Snel en keurig

Hoewel het een kleine bestelling was, de aflevering kwam snel, de verpakking was keurig en het produkt prima.

korrekt en redelijk snel

De aflevering van de bestelling geschiedde zeer correct en redelijk snel. ook de bezorger was correct en vriendelijk.

Hele vlotte bestelling!

Goede prijzen, alles volgens bestelling. Bestelling is de volgende dag bezorgd. Aanrader!

te grote verpakking

prima en zeer snelle levering maar om een pakketje wat door de brievenbus past in een doos van ca 20x35x10 cm te stoppen vind ik overdreven.

Is correct afgehandeld

Zie boven

Vlotte levering, verpakking beneden maat.

Vlotte levering, e-mails met factuur keirignetjes en snel. Alleen originele verpakking om A4 papier, is niet geschikt voor een bezorgdienst, alleen afhalen.

kleine schade (deukje)

Helaas had het whiteboard een deukje. Niet storend genoeg om terug te sturen, maar wel jammer van een nieuw product.

dit was mijn eerste ervaring met Office Deals

Deze mail om jullie te beoordelen kreeg ik 2 dagen eerder dan de levering!!! En dan een tijdslot van afleveren tussen 08.00 en 18.00 uur!!! Moesten wij dus 2 hele dagen thuis blijven wachten op onze bestelling!! lijkt mij niet erg vlot!1 En dat zeggen: Voor 11.00 uur besteld...... de volgende dag in huis!!!

bestelling nog niet ontvangen

Bestelling zou binnen paar dagen binnen zijn, nu inmiddels al meer dan een week verder, en nog niets ontvangen.

Beloofde levertijd klopt niet, communicatie verloopt stroef

Mijn bestelling zou volgens de website op voorraad zijn, en leverbaar binnen 2 werkdagen. Inmiddels zijn we bijna 3 weken verder, en heb ik pas de helft van mijn order binnen. Op mails wordt de helft van de tijd niet gereageerd, beloftes worden niet nagekomen, en de chatfunctie op hun website werkt überhaupt niet. Toch nog 1,5 ster omdat hun artikelen wel gunstig geprijsd zijn, maar hou er rekening mee dat de beloofde levertijd niet klopt en dat veel artikelen niet op voorraad zijn ook al staat op de site van wel. Mij zien ze hier niet meer terug.

Supersnelle levering

Ik moest snel de nodige paaseitjes van Toney hebben. Die hadden ze hier op voorraad en het werd supersnel geleverd! Heel fijn.

Keuring op tijd geleverd

product voldoet

Levering op dezelfde dag werd niet waargemaakt!

Bestelling papier flipover op dinsdagochtend. Zou savonds er moeten zijn. Geen levering. Woensdag ook niet. Donderdag even gebeld. Vriendelijke dame die aangaf dat er iets fout gegaan was. Ze zou direct nieuwe bestelling plaatsen. Vrijdag geen pakketje, zaterdag niet, maandag niet. Opnieuw gebeld. Nu zou de oorzaak liggen bij de voorraad. Dame bleef vriendelijk en beloofde dat het nu goed zou komen. Volgende dag pakketje inderdaad bezorgd. Kortom: zeer vriendelijk, maar proces bestelling verloopt 'niet soepel'. @management: Daar zou ik wat aan doen Office Deals.

Super service!

Bestelling geplaatst en binnen 36 uur bezorgd.

superfast

snelle en goed verpakte levering

Levering volledig en juist.

Klantenservice bij deze levering: Toppers. Levering: Volledig en juist.

helemaal goed

voor de eerste keer bij Office Deals besteld....niet meer tevreden met eerdere leverancier....hun website klopt niet met de werkelijkheid.

Goede nazorg na vermissing van het pakket

Artikel is geheel naar wens

Geen levering mogelijk

Tijdje geleden een set klompen besteld. Deze zouden op voorraad zijn. Levertijd zou 2-3 werkdagen bedragen. Na een week reactie dat deze later zouden komen. Maand later nog geen levering. Geld teruggevraagd. Office Deals blijkt weer gewoon weer 1 van de vele dropshippers te zijn. Geen voorraad. Geen actuele levertijden. En tegenvaller dus. Ik raad deze webshop af.

Er was wel een probleempje, maar heel goed opgelost.

Toen na 1 week het artikel er nog niet was, heeft Larissa het uitzonderlijk snel opgelost. Binnen 1 dag geregeld.

Snel

Prima apparaat.

Zoals beloofd

Besteld, betaald en afgeleverd op de afgesproken dag en plek!

Vlotte levering, vriendelijke klantenservice

Een 1e bestelling geplaats, ik had nog vragen en werd duidelijk en vriendelijk geholpen door de klantenservice.

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit 1ste bestelling.....dus er gaan er meer volgen

Goede prijs en service, naast een snelle levering dus wat wil je nog meer?