op klachten wordt niet eens gereageerd

Een hele dure bureaustoel gekocht, die al heel snel zijn geld niet waard blijkt te zijn. Wielen lopen niet meer maar zitten vast, schuim in de zitting veert niet meer terug en gasveer lekt. Maar dit bedrijf kiest ervoor niet te reageren op de klachten.

Snel maar niet oplettend

Ik heb twee Brepols agenda's besteld (niet bij de plaatselijke winkel te koop). Omdat wij tweeën dezelfde soort agenda's gebruiken, heb ik om twee verschillende kleuren gevraagd (deze waren op de pagina te zien). Er was een kader 'Opmerkingen'. De levering was snel en efficiënt, maar wij hebben wel twee agenda's van dezelfde kleur ontvangen. Niet op 'opmerkingen' rekenen, dus.

Zowel het insturen als het terugsturen ging heel snel en probleemloos.

Supersnelle levering, zeer tevreden

Supersnelle levering , zeer tevreden

super snelle levering

precies wat we dachten en Super snel bezorgt

Goede en goedkope service

Erg handig en snel, top

goed product maar overdreven veel mailtjes

10 mails over een levering is echt te veel. Overweeg dat anders te doen, dit is echt overdreven

Uitstekende professionele service

Goed advies bij ruime artikel keuze. Snelle en foutloze afwikkeling. Plezierige en deskundige medewerkers.

Superprijs en superlevertijd!

2 dozen Legamaster Magic Charts gekocht voor de laagste prijs en ook nog eens de volgende dag in huis: helemaal top!

Solaiman

Snelle levering!

Je wordt misleid door de levertijd

er wordt vermeld met levertijd. items worden vermeld met dat ze voorradig zijn terwijl ze vanaf fabriek moet komen. voor bepaalde tijd besteld is vandaag verzonden maar dat duurde bijna 2 weken. ook met een gedeelte van de zending moet ik zelf achteraan gaan zodat dat verzonden al werd. als ik dit van te voren wist had ik hier ook nooit besteld. telefonisch contact gehad met beklag over de levertijd misleiding maar is niks aan gedaan. kortom bestel hier niet je wordt enorm misleid met levertijden. producten zijn wel goed

Snel en voordelig

Goed geregeld maar track en trace mail als extra service zou best handig zijn opeens komt de pakketbezorger voor de deur. Bij andere bedrijven krijg ik extra mailtjes voor de bezorging van mijn pakket.

Nette service

Bij schade aan het product werd dit heel vriendelijk opgepakt en opgelost.

Ik ben zeer tevrede met de afloop van mijn bestelling, op twee dagen was alles rond!

Heel goede service en snel! Van harte dank. Kwaliteit en makkelijke korecte verwerking.

Top product snelle levering

Top product en snel geleverd

vlotte levering

vlotte levering , goede prijs

Niet goed

Naar mijn idee niet goed zit nog altijd op mijn bestelling te wachten

Zoals altijd is de bestelling netjes en binnen no-time bezorgd,

Ik bestel met regelmaat iets bij Office Deals.nl. Het bestellen gaat gemakkelijk, verzending is ook prima te organiseren en wordt binnen een paar werkdagen geleverd.

correcte levering

Snelle levering, vriendelijke klantenservice

Verschillend

Ene keer beter dan de andere keer

Zeer goede service

Mij zending was zoek en er werd direct een nieuwe opgestuurd. Zeker aan te bevelen

Perfect.

's avonds besteld de volgende dag in huis. Perfect.

Altijd een snelle en correcte levering.

Netjes op tijd afgeleverd

Christiaan Huygensstraat 50