Waarom meer betalen als het voor minder kan?

Prima ervaring. goede deal. Snelle service. Jammer dat niet altijd alle artikelen er zijn.

Bezorging was slecht, maar klachtafhandeling goed

Dozen papier besteld, deze worden zonder overdoos o.i.d. bezorgd. Door de kwetsbaarheid van de dozen raken er gauw pakken papier beschadigd. Hierover een klacht ingediend bij Office-deals en dit wordt keurig netjes goed en snel afgehandeld. Zou dus wel als aanbeveling willen meegeven de pakken papier extra te verpakken, zodat het tijdens het vervoer minder kwetsbaar is.

Heel vlotte en correcte service

Zeer snelle levering, in een veilige verpakking opgestuurd.

snelle levering, goed verpakt

zie hierboven

Uitstekende pennen

Ik raad aan om deze pennen te kopen omdat het schrijven ermee erg goed is

gewoon goed

gewoon goed, prijs kwaliteit in orde.

super klantenservice!

Ik had een bureaustoel besteld die niet aan mijn verwachtingen voldeed. Iets te laat nam ik contact met het bedrijf op met de vraag of ik de stoel nog kon retourneren. Officedeals stelde voor de stoel te ruilen voor een andere. Deze stoel werd persoonlijk langsgebracht en de eerste stoel mee genomen. Bij aflevering was ik zelf niet thuis, dus de dag erna belde Officedeals mij op, doorliep alle stappen met mij om de stoel goed in te stellen. Ik mocht in alle rust de nieuwe stoel uitproberen. De stoel is heel prettig en ik ben blij en enthousiast dat door het meedenken van Officedeals ik nu met veel plezier gebruik maak van een goede bureaustoel.

no reason to buy from this joke of a company

Bought at higher price an item from this shop because they promised next day delivery. Guess what? My item will be delivered more than 1 week after my purchase! Call them and all they can do is apologizing. Yeah, that saves my problem and my money. This is not how you do business in 2022. Check how Amazon, Zalando, Bol, Coolblue, etc. treat their customers if something like this happens. Definitely not recommended. You're better off spending your money somewhere else.

• Would you recommend us? No

Geweldig! Helemaal blij mee!

Supersnel geleverd en prachtige, stevige mappen. De vrolijke kleuren zijn nog mooier dan ik verwachtte en toveren steeds weer een glimlach op mijn gezicht.

wat een ramp dit bedrijf

en alweer wordt het gewoon niet geleverd , na een week maar weer eens zelf gebelt, zou er nu aan komen. Wat een ramp dit bedrijf.

Beste Karl, We weten niet waar u aan refereert en ook niet welke bestelling u eerder geplaatst heeft. We helpen en kijken graag met u mee, dus laat het ons vooral weten als er iets nog niet opgelost is! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

t duurde heel lang

Ten 1e duurde t idioot lang en vervolgens moest ik een brief invullen over dat ik niks gekregen had, omdat de bezorger beweerde dat hij t wel bezorgd had, En dat met een postzegel van mijzelf verstuurd. Oftewel 3x niks!!!!!! Ik heb het uiteindelijk na weken wel gekregen. Dus eens, maar nooit weer!!!!

Beste Dorien, We hebben via onze mail veel contact gehad over uw bestelling. Er was helaas wat mis gegaan met de zending die wij naar u hebben gestuurd en vanwege de waarde ervan, konden wij niet direct een nieuwe zending sturen. De fout lag bij de pakketdienst en daarvoor is het gebruikelijk dat er een formulier ingevuld wordt om aan te geven dat het van beide kanten niet is ontvangen. Het duurde natuurlijk ook langer, omdat het formulier lang niet in werf gevuld. Vervelend dat dit zo is verlopen maar we hopen dat alles uiteindelijk wel is opgelost. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

snel

snelle levering, goede prijs

Heel fijn!

Snelle levering, product precies zoals verwacht! En ook nog eens fair trade. Echte aanrader!

Waardeloos

Bestelling niet ontvangen? geen briefje in de bus. Geen mail we troffen u niet thuis. Bestelling bleek naar afhaaladres gebracht te zijn en teruggestuurd. Heel vreemd.

Beste klant, Als een bestelling lang bij een afhaalpunt ligt, wordt het inderdaad teruggestuurd naar de verzender. Hou daarom vooral de track&trace in de gaten en we sturen u uiteraard een nieuwe zending toe. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Een goede en snelle levering. De website is overzichtelijk om de artikelen te bestellen. Een aanrader om kantoorartikelen te bestellen.

Het pakket is nog steeds niet geleverd

Ik kan geen beoordeling doen omdat het pakket nog steeds onderweg is. Kan ook niet bij een DPD in de buurt geleverd worden omdat het een zakelijk pakket betreft. Wat natuurlijk onzin is want we bestellen vaker zakelijk.

Beste Patrick, Als de bestelling nog niet geleverd is, horen we het natuurlijk graag dan gaan we er direct achteraan. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Beloofde levertijden onbetrouwbaar bij kleine order

Klaarblijkelijk gelden de opgegeven levertijden niet voor kleine orders. Een deel van de bestelling zou zodoende pas een week te laat binnenkomen, terwijl levering binnen één werkdag was toegezegd. Communicatie over deze vertraging ontbrak in het geheel. De dame van de klantenservice bleek een hart van goud maar een gebrekkig gehoor te hebben en kreeg het niet voor elkaar tijdig een geschikt alternatief te leveren. Gelukkig was een concurrent daar wel toe in staat.

Beste Hugo, De levertijden op onze website gelden voor alle producten. Vervelend dat het bij u niet helemaal soepel is verlopen en onze excuses daarvoor! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Slechte informatie, levering, terugbetaling

Ik heb 3 items besteld, 1 item is geleverd. Bij navraag per mail kreeg ik te horen dat item 2 na ruim anderhalve week geleverd kon worden (terwijl op de site status voorraad was) en geen info over item 3. Bij verdere specifieke navraag over item 3, waar ik haast mee had en welke ook volgens de site op voorraad was, niet leverbaar was en terugbetaald wordt. Inmiddels is het 10 dagen later, nog geen geld terug, geen info op het na te leveren item. Dus weer nagevraagd, item 2 wordt uiterlijk donderdag geleverd (totaal dus 14 dagen later). Van het terug te betalen bedrag wordt gezegd, gat via Mulifsafepay, kan enkele dagen duren. Ik wacht al 10 dagen! Slechte service en levering!

Beste Marijke, Als het zo is dat uw geld nog niet teruggestort is na een annulering, laat het per mail vooral direct even weten! Dan gaan we er vandaag nog voor zorgen dat het teruggestort gaat worden want dit duurt inderdaad te lang. Onze excuses voor al het ongemak. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Zeer slechte communicatie

Ik kan me niet herinneren dat ik zelf zo ontzettend druk kon zijn met een fout die "Office deals" zelf heeft gecreëerd. ik heb een bestelling gedaan die meer dan een maand heeft geduurd om af te ronden, waarbij ik zelf uren bezig ben geweest om de juiste onderdelen hier te krijgen. als jullie met onderaannemers werken, dan moet je dat met hen oplossen en niet de klant die het besteld heeft.

Beste Mike, Vervelend dat u zo lang bezig bent geweest met het krijgen van uw bestelling. Het is voor mij natuurlijk wat lastig om te zien wat er precies mis is gegaan, maar het ziet er natuurlijk niet fraai uit. Soms zijn er bestellingen waar alles fout gaat wat fout kan gaan, en het is aan ons om daar goed van te leren. Excuses voor het ongemak maar we hopen dat het uiteindelijk wel is opgelost! Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Zeer goede service

Whiteboard was beetje bol zodat het niet bevestigd kon worden. Ivm sint/kerst cadeau was retourtermijn lang verstreken . Toch zonder enig probleem een niet bord ontvangen !

Twee X over doen

Eerst bestelling vergeten te verzenden. Na e-mail te hebben gestuurd, als nog ontvangen. Prima ordners. Goede kwaliteit en prijs.

Beste Bert, Fijn dat het uiteindelijk goed is gegaan! Helaas komt het wel eens voor dat er een bestelling niet helemaal juist gaat in 1 keer. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brandon (Office-Deals).

Snelle levering en goede service

Prima geadviseerd en binnen 2 dagen op kantoor geleverd.

Gemakkelijk te bestellen

Vlug geleverd en indien niet geleverd...vlug antwoord ! Aanbod Dolce Gusto mag altijd breder :)

Bestelde artikel snel geleverd en goed verpakt.

Top bedrijf, snelle service!

Echt een heel fijn bedrijf. Bestellen gaat gemakkelijk, groot assortiment. Snelle levering. Laatst iets besteld wat niet direct geleverd kon worden. Ik werd gebeld door de klantenservice met een alternatief wat ze meteen konden versturen. Meedenken kunnen ze ook! Echt heel fijn.