Filters

7

fijne mensen en veel materialen op voorraad

Prima hulp word er geboden en meegedacht. wel missen we vaak de referentie op de factuur wat het voor ons erg moeilijk maakt om deze te kunnen boeken op het juiste project. verder zou het een enorme verbetering als wij als bedrijf zijnde zelf kunnen bestellen i.p.v. altijd een medewerker te moeten benaderen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

3 tuinlampen besteld, prima communicatie mbt levering. De volgende dag al in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top verkoper

Denkt mee , adviseert en snapt het

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Prima advies en service

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Diverse malen mailcontact gehad. Heb via mail mijn bestellingen gedaan en kreeg pas een factuur nadat ik het bestelde ontvangen had. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Afterpay zou een aanbeveling voor hen kunnen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Superfijne service!

Voor onze verbouwing hadden we SLV Kalu spots gekocht. Op de een of andere manier leek het onmogelijk om er online goede en bijpassende LED-lampen voor te vinden. Via internet kwamen we terecht bij LampenTotaal. Superfijn geholpen aan de telefoon waarna we besloten erheen te rijden vanuit Amsterdam. Ook in de winkel ontvingen we weer een supergoede service en kregen we uitgebreide toelichting over de LEDlamp die hopelijk wel zou passen (en dat ook deed!) De lampen waren ook al voor ons klaargezet (meer dan 10 stuks). Heel fijn en blij dat we nu eindelijk de lampen hebben! Topservice! Wij gaan blij naar huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect !

Uitgebreide collectie, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

2 keer wat besteld super geen plachten netjes en zeer goed verpakt mooi produkt toppie echt daar om een vette 10 en dat geef ik niet zomaar en ik ben eerlijk en oprecht mvg Erik

  • Aanbevelen? Ja
6

Waardeloze ervaring

Lamp besteld die op voorraad stond op de website. De volgende dag ontving ik een email dat de lamp pas in augustus kon worden geleverd. Daarop heb ik de lamp geannuleerd. De terugbetaling kwam, na veel contact, pas na 10 dagen. Er is veel moeite gedaan door het bedrijf om excuses te maken en stuurde zelfs een bloementje.

  • Aanbevelen? Ja
9

ik ben een tevreden klant en adviseer mijn aangekocht product!

Ik heb de bestelling van drie tuinspots van het type Domenica met een gokje gedaan. Eerlijk gezegd had ik een beetje schrik dat ik voor dat geld een product zou toegezonden krijgen van chinese goedkope plastiek. Niets was minder waar! De behuizing is van zeer degelijke en robuuste kwaliteit en de 4.5watt geeft een behoorlijke sfeerverlichting! ik kan dit product en deze leverancier zeker aanbevelen! Ook snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klacht is goed opgelost.

Zojuist geprobeerd een glas te bestellen bij Lampentotaal. Eerst 12 minuten in de wacht met keiharde muziek en vervolgens een medewerkster aan de telefoon die niet weet wat klantvriendelijkheid en service is. De andere dag werd ik gebeld door dhr van Meel die zijn oprechte excuses aanbood. Hij betreurde de gang van zaken en na een goed gesprek werd er een half uur later een prachtig boeket bloemen bezorgd. Hulde voor dit sympathieke gebaar en de volgende keer gaan wij zeker weer naar LampenTotaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Bestelling keurig op tijd geleverd, Telefonisch goed bereikbaar en zeer vriendelijk te woord gestaan met goede adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service en klantvriendelijke medewerkers!

Inmiddels een aantal keer iets besteld bij Lampentotaal en iedere keer weer opnieuw een goede service! Naast de concurrerende prijzen ook altijd behulpzame en klantvriendelijke medewerkers die de tijd voor je nemen! Ga zo door!!

  • Aanbevelen? Ja
4

Vind de service onder maat

Heb een verkeerde bestelling gedaan en daardoor moest ik lang wachten voordat ik het retour kon sturen. De site werkte niet en ook nog de kosten voor jezelf.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte klant, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u onze service zo heeft ervaren. Dit is niet onze bedoeling. Zoals wij kunnen beoordelen heeft u inderdaad 12V verlichting besteld en dit moest 230V zijn. Echter, zijn dan inderdaad de retourkosten voor u eigen rekening. Dit staat ook vermeld bij ons op de website. Uw bestelling is gisteren dan ook bij ons retour verwerkt en het aankoopbedrag wordt binnen enkele werkdagen teruggestort op uw rekening. Met vriendelijke groet, Team LampenTotaal

10

Puike service, ook als het eens verkeerd gaat.

Tijden het installeren kwamen we tot de vaststelling dat er een verkeerde kleur in de bestelling ingeslopen was. Hebben onmiddelijk het nodige gedaan en enkele dagen later was alles geregeld. Puik werk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Service is super!

Tuinlampen besteld voor 69 euro de drie. Zonder problemen snel geleverd. Maarrrr….. toen kwam het. De kwaliteit viel tegen. Dat had ik trouwens wel kunnen verwachten, want de prijs was buitengewoon laag. Wantrouwend als ik ben, verwachtte ik toen dat terugsturen problemen zou geven. Maar nee hoor. Ik werd op allervriendelijkste manier naar het retourformulier verwezen. Alles weer in dezelfde doos verpakt en teruggestuurd ZONDER EXTRA KOSTEN. Een kleine week later stond het betaalde bedrag alweer in zijn totaal op mijn rekening. Ik was buitengewoon verrast en tevreden. Met dit bedrijf wil ik zeker nog eens zaken doen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Levering wordt keer op keer uitgesteld

Lamp besteld.....keurige updates over de levering. Alleen werd de levering keer op keer uitgesteld. * Binnen 7 dagen * Twee weken uitgesteld * Nog twee weken uitgesteld * Nog twee weken uitgesteld Ik zag op websites van andere verkopers destijds dat de bewuste lamp pas met twee maanden te leveren was. Achteraf waren die websites dus eerlijker en transparanter dan Lampentotaal. Ik heb mijn order geannuleerd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Allereerst mijn excuses dat het zo is gelopen met uw bestelling. Dit is normaliter niet de bedoeling. Echter, werd de levertijd continu uitgesteld bij de leverancier en vandaar dat hierdoor ook de levertijd bij u elke keer werd uitgesteld. Zoals ik kan beoordelen is het bedrag 19 februari teruggestort op uw rekening. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en dat het zo is gelopen! Met vriendelijke groet, Team LampenTotaal

10

Top advies en topservice

In de showroom zijn we hartelijk ontvangen. Met een kop koffie kregen we deskundig advies en hulp bij het bestellen; topservice. En een goede prijs/kwaliteit verhouding. Volgende keer weten we LampenTotaal weer te vinden!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede voorlichting en afwerking van de opdracht

Toonzaal met deskundige voorlichting. Afspraak over levering en afhandeling duidelijk. Geen ervaring als er wél een probleem is (gelukkig)

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct, uitermate coulant en hoffelijk

Het bestellen en het leveren was goed, maar de wijze waarop ze omgingen met lampen die het niet deden (waarschijnlijk omdat ik een verkeerde led lamp erin had gedaan) was uitermate galant en met coulance. Daarom verdient LampenTotaal een TIEN!

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer amateuristische / negatieve ervaring

Ik bestel op Kerstdag een staande lamp die volgens de site op voorraad is én volgens de service-tekst de eerstvolgende dag zal worden verstuurd. Donderdag : geen input.... Vrijdag: geen input... maandag bel ik : "Oh , maar wij waren gesloten met de Kerstdagen" > duh, zet zoiets dan op de webshop he!! - "Ik heb zonet gecheckt, uw bestelling gaat er snel uit hoor" waarop ik plots intussen vandaag bemerk dat het geld werd teruggestort, zonder melding of toelichting. Was het product niet op stock? Waarom werd ik hierover niet geïnformeerd (tijdens tel gesprek)? Waarom krijg ik geen info over alternatieven of andere levertiming?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn inderdaad met de kerstdagen gesloten. Dit staat ook vermeld op onze website. https://www.lampentotaal.nl/openingstijden-en-contact Normaliter worden producten van het merk Steinhauer altijd binnen 2-3 werkdagen geleverd. Helaas, was alleen dit artikel niet meer leverbaar en hierdoor heeft mijn collega gelijk uw order geannuleerd. Uiteraard is dit niet de bedoeling geweest en hadden wij u eerder van op de hoogte moeten brengen. Mijn excuses hiervoor. Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Team LampenTotaal Rosanne

10

Geweldige service

Gisteren contact gehad met de klantenservice. Ik heb namelijk na 1 jaar een lamp die gaat roesten vanwege vocht. Ik heb er hier meerdere van maar bij 1 is dit het geval. Omdat er nog garantie op zit heb ik vandaag al een nieuwe mogen ontvangen. Wat een geweldige service en wat is het snel en goed opgelost. Hartelijk dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Lampen nodig? Dan niet verder kijken dan LampenTotaal.nl!

Normaal geef ik eigenlijk nooit recensies over een gedane bestelling bij een webshop maar voor LampenTotaal.nl maak ik graag een uitzondering. Continu erg goed over de bestelling op de hoogte gehouden (één lamp zou namelijk wegens niet meer op voorraad iets later geleverd worden op ons nieuwe adres). Bij telefonisch contact of de adreswijziging voor deze ene lamp wel goed zou gaan erg vriendelijk te woord gestaan en deze wijziging is ook goed doorgekomen. Telefonisch contact over een kapot lampje werd ook erg goed opgelost en er werd direct een nieuw lampje geleverd. Ook achteraf geen, herhaalde, mail of je a.u.b. een recensie wilt schrijven maar de recensie gewoon dubbel en dwars verdienen door hun goede service! Mijn volgende zoektocht naar nieuwe lampen zal dan ook zeker beginnen bij LampenTotaal.nl

  • Aanbevelen? Ja
9

Deskundig geholpen

Groot assortiment

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgerichtheid in optima forma!

Wat Wim uit Huizen op 19-11-2019 over LampenTotaal schreef, herken ik volledig. Wat moet ik er verder nog aan toevoegen?! Onze complimenten.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd