Snel en compleet geleverd

Pritt lijmstiften nergens goedkoper kunnen vinden. Vlot geleverd

Prima snijmat voor de laagste prijs

Prima snijmat voor de laagste prijs, snel geleverd

zeer goede service

Bij de aankoop van mijn cartridge's, was er een die niet werkte deze werd netjes vervangen voor een nieuwe. overigens was een uitzondering, de score is goed van de cartridge's en niet te duur

Snelle Service en levering

Bestelling sneller ontvangen dan verwacht, voor de grote van het pakket. Zeker een goed plus punt

geen idee: waar gaat dit over ??

geen idee

goede service

Office Deals heeft een duidelijke website. Klantenservice reageert snel (op vraag via de mail)

Breed aanbod en correcte levering

Ik had badge houders nodig. Na wat zoeken kwam ik op deze webwinkel uit. Office Deals heeft een breed aanbod waar ik uit kon kiezen. Bestelprocedure op de site ging soepel en de levering was ook in orde.

Slecht

Duurt 3 dagen ipv 1 en beschadigd afgeleverd, klantenservice tot nu toe belabberd.

Goedemiddag, Zoals in de mail van onze klantenservice aangegeven waren wij in afwachting van foto's. Dit zodat wij met een geschikte oplossing kunnen komen, eventueel een nieuw bord of een creditnota. Tot onze verbazing kregen wij nog voordat we op de mail met de foto konden reageren deze negatieve review. Voor verdere afhandeling neemt de klantenservice met u contact op. Met vriendelijke groet, Lisanne Klantenservice Office-Deals

Snelle levering, product van goede kwaliteit

Ik heb meermaals office supplies besteld bij Office Deals en de service is altijd heel goed. Vriendelijke mensen als je een vraag hebt, levertijden zoals beloofd en producten van goede kwaliteit. Ik ben fan!

Goedemiddag, Wat fijn om te horen! Bedankt voor uw review. Graag tot een volgende keer! 😃 Met vriendelijke groet, Lisanne Klantenservice Office-Deals

prima ervaring.

Professioneel bedrijf. Vlotte levering en een vertrouwd adres. Fijn om zaken mee te doen. Gr. Jan van der Zouwen.

prima, snel en kompleet .niets op aan te merken

Zie boven. Wat ik alleen niet begrijp dat deze vraag 7 manden na de levering komt.

De bestelde artikelen waren netjes en goed aangekomen. Mappen zijn zeer handig voor auto papieren. Bedankt

Uitstekende levering!

Zonder problemen is de levering afgeleverd.

Makkelijk bestellen, en snel geleverd

Ik bestelde via de site, die zeer makkelijk te bedienen is een paar items. Via de kassa ging afrekenen ook zeer snel, gelijk een bevestiging in je mail. De volgende dag stond de bezorger met pakket al voor de deur, zeer snelle bezorging. Ik geef dit bedrijf een 10, zeker aan te bevelen. Harry , uit Deventer.

Erg tevreden

Alles was goed. Goede prijs kwaliteit, snelle bezorging.

Top bedrijf

Budget Store

Slecht met leveren, ik heb vorige week een bestelling gedaan tot nu toe heb ik niks in huis gekregen.

Heel goede service

Goed en snel!

Een snelle levering

Brandblusser geïnstalleerd, en de prijs was gewoon weg super.

Excellent

Very beautiful bin. I'm using it in my kitchen, I loved the color and retro design. Excellent quality.

ben zeer tevreden

snelle levering goed verpakt ben er blij mee!

Gezond en geen vrees voor doodvlees

Ook lekker door wat mee te koken in het water voor de pasta.. Beter dan zout want dat maakt je sneller oud. Je mag het weten, ik blijf het drinken en eten.

Super snel geleverd

Dag na mijn bestelling stonden ze tot mijn verbazing om 8 uur voor de deur. Mobiele airco besteld.

Goede communicatie en levering, tot op heden werkt de machine uitstekend zonder enige problemen.