Goede prijs en snelle levering.

Vanwege sterf geval snel etiketten nodig, donderdag besteld zaterdag in huis.

Geholpen met live chat, snelle verzending Alleen verpakking was bij aangereikte bezorging open gescheurd en de punt had een deuk opgelopen...

Belangrijk: snelle levering!

snelle levering, goed verpakt

Het product is fantastisch en was goed verpakt.

GLS vermeldt dat ik heb getekend voor ontvangst, maar dat is niet waar. Ik was de hele dag op mijn werk tot 17:00 uur. Toen ik thuis kwam zag ik een doosje op mijn brievenbus liggen. Het product is 's ochtends al afgeleverd om 11:51 uur. Ben blij dat het product er 's avonds nog lag. Wat had ik moeten doen als het product er niet meer lag ??

De bestelling ‘s middags geplaatst en de volgende middag geleverd. Dus snelle goede levering!

Besteld en geleverd.

Besteld en snel geleverd

Snel en zoals verwacht

Bestelling was snel verstuurd en is prima verpakt aangekomen. De klok met glas kwam heel aan. de hele ervaring van web-site, aankoop & betaling en uiteindelijke aflevering was prima!!

Zou graag willen dat je weet wanneer je aankoop wordt verstuurd een track and trace zou welkom zijn weet nu niet mat wie of wanneer.

Onwijs leuk bedrijf

Reageerde erg snel en wat een service. Jullie nogmaals bedankt

Uitstekend!

Voor het eerst een bestelling bij Office Deals geplaatst en ik ben super tevreden! De vriendelijkheid en assistentie van de medewerkers aan de telefoon, de snelheid waarmee zaken worden afgehandeld en de oplossingsgerichtheid, echt top!

Goedendag, Wij willen u hartelijk danken voor de bijzonder attente review We hopen u graag nogmaals terug te zien in onze webshop. Vriendelijke groeten Sandra Office-Deals.nl

100%

Precies gekregen wat ik heb gekocht voor een scherpe prijs

divers a-z set

juist product en snelle levering.

Beste klant, Wat fijn om te lezen! Tot snel. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Zeer teleurstellend

Kassa staat op de site, blijkt plots uit het assortiment te zijn (al staart er leverbaar binnen 1 week). Vervolgens komt men met een alternatief dat i.p.v. 190,00 ruim 500,00 euro kost.

Beste klant, Vervelend dat u deze ervaring heeft met ons. Helaas komt het soms voor dat de kassa's van Casio nog te zien zijn op de website, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Deze kassa's worden niet meer gemaakt en zijn daardoor ook niet te leveren. Wij hebben momenteel enkel de kassa's van Sharp in ons assortiment en dus zijn dat de enige alternatieven. Deze kassa's zijn dus ook helaas wat duurder! Hopelijk zorgt deze uitleg voor wat meer duidelijkheid. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

een prima eerste kennismaking

Een prima eerst ervaring. Onze bestelling bestond uit 2 dozen maar er werd er meer één geleverd, na contact met de klantenservice hebben zij onderzoek gedaan bij DHL en het snel opgelost, twee dagen later werd ook de 2e doos geleverd.

Beste klant, Fijn dat het goed is opgelost en u uiteindelijk alles heeft ontvangen! Bij vragen mag u natuurlijk zoals u heeft gedaan, altijd contact met ons opnemen. We zien u in ieder geval graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

De volgende keer bestel ik weer

Goede levering perfect bezorgd

Beste klant, Dank voor het delen van uw ervaring en heel fijn om te zien dat alles zo goed is verlopen! Graag tot snel. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Snel en goed!

Supersnel geleverd en netjes, prima, aan te bevelen!

Beste klant, Fijn om te lezen dat u ons kunt aanbevelen! Hopelijk zien we u zelf ook snel weer bij ons terug. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Uiterst snelle levering

Twee verschillende artikelen besteld die apart zijn geleverd maar toch maar één keer verzendkosten.

Beste klant, Wat fijn dat dit zo goed is gegaan en goed dat we u zo hebben kunnen helpen met betrekking tot de verzendkosten! Graag weer tot snel. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Excellent service

Products are as described, great quality and really fast delivery!

Dear customer, Thank you for your review and we hope to see you as soon as possible again! With kind regards, Brandon (Office-Deals).

Redelijk prima

Keurig alles geleverd wat ik besteld heb. Echter stond DHL al voor de deur met het pakket voor ik een track en trace code had. Wist daardoor niet dat ze kwamen en heb het moeten ophalen bij een DHL punt.

Beste klant, Vervelend dat u het op heeft moeten halen bij het DHL punt. In ieder geval wel goed om te lezen dat u het wel heeft ontvangen :). We zullen er voor zorgen dat het de volgende week wel helemaal goed gaat komen! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Goed gedaan, zoals het het hoort.

Beste klant, Dank voor de review en tot snel! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering!

Beste klant, Goed om te lezen dat uw zending zo goed is verlopen! Graag zien we u snel weer terug. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Beste klant, Dank voor de review! Hopelijk zien we u snel terug. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

zeer snel, goede kwaliteit producten

zeer snelle service, goede producten tegen correcte prijs.

Beste klant, Dank voor de complimenten en tot snel! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Snel & keurig

Snelle levering, goed verpakt. Niks op aan te merken!

Beste klant, Fijn om te lezen! We zien u graag snel weer terug. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).