, maar dat went denk ik wel heb er een ergonomisch kussentje op gelegd om wat meer zachtheid te bieden. Inmiddels al enkele uren weggetrapt bij een lage intensiteit (anders kan ik me niet concentreren). Hartslag gemiddeld ergens rond de 80. Dat stelt qua training volgens mij Apple Watch niks voor, maar het punt is dat ik beweeg en niet stilzit. En dus is mijn bloedsomloop actiever en als ik afstap heb ik echt het gevoel dat ik wat heb gedaan. Ik kan dit makkelijk lang(er) volhouden (vanochtend anderhalf uur gepeddeld). Ik hoop tzt dat het bijdraagt aan een beetje meer conditie en het verbranden mean calorieën met het effect van een beetje afvallen. Geen al te hoge verwachtingen… Qua geluid is het niet super-stil… er is een ruis van het vliegwiel hoorbaar en de stoel kraakt een beetje, maar voor mij allesbehalve storend, en ik vermoed dat het niet hoorbaar is tijdens online overleggen. Moet dat nog uitproberen. Hooguit zien collega’s mij een beetje bewegen, maar dat is geen probleem vind ik. Voor mij is het prettig dat ik mijn ‘zittend beroep’ nu kan omzetten naar werken met een constante, lage intensiteit van bewegen terwijl ik toch effectief kan werken.

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw uitgebreide ervaring met het artikel 😃! Wij wensen u nog veel 'werk'-plezier met de desk bike. Met vriendelijke groet, Nadia Klantenservice Office-Deals

Niets ontvangen

Niets ontvangen! (Nog)

Goedemiddag, Spijtig te horen dat uw bestelling nog niet is geleverd. Ik ga een nieuwe bestelling voor u in orde maken en naar verwachting zal deze eind deze week bij u worden aangeboden. Mijn collega's van de klantenservice helpen u graag verder wanneer er nog vragen zijn. Onze excuses voor het ongemak en de lange levertijd. Met vriendelijke groet, Nadia Klantenservice Office-Deals

Jammer

Ik bestelde halverwege 2024 een kalender van 2024. Dat was bewust. Office Deals was de enige die die kalender nog kon leveren. blijkt bij aankomst hier dat het om het jaar 2025 gaat. Jammer die had ik bij onze reguliere kanalen ook kunnen krijgen.

Goedemiddag, Vervelend om te horen dat u een kalender heeft ontvangen voor het jaar 2025. U mag deze houden en wij gaan het bedrag van de kalender aan u crediteren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Nadia Klantenservice Office-Deals

Heel slecht - graag bestelling annuleren

Ik heb op dinsdag 4 juni materialen besteld en deze zouden volgens track and trace geleverd worden op woensdag 5 juni. Helaas is dat niet gebeurd en is de informatievoorziening vanuit DHL & office deals heel slecht. Vandaag maandag 10 juni staat de bestelling nog steeds bij DHL. Graag hoor ik hoe ik deze bestelling kan annuleren, want ik wil de aankoop niet meer.

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw feedback. Uw bestelling is helaas bij DHL blijven hangen. Dit is ook zo met u gecommuniceerd en de vraag om de bestelling bij de deur te weigeren omdat annuleren niet meer mogelijk was. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Nadia Klantenservice Office-Deals

Snel en zeer goede afwikkeling

Makkelijk te bestellen en snel geleverd z

Makkelijk te bestellen, keurige levering. Klein slordigheidje: naam vergeten te vermelden op het adresetiket...

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw review! Ik ga dit punt terugkoppelen aan het magazijn om hier de volgende keer beter op te letten. Met vriendelijke groet, Nadia Klantenservice Office-Deals

Snelle levering, geweldig!

Op 03/06 een printer aangekocht en onmiddellijk de dag nadien voor de deur. Super snelle levering, zeer tevreden, geen enkele opmerking. Ik kom zeker nog eens terug als ik iets nodig heb voor mijn bureel.

Goedemiddag, Dank voor het delen van uw ervaring met ons. Wij hopen dat de printer net zo snel is als hoe de bezorging is gegaan! Met vriendelijke groet, Nadia Klantenservice Office-Deals

Christiaan Huygensstraat 50

3291CN Strijen