Eenvoudige manier van bestelling en supersnelle levering

Snelle levering, goede producten

Ik ben tevreden over deze website, de spullen worden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit.

Nog niet goed

Ik mis nog een onderdeel, en groot White board en ik weet niet wanneer deze komt...

Goedemorgen, Uw bestelling is in twee verschillende zendingen gegaan, daardoor heeft u enkele dagen moeten wachten op het onderdeel voor het whiteboard. Inmiddels heeft u alles ontvangen. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Nadia Klantenservice Office-Deals

Dank voor de snelle en goede service!

levertijden op website komen niet overeen met daadwerkelijke levertijden

Levertijden op de website komen niet overeen met daadwerkelijke levertijden. 4 items besteld, komen uit 2 verschillende hubs, pas 2 items (uit 1 hub) geleverd op 2 verschillende dagen. Andere items wacht ik nog op. Kan natuurlijk een keer gebeuren, maar niet meteen overtuigd van de service. Telefonisch contact daarna was vrij onverschillig: mijn vraag/verhaal werd onderbroken en de uitkomst was dat ik had kunnen weten dat het uit verschillende hubs komt (waarom 2 items die uit eenzelfde hub komen dan toch op verschillende dagen geleverd) en de levertijden staan op de website vermeld (maar die kloppen in mijn geval dus verre van). Vertraging kan altijd een keer gebeuren, maar dealbreker voor mij is de onverschilligheid in het telefooncontact.

tbjgr

tfhi dsiyvvh vrt

Geheel volgens verwachtingen geleverd

Kwaliteit goed, prijs goed en snelle levering (volgens afspraak)

Snelle correcte levering

nvt

Gewoon prima

Goedemorgen communicatie, snel geleverd prima!

matig

bestelling nog niet ontvangen

Exact wat ik nodig had

In 2021 kocht ik voor de eerste keer deze monitorstandaard. Ondanks dat het een plastieken ding is ziet het er goed uit en het werkt naar behoren met drie standen om wat te verhogen. Onlangs kocht ik een nieuwe computer en het scherm was wat kleiner, waardoor ik een tweede scherm erbij kocht. Ik vond hetzelfde product nog bij Office Deals en bestelde het opnieuw. Ook nu weer een snelle levering en in goede staat aangekomen. Ik heb nu twee dezelfde standaards voor mijn twee schermen.

Heel slecht de bestelling is nog altijd niet ontvangen

slecht

uitstekend

xx

Eind goed al goed.

2 stuks besteld en betaald, maar 1 geleverd! Na telefonisch contact hieromtrent direct keurig geregeld. Dag erna was 2e product er al. Dus keurige service! Grt John

Voordelig en snel

Ik kon nergens de juiste stickervellen vinden met de goede afmetingen maar wel bij dit bedrijf. En ook nog eens heel voordelig. Ik kom bijna niet geloven maar het werd netjes snel geleverd en ik was er blij mee. Ik zal in de toekomst zeker voor andere kantoorartikelen bij dit bedrijf kijken.

bestelling klopte niet

niet gekregen wat ik besteld heb en waar ik voor betaald heb.

ElemVloeren

Nee,ik heb de levering nog niet ontvagen,ik wacht nog steeds op de proucten die ik heb besteld

Mooie prijs en kwaliteitsverhouding!

Fijne website en goed bestelproces.

netjes geleverd echter ontbreekt de verfstift nog 0:)

positief en ga zeker vaker bestellen

Prima geregeld, helemaal tevreden.

Onduidelijk begin, goed opgelost

Mijn bestelling bestond uit 3 items, dag na bestelling werd het eerste product uitgezonden en waren de andere 2 in backorder, aldus hun uitgezonden email naar mij. 1 week lang kreeg ik niks te horen, tot ik van hun klantenservice een email ontving met daarop de vraag of ik mijn order nog wilde ontvangen aangezien het retour is verzonden. Tot mijn eigen verbazing belde ik hun de dag erna terug, ik had tot dat moment geen track&trace of backorder update ontvangen en legde mijn situatie uit aan de man van de klantenservice. Die heeft doorgepakt en mijn order goed volbracht. Ben een tevreden klant, hoewel de rare verloop. Zal zeker weer bestellen want de producten zijn prima.

zeer tevreden

snelle en nette levering voor een acceptabele prijs

Ervaring is goed, maar communicatie kan beter

De bestelde artikelen zijn afgeleverd, maar door verschillende transporteurs zonder berichtgeving van wanneer. Er zijn ook hier en daar wat onduidelijkheden op de website. De klantenservice is goed bereikbaar en lost het op. Al met al prima zakendoen, maar er valt nog wat te verbeteren.

Niet op de hoogte gebracht van de levering

Op zondag besteld wel een bevestigingsmail en factuur gehad maar verder niets meer gehoord of gezien. Op donderdag heb ik gebeld bleek de bestelling bij het DHL afgifte punt te zijn geleverd. Ik heb echter nooit een track & trace o.i d. gehad waaruit ik dit kan herleiden.

Bijzonder tevreden met Office Deals

Bestelling keurig op tijd en netjes afgeleverd. Ook erg tevreden over de kwaliteit van het product.

Christiaan Huygensstraat 50 3291CN Strijen

078-2020000