Printer besteld, nooit ontvangen

Printer was niet meer leverbaar, ondanks bestelbaar op de website. Daarna zelf contact opgenomen omdat na twee weken nog niets was vernomen. Was blijkbaar out of stock en ze hadden geld netjes terug gestort, zonder enkele communicatie. Toen gevraagd om een alternatieve oplossing, waarbij ik voor alles open stond. Na een middag overleggen kwam een belletje terug, geen enkele oplossing. Belabberde aanpak

Beste klant, Wat vervelend dat het niet pro-actief aan u is laten weten, onze excuses daarvoor. Het is helaas wel zo dat er momenteel in printers gewoon weinig voorraad is en er dus ook weinig alternatieven te vinden zijn. We doen natuurlijk altijd ons best om u wel aan te geven wat de daadwerkelijke situatie is en u niet iets te vertellen wat niet waar is. We zien u hopelijk in de toekomst terug voor een nieuwe kans! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

top spul voor fijne prijs

ik zocht en vond en kreeg top spul voor een fijne prijs

Beste Onno, Dank voor de complimenten en tot snel! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Artikel kwam kapot aan

De documenthouder voor over mijn toetsenbord kwam dinsdag helaas gebroken in de doos aan (onvoldoende beschermd en verpakt). Na melding hiervan werd eerst per mail contact opgenomen met de leverancier. De dag erna kreeg ik pas bericht, dat er een andere opgestuurd zou worden. Dat is fijn, maar er zitten wel een aantal dagen "verloren tijd" tussen. Het is nu vrijdag en heb hem nog niet.

Beste klant, Vervelend dat u het product beschadigd heeft ontvangen. Helaas moeten we inderdaad even schakelen met de leverancier en daar kan soms wel wat tijd tussen zitten. We hopen dat het nu in ieder geval helemaal is opgelost en u gewoon een degelijk product heeft gekregen! Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Matig

In mijn whitebord zat een deuk. Daar kwam ik achter toen ik het plastic eraf haalde. Dus toen kon ik het niet meer terug sturen. Het plankje wat erbij hoorde, was ook verbogen.

Beste Sandy, Wat vervelend dat uw bord beschadigd is, maar dat u het dan niet meer terug kunt sturen, is natuurlijk niet het geval! Als u ons foto's stuurt van de beschadiging, zorgen we er gewoon voor dat u een nieuw bord toegestuurd krijgt. We zien dat eventueel graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Afspraken niet nagekomen

Diverse artikelen besteld bij deze webshop Deze zijn tot onze verbazing met verschillende leveringen en levermomenten geleverd. Best irritant en onoverzichtelijk. Er werd 1 artikel (het belangrijkste) helemaal niet geleverd zonder feedback. Ik moest er 2x achteraan bellen. Er werd ons beloofd dat het artikel alsnog deze week geleverd zou worden. Na zelf voor de 3de keer nagevraagd te hebben bleek de leverdatum onbekend..... Er werden ons 2 duurdere alternatieven aangeboden tegen een meerprijsvan €15,-. Zo kan ik het ook. Hier zijn we natuurlijk niet op ingegaan. Het is een rommeltje en leveren geen service.

Beste M. Ambaouch, Wat vervelend om te lezen dat u niet alles van uw bestelling is geleverd, onze excuses hiervoor! Om met het eerste te beginnen: onze artikelen moeten soms vanaf verschillende plekken komen of als artikel a niet op voorraad is en artikel b wel, sturen we het artikel dat er wel is, alvast naar u toe. Dat zorgt er voor dat u in ieder geval een deel zsm heeft. Het feit dat u het andere product niet heeft ontvangen, is natuurlijk vervelend en niet netjes dat dit zo is verlopen. Als er enkel een alternatief beschikbaar is dat net wat meer kost, zullen we dat natuurlijk wel altijd aanbieden en we zullen ook altijd proberen die meerprijs zo veel als mogelijk naar beneden te halen in een geval als dit. Al met al een vervelende samenloop van omstandigheden waar excuses op de plaatst zijn, bij dezen! We hopen dat we dit in de toekomst anders kunnen doen en mocht u over uw huidige bestelling nog vragen hebben, kunt u natuurlijk altijd bij ons terecht. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Erg moeizaam maar uiteindelijk een oplossing

Na mijn bestelling werd er niet bezorgd. Toen ik daarover een mail heb gestuurd kreeg ik bericht dat het onmiddellijk in orde werd gemaakt en werd verstuurd. Wederom geen bezorging. Daarna gebeld en bleek dat ik niet het minimale aantal producten had besteld... Dus extra bijbesteld en betaald. Toen werd de bestelling naar het factuuradres verstuurd in plaats van afleveradres. Al met al een hoop gedoe voor 1 bestelling. Na deze bestelling zou ik niet aanbevelen maar mocht ik nog een keer bestellen dan kan dat wijzigen.

Beste Yaron, Fijn dat u uw ervaring met ons deelt. We zijn in ieder geval blij dat u uiteindelijk alles heeft gekregen, maar het is natuurlijk wel ontzettend knullig verlopen. Soms zitten er helaas bestellingen bij waar het lijkt alsof alles fout gaat, dit was er blijkbaar één van. Excuses voor het ongemak maar we hopen dat we in de toekomst in een nieuwe poging mogen laten zien hoe het wel moet. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Ben blij dat ik bij jullie deze notitiekalender heb besteld, vorig jaar bij een andere leverancier, die had hem niet meer in het assortiment.

Beste Marlies, Ook volgend jaar kunt u bij ons terecht en we leveren ook dan graag de nieuwe notitiekalender bij u af! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Goede service.

Bestellen is makkelijk. Klantenservice is top, snel telefoon opgenomen en vraag heel snel afgehandeld en direct teruggebeld.

Beste Egbert, Fijn dat u ook door onze klantenservice zo goed en snel bent geholpen. We doen hier altijd ons best voor dus mocht u in de toekomst met nog meer vragen zitten, aarzel niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Snelheid

Snelle levering van attachékoffer. Mooie kwaliteit en prima prijs!

Beste klant, Veel plezier van de koffer en tot snel! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Top. Snel en voordelig.

Correct geleverd

Beste Bert, Fijn dat onze prijzen positief opvallen en dat de levering goed is verlopen! Genoeg reden om snel weer terug te komen. ;) Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Geweldig !!

Snelle levering !!

Beste Gea, Gelukkig maar en tot snel! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Super snelle levering

Vrijdag een bestelling geplaatst, zaterdag geleverd... TOP!!!

Beste klant, Wat fijn om te lezen! Soms lukt het inderdaad om op een zaterdag nog een pakket af te leveren en goed om te zien dat dat bij u zo goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Slecht

Slechte service, pakket niet ontvangen terwijl track and trace zegt dat het bezorgd is. Contact opgenomen en onderzoek maar geen tegemoed koming

Beste Maxime, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Vervelend dat het pakket niet direct bij u is afgeleverd! Helaas komt het soms voor dat de pakketdienst een pakket niet direct of juist aflevert. Dat is natuurlijk ontzettend vervelend maar kan bij enige uitzondering gebeuren. Voor de nieuwe zendingen sturen of iets dergelijks, is het van belang dat we eerst te weten komen waar het product daadwerkelijk is en als wij dat weten, bieden we gelijk een oplossing voor u! Mocht het nog niet gedaan zijn, hoop ik dat we snel de uitslag van het onderzoek hebben zodat we er voor kunnen zorgen dat het pakket snel bij u gaat komen. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Snelle en correcte levering

Goed verpakt, Keurig binnen 24 uur geleverd.

Top service en snelle levering

Afgelopen week heb ik 50 doosjes bordkrijt besteld voor mijn photobooth-systeem. Alles verliep vlekkenloos en het pakketje was snel binnen! Super! www.rent-a-photobooth.eu ;-)

Uitstekend formaat, elegant en gemakkelijk te gebruiken.

Zeer bevredigende transactie

De producten die ik bij officedeals.nl bestelde waren zeer concurrerend in prijs en kortingsaanbiedingen. De levering was zeer duidelijk en snel en het pakket kwam in perfecte staat aan. Ik beveel hun site en diensten ten zeerste aan.

Goede ervaring

Perfect geregeld en snel

Goed, snel en goede prijzen

Goed, snel en goede prijzen

Snel geleverd tegen een scherpe prijs

Top service en snelle levering

Woensdagmiddag mijn artikelen besteld en donderdag al binnen! Klantenservice was super vriendelijk en meedenkend in het bestelproces. Ik ga hier zeker vaker bestellen

Beste Tim, Dank voor uw review en de complimenten! Mocht u ergens anders over twijfelen of gewoon iets willen weten, aarzel niet om ons te bereiken! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Super goed

De pennen lagen de volgende dag al in de bus. Heel fijn

Beste Antoinette, Fijn dat dat zo goed is gegaan en dank voor uw review! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals)

Snel en goed afgeleverd, had het dringend nodig!

Nooit bedacht dat ik dit on line kon bestellen. Spaarde me een autorit uit en een hoop tijd.

Beste Maria, Fijn om te lezen! Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer autoritten besparen. Tot snel! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Prima webshop

Niet duur en alles goed verpakt ontvangen. Verbeterpuntje: het kwam 1 dag later dan ik verwachtte en er was verwarring over de dag dat het geleverd zou worden (GLS stuurde een sms met een leverdatum en op de GLS site stond een andere leverdatum).

Beste Louise, Bedankt voor het aangeven van een verbeterpunt! Communicatie moet natuurlijk duidelijk zijn en het is vervelend als dit niet klopt. We zullen er op blijven toezien dat dit beter gaat! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).