Snel en netjes geleverd

goed en minder goed; maar uiteindelijk goed

Dat is nog eens een titel van een review. Ik heb 9-1-23 een artikel besteld. Dat zou de volgende dag binnen zijn. Helaas, er kwam niets. Op 12-1-23 toch maar eens gebeld. Ik werd uitstekend te woord gestaan door een dame van de klantenservice. Zij vertelde mij dat er een probleem was met de verzending. Zij beloofde mij er direct achteraan te gaan en mij op vrijdag de 13-de (o jee) een bericht te sturen met een update. En inderdaad; vrijdagochtend direct bericht, en zaterdag arriveerde het pakketje. Dus het duurde even maar na tussenkomst van de (uitstekende) klantenservice kwam alles toch nog goed. Positief; individueel contact en afspraken nakomen. Ook al ging het om een pakketje van een paar tientjes!! Uiteindelijk ben ik dik tevreden, ook al duurde het wat langer voordat ik de spulletjes kreeg!

Duidelijke site en snel geleverd.

Duidelijke website die goed de producten weergeeft. Snel verzonden ook. Op woensdag besteld en op vrijdag al in huis!

uitstekend

omschrijving klopt precies, snelle levering

Snelle levering, goede prijs

Het enig minpuntje was de slechte verpakking, vandaar geen 5*die ik ze graag had gegeven. De doos was aan alle open gegaan, omdat deze niet gebandeerd of goed dichtgeplakt was. Gelukkig ontbrak er niets. Office Deals zou dat gaan verbeteren.

Snel ontvangen

Na bestelling de volgende ontvangen, kunnen vele websites een voorbeeld aan nemen

Als boven

Het product was een dag eerder geleverd dat gepland, prima toch!!.

Middelmatig

De bestelling lukte niet online en toen heb ik telefonisch de bestelling doorgegeven. Dit ging prima. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en het bestelde is geleverd, echter meer dan dat. Ik kreeg het dubbele aantal. Dit heb ik eerlijk aangegeven (het ging om een bedrag van wel ruim €150) en vervolgens gevraagd of ik daar pennen voor mocht krijgen die ik nog wilde bestellen. Alleen de verzendkosten werden niet gerekend. Ik heb er nog over gemaild, maar daar geen reactie meer op ontvangen. Vandaar dat ik een zesje geef.

Binnen 24 uur in huis, duidelijke communicatie.

Stempel

Stempel dag erna ontvangen

Fijn bedrijf, goede service, heel tevreden

Fijne service, soepel en denken mee. Snelle prima levering en goede prijs ook. Aanrader.

Vlotte verzending

Bestelling en verzending verliepen vlot

goede kwaliteit, snelle levering

De prijs was prima en voor de rest ging alles als gepland.

Geen update over te laat leveren

Besteld bij Office Deals.nl vanwege het feit dat ze snel konden leveren. Bij het bestellen was er nog ruim genoeg voorraad. Kreeg netjes een mail dat de bestelling gelukt was, de mail van verzending bleef uit. Hierdoor zelf contact opgenomen met de klantenservice, ze gaven toen aan geen voorraad meer te hebben en daardoor de verzending en levering niet zou lukken. Was toch wel erg netjes geweest om hierover een update aan de klant te geven. Er was ook niks meer te doen om dit op tijd te regelen, als klant heb je pech helaas. Beveel dit bedrijf niet aan.

goede service

zeer zorgvuldig en correct

Fijne, goede en snelle levering van je bestelling, fantastisch.

Goede online webshop, ook telefonisch aardige contact. Heel tevreden.

Correcte aflevering

Correcte aflevering

een prima bedrijf

Een snelle levering, het telefonisch contact met het bedrijf was vlot, zonder lange wachttijd.

Gewoon TOP

De bestelde artikelen snel en volgens de afgesproken datum geleverd. Keurig verpakt.

Snel werd het gevraagde geleverd

Snel werd het gevraagde geleverd, prima verpakt.Dus een tevreden klant erbij.

Prima service.

Prima service. Goed product. Helemaal tevreden.

Het apparaat was twee dagen later al geleverd! Het is alleen jammer dat je niet uit meer bezorgmomenten kunt kiezen als alleen de dag later. Verder keurig verpakt en verzorgd.

Waardeloos bedrijf

Heb nog nooit wat gekocht Haal me van jullie maillijst