Een prima ervaring

Mijn eerste bestelling bij office deals is correct en snel geleverd, daar is niets op aan te merken.

niet goed

Ik heb 3 keer naar een bestelling van een lullige cartridge moeten vragen vanaf 16 maart tot nu. Als ik er niet naar gevraagd had was het gewoon verlopen en dat vind ik geen goede service. Als ik er naar vroeg kreeg ik wel een vriendelijk mailtje terug, dat dan weer wel.(dus toch 2 sterren waard) Maar het is extreem lang wachten op een cartridge en zonder eigen initiatief om mij geïnformeerd te houden.

Beste Mariëlle, Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet is verlopen zoals gepland. Onze excuses hiervoor. Wij nemen deze feedback mee en proberen ons hierop te verbeteren in de toekomst. Vriendelijke groet, Floor (Office deals)

te laat geleverd en betalen voor retour

één keer nooit weer. Volgende keer maar weer bij bol.com Artikel was bedoelt als cadeau, maar werd niet op tijd geleverd.

Supersnel

Alles netjes en snel geleverd.

Heel tevreden

bliksemsnel geleverd zonder overbodige overdoos hetgeen vandaag de dag toch wel overlast veroorzaakt,netjes op de hoogte gehouden van het verzend proces. Zeker de moeite om hier vaker te bestellen

Goedemiddag J Benschop, Goed om te lezen dat wij in de smaak vallen. We kijken er naar uit om u vaker te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Floor (Office Deals)

Snelle levering!

Prima ervaring, de levering was snel en eea was goed verpakt.

gewoon goed

goede website, makkelijk te bestelen en zeer snelle levering

Snelle levering, nette klantenservice. Enige nadeel vind ik de verzendkosten die er bovenop komt.

goede duidelijke website snelle levering

Uitstekende snelle levering

Snel en goed zoals het moet. Ik had snel een calculator nodig voor mijn nichtje en alles is naar wens gegaan;top!

Kwaliteit en snelle levering

Groot assortiment, goede spullen en de volgende dag al in huis.

Ik heb mijn bestelling nog niet binnen.

krijg ik een mail dat ik het ergens bij een ophaalpunt moet ophalen.

Prima ervaring!

Goede en uitgebreide webshop, snelle en adequate levering.

top service en prijs

merkartikelen zoals gewenst zijn voorradig en snel leverbaar !

Goed en snel

Ze werken snel en kwalitatief goed

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding! Levering van materiaal snel en goed!

prima!

duidelijke website, veel keuze, goede prijs, vlotte levering

Snelle levering en goed verpakt

Snelle, goede service

Snelle, goede service - zeer interessante prijzen!

Prima service en goede communicatie

Overzichtelijke website, goede aanbieding, goede service. Kortom, zoals het hoort.

Super mooi whiteboard voor een goede prijs

Mijn whiteboard werd de dag na mijn bestelling al bezorgd. Het bord is van goede kwaliteit en had een mooie prijs.

3 keer scheeps recht....

Na 2 beschadigde white boards en een zonder montage set heb ik na 1,5 week nu een white board hangen. Nu zit ik dus wel met 2 white boards op de zaak die ik zelf moet weggooien (het zou opgehaald worden). Overigens was de klanten service goed. Alleen wel veel onduidelijkheden dit zou verbeterd kunnen worden.

Volkomen naar behoren.

Zeer snelle, slimme (want in klein postpakketje verpakte) levering van de pennen die ik bestelde.

Scherp geprijsd en snelle levering