Topservice

Ik was een klein onderdeel vergeten en dat werd kosteloos toegestuurd. Bovendien was alles snel in huis. Aanrader!

Tevreden klant

Bedankt voor de snelle levering van het perfekte produkt. We zijn een tevreden klant.

Geweldig producten en topservice!

De lampen zijn prachtig. En ook nog een stuk voordeliger dan in andere winkels. Topservice ook! Had me na de bestelling geplaatst te hebben bedacht en wilde toch een andere kleur. Dat werd voor me geregeld. Heb direct de gewenste lampen ontvangen!

Heel blij mee

Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de lampen niet naar wens zijn. Helaas, kan ik niks terug vinden in ons systeem onder uw naam of e-mailadres. Kunt u mij wellicht uw ordernummer doorgeven en foto's erbij sturen? Dit kan naar rosanne@lampentotaal.nl Ik hoor graag van u zodat we dit voor u kunnen oplossen! Met vriendelijke groet, Team LampenTotaal

We zijn fantastisch geholpen door Ron bij het opstellen van het plan voor de tuinverlichting.

In de winkel heeft Ron onze wensen vertaald in een praktisch tuinverlichtingsplan. De benodigde apparatuur konden we direct meenemen met de afspraak eerst installeren en checken of de levering passend is en werkt en daarna betalen. Hartelijk dank voor de hulp en het vertrouwen.

Vriendelijk deskundig en groot assortiment

De producten zijn goed en netjes uitgestald .werden super geholpen de website is ook zeer handig en uitgebreid

Zeer goede en snelle service. Een aanrader voor iedereen!

Top bedrijf

Een bewegingsmelder besteld, het product is zeer snel geleverd. De afdekkapjes ontbraken, even een telefoontje naar Lampen Totaal en even daarna een mail bericht dat de afdekkapjes worden nagestuurd. Service staat hoog in het vaandel bij Lampen Totaal. Top bedrijf en goede en snelle communicatie

Zeer klantvriendelijk

Mijn ervaring is dat er alles aan wordt gedaan om de klant te helpen. Wanneer een belofte (over een bestelling) niet kan worden nagekomen wordt dat direct gecommuniseerd met de klant.

Super service en snelle reactie

Heel snel een reactie gekregen om toch nog een extra lamp te kunnen bestellen tegen de prijs die we eerder betaald hadden

Super service en kwaliteit!

Steeds snelle reactie Duidelijk en helder Kwalitatieve producten & verzending Eerlijke dienst naverkoop zonder veel gedoe.

Geweldige service

Kapotte lampjes omgeruild, alles netjes afgehandeld

Sneller dan verwacht

Ik kende lampentotaal niet. Met naar een specifiek model lamp te zoeken bij hen terecht gekomen. Op zondag besteld en op woensdag stond de koerier voor de deur. Dit tegen een voordelige prijs voor de armaturen. Ik ben zeer tevreden.

Doen wat ze beloven.

Twee keer besteld bij LampenTotaal. De eerste keer lang op de levering moeten wachten door productie problemen bij de levererancier. 2e keer had ik de Lampen met 3 dagen binnen. Bij een van de lampen ontbrak een moertje, deze is snel nagezonden

Zéér goede service en gemakkelijk contact.

Mijn eerste lamp had beschadigingen, met foto gedeclareerd. Meteen een mail retour. In kreeg zeer snel een nieuwe lamp die helemaal ok is. Ben er blij mee.

Perfect service

Prettig contact via de mail. Ruime keus.

top service

Mijn lamp kwam wat later binnen, kreeg keurig een mailtje. Eenmaal binnen was het product top! Ik had er 4 led lampjes bij besteld, helaas was er 1 stuk. gemaild en gelijk reactie dat ze een nieuwe zouden opsturen. Je herkent een goed bedrijf aan de after sales....top!

Perfecte klantenservice!!!

Had een paar keer een probleempje met een besteld product, dit alles buiten de schuld van Lampen Totaal. Maar kan zeggen dat dit door de klantenservice op een voortreffelijke en prettige manier is opgelost. Ook de respons van een antwoord op een klacht via de @mail was binnen een werkdag, veel bedrijven zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

Lamp Besteld

Omdat ik een bureau lamp had besteld en mijn kleindochter had er al een gekregen dus vroeg ik of ik hem kon annuleren en dat was geen probleem

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering. Zeer tevreden.

Aardige mensen en goede service.

Kan niet beter

LED Buitenlamp besteld die niet functioneerde zoals dat hoort. LampenTotaal stuurde direct een vervangend exemplaar, zonder kosten en zonder eerst om de niet functionerende lamp terug te vragen. Vijf maanden later begint deze lamp ook kuren te vertonen. Na melding hiervan wordt mijn aankoopbedrag zonder problemen teruggestort en de lamp hoef ik ook niet te retourneren. Wat een goeie service, TOP!

vakkundig en snel

Snelle en vakkundige antwoorden op mijn vragen per e-mails Uiteindelijk prima advies waarbij alternatieven werden aangeboden waaraan ik zelf niet gedacht had. Na lang zoeken op internet bleek ook de prijs het meest gunstig.

Goed, deskundig en prettig advies!

We zijn goed geadviseerd en we hebben lampen gekocht die echt aansluiten bij onze smaak en beleving!

goed advies, goeie tips en nog een leuk gesprek over goeie muziek!

Zat die winkel maar bij mij om de hoek.